Wat was het leuk he? Op de tuin! Het kriebelt hier alweer, het tuinseizoen komt er weer aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Dat doet me trouwens weer denken aan die foto van Willow.En aan die keer dat we naar de tuin van oeke gingen en Senna zo dapper rondstapte al.
![]()
Ging ik laatst doen, wilde meneer gedragen worden, op de arm. Dan is hij zwaar hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Of gewoon even een brief gaan posten met je lopende dreumes naast je.
Komen jullie gewoon deze zomer ook weer bij ons op de tuin langs, Huup komt ook met haar dochters!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, jullie gaan weer een heerlijk tuinseizoen tegemoet, oeke! Wij moeten nog een jaar wachten op ons huis.
Waarom wonen wij toch zo ver weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Komen jullie gewoon deze zomer ook weer bij ons op de tuin langs, Huup komt ook met haar dochters!
Is het geen krentenbaard Oeke? Daar vind ik het wel wat van hebben. Maar gezien zijn verdere niet welbevinden zou het ook waterpokken kunnen zijn. dan zullen de blaasjes zich alleen ook gaan uitbreiden..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef oeke het volgende:
Dikke zoen voor op het oor van Thomas, hopelijk is hij snel beter.
Lars wat ben je toch een klauterkontje!Stoer dat je niet bang bent. Maar niet zo vaak vallen hoor!
Davinia.![]()
Verder sluit ik me aan bij Claudia, het is heel fijn om zo open over je kind en zijn leeftijdsgenootjes te kunnen kletsen. Niemand hier wordt er ooit moe van.
[..]
Bah, ik kom er niet helemaal uit.
Vandaag ging alles gewoon goed, geen koorts, hij dronk en at goed, lekker gespeeld.
Om half 8 ging hij lekker slapen, en nu is hij al 2 keer huilend wakker geworden.
De eerste keer heb ik hem eruit gehaald en sliep hij verder na wat drinken. De tweede keer, zonet viel hij weer in slaap.
Maar echt huilen he? Niet een beetje jammeren ofzo.
Ik geloof dat het geen vergiftiging is, het is ook al 5 dagen geleden, maar wat er dan precies met hem is?
En ik kan het niet uitstaan dat ik er dinsdag niet bij was, bij dat zoetjes incident, nu krijg ik eigenlijk niks te horen, want ze weten niet precies wat er gebeurd is.![]()
Dit zijn die rode blaasjes/puistjes trouwens:
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat hij vannacht gewoon lekker slaapt. Is het weer zo'n gebroken nacht dan bel ik de Hap morgen.
Heb je geen familie/vrienden hier in de buurt, dat je er een weekend van maakt? Een leuk weekend in Noord Holland?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waarom wonen wij toch zo ver weg?
Goh, wat vind ik het moeilijk om dat te beoordelen zeg. Ben blij dat ik geen dokter ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het geen krentenbaard Oeke? Daar vind ik het wel wat van hebben. Maar gezien zijn verdere niet welbevinden zou het ook waterpokken kunnen zijn. dan zullen de blaasjes zich alleen ook gaan uitbreiden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |