wie van wat?? ik ben je ff kwijt. keek niet constant webcam....quote:
nee, ik ga redelijk op tijd naar bed... wil straks de boel een beetje aan kant hebben ivm bezoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef -Hans- het volgende:
@Alors; zeker een fijne versie. Mee eens.
Rock; volgens mij ga je de hele avond achter de pc zitten en de Freaknacht checken
wordt omgetoverd tot back-up studioquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar is de oude studio gedemonteerd?
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
coole picquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
jepperdepep, zo werkt hetquote:
Ik dacht in de staat zoals hij achtergebleven was?!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wordt omgetoverd tot back-up studio
merzon!quote:
Nou, nou dat klinkt allemaal wel erg spannend! Is ze lekker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik ga redelijk op tijd naar bed... wil straks de boel een beetje aan kant hebben ivm bezoek
van wat ik op een vrij donkere foto gezien heb wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, nou dat klinkt allemaal weg erg spannend! Is ze lekker?.
Leuk !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van wat ik op een vrij donkere foto gezien heb wel ja
Ja, ik ook! Tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk !. Nou, veel plezier/succes man. Horen de details graag
.
in geuren en kleuren zal ik realtime verslag doen....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk !. Nou, veel plezier/succes man. Horen de details graag
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
*tikt keihard mee!!*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik 'm aan, ouwe! op Rock en zijn date
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in geuren en kleuren zal ik realtime verslag doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Graag wel een globaal verslag, maar dan zonder die details
![]()
op Rock en zijn Hans!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik 'm aan, ouwe! op Rock en zijn date
daar moet ik dan eerst toestemming van de dame in kwestie voor hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Graag wel een globaal verslag, maar dan zonder die details
Het zou wel erg kinderachtig van haar zijn om daar "nee" op te zeggen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar moet ik dan eerst toestemming van de dame in kwestie voor hebben
Van mij mag het wel komen inplaats van die vreselijke Nederpopshow.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze avond zorgt ervoor dat het gewoon weer op tv komt
ok ok, tis al goed....ik zal morgenavond....of nog veel later wel een globaal verslag posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zou wel erg kinderachtig van haar zijn om daar "nee" op te zeggen...
Kauw jij er 2 weg?? Burp, das vrij veelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeeeaah !![]()
![]()
Had het kunnen weten dat 1 pizza te weinig is.. heb honger, damn.
Tof! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok ok, tis al goed....ik zal morgenavond....of nog veel later wel een globaal verslag posten.
Geen big American want dan heb ik aan 1 wel genoeg, maar 1 Casa di mama (pizza met een dunne bodem) heb ik echt niet genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kauw jij er 2 weg?? Burp, das vrij veel
wij ook! toch minthypopje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen big American want dan heb ik aan 1 wel genoeg, maar 1 Casa di mama (pizza met een dunne bodem) heb ik echt niet genoeg.
@Minthy en Rock; ben ook erg benieuwd
Beuh, dan nog! Ik maak er meestal nog niet eens 1 op...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen big American want dan heb ik aan 1 wel genoeg, maar 1 Casa di mama (pizza met een dunne bodem) heb ik echt niet genoeg.
@Minthy en Rock; ben ook erg benieuwd
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:06 schreef alors het volgende:
Nou t was weer leuk, ik ga pittentrusten allemaal
i hoorde je wel lallen vanuit de doelesteeg!quote:
Mooi zo! Mijn avond verliep ook erg goedquote:
Slaap lekker, Alorsjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:06 schreef alors het volgende:
Nou t was weer leuk, ik ga pittentrusten allemaal
Tofheid!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi zo! Mijn avond verliep ook erg goed
[..]
De Doelebar! Is wel een leuke tent, beetje rock van nu en vroegerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i hoorde je wel lallen vanuit de doelesteeg!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid!!Mèn, ik moet nodig ADHD kweken, die pompoms worden zwaar...
+1 , maar met fred!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef Qunix het volgende:
Wat een toffe avond was dit!
Stenders was wel een hoogtepunt
Van mij mag de quiz iedere vrijdag nacht wel terug komen
nee, niks voor mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
De Doelebar! Is wel een leuke tent, beetje rock van nu en vroeger
HALLO HANSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef -Hans- het volgende:
Eens met iedereen.
Trusten Alors.
Welkom @ Mattie
Eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik blijf nog ff hangen tot Stenders echt weg is. die man ownt de radio keihard!
he, jij hier? kom jij hier vaker? kun je punniken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
GoeievondNog even meeluisteren voor ik m'n bed induik.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Avond!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Ja, ja en neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he, jij hier? kom jij hier vaker? kun je punniken?
Dat eerste jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik blijf nog ff hangen tot Stenders echt weg is. die man ownt de radio keihard! bina net zo hard als Hans dit topic ownt!
Eens met het eerste. Ik zou Hans vervangen door Roelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik blijf nog ff hangen tot Stenders echt weg is. die man ownt de radio keihard! bina net zo hard als Hans dit topic ownt!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga tandenpoetsen en naar bed!
slaap lekker allen en tot straks! Stukje Timur zal ik nog wel meepikken denk ik
epische radio! nooit live gehoord, nu eindelijk gehoord.....dat dit kon in nederland!quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef Qunix het volgende:
Mooi... Ik ga er vandoor! Morgen Chinees nieuwjaar checken
Slaap ze!
Jij ging slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
epische radio! nooit live gehoord, nu eindelijk gehoord.....dat dit kon in nederland!
sorry sschat...maar ik kwam terug van tandenpoetsen en zag toen dit fragment staan en dat moest ik nog ff horenquote:
Tis je vergeven, zal er vandaag geen drama van maken... Slaap lekker en veel plezier morgen!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry sschat...maar ik kwam terug van tandenpoetsen en zag toen dit fragment staan en dat moest ik nog ff horen
gelukkig maar! jij ook slaap lekker en ook veel plezier morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis je vergeven, zal er vandaag geen drama van maken... Slaap lekker en veel plezier morgen!!!
Thanks, tof van je!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig maar! jij ook slaap lekker en ook veel plezier morgen
Same here. Trustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik ga pitten. Slaap lekker iedereen, tot later dit weekend
laat staan in stringquote:
Ja verdomme. Eerst een blouse die in de fik vliegt door een waxinelichtje in de kelder, een uur later een vechtpartij omdat wijaan het springen waren, optieven met dat kutvolk.quote:[quote]Op zaterdag 5 februari 2011 02:21 schreef hole1988 het volgende:
pino heeft niet echt een leuke nacht.
quote:
Wat wil je nog meer ? Ik heb weekend, meer heb ik niet nodigquote:
nee, maar t zou idd heel goed kunnen ja!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, is Frank toevallig de stem van Spongebob?
omdat er straks een heel leuk iemand naar me toekomt....en ik moet eigenlijk voor die tijd nog een beetje opruimen en boodschappen doen.....maar ik ben zo zenuwachtig dat ik niet eens weet waar ik moet beginnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarvoor ben je zenuwachtig steentje?
Eerst ontbijten, en dan beginnen met de grootste rommel wegwerken en vervolgens het toilet schoonmaken en dan gauw nog ff douchenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat er straks een heel leuk iemand naar me toekomt....en ik moet eigenlijk voor die tijd nog een beetje opruimen en boodschappen doen.....maar ik ben zo zenuwachtig dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen
ontbijten doen we dus even niet....zenuwen slaan op mn darmen en verder was dat idd ong het planquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, en dan beginnen met de grootste rommel wegwerken en vervolgens het toilet schoonmaken en dan gauw nog ff douchen
ik ben meer aan t inrichten en opruimenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:41 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is weer aan het inpakken...
dat lijkt me idd een goed plan! slaap lekker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef DaMook het volgende:
Mogguh janneke, roel en rock.
Ik moet maar eens gaan slapen.
Waarom lijkt dat jou een goed plan ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijkt me idd een goed plan! slaap lekker!
tis 10uur 's ochtends! en je komt net uit je nachtdienst (toch?). Voor mij is het geen goed plan want ik moet nog opruimen, schoonmaken, boodschappen doen, mezelf schoonmaken en zemelappig zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat jou een goed plan ?
Goed plan iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis 10uur 's ochtends! en je komt net uit je nachtdienst (toch?).
Veel plezier met wie je dan ook een date hebtquote:Voor mij is het geen goed plan want ik moet nog opruimen, schoonmaken, boodschappen doen, mezelf schoonmaken en zemelappig zijn!
wehehe, er zal vast wel een klein verslagje komen, maar details houden we wat mij betreft voor onszelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed plan idd.
[..]
Veel plezier met wie je dan ook een date hebt. Details vertel maar zodra ik weer wakker en online ben
.
wehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Oude CD van Jewel is wel lekker om mee te blèren tijdens t inpakken zeg!
sorry, bruine bonen gegeten gisteren....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef -Hans- het volgende:
Morning. Nog steeds een onwijs harde wind
.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:02 schreef -Hans- het volgende:
@Rock LOL. Goodmorning man!. Pistolets zijn bijna klaar. Heb honger joh, niet te zuinig!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Oude CD van Jewel is wel lekker om mee te blèren tijdens t inpakken zeg!
Goed bezig al deze ochtend !! Hoelaat verwacht je haar ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Goedemorgen!
langzaamaan komt er orde in de chaos. nog even de wc-pot die al 3wk in de woonkamer staat onder de trap werken, dozen opstapelen en de stofzuiger erdoor en ik ben al aardig klaar
de verwachting is rond een uur of 2...heb nu dus nog 3uurtjes voor wat boodschappen (maar dat kan vanmiddag ook nog wel) stofzuigen en mezelf om toveren tot een brad-pitt-look-a-like....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig al deze ochtend !! Hoelaat verwacht je haar ?
Pino! ouwe relschoppen!quote:
Nog voldoende tijd opzich. Spannend johquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de verwachting is rond een uur of 2...heb nu dus nog 3uurtjes voor wat boodschappen (maar dat kan vanmiddag ook nog wel) stofzuigen en mezelf om toveren tot een brad-pitt-look-a-like....
Vechten BAM!quote:
Top sfeertje dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vechten BAM!
Nee, ik heb niet gevochten, klasgenoot wel. Dikke bloedneus kreeg ie, niet normaal.
Oorzaak was dat we toen we aan het springen waren tegen hun aankwamen.
Oa Jump Around en ook Sterrenstof kwamen nog langs, goddomme wat mooi
Neem een Mac, Hansquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:35 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, vroeger kon ik direct roepen wat voor een CPU je moest kopen, maar ik zie nu een waslijst aan CPU's staan bij Intel. Niet normaal. Nadeel als je die ontwikkelingen niet meer echt volgt. Core I5, Core I7. Neem aan dat de i7 de laatste release is
Haha, ja dat zou kunnen maar doe mij maar een 'normale' pc. Leuk spul hoor zo'n Mac. Weet jij zo of de i7 de opvolger is van de 'normale' DUO core (E8400) ? Zie in elk geval dat ze een andere socket gebruiken. Als ik dat allemaal zo snel zie, dan is de i5 ook al heel aardig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neem een Mac, Hans. Stuk overzichtelijker
.
In mijn iMac zit ook een i7. Volgens mij nog steeds een van de allersnelste idd.
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
mag ik hier zeggen dat ik haar een slechte dj vind?
Ik geloof dat ze net zei dat haar programma afgelopen was. Gelukkig pfffffffffquote:
Dat is het jammere als je je CPU wilt upgraden, meestal een nieuw moederbord.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou kunnen maar doe mij maar een 'normale' pc. Leuk spul hoor zo'n Mac. Weet jij zo of de i7 de opvolger is van de 'normale' DUO core (E8400) ? Zie in elk geval dat ze een andere socket gebruiken. Als ik dat allemaal zo snel zie, dan is de i5 ook al heel aardig.
White Lies
Hm, geen idee. Ik volg dat tegenwoordig niet meer zo. Vroeger bouwde ik nog m'n eigen pc. Had ik er wat meer kijk opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou kunnen maar doe mij maar een 'normale' pc. Leuk spul hoor zo'n Mac. Weet jij zo of de i7 de opvolger is van de 'normale' DUO core (E8400) ? Zie in elk geval dat ze een andere socket gebruiken. Als ik dat allemaal zo snel zie, dan is de i5 ook al heel aardig.
White Lies
Sommige, niet allemaal. Muziek is daar verder dikke primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Bommel hè? Daarom ga ik daar ook niet zo graag heen
Neem ook gelijk Windows 7 dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef -Hans- het volgende:
@Pino en Roel; begin er al een beetje in te rollen. In elk geval is de socket 1156 het type aansluiting wat ik nodig heb. Heb ook wel een aantal cpu's op het oog. De i3 lijkt voor mij ook wel snel genoeg
. Roel vroeger zat ik er ook goed in. Maar ik volg het ook al jaren niet meer.
Pino, klopt een nieuw moederbord heb ik dan wel nodig. Ook ander geheugen, videokaart en met een beetje pech ook een andere hard disk (heb geen Sata aansluiting). CPU koeler uiteraard ook. Neem aan dat het tegenwoordig nog wel ATX is. Qua voeding zou het volgens mij moeten lukken met 300 a 350 watt. Keuzes
Safri Duo. Zo tof deze plaat.
Oja, Windows 7 is wel een goede. Zal denk ik eerst nog even XP worden, maar de overstap naar 7 zal snel volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Neem ook gelijk Windows 7 dan.
Ik zou voor i5 gaan. Weet je zeker dat je goed zit. Ik loop hier zelf nog al 2 jaar bijna op een Core 2 Duo E7400. Werkt nog perfect.
En heb een netbookje met een Atom Dualcore (Asus EEE PC 1215N) fijn ding is dat zeg
Dat klinkt leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, boodschappen zijn ook binnen! nu ff afwassen en douchen en dan ben ik er helemaal klaar voor! laat de middag en avond van mn leven (ja ik overdrijf graag) maar beginnen!
me stijf flirten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk![]()
Wat ga je doen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
me stijf flirten!
nee, filmpje kijken ofzo, hapje eten, nog nite echt een plan gemaakt. ik ga voor de spontaniteit en het leven b ij de dag enzo!
jahoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef justmattie het volgende:
Goed plan
Veel plezierJe weet de Big Ben nog te vinden he
is nog nooit geweest....ze moten wel zeker weten degene waarmee geflirt wordt aan de lijn te krijgen....en als het te mis gaat is het misschien ook niet verstandig uit te zenden...quote:
Spontaniteit is goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
me stijf flirten!
nee, filmpje kijken ofzo, hapje eten, nog nite echt een plan gemaakt. ik ga voor de spontaniteit en het leven bij de dag enzo!
Wel jammer, dat is de andere kant van flirten.. All in the gamequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is nog nooit geweest....ze moten wel zeker weten degene waarmee geflirt wordt aan de lijn te krijgen....en als het te mis gaat is het misschien ook niet verstandig uit te zenden...
mee eens, denk ook vooral dat ze zeker willen weten dat ze iemand aan de lijn krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel jammer, dat is de andere kant van flirten.. All in the game
Ze hebben toch ook weleens iemand aan de lijn gekregen die steeds maar kwaad ophing??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, denk ook vooral dat ze zeker willen weten dat ze iemand aan de lijn krijgen
wehehe, dat heb ik gemist....lijkt me episch! ik denk dat ik in de meeste gevallen ja zou zeggen...tenzij het echt een stom mokkels is. maar ja, ik zal wel nooit gebeld wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook weleens iemand aan de lijn gekregen die steeds maar kwaad ophing??
Uiteindelijk zei ze toch ja
You never know!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, dat heb ik gemist....lijkt me episch! ik denk dat ik in de meeste gevallen ja zou zeggen...tenzij het echt een stom mokkels is. maar ja, ik zal wel nooit gebeld worden
Een paar weekjes geleden was dat. Ze wist niet wie ze waren en die moeder nam twee keer opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook weleens iemand aan de lijn gekregen die steeds maar kwaad ophing??
