quote:
Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef Takkembah het volgende:Tankgirl veel plezier!!!!
@twentemeisje: nog even over de verzekering.... jij had geen combitest, maar kon de nota indienen van de pretecho??? Ik heb geen FBTO, maar ga het bij de VGZ toch eens navragen... ik wil hem zo graag nog ff zieieieieieiein.
Oh enne, de gordijnen verduisteren hier als de nacht 

Uit de polisvoorwaarden:
quote:
FBTO vergoedt de kosten van één prenetale screening of nekplooimeting op eigen verzoek per zwangerschap tot max. ¤ 100,-.
...en daaronder valt volgens FBTO dus ook de 3D-echo.

`de aanvullende module 'gezinsplanning' kost mij 4,04 per maand, dus ik heb de kosten voor deze module er alleen door deze vergoeding al voor de komende 2 jaar uit. Daar komt dan nog de vergoeding voor eigen bijdrage kraamzorg (200 euro), het kraampakket en het lactatiekundig advies dat ik heb gehad bij. Voor mij een hele nuttige aanvullende module dus.
Mijn babykamer-gordijnen komen denk ik volgende week, ben zo benieuwd!!Vanyel, wat vervelend gisteren! Maar erg fijn dat je je in dit ziekenhuis beter gehoord voelt! Hopelijk komt jullie kleintje nu snel

.
DML hoe was je nacht?
LeNeHe, spannend je eerste echo vanavond!
Tankgirl, veel plezier vanmiddag!!
Mefke ook weer controle vanmiddag, benieuwd of je gevoel klopt!
Beregd gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Jose, hopelijk verkopen jullie jullie huis snel

. En donderdag alweer de 20 weken-echo voor jullie!

Wat gaat de tijd toch snel he?
Hier steeds meer last van carpaal tunnelsyndroom

, wordt echt vervelend nu. Heb mijn oude spalk maar weer uit de kast getrokken. Ben vorig jaar aan mijn rechterhand geopereerd maar heb links toen uitgesteld omdat het herstel me best tegenviel. Daar heb ik nu natuurlijk spijt van

, stom ook wat het is gewoon bekend dat het tijdens de zwangerschap verergert (of ontstaat als je er nog geen last van hebt). De spalk geeft verlichting maar zit niet lekker door het vocht dat ik vasthoud. Vanmorgen even met mijn neuroloog overlegd, maar een nieuwe aanmeten is ook niet heel handig omdat deze, juist door dat vocht in mijn handen, volgende week alweer te groot of te klein kan zijn... Ik ga vandaag maar eens zo'n
Hansaplast-brace proberen. Wie weet helpt die ook, voor 18 euro is het het proberen waard nietwaar?
Gisteren 32 weken, nog maar 55 dagen te gaan tot mijn uitgerekende datum

.