abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92413731
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk ben jij weer aan het trollen
Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 februari 2011 @ 16:16:28 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92414785
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij geen familieleden hebt die de oorlogsjaren hebben meegemaakt. Vraag anders aan de gemiddelde Puttenaar of zij wat hebben gemerkt van de Duitse bezetting. Dom stuk stront dat je er bent.
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.
Ik snap wel dat als iemand de voor Links Heilige Tweede Wereldoorlog aanhaalt, er enkel gesproken mag worden in termen als 'Dat Nooit Weer', 'Na Auschwitz is geen Poëzie meer Mogelijk", "De Collectieve Schuld is Onaflosbaar" en dergelijke.
Dat de dagelijkse gang van zaken gewoon doorgang vond in zowat heel Nederland mag niet gezegd worden zeker?
The End Times are wild
  zondag 6 februari 2011 @ 16:16:49 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92414805
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.
Maar in Nederland is er uiteindelijk tijdens die vijf jaar tijd weinig blijvend veranderd. Na de oorlog kon men op dezelfde voet weer verdergaan en was het straatbeeld feitelijk ongewijzigd.
De gevolgen van de multikul duren al decennia en hebben ons land voor eeuwig een ander aanzicht gegeven. Daarom vind ik de multikul ingrijpender dan de tweede Wereldoorlog.
Jij bent echt te dom om te poepen. ga eens in Rotterdam of Nijmegen vragen hoe weinig het straatbeeld veranderd was. Of in de Amsterdamse Jodenbuurt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 6 februari 2011 @ 16:17:17 #144
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92414830
Ik roep Rutte op om dit ook te zeggen. Hoe meer zielen die hier zo over denken, hoe meer vreugd.
pi_92414983
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.
Ik snap wel dat als iemand de voor Links Heilige Tweede Wereldoorlog aanhaalt, er enkel gesproken mag worden in termen als 'Dat Nooit Weer', 'Na Auschwitz is geen Poëzie meer Mogelijk", "De Collectieve Schuld is Onaflosbaar" en dergelijke.
Dat de dagelijkse gang van zaken gewoon doorgang vond in zowat heel Nederland mag niet gezegd worden zeker?
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:22:18 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92415084
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
The End Times are wild
  zondag 6 februari 2011 @ 16:23:27 #147
66444 Lord_Vetinari
pi_92415144
Mensen die de Tweede Wereldoorlog een politieke kleur geven... :|W
  zondag 6 februari 2011 @ 16:23:42 #148
66444 Lord_Vetinari
pi_92415157
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
_O-
pi_92415189
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:26:29 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92415311
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.
Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.
The End Times are wild
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 16:28:07 #151
230491 Zith
pls tip
pi_92415406
Bedankt voor je inbreng, Scorpie, erg vermakelijk :D

"We moeten stoppem met importeren!", "Wie zegt dat ik het over de eerste generatie heb?" :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92415440
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.
En jij denkt dat onfatsoenlijk gedrag niet had plaatsgevonden wanneer Marokkanen hier niet heen waren gekomen? Verder slaat je opmerking natuurlijk helemaal nergens op. Je beweert met droge ogen dat genocide minder sporen achterlaat dan de multiculturele samenleving. Wat een idioterie.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:30:00 #153
66444 Lord_Vetinari
pi_92415499
.

[ Bericht 99% gewijzigd door du_ke op 06-02-2011 18:30:13 (domme plaatjes voegen niets toe) ]
  zondag 6 februari 2011 @ 17:05:50 #154
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_92417130
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Indien men twee paspoorten heeft is het natuurlijk geen probleem om deze relschoppers even op 'langdurige vakantie' te sturen naar land #2.

[..]

Neuh, wat harder straffen als men zegt dat homo`s een ziekte zijn of lager zijn dan honden, ingegeven door hun geloof.

Wat harder straffen als men eerwraak toepast.

Wat harder straffen als men dit soort dingen roept: http://www.geenstijl.nl/m(...)et_gestraft_wor.html

Etc etc.
Geldt dit alleen voor allachtonen of ook voor mensen uit bijv. de bible belt.

En moeten mensen in Friesland dan ook verplicht ABN praten?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_92417220
quote:
Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Ja vast. :')
  zondag 6 februari 2011 @ 17:24:45 #156
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92417867
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Als de klimaat-sceptici eens met fatsoenlijke argumenten kwamen, maar dat is helaas niet zo.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92418058
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Als de klimaat-sceptici eens met fatsoenlijke argumenten kwamen, maar dat is helaas niet zo.
Er ligt sneeuw in mijn tuin. Conclusie: de klimaatproblemen zijn een hoax.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:40:16 #158
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_92418469
quote:
Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_92418685
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.
Waarom omarm jij altijd doelbewust domheid? Terwijl je gewoon beter weet.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:50:50 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92418835
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.
Als Merkel zegt dat Immigranten in Duitsland Duits moeten leren, en Cameron zegt dat multiculturalisme gefaald wordt direct de oorlog er bij gehaald, dus wie maken nu discussie onmogelijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')