Uiteindelijk zei ze toch ja
mee eens!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:19 schreef alors het volgende:
![]()
Dit is echt de gay versie van Hot in Herredraai de gewone in godsnaam!
XP, dat kan toch helemaal niet Hans!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Windows 7 is wel een goede. Zal denk ik eerst nog even XP worden, maar de overstap naar 7 zal snel volgen. Tussen de i3 en i5 zit ongeveer 70 euro prijsverschil, terwijl de eerst genoemde 3 ghz is en de laatste 3.2 ghz. Technologie zal wel nieuwer zijn, maar dat prijs verschil stop ik liever in andere componenten
hier zit ik met 4 TB in totaal, is ook wel nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel even lachen bij het zien hoe fors de ontwikkeling van de harddisk is gegaan. 80 GB was destijds gangbaar, maar 250 gb is nu al een gangbaar model. Mooi zeg.
volgens mij zat timur idd te kloten. de webcamstream gaf ook vaag geluid. heel dof op de 1 of andere manier...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Haha goed bezig, Gerben. Heb nu 80, maar daar heb ik eigenlijk wel voldoende aan
.
Alors !!
Weet niet wat er net loos was met de FM, maar het geluid klonk heel klote (zacht ook). Nu is het weer goed. Denk dat Timoer een foutje maakte.
Ja mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef henkde_j het volgende:
Net als Giel Beelen![]()
![]()
Weer terug uit Berlin trouwens, wat heb ik die megahit toch gemist
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef -Hans- het volgende:
PC spul binnen. Zometeen maar even bouwen. Kijken of ik nog tegen zaken aanloop waar ik geen rekening mee heb gehouden. Als het draait zal het wel leuk worden qua performance. Oude systeem was toch al 7 jaar oud.
Timur und Ramon
dat is 90's man!quote:
ja jochie, toen was nog in de maak zo'n beetje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Damn, ik moest echt googelen wat het was.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is voor jouw tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik houd het wachten thuis niet meer uit
ik ga maar vast richting de parkeergarage!
ik hoop hier vanavond niet meer te posten
fijne avond iedereen!
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik houd het wachten thuis niet meer uit
ik ga maar vast richting de parkeergarage!
ik hoop hier vanavond niet meer te posten
fijne avond iedereen!
Toch maar even een intel i3 540 ( 3 GHz ). 500 GB harddisk, nieuw Asus moederbord en een videokaartquote:
Hoe typ je dit bericht dan? Mobile? Laptop?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna joh. Over een paar minuten kan de stroom erop
Vanaf mijn P3 600 MHz serverquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoe typ je dit bericht dan? Mobile? Laptop?
Bazen PCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De mijne een 286 met 640 kb RAM en een harde schijf van maar liefst 20 MB!![]()
Groetjes terug!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef 3rdRock het volgende:
jullie moeten allemaal de groeten van Minthy hebben
Hoi bijnagetrouwd stel die elkaar via Fok heeft leren kennenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef 3rdRock het volgende:
jullie moeten allemaal de groeten van Minthy hebben
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef -Hans- het volgende:
YES er is beeld. W00t !!!! Oohh baby. Yeah !!
Leuk tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi bijnagetrouwd stel die elkaar via Fok heeft leren kennen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:32 schreef gerbenp het volgende:
[..]. Die hans. Heb je Windows 7 nou al of niet?
kan vast zijn dat je geen satadrivers in je setup hebt zitten.. misschien toch even de satadrivers op een diskette zetten of slipstreamen met nLite.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Nope, moet het eerst nog even doen met XP.. Maar Windows 7 volgt snel hoor
. XP installatie is zojuist op een stop error vastgelopen. Nog even werk aan de winkel
. Zal wel iets met SATA zijn. Komt wel goed.
En als ik nou al eens iemand gevonden heb die ik heel erg leuk vind?quote:
Ooeeh, er is chemie in de lucht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als ik nou al eens iemand gevonden heb die ik heel erg leuk vind?
Zit geen diskette aansluiting op het moederbordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
kan vast zijn dat je geen satadrivers in je setup hebt zitten.. misschien toch even de satadrivers op een diskette zetten of slipstreamen met nLite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |