quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Volgende week nieuwe puppies in m'n strat
Haha je bent getrolld!!!!!!!!!!quote:
Haha jij ook al xDquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef BoerBert het volgende:
Eigenlijk klopt het ook wel, want die van mij zitten er ook nog niet in
Custom shop 69squote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]Wat voor pups ga je erin stoppen?
Goed man, dat plastic zakje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Muchachooo het volgende:
even opnieuw voor Dean:
[ afbeelding ]
Goede keus!quote:
Vetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Brother (voor geen enkele goede reden):
Nice! Waarvandaan ben je waarheen verhuisd als ik vragen mag? Dan bedoel ik woningtype, adres etc. maakt me niet heel veel uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Cynic het volgende:
Zo, hele dag geverhuisdingest.
Nu ben ik moe en mijn handen doen zeer. Maar even geen gitaar spelen.
In 2004 is er een film getiteld 'Linda Linda Linda' gemaakt waarin 4 schoolmeisjes hard oefenen om dit nummer te coveren voor een festival. Echt een toffe filmquote:
'sup dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oooooh.
En ik ben zeker in de bluessfeer ja...
In ieder geval van particuliere huur naar sociale huur, dus dat scheelt wel. En naar een huis met cv en dubbel glasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nice! Waarvandaan ben je waarheen verhuisd als ik vragen mag? Dan bedoel ik woningtype, adres etc. maakt me niet heel veel uit
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef TeleluvR het volgende:
Gaat er nog een GFS order uit binnenkort?
Dubbel glas, dat zou ik ook graag willen op m'n kamertjequote:Op zondag 6 februari 2011 08:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
In ieder geval van particuliere huur naar sociale huur, dus dat scheelt wel. En naar een huis met cv en dubbel glas
Ongeveer 100 meter van waar ik nu woon, maar ga er dus wel op vooruit.
Duurt nog langquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Ja, maar eerder wil de baas me niet betalenquote:
Nee, ik bestel zelf niet meer, wat een gezeik met een CC. Willen ze een kopie van je paspoort en weet ik het wat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Anders bestel jij eerst, dan schuif ik enkele kleine dingen naar jouw order toe
Hmm, eens even checkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In 2004 is er een film getiteld 'Linda Linda Linda' gemaakt waarin 4 schoolmeisjes hard oefenen om dit nummer te coveren voor een festival. Echt een toffe film.
Paypal stinkt...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Je kan heel makkelijk een PayPal nemen hoor.
Valt meequote:
Tof!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Brother (voor geen enkele goede reden):
Strakquote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe website!![]()
http://brianesselbrugge.nl/
Waardeloos gitaarspel, gok ik!quote:
quote:It is with great sadness we hear of the passing of Gary Moore. Our thoughts go out to Gary's family at this time and our memories of Gary and his contribution to Thin Lizzy and music in general will live on forever.
Brian Downey: 'I am in total shock. I have known Gary since 1967 when he was in Platform Three and he's been an amazing friend ever since. It was a pleasure to play with Gary again in 2006 after his days with Lizzy. He will always be in my thoughts and prayers and i just can't believe he is gone'
Scott Gorham: 'Playing with Gary during the Black Rose era was a great experience, he was a great player and a great guy. I will miss him.'
Geruchten gaan in zijn slaap op vakantie in Spanje... maar wat het nou echt is....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |