Wow nice hoeveel was je ervoor kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
Ik heb nu dit speeltje gekocht en binnenkort gaat de blues jr eruit:
[ afbeelding ]
http://www.thomann.de/nl/fender_65_deluxe_reverb.htmquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wow nice hoeveel was je ervoor kwijt?
Bohh duur spul.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/fender_65_deluxe_reverb.htm
Beetje jammer dat daar geen geluid uitkomt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Als ik zoveel geld had kocht ik zoiets
[ afbeelding ]
Wel uit mijn JCM900 Lead 1960A cab die er onder staatquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar geen geluid uitkomt...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
Ik heb nu dit speeltje gekocht en binnenkort gaat de blues jr eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waag het niet die gitaar nog 'ns te posten
[frans accent]quote:
VET ! De Twisted Sister signaturequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft deze:
[ afbeelding ]
Speelt ze wel metal op.
Die heb iiiik! En daar speel ik idd metal opquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET ! De Twisted Sister signature![]()
![]()
[ afbeelding ]
Metal gitaarmeisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Die heb iiiik! En daar speel ik idd metal op
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een Les Paul is altijd goed natuurlijk
Laat dan eens horen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Haha ja goed he :p En hij speelt ook nog eens lekker
Als Dean zegt, past bij je haar, dan wil ik dat wel zien natuurlijk...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef Witchfynder het volgende:
Willen jullie niet allemaal opzichtig SickBitch's fotoboek kapot bezoeken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |