Had jij niet een foto geplaatst van Willow aan de hand van d'r vader, innepin? Of was het een filmpje? Of was het Isabeau?

Wat een ontwikkeling weer, Nijntje tekenen!
Net als Amélie trouwens! Ik herken erg wat je schrijft, Huup, dat je aan de ene kant lekker van je kraamtijd wilt genieten maar aan de andere kant graag weer alles bij het normale hebt zodat je lekker met Amélie in de weer kunt. Het is ook de reden geweest dat ik niet al te lang in bed heb gehangen. Maar jij moet wel je rust nemen, hoor!

Straks ga je het dubbel en dwars goedmaken met Amélie.
Wat is die foto van Niels lief! Ivan zit heel vaak zo. Dat komt volgens mij ook wel doordat ik zo'n luilak ben die regelmatig onder een dekentje op de bank of op het kleed zit. Hij vindt het geweldig om naast mij neer te ploffen op de grond. Dan doe ik een arm om hem heen en kijken we tv of lezen we samen een boekje.

Maar hij is over het algemeen ook erg bezig, op een rustige manier. Zijn oma noemt hem liefkozend 'scharrelaar'.
Welverdorie, ik kan dat filmpje van Senna niet zien!
Een

voor oeke. Weer zo'n nare nacht dus. En het is helemaal vervelend als je dan ook nog onenigheid hebt met je lief, bah.
Groofsken, heerlijk dat jullie even naar buiten zijn geweest! Door jouw postings kijk ik altijd extra uit naar onze verhuizing, weg uit het appartement en op naar het rijtjeshuis met voortuintje en buurtkinderen en meer contact met buren.
Marline, gefeliciteerd met Tessa!

Eén jaar alweer, hiep hiep hoera!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.