Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ben jij weer aan het trollen
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen familieleden hebt die de oorlogsjaren hebben meegemaakt. Vraag anders aan de gemiddelde Puttenaar of zij wat hebben gemerkt van de Duitse bezetting. Dom stuk stront dat je er bent.
Jij bent echt te dom om te poepen. ga eens in Rotterdam of Nijmegen vragen hoe weinig het straatbeeld veranderd was. Of in de Amsterdamse Jodenbuurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.
Maar in Nederland is er uiteindelijk tijdens die vijf jaar tijd weinig blijvend veranderd. Na de oorlog kon men op dezelfde voet weer verdergaan en was het straatbeeld feitelijk ongewijzigd.
De gevolgen van de multikul duren al decennia en hebben ons land voor eeuwig een ander aanzicht gegeven. Daarom vind ik de multikul ingrijpender dan de tweede Wereldoorlog.
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.
Ik snap wel dat als iemand de voor Links Heilige Tweede Wereldoorlog aanhaalt, er enkel gesproken mag worden in termen als 'Dat Nooit Weer', 'Na Auschwitz is geen Poëzie meer Mogelijk", "De Collectieve Schuld is Onaflosbaar" en dergelijke.
Dat de dagelijkse gang van zaken gewoon doorgang vond in zowat heel Nederland mag niet gezegd worden zeker?
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.
En jij denkt dat onfatsoenlijk gedrag niet had plaatsgevonden wanneer Marokkanen hier niet heen waren gekomen? Verder slaat je opmerking natuurlijk helemaal nergens op. Je beweert met droge ogen dat genocide minder sporen achterlaat dan de multiculturele samenleving. Wat een idioterie.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.
Geldt dit alleen voor allachtonen of ook voor mensen uit bijv. de bible belt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Indien men twee paspoorten heeft is het natuurlijk geen probleem om deze relschoppers even op 'langdurige vakantie' te sturen naar land #2.
[..]
Neuh, wat harder straffen als men zegt dat homo`s een ziekte zijn of lager zijn dan honden, ingegeven door hun geloof.
Wat harder straffen als men eerwraak toepast.
Wat harder straffen als men dit soort dingen roept: http://www.geenstijl.nl/m(...)et_gestraft_wor.html
Etc etc.
Ja vast.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Als de klimaat-sceptici eens met fatsoenlijke argumenten kwamen, maar dat is helaas niet zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Er ligt sneeuw in mijn tuin. Conclusie: de klimaatproblemen zijn een hoax.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als de klimaat-sceptici eens met fatsoenlijke argumenten kwamen, maar dat is helaas niet zo.
Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom omarm jij altijd doelbewust domheid? Terwijl je gewoon beter weet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.
Als Merkel zegt dat Immigranten in Duitsland Duits moeten leren, en Cameron zegt dat multiculturalisme gefaald wordt direct de oorlog er bij gehaald, dus wie maken nu discussie onmogelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |