quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Volgende week nieuwe puppies in m'n strat
Haha je bent getrolld!!!!!!!!!!quote:
Haha jij ook al xDquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef BoerBert het volgende:
Eigenlijk klopt het ook wel, want die van mij zitten er ook nog niet in
Custom shop 69squote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]Wat voor pups ga je erin stoppen?
Goed man, dat plastic zakje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Muchachooo het volgende:
even opnieuw voor Dean:
[ afbeelding ]
Goede keus!quote:
Vetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Brother (voor geen enkele goede reden):
Nice! Waarvandaan ben je waarheen verhuisd als ik vragen mag? Dan bedoel ik woningtype, adres etc. maakt me niet heel veel uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Cynic het volgende:
Zo, hele dag geverhuisdingest.
Nu ben ik moe en mijn handen doen zeer. Maar even geen gitaar spelen.
In 2004 is er een film getiteld 'Linda Linda Linda' gemaakt waarin 4 schoolmeisjes hard oefenen om dit nummer te coveren voor een festival. Echt een toffe filmquote:
'sup dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oooooh.
En ik ben zeker in de bluessfeer ja...
In ieder geval van particuliere huur naar sociale huur, dus dat scheelt wel. En naar een huis met cv en dubbel glasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nice! Waarvandaan ben je waarheen verhuisd als ik vragen mag? Dan bedoel ik woningtype, adres etc. maakt me niet heel veel uit
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef TeleluvR het volgende:
Gaat er nog een GFS order uit binnenkort?
Dubbel glas, dat zou ik ook graag willen op m'n kamertjequote:Op zondag 6 februari 2011 08:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
In ieder geval van particuliere huur naar sociale huur, dus dat scheelt wel. En naar een huis met cv en dubbel glas
Ongeveer 100 meter van waar ik nu woon, maar ga er dus wel op vooruit.
Duurt nog langquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Ja, maar eerder wil de baas me niet betalenquote:
Nee, ik bestel zelf niet meer, wat een gezeik met een CC. Willen ze een kopie van je paspoort en weet ik het wat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Anders bestel jij eerst, dan schuif ik enkele kleine dingen naar jouw order toe
Hmm, eens even checkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In 2004 is er een film getiteld 'Linda Linda Linda' gemaakt waarin 4 schoolmeisjes hard oefenen om dit nummer te coveren voor een festival. Echt een toffe film.
Paypal stinkt...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Je kan heel makkelijk een PayPal nemen hoor.
Valt meequote:
Tof!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Brother (voor geen enkele goede reden):
Strakquote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe website!![]()
http://brianesselbrugge.nl/
Waardeloos gitaarspel, gok ik!quote:
quote:It is with great sadness we hear of the passing of Gary Moore. Our thoughts go out to Gary's family at this time and our memories of Gary and his contribution to Thin Lizzy and music in general will live on forever.
Brian Downey: 'I am in total shock. I have known Gary since 1967 when he was in Platform Three and he's been an amazing friend ever since. It was a pleasure to play with Gary again in 2006 after his days with Lizzy. He will always be in my thoughts and prayers and i just can't believe he is gone'
Scott Gorham: 'Playing with Gary during the Black Rose era was a great experience, he was a great player and a great guy. I will miss him.'
Geruchten gaan in zijn slaap op vakantie in Spanje... maar wat het nou echt is....quote:
quote:
Niet te lang en vooral niet te diep...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zie nou wel dat slapen niet altijd goed voor je is
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef The_Dean het volgende:
Irish Times:
http://www.irishtimes.com(...)0206/breaking25.html
Zoietsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean zegt van alles dat hij niet heeft dat het overrated is![]()
.
Ik ken alleen de CD Live & Dangerous van Thin Lizzy. Maar daar speelt die Gary Moore niet op meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Gary heen is gegaan. Ik hecht grote waarde aan de CD's After the War en Blues Alive in m'n collectie.
Wellicht wil ik ook wel iets danquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Thin LIzzy heeft een boel gitaristen gehad. Gary speelde er niet eens zo lang in geloof ik. HIj was toch meer een 'Loner'.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ken alleen de CD Live & Dangerous van Thin Lizzy. Maar daar speelt die Gary Moore niet op meeHeb ook nog nooit van die knakker gehoord eigenlijk...
Ik hoorde het net op de radio ..quote:
Ok!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah, mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
baggergeluid ligt niet altijd aan het instrument, hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
De hals van m`n Brian May is krom..
Hij loopt aan
Ok, thanks voor de tipquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
baggergeluid ligt niet altijd aan het instrument, hoor
en die wou je verkopen voor 700euroquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en die wou je verkopen voor 700euro
En hoe kom je dan opeens aan die Tyros dan? (iets te maken metquote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.
Maargoed.
Hij gaat niet meer weg, ik heb nu de Tyros, en ik wilde de Brian May verkopen voor de Tyros..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hoe kom je dan opeens aan die Tyros dan? (iets te maken met) :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Als hij 10 ps3's had verkocht voor 300p/s niet hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of is dat een beetje een te overhaaste gedachte![]()
![]()
Mocht je niet ff een middagje Utrecht doen, joh? Flauwquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, nu maar hopen dat ik het Prince2 examen heb gehaald net... Morgen pas uitslag, handig, analoge examens...
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Gitaren moet je gewoon niet in je reet stoppen, blijkt weer...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?
Nee, ben in Maastricht bij E3 geweest...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mocht je niet ff een middagje Utrecht doen, joh? Flauw.
Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n goeie voornemen van deze week is weer gaan sporten om m'n verneukte knie te gaan trainen zodat ik hopelijk zsm weer kan gaan boarden.
Drie keer per week gaan fitnessen dus als ik met m'n luie reet een keertje per week haal is het wel prima
En dat pubergedrag word nu heel snel heel vervelend.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gitaren moet je gewoon niet in je reet stoppen, blijkt weer...
Elke gitaarhals is krom hoor, k zou hem een beetje bijstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Heb je hem tegen de verwarming aangezet ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.
Maargoed.
Hij gaat niet meer weg, ik heb nu de Tyros, en ik wilde de Brian May verkopen voor de Tyros..
Die gedachte is iets te overhaast.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of is dat een beetje een te overhaaste gedachte![]()
![]()
Hij is omgevallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?
Ik heb ook een goede voornemen voor dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n goeie voornemen van deze week is weer gaan sporten om m'n verneukte knie te gaan trainen zodat ik hopelijk zsm weer kan gaan boarden.
Drie keer per week gaan fitnessen dus als ik met m'n luie reet een keertje per week haal is het wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |