Eens met het eerste. Ik zou Hans vervangen door Roelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik blijf nog ff hangen tot Stenders echt weg is. die man ownt de radio keihard! bina net zo hard als Hans dit topic ownt!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga tandenpoetsen en naar bed!
slaap lekker allen en tot straks! Stukje Timur zal ik nog wel meepikken denk ik
epische radio! nooit live gehoord, nu eindelijk gehoord.....dat dit kon in nederland!quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef Qunix het volgende:
Mooi... Ik ga er vandoor! Morgen Chinees nieuwjaar checken
Slaap ze!
Jij ging slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
epische radio! nooit live gehoord, nu eindelijk gehoord.....dat dit kon in nederland!
sorry sschat...maar ik kwam terug van tandenpoetsen en zag toen dit fragment staan en dat moest ik nog ff horenquote:
Tis je vergeven, zal er vandaag geen drama van maken... Slaap lekker en veel plezier morgen!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry sschat...maar ik kwam terug van tandenpoetsen en zag toen dit fragment staan en dat moest ik nog ff horen
gelukkig maar! jij ook slaap lekker en ook veel plezier morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis je vergeven, zal er vandaag geen drama van maken... Slaap lekker en veel plezier morgen!!!
Thanks, tof van je!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig maar! jij ook slaap lekker en ook veel plezier morgen
Same here. Trustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik ga pitten. Slaap lekker iedereen, tot later dit weekend
laat staan in stringquote:
Ja verdomme. Eerst een blouse die in de fik vliegt door een waxinelichtje in de kelder, een uur later een vechtpartij omdat wijaan het springen waren, optieven met dat kutvolk.quote:[quote]Op zaterdag 5 februari 2011 02:21 schreef hole1988 het volgende:
pino heeft niet echt een leuke nacht.
quote:
Wat wil je nog meer ? Ik heb weekend, meer heb ik niet nodigquote:
nee, maar t zou idd heel goed kunnen ja!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, is Frank toevallig de stem van Spongebob?
omdat er straks een heel leuk iemand naar me toekomt....en ik moet eigenlijk voor die tijd nog een beetje opruimen en boodschappen doen.....maar ik ben zo zenuwachtig dat ik niet eens weet waar ik moet beginnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarvoor ben je zenuwachtig steentje?
Eerst ontbijten, en dan beginnen met de grootste rommel wegwerken en vervolgens het toilet schoonmaken en dan gauw nog ff douchenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat er straks een heel leuk iemand naar me toekomt....en ik moet eigenlijk voor die tijd nog een beetje opruimen en boodschappen doen.....maar ik ben zo zenuwachtig dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen
ontbijten doen we dus even niet....zenuwen slaan op mn darmen en verder was dat idd ong het planquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, en dan beginnen met de grootste rommel wegwerken en vervolgens het toilet schoonmaken en dan gauw nog ff douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |