Vraag me af hoe moeilijk het is om je daaraan te onttrekken als je ouder bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben eigenlijk allang blij dat ik niet in een SGP gezin ben opgevoed.
Die kinderen draaien helemaal door als ze even uit ouderlijk toezicht zijn, de brandweer heeft de handen vol in al die gereformeerde gaten met oud en nieuw.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me af hoe moeilijk het is om je daaraan te onttrekken als je ouder bent.
Dat had mij ook vreselijk geleken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef Cerbie het volgende:
Brrrr, dat klinkt als mijn grootste nachtmerriequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die kinderen draaien helemaal door als ze even uit ouderlijk toezicht zijn, de brandweer heeft de handen vol in al die gereformeerde gaten met oud en nieuw.
Als ze echt pech hebben zijn ze er in hun studietijd ook nog niet vanaf, dan gaan ze op kamers bij de gereformeerde hospita die er wel voor zorgt dat ze netjes om 23:00 uur zónder vrouwelijk gezelschap in bed liggen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Cerbie het volgende:
Ze hebben ook altijd zo'n typisch hoofd.
Niks mis meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef Cerbie het volgende:
inteelt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Cerbie het volgende:
Ze hebben ook altijd zo'n typisch hoofd.
Enig respect voor andersdenkenden meekrijgen in je opvoeding kan ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Die mensen komen zeer goed terecht
Ik ken iemand die is in de zorg gaan werken, want dat mag op zondag. Hoeft ie niet vijf keer naar de kerk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me af hoe moeilijk het is om je daaraan te onttrekken als je ouder bent.
SGP kamerleden zijn door vriend en vijand als respectvol afgeschilderd. Ik ben fan van Elbert Dijkgraafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Enig respect voor andersdenkenden meekrijgen in je opvoeding kan ook geen kwaad.
Nou dat respect houdt op zodra een voetbalclub in een zeer gematigd christelijk dorp in de gemeente Staphorst op zondag wil voetballen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
SGP kamerleden zijn door vriend en vijand als respectvol afgeschilderd. Ik ben fan van Elbert Dijkgraaf
Ik ga voor een soepie en brood met knakworsten. Heerlijke zaterdag-maaltijd.quote:
Hier nu ook, saus die nog van gister over was met wat versgekookte pasta.quote:
Ik heb nu saus over voor maandagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier nu ook, saus die nog van gister over was met wat versgekookte pasta.
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
SGP'ers zijn in de regel wel dogmatisch, ze geloven zelfs dat de aarde 6000 jaar oud is.
In een archeologisch rapport voor de gemeente Staphorst staat gewoon dat velen daar die mening zijn toegedaan.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een archeologisch rapport voor de gemeente Staphorst staat gewoon dat velen daar die mening zijn toegedaan.
Jij hebt het over respect, maar hoe respectvol was die sneer over inteelt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat respect houdt op zodra een voetbalclub in een zeer gematigd christelijk dorp in de gemeente Staphorst op zondag wil voetballen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |