Ik denk dat jij dit onderschat, en dat jij mij niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
nounou, ik denk dat je iets teveel waarde geeft aan de demonstraties alleen. Het is pas geschiedenis op het moment dat er echt iets verandert.
Stuur een mail naar al jazeeraquote:
Geeft niet. Hoog inzetten, dan kan je compromissen sluiten en toch je doel bereiken. Politics 101, ze leren snel op Tahrir.quote:
Nou ja... ze demonstreren al een hele tijd in grote getale en proberen het compleet vreedzaam te doen. Ook is het allemaal live te volgen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
nounou, ik denk dat je iets teveel waarde geeft aan de demonstraties alleen. Het is pas geschiedenis op het moment dat er echt iets verandert.
Alles wat is gebeurd is geschiedenis dus dit ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel & hoe lang jij dit al volgt, maar diverse verschillende zenders hebben al bericht dat dit waarschijnlijk het grootste protest ooit is in het MO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Die vrouw heeft lefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zat zelf ook al te zoeken... denk het wel
Evolutiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef remlof het volgende:
Het is gewoon een vreedzame revolutie volgens het boekje van de antimuba's.
52 minuten om een topic vol te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Dit is inderdaad helemaal niks op fok!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
52 minuten om een topic vol te krijgen, amateurs
Apart om die comments terug te lezen in dat topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Evolutie![]()
![]()
Voor een revolutie is het te langzaam
Ja best welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]jij bent echt scherp vandaag! Goed geslapen ofzo?
Deden voorheen ook rond dit tijdstip, zal vanmiddag wel weer meer wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Het lijkt een beetje alsof AJE minder begint te berichten uit Tahrir/Cairo/Egypte.![]()
Hillary is het met je eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef RvLaak het volgende:
Dus ja, wat er ook gebeurt, geschiedenis is geschreven.
quote:10.52am: The US secretary of state, Hillary Clinton, has urged Middle Eastern leaders to embrace democratic reforms in response to growing unrest in the region.
Despite the risk of short-term instability in countries like Egypt, Tunisia and Yemen, Clinton said change was a "strategic necessity" that will make Arab nations stronger and their people more prosperous and less susceptible to extremist ideologies.
Speaking at the international security conference in Munich, Clinton said leaders who deny their people freedom and opportunity open the door to instability.
Mocht Mubarak blijven zitten tot september dan is er uiteindelijk niks gebeurt. Iets komt pas in de geschiedenisboeken als er ook echt daadwerkelijk iets is verandert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel & hoe lang jij dit al volgt, maar diverse verschillende zenders hebben al bericht dat dit waarschijnlijk het grootste protest ooit is in het MO.
Dus ja, wat er ook gebeurt, geschiedenis is geschreven.
Dan nog is het geschiedenisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Mocht Mubarak blijven zitten tot september dan is er uiteindelijk niks gebeurt. Iets komt pas in de geschiedenisboeken als er ook echt daadwerkelijk iets is verandert.
Ik vertrouw erop dat dat nog wel gaat gebeuren, maar deze gebeurtenissen in Egypte nu al geschiedenis noemen gaat nog echt een beetje te ver.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:57 schreef Dekatria het volgende:
Op AJE die gast met dat papieren hoedje
was natuurlijk nog wel het moment dat het net gebeurt was. Ik denk dat bij het daadwerkelijke instorten van de torens de topics wel iets sneller gingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |