quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Volgende week nieuwe puppies in m'n strat
Haha je bent getrolld!!!!!!!!!!quote:
Haha jij ook al xDquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef BoerBert het volgende:
Eigenlijk klopt het ook wel, want die van mij zitten er ook nog niet in
Custom shop 69squote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]Wat voor pups ga je erin stoppen?
Goed man, dat plastic zakje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Muchachooo het volgende:
even opnieuw voor Dean:
[ afbeelding ]
Goede keus!quote:
Vetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Brother (voor geen enkele goede reden):
Nice! Waarvandaan ben je waarheen verhuisd als ik vragen mag? Dan bedoel ik woningtype, adres etc. maakt me niet heel veel uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Cynic het volgende:
Zo, hele dag geverhuisdingest.
Nu ben ik moe en mijn handen doen zeer. Maar even geen gitaar spelen.
In 2004 is er een film getiteld 'Linda Linda Linda' gemaakt waarin 4 schoolmeisjes hard oefenen om dit nummer te coveren voor een festival. Echt een toffe filmquote:
'sup dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oooooh.
En ik ben zeker in de bluessfeer ja...
In ieder geval van particuliere huur naar sociale huur, dus dat scheelt wel. En naar een huis met cv en dubbel glasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nice! Waarvandaan ben je waarheen verhuisd als ik vragen mag? Dan bedoel ik woningtype, adres etc. maakt me niet heel veel uit
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef TeleluvR het volgende:
Gaat er nog een GFS order uit binnenkort?
Dubbel glas, dat zou ik ook graag willen op m'n kamertjequote:Op zondag 6 februari 2011 08:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
In ieder geval van particuliere huur naar sociale huur, dus dat scheelt wel. En naar een huis met cv en dubbel glas
Ongeveer 100 meter van waar ik nu woon, maar ga er dus wel op vooruit.
Duurt nog langquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Ja, maar eerder wil de baas me niet betalenquote:
Nee, ik bestel zelf niet meer, wat een gezeik met een CC. Willen ze een kopie van je paspoort en weet ik het wat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Anders bestel jij eerst, dan schuif ik enkele kleine dingen naar jouw order toe
Hmm, eens even checkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In 2004 is er een film getiteld 'Linda Linda Linda' gemaakt waarin 4 schoolmeisjes hard oefenen om dit nummer te coveren voor een festival. Echt een toffe film.
Paypal stinkt...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Je kan heel makkelijk een PayPal nemen hoor.
Valt meequote:
Tof!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Brother (voor geen enkele goede reden):
Strakquote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe website!![]()
http://brianesselbrugge.nl/
Waardeloos gitaarspel, gok ik!quote:
quote:It is with great sadness we hear of the passing of Gary Moore. Our thoughts go out to Gary's family at this time and our memories of Gary and his contribution to Thin Lizzy and music in general will live on forever.
Brian Downey: 'I am in total shock. I have known Gary since 1967 when he was in Platform Three and he's been an amazing friend ever since. It was a pleasure to play with Gary again in 2006 after his days with Lizzy. He will always be in my thoughts and prayers and i just can't believe he is gone'
Scott Gorham: 'Playing with Gary during the Black Rose era was a great experience, he was a great player and a great guy. I will miss him.'
Geruchten gaan in zijn slaap op vakantie in Spanje... maar wat het nou echt is....quote:
quote:
Niet te lang en vooral niet te diep...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zie nou wel dat slapen niet altijd goed voor je is
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef The_Dean het volgende:
Irish Times:
http://www.irishtimes.com(...)0206/breaking25.html
Zoietsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean zegt van alles dat hij niet heeft dat het overrated is![]()
.
Ik ken alleen de CD Live & Dangerous van Thin Lizzy. Maar daar speelt die Gary Moore niet op meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Gary heen is gegaan. Ik hecht grote waarde aan de CD's After the War en Blues Alive in m'n collectie.
Wellicht wil ik ook wel iets danquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Thin LIzzy heeft een boel gitaristen gehad. Gary speelde er niet eens zo lang in geloof ik. HIj was toch meer een 'Loner'.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ken alleen de CD Live & Dangerous van Thin Lizzy. Maar daar speelt die Gary Moore niet op meeHeb ook nog nooit van die knakker gehoord eigenlijk...
Ik hoorde het net op de radio ..quote:
Ok!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah, mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
baggergeluid ligt niet altijd aan het instrument, hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
De hals van m`n Brian May is krom..
Hij loopt aan
Ok, thanks voor de tipquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
baggergeluid ligt niet altijd aan het instrument, hoor
en die wou je verkopen voor 700euroquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en die wou je verkopen voor 700euro
En hoe kom je dan opeens aan die Tyros dan? (iets te maken metquote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.
Maargoed.
Hij gaat niet meer weg, ik heb nu de Tyros, en ik wilde de Brian May verkopen voor de Tyros..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hoe kom je dan opeens aan die Tyros dan? (iets te maken met) :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Als hij 10 ps3's had verkocht voor 300p/s niet hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of is dat een beetje een te overhaaste gedachte![]()
![]()
Mocht je niet ff een middagje Utrecht doen, joh? Flauwquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, nu maar hopen dat ik het Prince2 examen heb gehaald net... Morgen pas uitslag, handig, analoge examens...
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Gitaren moet je gewoon niet in je reet stoppen, blijkt weer...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?
Nee, ben in Maastricht bij E3 geweest...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mocht je niet ff een middagje Utrecht doen, joh? Flauw.
Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n goeie voornemen van deze week is weer gaan sporten om m'n verneukte knie te gaan trainen zodat ik hopelijk zsm weer kan gaan boarden.
Drie keer per week gaan fitnessen dus als ik met m'n luie reet een keertje per week haal is het wel prima
En dat pubergedrag word nu heel snel heel vervelend.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gitaren moet je gewoon niet in je reet stoppen, blijkt weer...
Elke gitaarhals is krom hoor, k zou hem een beetje bijstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Heb je hem tegen de verwarming aangezet ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.
Maargoed.
Hij gaat niet meer weg, ik heb nu de Tyros, en ik wilde de Brian May verkopen voor de Tyros..
Die gedachte is iets te overhaast.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of is dat een beetje een te overhaaste gedachte![]()
![]()
Hij is omgevallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?
Ik heb ook een goede voornemen voor dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n goeie voornemen van deze week is weer gaan sporten om m'n verneukte knie te gaan trainen zodat ik hopelijk zsm weer kan gaan boarden.
Drie keer per week gaan fitnessen dus als ik met m'n luie reet een keertje per week haal is het wel prima
Ja. Wil er wel voor je naar kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is omgevallen.
Ik ging achter de computer zitten, en draaide mijn bureau stoel en toen BAM, lag de Brian May.
Super klote natuurlijk, maargoed..
Is een gelijmde hals aftestellen(misschien een hèle domme vraag)
Ja idd, moet je je voorstellen hoe weinig geld ik op dit moment hebquote:
Mijn "goede" voornemen: kappen met studie en een roadstrip door de US of A maken. Lijkt me heerlijk zonder planning in een oud barrel auto door de states te reizen en mezelf te ontdekken en kijken wat ik écht wil (gaan) doen in het leven.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook een goede voornemen voor dit jaar.
Weer gaan afvallen.
Ik begon dan ook goed met een familliezak patat![]()
![]()
Ik koop 'm wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef wimjongil het volgende:
Ja idd, moet je je voorstellen hoe weinig geld ik op dit moment hebOok geen bijbaantje meer, al komt dat misschien wel goed uit met m'n naderende examens...
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 07-02-2011 23:58:02 ]
Is dat custom een beetje een beetje een mooi merk dan? Gitaar opzich is wel al geilquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef wimjongil het volgende:
Zo, de strat heb ik al uitgekozen, nu het geld nog...
Ja ik heb er al eens eerder naar gezocht wat voor merk het nou was, maar het is dus gewoon een goed Japans merk! Als jij m zou kopen heb ik toch nog iets goed gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dat custom een beetje een beetje een mooi merk dan? Gitaar opzich is wel al geil
Nah ik kan 't me niet veroorloven. Vroeg me alleen af of t een beetje ene goed merk was.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik heb er al eens eerder naar gezocht wat voor merk het nou was, maar het is dus gewoon een goed Japans merk! Als jij m zou kopen heb ik toch nog iets goed gedaan
Ja man, vandaag op de matquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef blckbb het volgende:
DeanDean heb je die slagplaat nou al binnen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, vandaag op de mat
Thanks
Ik had ooit eens een Custom Les Paul van 1973-74.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dat custom een beetje een beetje een mooi merk dan? Gitaar opzich is wel al geil
I.c.m. met zwart? Tja, weet ik niet. Heeft op zich wel wat, weer wat anders. En anders donder je d'r weer een ander op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef blckbb het volgende:
Vind die tortoise slagplaat zo stiekem ook wel tof. Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een witte liggen. Maar zo met tortoise zie je niet vaak maar ik vind dat het best wat heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
I.c.m. met zwart? Tja, weet ik niet. Heeft op zich wel wat, weer wat anders. En anders donder je d'r weer een ander op.
Humbuckers in een strat zijn zò tof!.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef blckbb het volgende:
Dean ik wil wellicht toch nog een hummert in mijn strat bouwen. Jij had er toch nog wat liggen? Raad je wat aan?
Heb je daar de routing wel voor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef blckbb het volgende:
Dean ik wil wellicht toch nog een hummert in mijn strat bouwen. Jij had er toch nog wat liggen? Raad je wat aan?
daarom, ik moet leren lezen voordat ik post.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat?
Geen Custom als in Gibson, maar het merk was gewoon doodleuk Custom.
Jazekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je daar de routing wel voor?
Vind ik niet hoor. Geeft een veel beter geluid en het heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
Strats moeten alleen single coils hebben. Als ik humbuckers wil, koop ik wel een andere gitaar.
Dat is iig een meningquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Zorro het volgende:
Ja, naar mijn mening bestaat er niet zoiets als een mooie tortoise slagplaat.
Zo. Dat is gezegd.
daarom zijn er zoveel keuzes bij het uitzoeken van een gitaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jazeker
Badkuipje
[..]
Vind ik niet hoor. Geeft een veel beter geluid en het heeft ook wel wat.
Maar iemand nog commentaar op een tortoise slagplaat?
Dat Charvel element. Klinkt erg lekker, en zit je niet met een nek humbucker waar je niks mee doet als je een setje koopt...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef blckbb het volgende:
Ja hoor, is er nog. Heb ook nog wel een setje Zebra humbuckers uit een Dean ML, dat zijn die gelige met zwarte [op het moment even geen foto].quote:
Zet het er wel even voor je opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef blckbb het volgende:
Mwha, zebra's zou ik qua looks al niet doen.
GFS setje lijkt me prima, maar ik moet eerst mijn slagplaat weer even terugkrijgen (aan een vriend uitgeleend die 'm eigenlijk zou pimpen maar dat gaat schijnbaar toch niet gebeuren)
Kan je duidelijk zien aan die elementen wat de neck en wat de bridge hum is?
Nice! Je hoort nog van me iigquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat aan het rondkijken naar een nieuwe amp. Nja, het kan dus een combo, stack of rack worden. Een rack is alleen erg duur! Maar bij een rack heb je dus een voor- en eindversterker. Ik vroeg me af welke (de voor- of eindversterker) nou het meeste het geluid beïnvloedt. Ik kwam namelijk laatst een leuk setje op internet tegen.
Voorversterker: Mesa Boogie studio pre-amp
Eindversterker: Peavey Classic 50/50
Effecten: Lexicon mpx1
Nu hebben de meeste Mesa Boogies een top geluid! Maar ik ben benieuwd in hoeverre een Peavey eindversterker het geluid bepaald. Ik ken ook iemand met een voorversterker van een onbekend merk i.c.m. een Mesa Boogie 50/50 eindversterker. Daar komt me toch een mooi geluid uit!
Voor zover ik er verstand van heb, kleurt de preamp het geluid meer dan de eindtrap; toch zijn er mensen die het verschil menen te horen tussen bv 6L6 buizen en EL34 in de eindversterker. Het zal ook wel wat uitmaken, maar ik denk dat 70-80 procent van je gitaargeluid wordt bepaald door de voorversterker (even los van gitaar zelf, elementen, effecten etc). Ik zou eerder voor een mooie preamp met een no -name eindtrap gaan dan andersom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat aan het rondkijken naar een nieuwe amp. Nja, het kan dus een combo, stack of rack worden. Een rack is alleen erg duur! Maar bij een rack heb je dus een voor- en eindversterker. Ik vroeg me af welke (de voor- of eindversterker) nou het meeste het geluid beïnvloedt. Ik kwam namelijk laatst een leuk setje op internet tegen.
Nu hebben de meeste Mesa Boogies een top geluid! Maar ik ben benieuwd in hoeverre een Peavey eindversterker het geluid bepaald. Ik ken ook iemand met een voorversterker van een onbekend merk i.c.m. een Mesa Boogie 50/50 eindversterker. Daar komt me toch een mooi geluid uit!
Heb je al de keuze gemaakt of je preamp en poweramp transistor of buizen of een mix worden ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, geen duizenden euro's ofzo. Kwam deze set tegen voor 750 euro. Denk ergens tot 1500 euro.quote:
Aah, oke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Voor zover ik er verstand van heb, kleurt de preamp het geluid meer dan de eindtrap; toch zijn er mensen die het verschil menen te horen tussen bv 6L6 buizen en EL34 in de eindversterker. Het zal ook wel wat uitmaken, maar ik denk dat 70-80 procent van je gitaargeluid wordt bepaald door de voorversterker (even los van gitaar zelf, elementen, effecten etc). Ik zou eerder voor een mooie preamp met een no -name eindtrap gaan dan andersom.
Ik heb zelf een tijdje een Peavey Classic 60/60 eindversterker gehad, en daar kwam een dijk van een geluid uit, icm een Peavey Rockmaster preamp.
Ik zat te denken aan buizen. Heb tot nu toe transistoramps gehad. Modeling zoals Vox is opzich ook nog best tof, maar bij buizen heb ik toch vaak het gevoel het warmste geluid te horen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Heb je al de keuze gemaakt of je preamp en poweramp transistor of buizen of een mix worden ?
Tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Backdroppppppppp
Fucking nice
[ afbeelding ]
Yamaha heeft over het algemeen wel redelijke gitaren. Maar ik denk zelf dat die set van Dean (Cort+Spider) wel wat beter isquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je weet dat je ermee door wil gaan zou ik wat beters kopen, hier ga je niet zo vrolijk van worden, missschien dat de gitaar nog okee is, maar die versterker is sowieso ruk
Yamaha gitaren blijf ik nog altijd briljant vinden als beginnersgitaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Yamaha heeft over het algemeen wel redelijke gitaren. Maar ik denk zelf dat die set van Dean (Cort+Spider) wel wat beter is
Ik heb een levi's broek.quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan je daar ook je gitaar aan hangen?
Die studio klinkt te gek! Hou er alleen wel rekening mee dat hij niet 100% 2 kanalen heeft. Een behoorlijk deel van de toonregeling wordt gedeeld. Je kan dus bijvoorbeeld niet een hele zware distortion én een hele cleane clean krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Yep die gitaar kan wel prima zijn maar die versterkertjes zijn heleaas altijd klotequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Yamaha heeft over het algemeen wel redelijke gitaren. Maar ik denk zelf dat die set van Dean (Cort+Spider) wel wat beter is
Ja ik heb hetzelfde met een vriendin, gelukkig heeft ze wel wat geld te besteden, maar dat ding moet dan wel weer per se roze of paars zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef brother52 het volgende:
Ik ben naar een leuk setje aan het kijken voor mijn neefje maar dat is nog lastig zat.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde met een vriendin, gelukkig heeft ze wel wat geld te besteden, maar dat ding moet dan wel weer per se roze of paars zijn
Je heb gelijk, ik zal het doorsturenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuze genoeg!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde met een vriendin, gelukkig heeft ze wel wat geld te besteden, maar dat ding moet dan wel weer per se roze of paars zijn
Is dat zo'n S-serie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die gaat het worden, best vet dingetje
[ afbeelding ]
Metoooool!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook nog een tijdje over nagedacht om er zo eentje te kopen. Het is uiteindelijk een rg370dxl geworden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SA260 volgens mij.quote:
Ze zien er in ieder geval wel mooi uit. Heb geloof ik ook wel eens op zo'n ding gespeeld, lang niet gek.quote:
Ik heb er helaas niet op kunnen spelen want ze waren erg moeilijk leverbaar maar dat maakte de uiteindelijke keuze weer wat gemakkelijker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze zien er in ieder geval wel mooi uit. Heb geloof ik ook wel eens op zo'n ding gespeeld, lang niet gek.
