het refrein over jou? uhmmm zou het niet gewoon over onzin radio moeten gaan? :pquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het Refrein:
Het Fenomeen
Zoon baas als hem is er geen een
Hij is de p.i.m.p van onzin
In hem heeft iedereen zin
Zoon baas?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het Refrein:
Het Fenomeen
Zoon baas als hem is er geen een
Hij is de p.i.m.p van onzin
In hem heeft iedereen zin
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent onze huisneger, dus jij moet negergeluiden maken. "aha aha yo yo" etc.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was heloef toch, ik ben toch de inval surinamer
Ik ken d'r 1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die dachten dat ik neger was ...![]()
![]()
Een neger die Wouter heet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Ik vind je meer een Nickelson jongenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Dragems weet pas sinds 2 dagen dat ik geen neger ben.quote:
Jij was toch indo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems weet pas sinds 2 dagen dat ik geen neger ben.
Nitrouz is bang voor zijn moederquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn moeder is anti negerMaar dan het gebruik van het woord, omdat het gebruikt werd voor slaven. Ze is net in me kamer
van mij werd gedacht dat ik een vent wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je post toch niet veel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Onufriev het volgende:
Zal ik vanaf nu maar niet meer posten tot dees vol zit?
Hij heeft het niet makkelijk als DJquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom was je dan op die chat een koelie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nitrouz is bang voor zijn moeder
NEGER NEGER NEGER
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.quote:
Ik ben mokerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niks haten, zonder neger is onze rap niet compleet!
Ik vind jou op Moes lijken van Zoop, alleen dan zonder bos krullenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.
Zeg ik dat? Ik bedoel: vorig topic had ik 1 post (toen ik net inschakelde) en toen had per ongeluk de lapoquote:
Dit is top40 rap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@HM waarom zit er hier dan wel een refrein in?
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik graag een Turk wil zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik kraag een Turk wil zijn.
dat was wel lachen tevens geniaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik kraag een Turk wil zijn.
Dat had k niet meer meegekregen mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik graag een Turk wil zijn.
Dat is zo mainstream als maar zijn kanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@HM waarom zit er hier dan wel een refrein in?
waar is die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje is bijna op de mini meet.
Nu wil ik daar ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |