van mij werd gedacht dat ik een vent wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems weet pas sinds 2 dagen dat ik geen neger ben.
Je post toch niet veel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Onufriev het volgende:
Zal ik vanaf nu maar niet meer posten tot dees vol zit?
Hij heeft het niet makkelijk als DJquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom was je dan op die chat een koelie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nitrouz is bang voor zijn moeder
NEGER NEGER NEGER
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.quote:
Ik ben mokerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niks haten, zonder neger is onze rap niet compleet!
Ik vind jou op Moes lijken van Zoop, alleen dan zonder bos krullenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.
Zeg ik dat? Ik bedoel: vorig topic had ik 1 post (toen ik net inschakelde) en toen had per ongeluk de lapoquote:
Dit is top40 rap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@HM waarom zit er hier dan wel een refrein in?
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik graag een Turk wil zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik kraag een Turk wil zijn.
dat was wel lachen tevens geniaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik kraag een Turk wil zijn.
Dat had k niet meer meegekregen mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik graag een Turk wil zijn.
Dat is zo mainstream als maar zijn kanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@HM waarom zit er hier dan wel een refrein in?
waar is die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje is bijna op de mini meet.
Nu wil ik daar ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |