mee eens!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:19 schreef alors het volgende:
![]()
Dit is echt de gay versie van Hot in Herredraai de gewone in godsnaam!
XP, dat kan toch helemaal niet Hans!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Windows 7 is wel een goede. Zal denk ik eerst nog even XP worden, maar de overstap naar 7 zal snel volgen. Tussen de i3 en i5 zit ongeveer 70 euro prijsverschil, terwijl de eerst genoemde 3 ghz is en de laatste 3.2 ghz. Technologie zal wel nieuwer zijn, maar dat prijs verschil stop ik liever in andere componenten
hier zit ik met 4 TB in totaal, is ook wel nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel even lachen bij het zien hoe fors de ontwikkeling van de harddisk is gegaan. 80 GB was destijds gangbaar, maar 250 gb is nu al een gangbaar model. Mooi zeg.
volgens mij zat timur idd te kloten. de webcamstream gaf ook vaag geluid. heel dof op de 1 of andere manier...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Haha goed bezig, Gerben. Heb nu 80, maar daar heb ik eigenlijk wel voldoende aan
.
Alors !!
Weet niet wat er net loos was met de FM, maar het geluid klonk heel klote (zacht ook). Nu is het weer goed. Denk dat Timoer een foutje maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |