abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92418960
Lekker dat het vandaag goed ging met Ko!

Gefeliciteerd Tessa en Marlinde *O*

Beterschap voor Tirza :*

Groofsken wat een leuke filmpjes O+ O+ van twee nog leukere kinderen. Wat een schattig tuintje heb je.En ik hoor mezelf gewoon als ik jou hoor ''bah!'' zeggen haha herkenbaar

Nielsje onder de indruk van de tv O+
Wolf vindt het Zandkasteel ook leuk.Ik vind die koning Koos maar een engerd :P en die Toto een jankkind

Stiemie ik zou Esmee serieus niet herkend hebben :o wat een wijs koppie! en volgens mij ziet het er leuk uit waar jullie waren.

Wij waren vandaag op een verjaardag.Met veeeeel omkoop''snoep'' bleef hij redelijk van spulletjes van de tafel af.Kind zal morgen vast heel veel rozijntjespoep hebben :P
En wou nog even zeggen dat ik de filpmjes hier altijd zo leuk vind! Ik maak ook weleens filmpjes van Wolf, maar die zijn oninteressant voor jullie denk ik dan want zoveel bijzonders staat er dan niet op.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92423386
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, wat blijft hij heerlijk rustig zitten :D Dyon blijft echt geen 1 sec stil zitten!

Ehm ja, hij kon niet zoveel met die skibroek aan. :')

Ik ga even Senna's filmpje helemaal bekijken.
pi_92423593
Die wind Miss :o . Ik hou van dit soort alledaagse filmpjes. Gewoon lopen en vanalles tegenkomen O+ En Senna is echt een snoepje. :Y O+
pi_92424460
Elmo, ik zou haar iig een zetpil geven, en verder zou ik niet weten wat je bij die kleintjes zou kunnen doen aan keelpijn.... beterschap

Wat fijn dat je toch lekker naar buiten bent geweest Groofs, wat leuk voor je ventje!

En wie met katten heeft de ontworm-tip??? Ben 3 wormkuren verder en ze zijn er nog....ik vind het echt zo smerig met een Lars die hier rondscharrelt..mijn pm staat wagenwijd open
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 6 februari 2011 @ 19:55:13 #130
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92424761
Bedankt allemaal! :*

Elmo: Tessa heeft ook pijn in haar keeltje gehad met koorts en bij haar hielp voor het grootste gedeelte een zetpil en heel koud drinken geven
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92424991
Oh ja, Marlinde, welkom! *O* En nog gefeliciteerd met je kleine, grote dame. :*
pi_92425821
Poppejans, het lijkt mij echt heel leuk om filmpjes van Wolf te zien! O+
pi_92426585
Oeke, wat rot, weer zo'n zware nacht. Gelukkig voelt hij zich overdag wat beter.

Ik bedacht me vandaag ineens wat. Weet je nog hoe het laatst in het bv-topic ging over waarom het goed is dat babietjes bij de ouders op de kamer slapen, dat ze dan het slaapritme kunnen volgen van de ouders? Kobus slaapt toch bij jullie op één kamer nog? Misschien is het voor hem wel moeilijk dat hij eigenlijk heel erg moe is, maar op wil blijven om in jullie ritme mee te kunnen? En dat hij daardoor zo onrustig is 's nachts?
pi_92427018
Wat een nonsens, Groof, sorry hoor, maar dan heb je het niet helemaal gevolgd. Ko slaapt al maanden door, en nu heeft hij 3 nachten dat hij slecht slaapt.
Hij is ziek! Ik weet alleen niet precies wat hij heeft.
Ik zag vanmiddag ook aften in zijn mond en hij heeft een slechte adem. Ik denk toch die mond-hand-voetziekte. Morgen ga ik weer even naar de dokter met hem.

Poppejans, ik wil wel filmpjes van Wolf! Hoe alledaags ze ook zijn, dat is toch juist mooi om te zien?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 6 februari 2011 @ 20:33:17 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92427197
Bedankt voor de lieve reacties op mijn kleine grote meisje O+

Arme Ko hopelijk kan de dokter jullie morgen verder helpen Oeke!

En alledaagse filmpjes zijn juist zo leuk. Zeker ook voor later O+
pi_92427374
Esmee is prachtig, Stiemie! Zo groot alweer, in die skinny jeans. O+

Filmpjes heb ik nog net gekeken, ben ik nog niet aan toegekomen, later vanavond of morgen misschien. :)
  zondag 6 februari 2011 @ 20:38:52 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92427617
Oeke ze draagt bijna alleen nog maar skinny jeans (van die jeansleggings) want bijna alles zakt van die kleine billetjes af :D
pi_92427881
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef oeke het volgende:
Wat een nonsens, Groof, sorry hoor, maar dan heb je het niet helemaal gevolgd. Ko slaapt al maanden door, en nu heeft hij 3 nachten dat hij slecht slaapt.
Hij is ziek! Ik weet alleen niet precies wat hij heeft.
Ik zag vanmiddag ook aften in zijn mond en hij heeft een slechte adem. Ik denk toch die mond-hand-voetziekte. Morgen ga ik weer even naar de dokter met hem.

Poppejans, ik wil wel filmpjes van Wolf! Hoe alledaags ze ook zijn, dat is toch juist mooi om te zien?
Oh excuus. Ik had in mijn hoofd dat je vaker met hem om hele vroege tijden boterhammen met pindakaas zat te eten en filmpjes zat te kijken. Het was niet aanvallend bedoeld. :*

Dat die hele slechte nachten nu bij het ziek zijn horen, wist ik wel. Nogmaals sorry.
pi_92428314
Pfffff wat gaat dit topic hard zeg!
Leuke flimpjes gezien, zo lief loslopende dreumesjes :)
Lieve foto's!
De namen van alle mooie kindjes kan ik alleen nog neit zo onthouden.

Wij hadden vandaag een druk dagje, met een verjaardag. jaël was daar helemaal wild gemaakt door andere kinderen (en volwassenen). Uiteindelijk eenmaal thuis niets meer willen, maar snel bedklaar gemaakt. Ze lag er nog geen 10 minuten in en was al helemaal vertrokken. (gelukkig is het ook een goede slaapster)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92428382
Oek, als het de hand- mond-en voetziekte is, dan snap ik waarom ie zo slecht slaap. Die blaasjes op je tong doen echt onvoorstelbaar veel pijn. Ik hing elk half uur met mn tong in een eierdopje dentinox. Heb je 'm al pcm gegeven?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:49:34 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92428453
Kobus snel weer beter worden hoor!
En dat de dokter morgen maar een paardenmiddel mag geven!
Oeke :* voor de zware nachten,

Marlinde&Tessa van harte en welkom hier *O*

Wat een lieve en leuke filmpjes en foto's van jullie wandelende kinderen O+
Niels O+ was het spannend ;)
Amelie grote zus O+ rust maar lekker uit Huup :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:50:47 #142
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92428544
He Bar da's lang geleden! Hoe gaat ie nou met jou en de kleine man?
pi_92428736
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh excuus. Ik had in mijn hoofd dat je vaker met hem om hele vroege tijden boterhammen met pindakaas zat te eten en filmpjes zat te kijken. Het was niet aanvallend bedoeld. :*

Dat die hele slechte nachten nu bij het ziek zijn horen, wist ik wel. Nogmaals sorry.
Ik denk dat je moet denken aan een paar nachten, 2 weken geleden, toen hij die oorontsteking had. Ik dacht dat dit nog een opleving was daarvan.
Maakt verder niet uit, ik vond het alleen nogal kort door de bocht. ;)

Die smalle billetjes van Emee. O+

Sserpente, dat geloof ik, dat dat pijn doet, ik zie het aan hem. Ik heb hem net een pcm gegeven, en ik baal er al de hele dag van dat ik dat flesje dentinox heb weggegooid vorige week.

Dankjewel, Bar!
pi_92428878
Tessa, welko,! Gezellig dat je er bent! En gefeliciteerd natuurlijk!

Esmee, wat ben je mooi! Leuk Hematruitje ook!

Zo, wij net terug van een kinderverjaardag. Poeh he, wat een drukte. En wat een bergen speelgoed, ongelooflijk... Wij hebben hier een stuk of tien speeltjes beneden liggen en een hoop boekjes. De rest ligt op haar kamertje en dat rouleert regelmatig.

Lente heeft gistermiddag weer gewoon d'r oude vertrouwde drie uur-durende middagdut gedaan. En vanmorgen was het kwart voor zeven. Ik ga het dus niet meer proberen te regisseren, dat helpt geen zier, blijkt wel.

Had vanmiddag na die verjaardag nog een discussie met Nils: een meisje van drie kreeg o0 pd'r kop van d'r vader omdat ze een heel pakje billendoekjes had leeggetrokken. Meisje ging huilend naar d'r moeder en die troostte haar (zonder woorden btw). Ik vond dat de moeder de vader afviel en ze hiermee niet eenduidig was in de opvoeding en Nils vond dat alleen troosten oke is. Wat vinden jullie?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:56:35 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92429008
Stieme het gaat hier in 1 woord Supergoed, Roy maakt grote sprongen door, ineens brabbeld hij hele verhalen bij elkaar (mamamamamamamamamama, jajajajajajajajajajajaja) verteld ons voor uit zijn boekjes O+
Hij heeft voorzichtig vorige week 3 stappen losgezet, maar nu weer even niet meer ;)
Hij is ontzettend lief,blij,vrolijk en zit gewoon fijn in zijn vel.
Wel heeft hij doordat hij zo aan zijn bol krabt allemaal korstjes op zijn bolletje ;(

Verder komt donderdagmiddag het cb hierlangs, hebben we 22 feb een afspraak weer met de oogarts worden zijn oogjes gedruppeld en gaan ze kijken ofdat hij een bril later moet gaan dragen.
de week daarvoor controlle in belgie in het ziekenhuis.

zaterdag hadden we een etentje van de fam, en Roy heeft zich daar uitstekend gedragen O+ lief gegeten, gespeeld hele verhalen verteld O+

overgens ga ik aankomende donderdag ook aangeven van de achterstand, had al opgebeld hierover, maar omdat ze toch een week later kwam, gaan we het dan verder doorbespreken.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:57:17 #146
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92429059
Als Linde dat hier zou doen, zou troosten niet echt gepast zijn nee. Dan lijkt het net alsof je wil zeggen dat ze maar niet naar die boze papa moet luisteren vind ik dan.
pi_92429062
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef oeke het volgende:

[..]

Maakt verder niet uit, ik vond het alleen nogal kort door de bocht. ;)

True! Nou maar hopen dat het niet al te lang duurt. Ellendig om je kind met pijn te zien.

Serpente, wat fijn dat ze weer gewoon geslapen heeft zoals je van haar kent. Voelde ze zich ook weer beter vandaag?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:58:05 #148
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92429126
Bar wat klinkt dat fijn zeg O+
pi_92429148
Fijn Bar!
  zondag 6 februari 2011 @ 21:02:29 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92429493
Ow en Roy geeft hier zelf heel duidelijk aan wanneer hij wilt gaan slapen O+
Dan gaat hij op z'n zij op de grond liggen en doet ogen dicht.
Dat slapen overgens gaat ook goed, helaas ook mede door de medicijnen hij is daarvan nog steeds moe, helaas een bijwerking net als veel dorst hebben.

Overgens hoe leer je een kindje af dat hij zijn drinken door moet slikken en niet uit zijn mond moet laten lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')