Ik denk dat jij dit onderschat, en dat jij mij niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
nounou, ik denk dat je iets teveel waarde geeft aan de demonstraties alleen. Het is pas geschiedenis op het moment dat er echt iets verandert.
Stuur een mail naar al jazeeraquote:
Geeft niet. Hoog inzetten, dan kan je compromissen sluiten en toch je doel bereiken. Politics 101, ze leren snel op Tahrir.quote:
Nou ja... ze demonstreren al een hele tijd in grote getale en proberen het compleet vreedzaam te doen. Ook is het allemaal live te volgen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
nounou, ik denk dat je iets teveel waarde geeft aan de demonstraties alleen. Het is pas geschiedenis op het moment dat er echt iets verandert.
Alles wat is gebeurd is geschiedenis dus dit ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel & hoe lang jij dit al volgt, maar diverse verschillende zenders hebben al bericht dat dit waarschijnlijk het grootste protest ooit is in het MO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Die vrouw heeft lefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zat zelf ook al te zoeken... denk het wel
Evolutiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef remlof het volgende:
Het is gewoon een vreedzame revolutie volgens het boekje van de antimuba's.
52 minuten om een topic vol te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Dit is inderdaad helemaal niks op fok!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
52 minuten om een topic vol te krijgen, amateurs
Apart om die comments terug te lezen in dat topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Evolutie![]()
![]()
Voor een revolutie is het te langzaam
Ja best welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]jij bent echt scherp vandaag! Goed geslapen ofzo?
Deden voorheen ook rond dit tijdstip, zal vanmiddag wel weer meer wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Het lijkt een beetje alsof AJE minder begint te berichten uit Tahrir/Cairo/Egypte.![]()
Hillary is het met je eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef RvLaak het volgende:
Dus ja, wat er ook gebeurt, geschiedenis is geschreven.
quote:10.52am: The US secretary of state, Hillary Clinton, has urged Middle Eastern leaders to embrace democratic reforms in response to growing unrest in the region.
Despite the risk of short-term instability in countries like Egypt, Tunisia and Yemen, Clinton said change was a "strategic necessity" that will make Arab nations stronger and their people more prosperous and less susceptible to extremist ideologies.
Speaking at the international security conference in Munich, Clinton said leaders who deny their people freedom and opportunity open the door to instability.
Mocht Mubarak blijven zitten tot september dan is er uiteindelijk niks gebeurt. Iets komt pas in de geschiedenisboeken als er ook echt daadwerkelijk iets is verandert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel & hoe lang jij dit al volgt, maar diverse verschillende zenders hebben al bericht dat dit waarschijnlijk het grootste protest ooit is in het MO.
Dus ja, wat er ook gebeurt, geschiedenis is geschreven.
Dan nog is het geschiedenisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Mocht Mubarak blijven zitten tot september dan is er uiteindelijk niks gebeurt. Iets komt pas in de geschiedenisboeken als er ook echt daadwerkelijk iets is verandert.
Ik vertrouw erop dat dat nog wel gaat gebeuren, maar deze gebeurtenissen in Egypte nu al geschiedenis noemen gaat nog echt een beetje te ver.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:57 schreef Dekatria het volgende:
Op AJE die gast met dat papieren hoedje
was natuurlijk nog wel het moment dat het net gebeurt was. Ik denk dat bij het daadwerkelijke instorten van de torens de topics wel iets sneller gingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
maar wat een respekt voor die gasten, ze houden vol zijn bikkels
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:58 schreef Toverheks het volgende:
kijk net naar AJE hahaha zie ik polonaise die man met dat papieren hoedje
Ik heb jou fotoboek ontmaagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Gemist! Maar polonaise... de sfeer zit er dus nog goed in?
Gisteren was trouwens stom, toen ze ineens met z'n allen om Mubaraks vertrek gingen juichen, maar Mubarak helemaal niet afgetreden was
idd, maar er zijn nog vele andere mooie foto's. De christenen die de biddende moslims beschermen bijv.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik had gister even mijn laptop mee genomen terwijl ik een biertje ging doen bij vrienden.
Moest ze even wat foto's laten zien van Egypte, toen ik ze de foto van de huilende de soldaat lied zien die samen staat met een burger, waren zij het ook eens, World Press photo plaatje.
Is ook echt een briljante fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik had gister even mijn laptop mee genomen terwijl ik een biertje ging doen bij vrienden.
Moest ze even wat foto's laten zien van Egypte, toen ik ze de foto van de huilende de soldaat lied zien die samen staat met een burger, waren zij het ook eens, World Press photo plaatje.
Klopt dat is ook één van de betere.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar er zijn nog vele andere mooie foto's. De christenen die de biddende moslims beschermen bijv.
damn!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb jou fotoboek ontmaagd![]()
ja ze liepen in een rondje moest echt lachen zie ik die man met dat papieren hoedjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Gemist! Maar polonaise... de sfeer zit er dus nog goed in?
Gisteren was trouwens stom, toen ze ineens met z'n allen om Mubaraks vertrek gingen juichen, maar Mubarak helemaal niet afgetreden was
oh die foto ken ik denk ik nog niet ; (*zien!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar er zijn nog vele andere mooie foto's. De christenen die de biddende moslims beschermen bijv.
Nouja, ook Europeanen kunnen er wat van met dat opzwepen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ze liepen in een rondje moest echt lachen zie ik die man met dat papieren hoedje![]()
maar verschil met de nuchtere europeaan, zij zijn zo elkaar aan het opzwepen die vrouwen met dat gillen ja ze zijn warmbloediger
quote:evanchill There is also now a line of soldiers inside the square itself separating the interior from the protesters at the museum barricade.
less than a minute ago via HootSuite .
evanchill Altercation at the main protester barricade by Egyptian museum. Soldiers gather at the barricade, and some protesters are hopping over.
2 minutes ago via HootSuite
Nee is al uit.quote:
is al eerder gezegd: daar zitten veel smokkerlaars en een aanslag op pijplijnen is daar 'normaal'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
Die gasleiding, was een economische aanslag lijkt mij.
Tenzij gewoon een stel gekken dat hebben gedaan, en zich niet bewust waren van de actie.
Haarnetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Heeft die man op Tahrir een zeef op z'n kop?
HaarnetJE?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haar netje
Die is waarschijnlijk geholpen door artsen.
Staat wel in 1 van de andere topicsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh die foto ken ik denk ik nog niet ; (*zien!!)
Klopt, ben nog niet wakker. Geef me een uurtje of zo, dan kan ik wel wat gaan schrijven.quote:ennu ... morguh!! ...
zo te zien is de nacht rustig verlopen .. alleen nu iets met die gasleiding ..
klopt het dat er geen nieuwe FP is ??
( krijg nie gevonden ? )
iemand adviseerde ok vorige 50 comments van vorig topic te lezen ... maar die krijg ik ook al niet meer gevonden)
quote:MohammedY Maybe the sudden change in movement by the police around Abdel Moniem Ryad entrance is to secure are for their presumed press conf #Jan25
1 minute ago via Chromed Bird
Een dorpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:12 schreef Dekatria het volgende:
Dat centrum van Tahrir is een echt kampement
Dat is Tahrir zelf al inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:12 schreef gehotseflotst het volgende:
Een dorpjeze zouden het een naam moeten geven
Little Egypt ofzo
(*ghumf.. ik krijg vorige topic nog niet gevondenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat wel in 1 van de andere topics.
[..]
Klopt, ben nog niet wakker. Geef me een uurtje of zo, dan kan ik wel wat gaan schrijven.
Hop eigenlijk dat raistlin6 me voor is
las ergens dat het wel vaker gebeurt dat ze ontploffen, maar omdat het nu daar is zeggen ze aanslagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
Die gasleiding, was een economische aanslag lijkt mij.
Tenzij gewoon een stel gekken dat hebben gedaan, en zich niet bewust waren van de actie.
Bij deze;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh die foto ken ik denk ik nog niet ; (*zien!!)
ennu ... morguh!! ...
zo te zien is de nacht rustig verlopen .. alleen nu iets met die gasleiding ..
klopt het dat er geen nieuwe FP is ??
( krijg nie gevonden ? )
iemand adviseerde ok vorige 50 comments van vorig topic te lezen ... maar die krijg ik ook al niet meer gevonden)
Ik moet nog sporten en ontbijtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en after eight chocolades
Tja, dat werkt ook eigenlijk, bewijst maar weer wat voor rotzooi cola isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en after eight chocolades
Ja meldden ze vanmorgen al op AJE: het is smokkelaarsgebied en er zitten hamas aanhangers enzo. Aanslag op die pijpleiding schijnt geregeld voor te komen daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las ergens dat het wel vaker gebeurt dat ze ontploffen, maar omdat het nu daar is zeggen ze aanslag
lijkt wel de vrijmarkt op koningendag, mis alleen nog het woordje bezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ramadan Amr Ramadan
A makeshift pharmacy in #Tahrir Square. #Jan25 http://twitpic.com/3wpfls
3 minutes ago
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ramadan Amr Ramadan
A makeshift pharmacy in #Tahrir Square. #Jan25 http://twitpic.com/3wpfls
3 minutes ago
you're welcome, had m nog staan in mn photobucketquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!! wauw mooi om te zien !!!
Wel TV, maar geen spice-channelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welke dingen hebben ze daar nu?
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
oke, ja kan alleen het nederlands lezen de engelse tweets enzo moeilijk, dus moet alles vn jullie lezen om bij te blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja meldden ze vanmorgen al op AJE: het is smokkelaarsgebied en er zitten hamas aanhangers enzo. Aanslag op die pijpleiding schijnt geregeld voor te komen daar.
Aangezien ik geen idee heb wat die PA betekent... geluidsinstallatiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
Enige organisatie hebben ze ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
PA = geluidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wat die PA betekent... geluidsinstallatieEn volgens mij hebben ze wel één heel hokje met wc's, was laatst tenminste een foto van
Dat wil je toch ook helemaal niet, met al die mannen die daar al zo lang staan op dat pleinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel TV, maar geen spice-channel, stelletje cultuurloze barbaren
zoiets opperde ik gisteren ook , als ze nou zelf met een president aan komen , nemen ze het tahrir over , mini staatje makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Enige organisatie hebben ze ook.
Het begint op een klein staatje te lijken.
De straatjes rondom Tahrir functioneren ook als WC.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wat die PA betekent... geluidsinstallatieEn volgens mij hebben ze wel één heel hokje met wc's, was laatst tenminste een foto van
Noem het dan gewoon geluidquote:
jaah !!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon geluidSnap ik het tenminste ook.
Oh! Ze hebben ook een telefoonoplaadstation
Kan iemand die misschien nog een keer posten, heb die gemistquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef schommelstoel het volgende:
wij staan niet eens op die kaart van het weer, we zijn te klein en een nietzeggend landje dat we niet eens horen wat voor weer het wordt bij ons vandaagquote:
staat in de opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Kan iemand die misschien nog een keer posten, heb die gemist
Toch nog het interview van @Sandmonkey kunnen volgen btwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon geluidSnap ik het tenminste ook.
Oh! Ze hebben ook een telefoonoplaadstation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |