Is ze sowieso niet vrij de eerste 16 jaar van haar leven? Het is dan toch meivakantie?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar dan is ze om de 5 jaar wel lekker vrij op haar verjaardagEn iedereen is dan blij
Geen idee die van mij gaan nog niet naar schoolquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef danic het volgende:
[..]
Is ze sowieso niet vrij de eerste 16 jaar van haar leven? Het is dan toch meivakantie?
haha ik had de vorige keer rekening gehouden met;quote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef danic het volgende:
Enneh.....Koninginnedag is ook nog een optie bij mij hè. Dat zou ik idd erger vinden dan 05-05.
Joh uiteindelijk vind ik het belangrijkste dat ze er komt en dat we van haar kunnen gaan genieten. Kan nu al niet meer wachten en ben pas in week 28.
Morgen moet ik naar de vk, dus dan moet ik me fatsoenlijk aankleden dus wie weet dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo genieten is dat he, Danic? heerlijk, ik kan daar ook echt naar uitkijken, die bewegende gezellige buik... ik mis hem...
en DML; ik dacht nog even een foto van je buik te zien in het topic.. gewoon omdat het nog kan
maar jammer genoeg alleen een reactie
Hoe krijgt ze het voor elkaarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ik had de vorige keer rekening gehouden met;
kerst
oud en nieuw
en mijn eigen verjaardag (12 jan).
dus al 5 kansen op een echte feestdag....
en toen kwam ze dus met Sinterklaasbest knap!
Ow, dat is minderquote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm, kon hier wel eens iets aan de hand zijn. Lig nu aan ctg omdat ik vandaag minder leven voelde. Nog geen commentaar van de arts, maar vinden zelf de hartslag erg laag, dus kan zijn dat er kunstmatig een en ander versneld moet worden.
Boe.
thx!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Takkembah het volgende:
Beregd, wat fijn! Gefeliciteerd! Moet er veel gebeuren?
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie die zekerheid hebben!!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef Beregd het volgende:
[juichmodus]we hebben gisteren ons droomhuisje gekocht! De baby zal zijn/haar eigen kamertje hebben!en vooral, we kunnen verhuizen zeker drie maand voor de uitgerekende datum dus ook de mama zal haar rust op tijd hebben. Dit is echt een grote pak die van mijn schouders valt[\juichmodus]
Heerlijk joh dat jullie gewoon lekker op tijd gesetteld zijn straksquote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
thx!
nee, volledig instapklaar. Gewoon een likje verf en klaarBeter konden we niet dromen.
o, vanyel, hopelijk gaat alles goed en heb je straks een pracht van en dochtertje bij je!
edit: suit11
Fijn dat je in dit ziekenhuis een beter gevoel hebt! Hopelijk is die inleiding niet meer nodig!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Nou de arts vond het gelukkig een voorbeeldig filmpje en de echo was ook nog goed, dus zijn weer naar huis gestuurd. Gaan van ziekenhuis switchen omdat in dat van de vorige keus toch te moeilijk werd gedaan over inleiden voor 42 weken en waar we vanavond waren voelden we ons een stuk serieuzer genomen. VK aan het werk gezet om inleiding met ze te regelen en we gaan zien waar dat eindigt.
DML baar een kind vannacht! en de rest slaap lekker
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef Takkembah het volgende:
Tankgirl veel plezier!!!!
@twentemeisje: nog even over de verzekering.... jij had geen combitest, maar kon de nota indienen van de pretecho??? Ik heb geen FBTO, maar ga het bij de VGZ toch eens navragen... ik wil hem zo graag nog ff zieieieieieiein.
Oh enne, de gordijnen verduisteren hier als de nacht
...en daaronder valt volgens FBTO dus ook de 3D-echo.quote:FBTO vergoedt de kosten van één prenetale screening of nekplooimeting op eigen verzoek per zwangerschap tot max. ¤ 100,-.
Da's gewoon een domme opmerking. Elke zwangerschap is bijzonder. Of het nu je eerste is of je derde.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef MeNicole2 het volgende:
Bleh altijd leuk als mensen zo "blij" reageren op je zwangerschap.
Tis toch de derde waarom is dat nog bijzonder
komt me bekend voor. laat ze lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef MeNicole2 het volgende:
Bleh altijd leuk als mensen zo "blij" reageren op je zwangerschap.
Tis toch de derde waarom is dat nog bijzonder
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:45 schreef Popples het volgende:
[..]
komt me bekend voor. laat ze lekkergeniet ervan en gefeliciteerd
![]()
ik kreeg de vraag of ik dit wel wilde en of het kindje gewenst was. geroddel in de familie![]()
Ik val maar even binnen hoor, maar zo raar is die vraag van een arts toch niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef Beregd het volgende:
Bij ons, toen mijn vrouw naar de arts ging voor een bloedtest, vroeg hij ook "of het wel gewenst was". Die ziet ons ook nooit meer terug.
nou lekkere arts.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik zou ook behoorlijk pisseig zijn van zulke vragen. Ongelofelijk hoe sommige mensen van zoiets fantastisch toch iets negatiefs kunnen maken.
Bij ons, toen mijn vrouw naar de arts ging voor een bloedtest, vroeg hij ook "of het wel gewenst was". Die ziet ons ook nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |