Richard de Mos.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef betyar het volgende:
Weet iemand wie de leraar van de PVV kamerleden is geweest?
Op de internets is iedereen mannelijk, tenzij anders bewezen. Of op zijn Engels:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die zich daarover verwonderde.
Mijn garp!quote:
Op internet is niet iedereen links, maar iedereen is wel Hitler.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op de internets is iedereen mannelijk, tenzij anders bewezen. Of op zijn Engels:
On the internet men are men, women are men and little girls are FBI agents.
Nee meester voor een basisschoolklas.quote:
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Everyone_is_Hitlerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op internet is niet iedereen links, maar iedereen is wel Hitler.
Ik was inderdaad rechts gedurende mijn puberjarenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon in een verlate puberale fase dat je je afzet tegen paps en mams?
Je wilt ze aanklagen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef betyar het volgende:
Weet iemand wie de leraar van de PVV kamerleden is geweest?
Ze hebben les van deze man gehad:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je wilt ze aanklagen?
24 x 8 jaar één docent basisonderwijs = 192
24 x 5 jaar vier docenten middelbaar onderwijs = 480
24 x 4 jaar acht docenten hoger of middelbaar onderwijs = 768
Totaal: 1440 slechte docenten.
Het is toch wat.
Je hebt een klap van de molen gehad?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was inderdaad rechts gedurende mijn puberjaren(geen geintje btw).
Of van de buurman toen je op zondag aan het werken was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt een klap van de molen gehad?
Tot de eerste teleurstellingen op de arbeidsmarkt / tijdens de studie je deden inzien dat je niet bij rechts gebaat was, maar links veel beter was je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was inderdaad rechts gedurende mijn puberjaren(geen geintje btw).
Ik ben bang dat het de opleiding tot journalist is geweest. Dat zijn allemaal van die linkse bolwerken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tot de eerste teleurstellingen op de arbeidsmarkt / tijdens de studie je deden inzien dat je niet bij rechts gebaat was, maar links veel beter was je?
Christenen krijgen gewoon staatssubsidie van de Marokkaanse overheid als ze een kerk neer willen zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staan zat kerken in het M-O. Maar, toegegeven, moslims kunnen hier makkelijker een moskee neerzetten dan christenen een kerk in het M-O. Verder snap ik niet waarom dat relevant is. Omdat moslims die vierduizend kilometer verderop wonen intolerant zijn ten opzichte van christenen, moeten wij ons intolerant opstellen tegenover Nederlandse moslims?
Beter gezegd; ik vind je argument nergens op slaan.
De indoctrinatie moet ergens beginnen. En zo weet je ook gelijk waarom het niveau van Powned en WNL zo bedroevend is. Dat zijn de dropouts van de school voor journalistiek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het de opleiding tot journalist is geweest. Dat zijn allemaal van die linkse bolwerken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De indoctrinatie moet ergens beginnen. En zo weet je ook gelijk waarom het niveau van Powned en WNL zo bedroevend is. Dat zijn de dropouts van de school voor journalistiek.
[..]
De indoctrinatie moet ergens beginnen. En zo weet je ook gelijk waarom het niveau van Powned en WNL zo bedroevend is. Dat zijn de dropouts van de school voor journalistiek.
Mijn rechtsheid uitte zich vooral in aversie tegen Marokkanen met wie ik regelmatig in de clinch lag. Later leerde ik nuanceren en tijdens mijn studiejaren bekeerde ik definitief tot links.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt een klap van de molen gehad?
[..]
Je was een LPF-stemmer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn rechtsheid uitte zich vooral in aversie tegen Marokkanen met wie ik regelmatig in de clinch lag. Later leerde ik nuanceren en tijdens mijn studiejaren bekeerde ik definitief tot links.
Ik mocht toen nog niet stemmen. Mijn eerste keer stemmen was pas in 2006. Ik was nog net geen 18 in 2003quote:
Maar goed, ben jij rechts geboren of is er onderweg iets misgegaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Er komen duistere jeugdgeheimen hier naar boven.
Waarom meteen zo negatief?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je wilt ze aanklagen?
24 x 8 jaar één docent basisonderwijs = 192
24 x 5 jaar vier docenten middelbaar onderwijs = 480
24 x 4 jaar acht docenten hoger of middelbaar onderwijs = 768
Totaal: 1440 slechte docenten.
Het is toch wat.
Ouders zijn beiden pvda-stemmers, maar dan vooral "omdat we dat altijd al deden".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar goed, ben jij rechts geboren of is er onderweg iets misgegaan?
Ze zijn zo heet gebakerd .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn rechtsheid uitte zich vooral in aversie tegen Marokkanen met wie ik regelmatig in de clinch lag. Later leerde ik nuanceren en tijdens mijn studiejaren bekeerde ik definitief tot links.
Onderweg is er dus iets misgegaan. Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ouders zijn beiden pvda-stemmers, maar dan vooral "omdat we dat altijd al deden".
quote:Woede om miljoenenbonus topman Barclays
AMSTERDAM Bob Diamond, topman van de Britse bank Barclays, heeft zich de woede op de hals gehaald vanwege zijn bonus van 8 tot 9,5 miljoen pond (14,5 miljoen dollar). Dat bedrag zette hem dit weekend in het centrum van de Britse bonusdiscussie.
Diverse Britse en Amerikaanse media, waaronder the Guardian en the Financial Times, besteden aandacht aan de miljoenenbonus die de nieuwe topman van Barclays vermoedelijk ontvangt over 2010.
Daarmee voegt Diamond zich bij de best betaalde bankiers van afgelopen jaar. Collega Lloyd Blankfein van zakenbank Goldman Sachs ging naar huis met 12,6 miljoen dollar en James Gorman van Morgan Stanley met 7,4 miljoen dollar.
Veel Europese banken moeten hun resultaten over het afgelopen jaar nog bekendmaken.
Gevoelig
Het bericht komt op een gevoelig moment. Na maanden van gesprekken tussen bankiers en politici is de Britse coalitie het bijna eens over een akkoord, dat beter bekend staat onder de naam 'Merlin'.
De financiële sector zou meer geld uitlenen aan kleine bedrijven en de bonussen aan medewerkers beperken in ruil voor minder kritiek van de overheid.
Aanvallen
Vorige maand verzocht Diamond een einde te maken aan de publieke en politieke aanvallen op bankiers, die veelvuldig plaatsvinden sinds de financiële crisis in 2008 losbarstte en diverse banken overeind werden gehouden met overheidssteun.
Diamond stelde dat de periode van berouw en excuses van bankiers over was. De Amerikaan werd op 1 januari 2011 topman van Barclays, nadat hij meer dan tien jaar de investeringsbank Barclays Capital heeft gerund.
Barclays wilde niet ingaan op het bericht en stelde dat de definitieve hoogte van de bonus nog moet worden vastgesteld.
Waar het mis is gegaan weet ik niet precies. Het enkele baldadige allochtoontje op de basisschool vonden we gewoon stom om zijn gedrag ipv kleurtje, dus het is later mis gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onderweg is er dus iets misgegaan. Wil je er over praten?
Positief, me dunkt!quote:
Ik heb het met je te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ouders zijn beiden pvda-stemmers, maar dan vooral "omdat we dat altijd al deden".
Toen je er wat dieper over na ging denken begreep je dat die jongen vanwege zijn kleurtje naar deed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar het mis is gegaan weet ik niet precies. Het enkele baldadige allochtoontje op de basisschool vonden we gewoon stom om zijn gedrag ipv kleurtje, dus het is later mis gegaan.
Ik geen voetbalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh, ik kijk geen rugby, ieder zijn sport he.
Je wast je vijfmaal daags voor het gebed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef Picchia het volgende:
Ik ben nooit links geweest. Ik ben schoon.
Over mij....... meteen aanklagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Positief, me dunkt!
Ik reserveer voor alle fractieleden van de PVV 4 jaar hoger onderwijs.
Soms schaam ik me dat Agema architectuur studeerde vroeger!
Oftewel, je complete wereldbeeld bepalen op een handjevol close-up ervaringen? Geweldig dat rechtse brein.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Close-up ervaringen met misbruik van het sociale vangnet, daar zal het wel ergens begonnen zijn. En geloven in mijn eigen succes natuurlijk.
Rustig aan linkschmens. Er staat begonnen, niet volledig. Anders had ik spontaan twee gehandicapte asielzoekers in huis genomen na het zien van Sahar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oftewel, je complete wereldbeeld bepalen op een handjevol close-up ervaringen? Geweldig dat rechtse brein.
Ik de laatste jaren ook niet meer,ik probeer het wel maar iedere wedstrijd die ik zie lijkt meer op een 22 stervende zwanen die bang zijn dat hun haar uit model raakt daar op het veld.quote:
Natuurlijk niet, je hebt immers de dark side omarmd, en het is bijzonder lastig om terug te keren naar de light side. Daarom laat jij je niet beinvloeden door de kwestie Sahar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Rustig aan linkschmens. Er staat begonnen, niet volledig. Anders had ik spontaan twee gehandicapte asielzoekers in huis genomen na het zien van Sahar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |