abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 09:36:14 #101
5428 crew  miss_sly
pi_92401504
huup, daar bne je weer, met ineens een groter dreumes O+ en een klein meisje.Wat leuk dat Amélie ineens zo aan het fantaseren en spelen is.

Fijn dat het beter gaat met Thomas!

trix, je bedoelt denk ik xylometazoline (ik moest het ook even opzoeken, vergeet de naam altijd, raar he? :P ).

Groofs ik zou hem zijn gang laten gaan. Wel regelmatig even controleren en als hij te lang en te enthousiast is weer naar binnen halen, maar het mannetje moet toch iets kunnen met zijn energie :)

Senna sliep gisteren al om 10 voor 7 :o Ze was ook doodmoe, want ze had maar 1 uurtje geslapen en ze had natuurlijk een behoorlijke fysiek inspannende wandeling gemaakt. Wij zaten dus al om kwart over 7 op de bank een filpmje te kijken en langen om 22 uur in bed. Wat maar goed was ook, want vanmorgen kwam ze dus al om half 6. Schaap is met haa ropgestaan zodat ik nog even kon slapen, en toen ik om half 9 opstond hebben we ontbeten. Tijdens het ontbijt zat ze in haar oogjes te wrijven en zei ze dat ze moe was, dus onder luid protest in bed gelegd en ze slaapt :D

Met het filmpje ben ik bezig, maar op de een of andere manier is het geluid daarvan verdwenen tussen mijn telefoon en de computer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 09:36:52 #102
5428 crew  miss_sly
pi_92401509
Ow ja welkom Marlinde met Tessa *O*

En Niels, wat zit hij daar schattig, twinkly O+
pi_92401519
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef oeke het volgende:

Heb je geen familie/vrienden hier in de buurt, dat je er een weekend van maakt? Een leuk weekend in Noord Holland? :P

Ik ben niet zo uitslaperig met de kinderen. Maar wie weet rijd ik een keer op en neer, als dat mag. Ik rijd zo af en toe naar een vriendin in Amsterdam en dat gaat heel goed nu. Maar die woont voordelig, de reis duurt 1 uur en 20 minuten. En dat gaat net.
pi_92401532
Welkom Tessa! *O*

Wil hij geen wantjes aan Groofsken? Ik doe de boordjes van Niels' wantjes onder zijn jas, dan kan hij ze niet uitkrijgen (dus dan probeert hij dingen maar met zijn mond op te pakken :') )
Nou ja, ik zou het ook gewoon proberen. Maar hele koude handjes doen zo'n pijn als ze weer opwarmen, ik zou daar wel opletten.

Arme Stef, zo verkouden. Vicky of Stiemie maakte die neusspray zelf door Xylometazoline te verdunnen... 10x ofzo?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 09:45:42 #105
5428 crew  miss_sly
pi_92401600
Ik weet niet of het bestand te groot is, maar het uploaden en verkleinen via mijn laptop ging niet (Android-phone en windows zijn ineens niet meer compatilble als het om geluid bij filmpjes gaat :? ) maar ik gooi hem er even in:

en daarom is wandelen met je kind ontzettend leuk O+
Aan het begin en aan het eind zie je de schouder/arm beweging bij het hardlopen :D

[ Bericht 25% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:37:36 ]
pi_92401603
Hij laat ze wel aan hoor, maar dan kan hij geen stokjes en blaadjes onderzoeken en dat is nu juist wat hij graag wil als hij zich van zijn loopwagentje af laat zakken. Komt goed, ik neem er vanmiddag de tijd voor en zal er een filmpje bij maken :-p. Het vriest nu niet, dus het zal wel loslopen. Als hij veel op handen en knietjes gaat kruipn doe ik ze gewoon wel aan. ^O^
pi_92401652
Senna O+ O+! Ze is al zoveel wijzer dan Niels in haar doen en laten, hoe ze precies weet wat ze wil en jullie hulp vraagt. Niels loopt gewoon random ergens naartoe. Ze gebruikt haar armpjes ook al een beetje als ze loopt en rent. En wat een leuke outfit heeft ze aan, dat vestje en die laarsjes <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92407521
Tessa! Gefeliciteerd met je verjaardag! Welkom bij de dreumesen! *O*

Ca.ra wat lief, hoe Thomas zo in slaap viel. Gelukkig gaat het al beter met hem. :*

Lief van het meedenken allemaal. Ik houd waterpokken in mijn achterhoofd. Hij is vandaag weer goed te pas, lekker buiten gevoetbald net en nu ligt hij weer te slapen.
Maar de nacht was afschuwelijk. En dan ook nog samen ruzie krijgen over de te volgen manier.
Uiteindelijk, na enen heeft hij tussen ons in geslapen en zowat elk uur wakker geweest, huilend. :'(

Kijk Niels nu op de bank! O+ Zielig he, die stomme kiezen, dat ze zo'n pijn doen.
En dat blauwe broekje, helaas is de onze opgeborgen, paste niet meer.

Inca, natuurlijk mag dat! 1 grote dreumesmeet op onze tuin. O+
Beterschap voor Stef! :*

Senna, wat heerlijk! Zo lekker aan de wandel. Stoer meidje. O+

Groofs, is R al buiten gaan spelen? Hoe ging het? Leuk dat hij zo graag wil, dat vind ik wel heel lief klinken. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92408417
Tessa gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! *O*

Sly wat een schattig filmpje! Ontzettend lief zeg, dat rennen, het brabbelen, dat stoepje op :D O+ Willow houdt niet van stoepjes. Die doet dan "Eh! Eh!" en wacht tot ik haar een handje kom geven :')

Oeke :* Poeh hee. Raar ook, je zou denken dat als het overdag steeds beter gaat, het 's nachts ook wel ok zal zijn... wat naar dat de nachten nog steeds zo klote zijn ;( Ga je morgen weer naar de huisarts, of heb je het idee dat je daar toch niets aan hebt?

Niels <3 Haha heb jij ook zo'n druktemaker, Twinkly? Ik heb ook wel eens een foto gemaakt omdat ik dacht Whuuuuh! Ze zit stil! Uniek moment! Vastleggen! _O- en volgens mij hebben we precies dezelfde bank :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92411345
Wij zijn een uur buiten geweest *O* . Het was heerlijk en R vond het heerlijk. Hij raakte nog wel wat gefrustreerd omdat de skibroek hem nogal belemmerde in zijn beweging (bilschuiven met een skibroek aan is toch lastig, want dat schuift blijkbaar niet goed :') ), maar hij heeft wel echt genoten O+ .

Hoewel hij nogsteeds warm aanvoelde overal en het ook nog echt naar zijn zin had, heb ik hem toen gezien zijn oorontstekingen toch maar mee naar binnen genomen.
pi_92412522
Heerlijk toch Groof! Lekker buiten ravotten <3

Willow was net aan het tekenen. Ze maakte een paar lange krassen, twee stipjes en twee korte streepjes (op totaal verschillende plekken op het papier) en roept: NIJNAAAA!
Dus. Mijn kind heeft Nijntje getekend :D O+
  zondag 6 februari 2011 @ 16:04:21 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92414277
Kijk die Senna nou lopen O+

Oh en Marlinde hoe kan Tessa nou alweer 1 zijn? :o Dat is toch nog een kleine baby O+

Wie heeft trouwens mijn dreumes gezien? Ik keek om en zag wel dit meisje...
pi_92414370
Had jij niet een foto geplaatst van Willow aan de hand van d'r vader, innepin? Of was het een filmpje? Of was het Isabeau? :o Wat een ontwikkeling weer, Nijntje tekenen!

Net als Amélie trouwens! Ik herken erg wat je schrijft, Huup, dat je aan de ene kant lekker van je kraamtijd wilt genieten maar aan de andere kant graag weer alles bij het normale hebt zodat je lekker met Amélie in de weer kunt. Het is ook de reden geweest dat ik niet al te lang in bed heb gehangen. Maar jij moet wel je rust nemen, hoor! :* Straks ga je het dubbel en dwars goedmaken met Amélie.

Wat is die foto van Niels lief! Ivan zit heel vaak zo. Dat komt volgens mij ook wel doordat ik zo'n luilak ben die regelmatig onder een dekentje op de bank of op het kleed zit. Hij vindt het geweldig om naast mij neer te ploffen op de grond. Dan doe ik een arm om hem heen en kijken we tv of lezen we samen een boekje. *; Maar hij is over het algemeen ook erg bezig, op een rustige manier. Zijn oma noemt hem liefkozend 'scharrelaar'.

Welverdorie, ik kan dat filmpje van Senna niet zien!

Een :* voor oeke. Weer zo'n nare nacht dus. En het is helemaal vervelend als je dan ook nog onenigheid hebt met je lief, bah.

Groofsken, heerlijk dat jullie even naar buiten zijn geweest! Door jouw postings kijk ik altijd extra uit naar onze verhuizing, weg uit het appartement en op naar het rijtjeshuis met voortuintje en buurtkinderen en meer contact met buren.

Marline, gefeliciteerd met Tessa! *O* Eén jaar alweer, hiep hiep hoera!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92414456
Wauw, wat is Esmee groot! En mooi! O+ Is de foto gemaakt in Tunfun? Hoe vond ze het?

En ik wou nog even zeggen dat ik je reacties altijd zo lief vind, Incantrix. :*
  zondag 6 februari 2011 @ 16:10:21 #115
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92414536
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat is Esmee groot! En mooi! O+ Is de foto gemaakt in Tunfun? Hoe vond ze het?

En ik wou nog even zeggen dat ik je reacties altijd zo lief vind, Incantrix. :*
Oh wat lief zeg!

Ja was in Tunfun en Esmee vond het helemaal geweldig. Die is 2 uur non-stop overal op-onder-en -over aan het klimmen geweest. We zaten nog niet terug in de metro of ze sliep al in de ringsling O+
pi_92414924
Ze slaapt nog bij je in de ringsling? Wat lekker! Ik weet niet of dat met Ivan nog zou lukken. Dat is wel jammer geweest aan de zwangerschap, dat ik vrij snel ben gestopt om Ivan bij me te dragen.

Nu zou ik Ivan graag op m'n rug dragen, maar ik wil Lena ook op mijn buik hebben.
pi_92414946
Ohh Esmee, mooie grote meid O+

Claudia, bedoel je deze foto? Dat is samen met haar grote broer O+
  zondag 6 februari 2011 @ 16:22:17 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92415082
Ik had al een paar maanden niet meer gedragen, maar laatst gingen we ergens op bezoek op 3 hoog en toen leek het me handiger om zonder kinderwagen te gaan. Dat beviel eigenlijk zo goed dat ik vandaag weer ben gaan dragen en het was zo fijn O+
pi_92415710
Esmee :D. Inderdaad groot :Y . Echt een dametje met die haartjes zo O+ .

En Ivan de scharrelaar :D . Dat klinkt echt heel lief! O+
pi_92415974
Haha ik dacht net ook even een wandelfilmpje te maken. Hij is echt best saai geworden dus ik zal 'm niet plaatsen, maar het bewees wel de stelling dat je de tijd moet nemen: ik begon halverwege de tuin met filmen, en stopte bij het tuinhekje. Het filmpje duurde 2 minuten :') :D
pi_92416408

[ Bericht 58% gewijzigd door groofskendezoveelste op 06-02-2011 22:44:35 ]
  zondag 6 februari 2011 @ 16:52:58 #122
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92416549
Bedankt voor de felicitaties! :*

Jullie gaan een beetje te snel voor me hoor, dus ik zal niet altijd overal op reageren, maar ik probeer zo af en toe echt wel te reageren! :*

Ik zag laatst een heel leuk filmpje van een Hallo zeggend meisje O+

Stiemie wat een mooie dame heb je daar O+

En R lekker buiten O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92416601
Groof, wat blijft hij heerlijk rustig zitten :D Dyon blijft echt geen 1 sec stil zitten!

Esmee, wat een knapperd O+

Senna met de wind :D Geweldig filmpje O+

Tessa en mama van harte gefeliciteerd en welkom hier!!
  zondag 6 februari 2011 @ 16:54:31 #124
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92416617
Esmee, wat ben jij een leukerd! O+ Zo te zien had ze het wel naar haar zin daar he Stiemie!

Fijn dat R. lekker buiten gespeeld heeft groofsken! ^O^

Het filmpje van Senna vond ik ook erg O+ Wat een schatje! En hoe ze daar liep te 'Lee Towersen'! Geweldig!

M'n stuiterballetje is echt ziek ;(
Normaal zit ze nog geen seconde stil en nu ligt ze al een uur bij papa D. op schoot.
Haar neus zit vol met snot, ze heeft sinds gisteravond flinke koorts (het begon bij 38.9 en we zitten nu op 39.5). Eten en drinken gaat erg moeizaam. Het eten laten we dan ook maar even voor wat het is, als ze maar genoeg vocht binnen krijgt.
Ook heeft ze keelpijn. Ze moet regelmatig hoesten en daarna gaat ze iedere keer huilen. :'(
Heeft iemand hier tips wat we daaraan kunnen doen?! Zelf zou ik een strepsil nemen, maar ja, dat kan ik bij Tirza natuurlijk niet doen! Dus als iemand ervaring hiermee heeft of gewoon een tip, dan hoor ik het graag!! :)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 6 februari 2011 @ 16:58:18 #125
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92416778
Oohhhhh, vergeet ik helemaal Tessa en Marlinde te feliciteren!!
Woeps! Tessa en Marlinde van harte gefeliciteerd!!! *O*
Ik zag net erg leuke foto's in het fototopic! :Y Het zag ernaar uit dat het een geslaagde verjaardag was!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_92418960
Lekker dat het vandaag goed ging met Ko!

Gefeliciteerd Tessa en Marlinde *O*

Beterschap voor Tirza :*

Groofsken wat een leuke filmpjes O+ O+ van twee nog leukere kinderen. Wat een schattig tuintje heb je.En ik hoor mezelf gewoon als ik jou hoor ''bah!'' zeggen haha herkenbaar

Nielsje onder de indruk van de tv O+
Wolf vindt het Zandkasteel ook leuk.Ik vind die koning Koos maar een engerd :P en die Toto een jankkind

Stiemie ik zou Esmee serieus niet herkend hebben :o wat een wijs koppie! en volgens mij ziet het er leuk uit waar jullie waren.

Wij waren vandaag op een verjaardag.Met veeeeel omkoop''snoep'' bleef hij redelijk van spulletjes van de tafel af.Kind zal morgen vast heel veel rozijntjespoep hebben :P
En wou nog even zeggen dat ik de filpmjes hier altijd zo leuk vind! Ik maak ook weleens filmpjes van Wolf, maar die zijn oninteressant voor jullie denk ik dan want zoveel bijzonders staat er dan niet op.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92423386
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, wat blijft hij heerlijk rustig zitten :D Dyon blijft echt geen 1 sec stil zitten!

Ehm ja, hij kon niet zoveel met die skibroek aan. :')

Ik ga even Senna's filmpje helemaal bekijken.
pi_92423593
Die wind Miss :o . Ik hou van dit soort alledaagse filmpjes. Gewoon lopen en vanalles tegenkomen O+ En Senna is echt een snoepje. :Y O+
pi_92424460
Elmo, ik zou haar iig een zetpil geven, en verder zou ik niet weten wat je bij die kleintjes zou kunnen doen aan keelpijn.... beterschap

Wat fijn dat je toch lekker naar buiten bent geweest Groofs, wat leuk voor je ventje!

En wie met katten heeft de ontworm-tip??? Ben 3 wormkuren verder en ze zijn er nog....ik vind het echt zo smerig met een Lars die hier rondscharrelt..mijn pm staat wagenwijd open
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 6 februari 2011 @ 19:55:13 #130
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92424761
Bedankt allemaal! :*

Elmo: Tessa heeft ook pijn in haar keeltje gehad met koorts en bij haar hielp voor het grootste gedeelte een zetpil en heel koud drinken geven
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92424991
Oh ja, Marlinde, welkom! *O* En nog gefeliciteerd met je kleine, grote dame. :*
pi_92425821
Poppejans, het lijkt mij echt heel leuk om filmpjes van Wolf te zien! O+
pi_92426585
Oeke, wat rot, weer zo'n zware nacht. Gelukkig voelt hij zich overdag wat beter.

Ik bedacht me vandaag ineens wat. Weet je nog hoe het laatst in het bv-topic ging over waarom het goed is dat babietjes bij de ouders op de kamer slapen, dat ze dan het slaapritme kunnen volgen van de ouders? Kobus slaapt toch bij jullie op één kamer nog? Misschien is het voor hem wel moeilijk dat hij eigenlijk heel erg moe is, maar op wil blijven om in jullie ritme mee te kunnen? En dat hij daardoor zo onrustig is 's nachts?
pi_92427018
Wat een nonsens, Groof, sorry hoor, maar dan heb je het niet helemaal gevolgd. Ko slaapt al maanden door, en nu heeft hij 3 nachten dat hij slecht slaapt.
Hij is ziek! Ik weet alleen niet precies wat hij heeft.
Ik zag vanmiddag ook aften in zijn mond en hij heeft een slechte adem. Ik denk toch die mond-hand-voetziekte. Morgen ga ik weer even naar de dokter met hem.

Poppejans, ik wil wel filmpjes van Wolf! Hoe alledaags ze ook zijn, dat is toch juist mooi om te zien?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:33:17 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92427197
Bedankt voor de lieve reacties op mijn kleine grote meisje O+

Arme Ko hopelijk kan de dokter jullie morgen verder helpen Oeke!

En alledaagse filmpjes zijn juist zo leuk. Zeker ook voor later O+
pi_92427374
Esmee is prachtig, Stiemie! Zo groot alweer, in die skinny jeans. O+

Filmpjes heb ik nog net gekeken, ben ik nog niet aan toegekomen, later vanavond of morgen misschien. :)
  zondag 6 februari 2011 @ 20:38:52 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92427617
Oeke ze draagt bijna alleen nog maar skinny jeans (van die jeansleggings) want bijna alles zakt van die kleine billetjes af :D
pi_92427881
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef oeke het volgende:
Wat een nonsens, Groof, sorry hoor, maar dan heb je het niet helemaal gevolgd. Ko slaapt al maanden door, en nu heeft hij 3 nachten dat hij slecht slaapt.
Hij is ziek! Ik weet alleen niet precies wat hij heeft.
Ik zag vanmiddag ook aften in zijn mond en hij heeft een slechte adem. Ik denk toch die mond-hand-voetziekte. Morgen ga ik weer even naar de dokter met hem.

Poppejans, ik wil wel filmpjes van Wolf! Hoe alledaags ze ook zijn, dat is toch juist mooi om te zien?
Oh excuus. Ik had in mijn hoofd dat je vaker met hem om hele vroege tijden boterhammen met pindakaas zat te eten en filmpjes zat te kijken. Het was niet aanvallend bedoeld. :*

Dat die hele slechte nachten nu bij het ziek zijn horen, wist ik wel. Nogmaals sorry.
pi_92428314
Pfffff wat gaat dit topic hard zeg!
Leuke flimpjes gezien, zo lief loslopende dreumesjes :)
Lieve foto's!
De namen van alle mooie kindjes kan ik alleen nog neit zo onthouden.

Wij hadden vandaag een druk dagje, met een verjaardag. jaël was daar helemaal wild gemaakt door andere kinderen (en volwassenen). Uiteindelijk eenmaal thuis niets meer willen, maar snel bedklaar gemaakt. Ze lag er nog geen 10 minuten in en was al helemaal vertrokken. (gelukkig is het ook een goede slaapster)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92428382
Oek, als het de hand- mond-en voetziekte is, dan snap ik waarom ie zo slecht slaap. Die blaasjes op je tong doen echt onvoorstelbaar veel pijn. Ik hing elk half uur met mn tong in een eierdopje dentinox. Heb je 'm al pcm gegeven?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:49:34 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92428453
Kobus snel weer beter worden hoor!
En dat de dokter morgen maar een paardenmiddel mag geven!
Oeke :* voor de zware nachten,

Marlinde&Tessa van harte en welkom hier *O*

Wat een lieve en leuke filmpjes en foto's van jullie wandelende kinderen O+
Niels O+ was het spannend ;)
Amelie grote zus O+ rust maar lekker uit Huup :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:50:47 #142
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92428544
He Bar da's lang geleden! Hoe gaat ie nou met jou en de kleine man?
pi_92428736
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh excuus. Ik had in mijn hoofd dat je vaker met hem om hele vroege tijden boterhammen met pindakaas zat te eten en filmpjes zat te kijken. Het was niet aanvallend bedoeld. :*

Dat die hele slechte nachten nu bij het ziek zijn horen, wist ik wel. Nogmaals sorry.
Ik denk dat je moet denken aan een paar nachten, 2 weken geleden, toen hij die oorontsteking had. Ik dacht dat dit nog een opleving was daarvan.
Maakt verder niet uit, ik vond het alleen nogal kort door de bocht. ;)

Die smalle billetjes van Emee. O+

Sserpente, dat geloof ik, dat dat pijn doet, ik zie het aan hem. Ik heb hem net een pcm gegeven, en ik baal er al de hele dag van dat ik dat flesje dentinox heb weggegooid vorige week.

Dankjewel, Bar!
pi_92428878
Tessa, welko,! Gezellig dat je er bent! En gefeliciteerd natuurlijk!

Esmee, wat ben je mooi! Leuk Hematruitje ook!

Zo, wij net terug van een kinderverjaardag. Poeh he, wat een drukte. En wat een bergen speelgoed, ongelooflijk... Wij hebben hier een stuk of tien speeltjes beneden liggen en een hoop boekjes. De rest ligt op haar kamertje en dat rouleert regelmatig.

Lente heeft gistermiddag weer gewoon d'r oude vertrouwde drie uur-durende middagdut gedaan. En vanmorgen was het kwart voor zeven. Ik ga het dus niet meer proberen te regisseren, dat helpt geen zier, blijkt wel.

Had vanmiddag na die verjaardag nog een discussie met Nils: een meisje van drie kreeg o0 pd'r kop van d'r vader omdat ze een heel pakje billendoekjes had leeggetrokken. Meisje ging huilend naar d'r moeder en die troostte haar (zonder woorden btw). Ik vond dat de moeder de vader afviel en ze hiermee niet eenduidig was in de opvoeding en Nils vond dat alleen troosten oke is. Wat vinden jullie?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:56:35 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92429008
Stieme het gaat hier in 1 woord Supergoed, Roy maakt grote sprongen door, ineens brabbeld hij hele verhalen bij elkaar (mamamamamamamamamama, jajajajajajajajajajajaja) verteld ons voor uit zijn boekjes O+
Hij heeft voorzichtig vorige week 3 stappen losgezet, maar nu weer even niet meer ;)
Hij is ontzettend lief,blij,vrolijk en zit gewoon fijn in zijn vel.
Wel heeft hij doordat hij zo aan zijn bol krabt allemaal korstjes op zijn bolletje ;(

Verder komt donderdagmiddag het cb hierlangs, hebben we 22 feb een afspraak weer met de oogarts worden zijn oogjes gedruppeld en gaan ze kijken ofdat hij een bril later moet gaan dragen.
de week daarvoor controlle in belgie in het ziekenhuis.

zaterdag hadden we een etentje van de fam, en Roy heeft zich daar uitstekend gedragen O+ lief gegeten, gespeeld hele verhalen verteld O+

overgens ga ik aankomende donderdag ook aangeven van de achterstand, had al opgebeld hierover, maar omdat ze toch een week later kwam, gaan we het dan verder doorbespreken.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:57:17 #146
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92429059
Als Linde dat hier zou doen, zou troosten niet echt gepast zijn nee. Dan lijkt het net alsof je wil zeggen dat ze maar niet naar die boze papa moet luisteren vind ik dan.
pi_92429062
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef oeke het volgende:

[..]

Maakt verder niet uit, ik vond het alleen nogal kort door de bocht. ;)

True! Nou maar hopen dat het niet al te lang duurt. Ellendig om je kind met pijn te zien.

Serpente, wat fijn dat ze weer gewoon geslapen heeft zoals je van haar kent. Voelde ze zich ook weer beter vandaag?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:58:05 #148
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92429126
Bar wat klinkt dat fijn zeg O+
pi_92429148
Fijn Bar!
  zondag 6 februari 2011 @ 21:02:29 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92429493
Ow en Roy geeft hier zelf heel duidelijk aan wanneer hij wilt gaan slapen O+
Dan gaat hij op z'n zij op de grond liggen en doet ogen dicht.
Dat slapen overgens gaat ook goed, helaas ook mede door de medicijnen hij is daarvan nog steeds moe, helaas een bijwerking net als veel dorst hebben.

Overgens hoe leer je een kindje af dat hij zijn drinken door moet slikken en niet uit zijn mond moet laten lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')