Nee is al uit.quote:
is al eerder gezegd: daar zitten veel smokkerlaars en een aanslag op pijplijnen is daar 'normaal'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
Die gasleiding, was een economische aanslag lijkt mij.
Tenzij gewoon een stel gekken dat hebben gedaan, en zich niet bewust waren van de actie.
Haarnetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Heeft die man op Tahrir een zeef op z'n kop?
HaarnetJE?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haar netje
Die is waarschijnlijk geholpen door artsen.
Staat wel in 1 van de andere topicsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh die foto ken ik denk ik nog niet ; (*zien!!)
Klopt, ben nog niet wakker. Geef me een uurtje of zo, dan kan ik wel wat gaan schrijven.quote:ennu ... morguh!! ...
zo te zien is de nacht rustig verlopen .. alleen nu iets met die gasleiding ..
klopt het dat er geen nieuwe FP is ??
( krijg nie gevonden ? )
iemand adviseerde ok vorige 50 comments van vorig topic te lezen ... maar die krijg ik ook al niet meer gevonden)
quote:MohammedY Maybe the sudden change in movement by the police around Abdel Moniem Ryad entrance is to secure are for their presumed press conf #Jan25
1 minute ago via Chromed Bird
Een dorpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:12 schreef Dekatria het volgende:
Dat centrum van Tahrir is een echt kampement
Dat is Tahrir zelf al inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:12 schreef gehotseflotst het volgende:
Een dorpjeze zouden het een naam moeten geven
Little Egypt ofzo
(*ghumf.. ik krijg vorige topic nog niet gevondenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat wel in 1 van de andere topics.
[..]
Klopt, ben nog niet wakker. Geef me een uurtje of zo, dan kan ik wel wat gaan schrijven.
Hop eigenlijk dat raistlin6 me voor is
las ergens dat het wel vaker gebeurt dat ze ontploffen, maar omdat het nu daar is zeggen ze aanslagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
Die gasleiding, was een economische aanslag lijkt mij.
Tenzij gewoon een stel gekken dat hebben gedaan, en zich niet bewust waren van de actie.
Bij deze;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh die foto ken ik denk ik nog niet ; (*zien!!)
ennu ... morguh!! ...
zo te zien is de nacht rustig verlopen .. alleen nu iets met die gasleiding ..
klopt het dat er geen nieuwe FP is ??
( krijg nie gevonden ? )
iemand adviseerde ok vorige 50 comments van vorig topic te lezen ... maar die krijg ik ook al niet meer gevonden)
Ik moet nog sporten en ontbijtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en after eight chocolades
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |