no prob a mattie!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
De eerste keer deed ik het ook fout hoor, ik wist niet dat je moest refreshen voordat dat knopje er kwam
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
De eerste keer deed ik het ook fout hoor, ik wist niet dat je moest refreshen voordat dat knopje er kwam
Wist ik veel, godverdomme. Alsof ik ook ging lapo huntenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
Kan daar echt zo slecht tegen, mensen die topicnummer niet aanpassen of de hele OP niet gebruiken. Er is godverdomme een knop voor.
MAAR ER ZIT ZOVEEL DRUK OP JE ALS JE EEN LAPO HEBquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
Kan daar echt zo slecht tegen, mensen die topicnummer niet aanpassen of de hele OP niet gebruiken. Er is godverdomme een knop voor.
Mag je me nog steeds bedanken voor de OPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
[..]
Wist ik veel, godverdomme. Alsof ik ook ging lapo hunten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
MAAR ER ZIT ZOVEEL DRUK OP JE ALS JE EEN LAPO HEB
Er zit serieus veel druk op jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
MAAR ER ZIT ZOVEEL DRUK OP JE ALS JE EEN LAPO HEB
dan ga ik door de mand vallen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb straks een speciaal plaajte voor je RAGGAST. Kijken in hoeverre je echt terug gaat in die scene
shit, alweer te vroegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HET IS PAS POST 39 GEKKIE
Wie zwijgt stemt toe?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn nog steeds dj's die mijn pm niet hebben beantwoord.
Bij geen antwoord ga ik er vanuit dat je NIET meer wil draaien!!
Welke pm?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je de secretaresse ofsoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |