quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij twijfel, je mond dichthoudenAl helemaal op fok
Die ken je toch wel uit je hoofd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom ben ik mijn kussmiley, mijn huilsmiley en mijn hartje kwijt???
Ik ga een flauwe comedie proberen op Veronica.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef Onufriev het volgende:
Komt er vanavond een leuke film dan Nitrouz?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Knetter
Grapje Knetter
QFTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Het zou beter enkele users in gevaar moeten brengen ipv de reeks. Stuk rustiger.
Lag in mijn bed vanaf mijn telefoon mee te posten totdat ik in slaap viel. Heb ondertussen wel nummers kunnen aanvragen vanaf mijn telefoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
was dr vanmiddag ook al even hoor
![]()
![]()
nog geslapen vanmorgen?
en is tog ook een leuken liedje
Nitta, heb je die rap gehoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom beginnen films op zaterdag altijd om 20:00 ipv 20:30?![]()
Lueken muziek dit trouwens
die jankerd ken ik dus niet uit mijn hoofd...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken je toch wel uit je hoofd?
: *
; ( of : ' (
O +
Zonder spaties
Nee dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ga een flauwe comedie proberen op Veronica.
Bij kally tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Nou ik ga naar Bart toe zo en neem laptop mee, ga ik van daar wel uitzenden
Ik sliep om half 10 en was dr om half 12 weer uit... en vanacht word het ook laat.. morgen ben ik een zombiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
QFT![]()
[..]
Lag in mijn bed vanaf mijn telefoon mee te posten totdat ik in slaap viel. Heb ondertussen wel nummers kunnen aanvragen vanaf mijn telefoon
Succesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen en ik wil de rap niet missen![]()
Kut
Bij Kally ja, en pink wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij kally toch
Straks live The pink sisters
Ik was ook zo actiefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook weer komt luisteren, we hebben je gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |