Ik ben niet zo uitslaperig met de kinderen. Maar wie weet rijd ik een keer op en neer, als dat mag. Ik rijd zo af en toe naar een vriendin in Amsterdam en dat gaat heel goed nu. Maar die woont voordelig, de reis duurt 1 uur en 20 minuten. En dat gaat net.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef oeke het volgende:
Heb je geen familie/vrienden hier in de buurt, dat je er een weekend van maakt? Een leuk weekend in Noord Holland?
Oh wat lief zeg!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat is Esmee groot! En mooi!Is de foto gemaakt in Tunfun? Hoe vond ze het?
En ik wou nog even zeggen dat ik je reacties altijd zo lief vind, Incantrix.
Ehm ja, hij kon niet zoveel met die skibroek aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, wat blijft hij heerlijk rustig zittenDyon blijft echt geen 1 sec stil zitten!
Oh excuus. Ik had in mijn hoofd dat je vaker met hem om hele vroege tijden boterhammen met pindakaas zat te eten en filmpjes zat te kijken. Het was niet aanvallend bedoeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef oeke het volgende:
Wat een nonsens, Groof, sorry hoor, maar dan heb je het niet helemaal gevolgd. Ko slaapt al maanden door, en nu heeft hij 3 nachten dat hij slecht slaapt.
Hij is ziek! Ik weet alleen niet precies wat hij heeft.
Ik zag vanmiddag ook aften in zijn mond en hij heeft een slechte adem. Ik denk toch die mond-hand-voetziekte. Morgen ga ik weer even naar de dokter met hem.
Poppejans, ik wil wel filmpjes van Wolf! Hoe alledaags ze ook zijn, dat is toch juist mooi om te zien?
Ik denk dat je moet denken aan een paar nachten, 2 weken geleden, toen hij die oorontsteking had. Ik dacht dat dit nog een opleving was daarvan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh excuus. Ik had in mijn hoofd dat je vaker met hem om hele vroege tijden boterhammen met pindakaas zat te eten en filmpjes zat te kijken. Het was niet aanvallend bedoeld.
Dat die hele slechte nachten nu bij het ziek zijn horen, wist ik wel. Nogmaals sorry.
True! Nou maar hopen dat het niet al te lang duurt. Ellendig om je kind met pijn te zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, ik vond het alleen nogal kort door de bocht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |