abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92388251
Ja, dat las ik ook, maar op de foto's zaten ze ook buiten de mond.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92388278
Maar volgens mij moet je met alles met kinderen geen haast hebben toch? :+
pi_92388305
Hm, dat zou kunnen, Twinks, alleen zie ik in de ziekte beschrijving niks over blaasjes buiten de mond, om de mond heen. Er staat ook niks over hoge koorts. En wat Miss zegt, ook. ;)

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het door hormonen in de bv komt, ik heb dit in de afgelopen 20 maanden nog niet gezien namelijk.

Ach ik denk ook dat het gewoon iets is, waar ik me niet al te zorgen over hoef te maken, maar bij vlagen doe ik dat natuurlijk toch. Vooral dat ontroostbaar huilen en zijn speen niet willen maakt me onzeker, dat ken ik niet van hem.

Miss, dat klinkt heerlijk! O+
En het kan inderdaad gewoon, Claudia, alleen je moet je daar wel op in stellen, dat het wandelen zelf het doel is, en niet dat er iets is waar je snel naartoe moet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92388355
haha, ja, dat klopt Stiemie :D
Ik heb daar ook geen moeite mee, ik doe alles in haar tempo. Maar even vlug een boodschap doen, gaat dus niet. Dan stuur ik schaap er wel even alleen op uit ofzo :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92388474
Ik vind het gewoon zo stom dat iemand met al die praktische bezwaren je het plezier uit je hoofd probeert te praten of zo. Als je vantevoren fantaseert over hoe het zal zijn als je eenmaal een kindje hebt, dan kijk je toch juist uit naar die momenten dat je met je kleine frummel hand in hand over straat gaat en dat een eeuwigheid duurt? Dat is juist het uitstapje!

Dat doet me trouwens weer denken aan die foto van Willow. O+ En aan die keer dat we naar de tuin van oeke gingen en Senna zo dapper rondstapte al. O+ En die fotoserie van Niels. O+ En Amélie in het bos. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92388630
Oeke, als ik alleen kijk naar de foto vind ik het eruit zien als een herpesvirus.
In z'n neus zit het ook of niet?
pi_92388687
Ik ga nu naar bed, maar ik zal morgen het filmpje van vanmiddag even uploaden van een stukje van de wandeling O+ En ja daar verheug je je op, dat plezier moet je je niet laten ontnemen! Negeren dat soort opmerkingen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92388709
Oh die bezwaren snap ik ook echt helemaal niet. Nu gaan ze langzaamaan stukjes zelf lopen, of gewoon wandelen om het wandelen inderdaad O+ . Straks gaan ze op de driewieler (ofzo) mee boodschappen doen, en nog later op de fiets of met poppenwagen. Ik vind het nogsteeds genieten ^O^ .

Wij waren vandaag naar de kinderboerderij en ik kan niet wachten tot R ook loopt. Het is nu zo'n gehannes steeds. Meneertje wil overal op en in, is voortdurend met mij of in de wagen in gevecht om ook te mogen, maar ik wil hem met dit weer niet op zijn billen laten rondscharrelen. Pffff. :')
pi_92388735
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Dat doet me trouwens weer denken aan die foto van Willow. O+ En aan die keer dat we naar de tuin van oeke gingen en Senna zo dapper rondstapte al. O+
Wat was het leuk he? Op de tuin! Het kriebelt hier alweer, het tuinseizoen komt er weer aan.

Oh, ik zal eens kijken, Meimeltje, misschien is dat het.
pi_92388762
Of gewoon even een brief gaan posten met je lopende dreumes naast je. O+
pi_92388852
Oeke, wat een heerlijk vooruitzicht, de tuin! *O*
pi_92388903
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Of gewoon even een brief gaan posten met je lopende dreumes naast je. O+
Ging ik laatst doen, wilde meneer gedragen worden, op de arm. Dan is hij zwaar hoor! }:|
Maar hij wilde de brief wel in de brievenbus doen. O+
pi_92388911
Ohh, jullie gaan weer een heerlijk tuinseizoen tegemoet, oeke! Wij moeten nog een jaar wachten op ons huis.

Precies, groofsken, wij zitten helemaal op één lijn! Ik vind naar de Ikea gaan bijvoorbeeld nu ook leuker dan ooit. Het is onhandiger en alles duurt langer, maar we nemen rustig de tijd, maken keuzes, nemen op tijd een pauze en maken het niet te lang. Dat voorkomt een hoop irritatie. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92388988
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, jullie gaan weer een heerlijk tuinseizoen tegemoet, oeke! Wij moeten nog een jaar wachten op ons huis.
Komen jullie gewoon deze zomer ook weer bij ons op de tuin langs, Huup komt ook met haar dochters! O+
pi_92389032
Oeke, dat heb ik ook wel eens gehad. Kon ik mijn dochter, haar fietsje èn de boodschappen dragen :X.
pi_92389073
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:

[..]

Komen jullie gewoon deze zomer ook weer bij ons op de tuin langs, Huup komt ook met haar dochters! O+
Waarom wonen wij toch zo ver weg? ;(
pi_92389228
Waar is die 'tuin' :D :P
pi_92389241
Anyways. Truste :W :Z
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:37:58 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92389541
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef oeke het volgende:
Dikke zoen voor op het oor van Thomas, hopelijk is hij snel beter. :*

Lars wat ben je toch een klauterkontje! O+ Stoer dat je niet bang bent. Maar niet zo vaak vallen hoor!

Davinia. :*

Verder sluit ik me aan bij Claudia, het is heel fijn om zo open over je kind en zijn leeftijdsgenootjes te kunnen kletsen. Niemand hier wordt er ooit moe van. O+

[..]

Bah, ik kom er niet helemaal uit.
Vandaag ging alles gewoon goed, geen koorts, hij dronk en at goed, lekker gespeeld.
Om half 8 ging hij lekker slapen, en nu is hij al 2 keer huilend wakker geworden.
De eerste keer heb ik hem eruit gehaald en sliep hij verder na wat drinken. De tweede keer, zonet viel hij weer in slaap.
Maar echt huilen he? Niet een beetje jammeren ofzo.
Ik geloof dat het geen vergiftiging is, het is ook al 5 dagen geleden, maar wat er dan precies met hem is?
En ik kan het niet uitstaan dat ik er dinsdag niet bij was, bij dat zoetjes incident, nu krijg ik eigenlijk niks te horen, want ze weten niet precies wat er gebeurd is. :{
Dit zijn die rode blaasjes/puistjes trouwens:
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat hij vannacht gewoon lekker slaapt. Is het weer zo'n gebroken nacht dan bel ik de Hap morgen.
Is het geen krentenbaard Oeke? Daar vind ik het wel wat van hebben. Maar gezien zijn verdere niet welbevinden zou het ook waterpokken kunnen zijn. dan zullen de blaasjes zich alleen ook gaan uitbreiden..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92390104
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waarom wonen wij toch zo ver weg? ;(
Heb je geen familie/vrienden hier in de buurt, dat je er een weekend van maakt? Een leuk weekend in Noord Holland? :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het geen krentenbaard Oeke? Daar vind ik het wel wat van hebben. Maar gezien zijn verdere niet welbevinden zou het ook waterpokken kunnen zijn. dan zullen de blaasjes zich alleen ook gaan uitbreiden..
Goh, wat vind ik het moeilijk om dat te beoordelen zeg. Ben blij dat ik geen dokter ben.
Nouja, eerst maar eens deze nacht doorkomen, hij werd net weer huilend wakker. ;(
Gelukkig viel hij weer snel in slaap aan de borst.
pi_92390174
Krentenbaard! Dat was het woord waar ik naar zocht. Een kennis had dat, plus haar hele gezin, en dat zag er ook zo uit.
Misschien staat de koorts er wel los van en krijgt hij er een kies bij ofzo.

Lopende, autoknuffelende dreumesjes zijn zo <3 ! Maar als ik echt iets moet doen neem ik de wagen mee om hem na een tijdje in te zetten. Hij loopt namelijk ook nog niet mee :D
Ik wil ook naar De Tuin! En dat het lente wordt: met-zonder-jas!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92390324
Krentenbaard kan het idd ook zijn!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:55:08 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92390367
Wat akelig h`e als ze zich zo voelen en je weet niet wat het is. :* als ik mocht gokken zou ik zeggen krentenbaard. Superbesmettelijk!! Waterpokken waren bij mijn jongens meer blazen, veel groter.

Maar goed, ik ben geen arts ;) hopelijk voelt hij zich gauw weer wat beter!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92390475
mijn dreumesje is in 1 klap zo groot! :o
ze is aan het kleuren geslagen en met heel veel fantasie aan het spelen enzo O+ ik vind het zo leuk en ik ben zo trots op haar O+

gelukkig wil ze wel nog s avonds haar fles bij mij drinken zo knuffelig enzo, anders gaat het me te hard hoor...

ze vindt Elin wel okay, ze gaat haar gangetje en af en toe komt ze even aaien en kijken. Ik mis haar wel een beetje overdag, mn kleine Améliefje. Ik moet erg veel rusten en zie haar dus niet zo veel en door de knip enzo gaat het zelf zorgen ook nog niet zo vlot, komt wel weer hoor, maar daar waar de kraamtijd me voor Elin niet lang genoeg kan duren kan het me voor Amélie niet snel genoeg voorbij zijn. Snel lekker weer naar buiten enzo, kroelen en spelen <3

zo.
c_/
nu ff teruglezen, is Ko ziek? -O-
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92390610
Jeetje Oeke, wat een narigheid voor Ko (en ook voor jullie).

Mocht het eventueel toch waterpokken zijn (bij Mette zagen ze er in het begin ook zo uit) dan zullen er de komende dagen overal nieuwe bij komen. En hier was ze de eerste 4 dagen er ziek van, toen had ze niet veel bultjes, na die 4 dagen explodeerde ze en zaten ze echt overal. Maar ze had ze vanaf het begin al echt verspreid.

Oh bijna weer tuinweer <3 heb er erg veel zin in dit jaar, ze zal heus dan wel kunnen lopen (het gaat erg traag, ze heeft weer een loopdip en blijft steken op 7 stapjes). Mogen we ook een keertje langskomen op je tuin Oeke?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')