Vriendin van me heeft deze:quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef mr-green het volgende:
2e hands is wel een optie (maar dan moet ik wel weten waar ik op moet letten)
Ja hoor, die is er nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Line6 Spider IV 15 watts oefenversterker voor gitaar
Als je die koopt van hem en hij heeft hem nog heb je sowieso iets goeds daar hoef je je geen zorgen over te maken![]()
Dan nog een leuke gitaar erbij maar dta hangt af van welke stijl je wil gaan spelen ?
Is mogelijk ja, uiteraard. Als je dat wil doe ik er nog een kabel en standaard bij, kan je meteen spelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef brother52 het volgende:
Deze gitaar zou je er bij kunnen nemen.![]()
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Och, wat is beter... het is zeker goed, maar dat is geheel persoonlijk. Het is maar net wat je beter ligt en wat voor geluid je zoekt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat model heb ik vandaag nog verkocht, 279.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die studio klinkt te gek! Hou er alleen wel rekening mee dat hij niet 100% 2 kanalen heeft. Een behoorlijk deel van de toonregeling wordt gedeeld. Je kan dus bijvoorbeeld niet een hele zware distortion én een hele cleane clean krijgen.
Valt toch wel mee?, hij ontstemde niet, zelfs niet na 3 x divebomben(of hoe je dat ook noemt)quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij dat soort gitaren moet je de tremmelo direct gewoon muurvast zetten dat is de enige goeie optie
Ik zou d'r wat meer distortion/overdrive opzetten. Ik ken het lied verder niet echt maargoed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Braddie het volgende:
Net even snel wat geupload naar Youtube.
Ik heb de Gain al vol open staan op de Vox en de Amp model staat op HiGain 3, dus vol open, maar hij staat gekoppelt aan m`n mixer..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zou d'r wat meer distortion/overdrive opzetten. Ik ken het lied verder niet echt maargoed.
Whehequote:
WTF!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:45 schreef Muchachooo het volgende:
De vent die dit bedacht heeft woont tegenwoordig hopelijk werkloos onder een brug...
[ afbeelding ]
Yeah Baby!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:45 schreef Muchachooo het volgende:
De vent die dit bedacht heeft woont tegenwoordig hopelijk werkloos onder een brug...
[ afbeelding ]
De GFS Crunchy PAFs. Hebben een hoop gedaan voor de Epiphone SG van onze ex-gitarist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:55 schreef Rpol het volgende:
Zie hier regelmatig voorbij komen dat er iemand iets bij GuitarFetish heeft besteld. Hoe zijn de gitaarpickups van hun? Zit er namelijk over te denken om mijn Epi LP een pickup upgrade te geven.
Speel voornamelijk rock classics van Led Zeppelin, black sabbath, GNR, metallica, pearl jam etc en wat nieuwere zooi als Kings of Leon, Queens of the Stone Age, Foo Fighters etc.
Ruiger dan metallica wordt het niet. Naar welke pickups zou ik dan moeten kijken en is het een upgrade tov. de stock epiphone pickups?
Is goed dude. Als je in de buurt woont mag je ook gerust eens komen testen hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
@Dean Ik ga je set in mijn gedachten houden. Ziet er zeker goed uit.
GFS Crunchy Pats! Superfijne elementen! Al in verschillende gitaren gehad en gezet. En wat Witchfynder zegt inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:55 schreef Rpol het volgende:
Zie hier regelmatig voorbij komen dat er iemand iets bij GuitarFetish heeft besteld. Hoe zijn de gitaarpickups van hun? Zit er namelijk over te denken om mijn Epi LP een pickup upgrade te geven.
Speel voornamelijk rock classics van Led Zeppelin, black sabbath, GNR, metallica, pearl jam etc en wat nieuwere zooi als Kings of Leon, Queens of the Stone Age, Foo Fighters etc.
Ruiger dan metallica wordt het niet. Naar welke pickups zou ik dan moeten kijken en is het een upgrade tov. de stock epiphone pickups?
Dean MLCousticquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:45 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
Juist minder gain. Dit klinkt op de een of andere manier te smooth.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zou d'r wat meer distortion/overdrive opzetten. Ik ken het lied verder niet echt maargoed.
Ik wil zequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Witchfynder het volgende:
Te koop!
[ afbeelding ]
Epiphone SG Korina met GFS Crunchy PAF in de brug. Electronica pas nog nagelopen. Compleet met hardcase, snaren en die andere units die je op de foto ziet.
Nu slechts 350,-
Daarnaast nog een Epiphone SG Special (zwart), afgesteld en met upgraded electronica (en elementen) door onze eigen Dean!
Nu maar 200,-
Meer info? PM me! De gitaren zijn van een vriend van me en wonen nu nog in Barendrecht.
Waag het niet die gitaar nog 'ns te postenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Witchfynder het volgende:
Te koop!
[ afbeelding ]
Epiphone SG Korina met GFS Crunchy PAF in de brug. Electronica pas nog nagelopen. Compleet met hardcase, snaren en die andere units die je op de foto ziet.
Nu slechts 350,-
Daarnaast nog een Epiphone SG Special (zwart), afgesteld en met upgraded electronica (en elementen) door onze eigen Dean!
Nu maar 200,-
Meer info? PM me! De gitaren zijn van een vriend van me en wonen nu nog in Barendrecht.
Verleidelijk inderdaad!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waag het niet die gitaar nog 'ns te posten
Die allemaal bij elkaar plus:quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef The_Dean het volgende:
Dat ding is zo mooi! En speelt grandioos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow nice hoeveel was je ervoor kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
Ik heb nu dit speeltje gekocht en binnenkort gaat de blues jr eruit:
[ afbeelding ]
http://www.thomann.de/nl/fender_65_deluxe_reverb.htmquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wow nice hoeveel was je ervoor kwijt?
Bohh duur spul.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/fender_65_deluxe_reverb.htm
Beetje jammer dat daar geen geluid uitkomt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Als ik zoveel geld had kocht ik zoiets
[ afbeelding ]
Wel uit mijn JCM900 Lead 1960A cab die er onder staatquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar geen geluid uitkomt...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waag het niet die gitaar nog 'ns te posten
[frans accent]quote:
VET ! De Twisted Sister signaturequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft deze:
[ afbeelding ]
Speelt ze wel metal op.
Die heb iiiik! En daar speel ik idd metal opquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET ! De Twisted Sister signature![]()
![]()
[ afbeelding ]
Metal gitaarmeisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Die heb iiiik! En daar speel ik idd metal op
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een Les Paul is altijd goed natuurlijk
Laat dan eens horen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Haha ja goed he :p En hij speelt ook nog eens lekker
Als Dean zegt, past bij je haar, dan wil ik dat wel zien natuurlijk...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef Witchfynder het volgende:
Willen jullie niet allemaal opzichtig SickBitch's fotoboek kapot bezoeken?.
nah...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
Vinden jullie ook niet dat SickBitch nu eigenlijk een filmpje moet posten dat ze 'I Wanna Rock' speelt?.
Nice! Geef even een seintje als je die Blues jr wegdoet voor een net prijsjequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat een net prijsje is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice! Geef even een seintje als je die Blues jr wegdoet voor een net prijsje
Ik heb er nog geen zin in, ben nog niet helemaal beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Er worden überhaupt te weinig filmpjes gemaakt.
Wat heb je in je hoofd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan wat een net prijsje is...
heb nie eens een cam hier om op te kunnen nemen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Er worden überhaupt te weinig filmpjes gemaakt. Wie doet iets van Paul Gilbert?
Klinkt vet! Enige wat ik aan te merken heb, is dat het nu wel echt een zang-nummer is. Misschien iets meer instrumentale plekken? Maar klinkt echt goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nieuw liedje af
Uiteraard weer geen geniale opname kwaliteit maar gaat weer om het idee
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Thnxquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klinkt vet! Enige wat ik aan te merken heb, is dat het nu wel echt een zang-nummer is. Misschien iets meer instrumentale plekken? Maar klinkt echt goed!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
Ik wil wel graag mijn buren te vriend houden ;-) Als ik na een tijdje beter geluid wil kan ik altijd nog een andere amp nemen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef -Menn0- het volgende:
Jawel joh gewoon doen!
Alleen niet achteraf komen janken dat het niks is!
Als het maar niet een kiss cover van paul gilbert isquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Koop het maar gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
Andere vraag dan: wat is er zo slecht aan een versterker in een starterspack?
Kijk daar heb ik wat aan. Bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Muchachooo het volgende:
Ik heb een Squier Affinity Strat hier staan, en ik heb vorige week de schroeven van mijn straplocks en van mijn jackplate vast moeten lijmen in de body (die overigens van Multiplex is, niet van écht hout) omdat de gaten ongeveer 5mm breder waren dan voorheen.
De elementen zijn ronduit kut, en wat je ook probeert, het meeste geluid dat die gitaar produceert komt van de meetrillende brug + tremoloveren.
EDIT kortom: geef net even die 50 euro meer uit aan een gitaar die níet van multiplex is.
Ja, ervaring met die versterker: in 1 woord: Bagger. Klinkt echt nergens naar. Kon die toen lenen van een vriend toen ik net een elektrische gitaar had gekocht, maar ik kon 'm gelukkig snel inwisselen voor een kleine Marshall Valvestate met ook maar 10 watt vermogen (dus qua wattage waren ze vergelijkbaar) alleen was het geluid 1000x beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
lol, het is toch logisch dat ik gewoon wat aan het zoeken ben? Ik begrijp dat elke hobby geld kost en dat heb ik er ook graag voor over maar bij elke hobby stel je wel prioriteiten
Wat ik gewoon wil weten is of jullie ervaring hebben met deze gitaar/ amp
Jij toch? Volgens mij ben je de enige hier die het kanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Dan doen wij de powerchords wel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij toch? Volgens mij ben je de enige hier die het kan.
Blackheart is een stukkie betaalbaarder en ook heel vet als 1e versterkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:12 schreef Muchachooo het volgende:
Het is jammer dat ie zo duur is, anders was de Blackstar HT-1 een heerlijke startversterker...
Wou net zeggen, kan wel wat uploaden, maar dan krijg je van die bagger om je orenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij toch? Volgens mij ben je de enige hier die het kan.
Vanwege datgene wat je ook maar had op het moment? Kun je altijd doen, verkopen kan altijd weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Bweh ik zit zo erg te twijfelen ik kan nu via m'n werk een nieuw snowboard kopen voor 200euro terwijl je er normaal snel 4-500 voor neerlegt. Maar ik kan nu niet boarden, maar het si wel goedkoop, en ooit komt het vast van pas, maar misschien ook niet
Twijfels
Doen! Welk board is het? Worst case verkoop je hem weer voor 200 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Bweh ik zit zo erg te twijfelen ik kan nu via m'n werk een nieuw snowboard kopen voor 200euro terwijl je er normaal snel 4-500 voor neerlegt. Maar ik kan nu niet boarden, maar het si wel goedkoop, en ooit komt het vast van pas, maar misschien ook niet
Twijfels
1 van die 2 die ik jou ook wou aansmerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doen! Welk board is het? Worst case verkoop je hem weer voor 200 euro
vnl. water...quote:
Weekendquote:
Moet jij niet hier zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Muchachooo het volgende:
HAPPY NEW GUITAR DAY
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |