Ach,die komt vanzelf wel weer terug. Die is er vandoor met die slet van een sneeuwwitjequote:
Ik ook niet, maar besteed wel veel aandacht aan onderhoud enzo..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het er zelden over, kan oa yuki beamen
RAUS!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Ik kom niet op datingsites.
Moet ik nu weg hier?
Rot opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Moet ik nu weg hier?
Welke auto zou je kiezen als geld geen bezwaar was?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Moet ik nu weg hier?
Zou wel een oude mustang willenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmw
Nee, want dit is niet het DSE topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Moet ik nu weg hier?
Honda accord station, gewoon lekker burgelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke auto zou je kiezen als geld geen bezwaar was?
Hmm, cadillac, mustang ofzo.. vind zoveel mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat versta je onder een oude amerikaan? Zo'n Musclecar a la Dodge Charger, Mustang and the likes?
quote:
veel plezierquote:
Ik heb ook nog wel een lijst van die oude amerikanen die ik nog eens zou willen bezitten, alleen is geld helaas wel een bezwaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, cadillac, mustang ofzo.. vind zoveel mooi
Wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, cadillac, mustang ofzo.. vind zoveel mooi
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een treurnis! Auto's > vrouwen?
Vrouwen die van auto's houden zijn daar in tegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een treurnis! Auto's > vrouwen?
Niet als ze denken het beter te weten hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen die van auto's houden zijn daar in tegen
Of iig met genoeg verstand ervan dan.
Had ik toch al gezegd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
Ligt eraan of ze het ook daadwerkelijk beter wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als ze denken het beter te weten he
Ik heb er geen verstand van, kan er alleen in rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als ze denken het beter te weten he
Ja, maar dat was iemand na pratenquote:
Houden zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, kan er alleen in rijden
Auto's kun je tenminste gewoon een tik op de kont geven zonder dat je een knal voor je harses krijgt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar dat was iemand na pratendat telt niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auto's kun je tenminste gewoon een tik op de kont geven zonder dat je een knal voor je harses krijgt!
Je kent meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Auto's kun je tenminste gewoon een tik op de kont geven zonder dat je een knal voor je harses krijgt!
Bij de juiste vrouw ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als bij vrouwen, is het ook niet aan te raden om het bij vreemde auto's te doen.
Zeker niet als de eigenaar in de buurt is
Dat hoef ik echt niet perse, sterker nog, ik ken echt bizar weinig vrouwen die aantrekkelijk zijn, die enigszins verstand hebben van auto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen die van auto's houden zijn daar in tegen
Of iig met genoeg verstand ervan dan.
[..]
een leuke vriendin ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* PeuRac geeft goede vriendinnen ook een tik op de kont
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
checkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de juiste vrouw ook.
Net als bij vrouwen, is het ook niet aan te raden om het bij vreemde auto's te doen.
Zeker niet als de eigenaar in de buurt is
Tis ook geen noodzakelijk iets, maar het zou wel iets schelen denk ik..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet perse, sterker nog, ik ken echt bizar weinig vrouwen die aantrekkelijk zijn, die enigszins verstand hebben van auto's
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik moet iets anders willen omdat eoa muts al zoiets zei?
Een perfect stukje ossenhaasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik geef je wel een andere. Waar zou ik je vannacht voor wakker mogen maken? (is er wel eentje die eigenlijk pas kan als t gesprek al een klik heeft).
Joh, pak een peuter, zeikwijf. Het hoeft niet altijd over tieten en seks te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, jongens pak een autoweek en ga rukken!
Mij boeit het echt niks, als ze mijn voorliefde voor auto's geen bezwaar vind, ben ik al blij. Zelfs al zou ze anti-Alfa zijn, maakt het alleen maar leuker misschien zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis ook geen noodzakelijk iets, maar het zou wel iets schelen denk ik..
Ik kende een vrouwelijke monteur, en die mocht er ook best wezen
Ook al zon dooddoener!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik geef je wel een andere. Waar zou ik je vannacht voor wakker mogen maken? (is er wel eentje die eigenlijk pas kan als t gesprek al een klik heeft).
kut, dat wist ik alquote:
Ja maar dan wel echt perfect hequote:
Dat dus vooral ja..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niks, als ze mijn voorliefde voor auto's geen bezwaar vind, ben ik al blij. Zelfs al zou ze anti-Alfa zijn, maakt het alleen maar leuker misschien zelfs
met alle catch-phrases is het zo dat je ze op t juiste moment moet stellenquote:
Perfect bestaat nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan wel echt perfect he
Wel als het daarom gaat.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Flixxy het volgende:
Leuk jullie te ontmoeten... Sinds 2 dagen single!
Oh ja, dan weet ik wel weer hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan wel echt perfect he
kut peuquote:
foto's mogen in mn pm boxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Flixxy het volgende:
Leuk jullie te ontmoeten... Sinds 2 dagen single!
Gewoon zorgen dat je een echt goed stuk vlees hebt, dan kan het niet misgaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dan weet ik wel weer hoe dat gaat.
Ik sta daar om 4 uur 's nachts met een overheerlijke ossenhaas, jij vreet dat ding op en dan krijg ik alsnog een klap in mijn gezicht omdat ie niet perfect was.
Nou dan laat maar
kut? Waarquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut? Waarben al een tijdje geil dus lus er wel eentje
Gaat dit nog steeds over de ossenhaas?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een echt goed stuk vlees hebt, dan kan het niet misgaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over de ossenhaas?
t begint bij de slager, koop daar de beste die die heeft. Vervolgens licht marineren met peper en op hoog vuur aanbakken voor 1 min per kant. Daarna 2-4 min per kant afbakken op laag vuur. Afhankelijk van hoe rood die moet worden en dik die isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dan weet ik wel weer hoe dat gaat.
Ik sta daar om 4 uur 's nachts met een overheerlijke ossenhaas, jij vreet dat ding op en dan krijg ik alsnog een klap in mijn gezicht omdat ie niet perfect was.
Nou dan laat maar
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu echt slapen, anders kom ik slaap te kort
Truste Peu![]()
Truste MissB![]()
Truste de rest
Wie zegt dat ik die van jou wilquote:
Ja ik weet wel hoe ik een ossenhaas moet bereiden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t begint bij de slager, koop daar de beste die die heeft. Vervolgens licht marineren met peper en op hoog vuur aanbakken voor 1 min per kant. Daarna 2-4 min per kant afbakken op laag vuur. Afhankelijk van hoe rood die moet worden en dik die is
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Truste Peu![]()
Truste MissB![]()
Truste de rest
Marineren met peper? Oh en beter is aanbakken en dan even in de oven en daarna even in aluminiumfolie laten staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t begint bij de slager, koop daar de beste die die heeft. Vervolgens licht marineren met peper en op hoog vuur aanbakken voor 1 min per kant. Daarna 2-4 min per kant afbakken op laag vuur. Afhankelijk van hoe rood die moet worden en dik die is
Te mooi om waar te zijn dat je een vrouw zou zijn.. ik ben een man. Misschien maar even profiel aanpassenquote:foto's mogen in mn pm box
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die van jou wilzie sig enzo
plus dat jij niet in de buurt bent
trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Truste Peu![]()
Truste MissB![]()
Truste de rest
Kan ik niet gewoon iets van de Mac meebrengen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Marineren met peper? Oh en beter is aanbakken en dan even in de oven en daarna even in aluminiumfolie laten staan.
quote:
Niet als je me 's nachts wakker wilt maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon iets van de Mac meebrengen?
iets met droog staan enzoquote:
Het gaat toch om het gebaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je me 's nachts wakker wilt maken.
En voor wat anders?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je me 's nachts wakker wilt maken.
quote:
Dat ligt er aan, wie het is.quote:
ik denk dat je dan beter down-under kan gaanquote:
Da's nu de zoveelste keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met jouW slaapritme ben je waarschijnlijk toch al wakker
Maar bij de juiste persoonquote:
Toch down under hequote:
Nou als iemand 's nachts in mijn bed ligt, zegt dat meestal wel watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maarja dat weet je ook nooit van te voren
dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als iemand 's nachts in mijn bed ligt, zegt dat meestal wel wat
Het ging erover waar we jou voor wakker kunnen maken hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie, de hele gang? Nou nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging erover waar we jou voor wakker kunnen maken he
Wel bij de les blijven
hoiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou, ik weet het wel, kan dr alleen wakker maken als ik naast dr lig, dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven
quote:
Ik viel halverwege ook in slaap hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven
nee, want ik heb nog steeds geen PMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ligt niet in mijn bed joejoe
heb je al gecheckt? Hij was net lang genoeg weg om bij jou te komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ligt niet in mijn bed joejoe
Oh ja, anders lag je er al?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, want ik heb nog steeds geen PM
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je al gecheckt? Hij was net lang genoeg weg om bij jou te komen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik viel halverwege ook in slaap hoor!
MissB al je bovenstaande malloten in een rijtje moest zetten van hot tot not dan zat het vriesvak zeker gelijk vol?
Wat doe ik hier dan nog?quote:
tja, dat zul je nooit wetenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch wel lekker zon voorverwarmt bed
Skup je hem daarna weer eruit
quote:
niemand schopt mij uit bedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch wel lekker zon voorverwarmt bed
Skup je hem daarna weer eruit
Ja!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meur je lekker uit je murf schat?
Evie afzeggen voor de Griekquote:
Met jou altijd tochquote:
Evie had een verjaardag... de stomme, we zouden maar huel even hebben... ik kan der niet in 5 min. klaar likken hoor, wil der iets meer tijd voor hebben.quote:
Evie heeft een gebruiksaanwijzing en tegen mij zei ze niet te gaan drinken omdat jij had afgezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Evie had een verjaardag... de stomme, we zouden maar huel even hebben... ik kan der niet in 5 min. klaar likken hoor, wil der iets meer tijd voor hebben.
jaaah, die gebruiksaanwijzing snap ik nog niet helemaal, moet ik nog op oefenenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie heeft een gebruiksaanwijzing en tegen mij zei ze niet te gaan drinken omdat jij had afgezegd
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dus
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dus
Ach, er zijn ook mannen die met knuffel slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapen
En voor die zonder knuffel slapen ook toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapen
Jij? Ik zelf niet, maar als er iemand bij me in bed slaap, heb ik wel altijd de neiging die vast te pakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mannen die met knuffel slapen
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij? Ik zelf niet, maar als er iemand bij me in bed slaap, heb ik wel altijd de neiging die vast te pakkenAnders hou ik mn kussen vast
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdt
Coolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdt
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik gaan echt zo hard seks hebben
Nee hoor, ik ben tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit ik de hele tijd met Abel in mijn hoofd
is best een leuk liedje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit ik de hele tijd met Abel in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopen
Ik vind het accent zo schattigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is best een leuk liedje.
Maar niet als hij blijft hangen
van die bergschoenen onder een korte broek met hoog opgetrokken witte sportsokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sexy ook, op wandelschoenen.
je moet in je boxer rondlopen, dan praat ze er dagen later nog overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet in je boxer rondlopen, dan praat ze er dagen later nog over
Daar heb ik mijn boxer niet voor nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn lenzen niet in
Was op die afstand ook niet nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn lenzen niet in
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was op die afstand ook niet nodig
ik riep je al 2x, maar wel t gesnurk van Babs horen en niet dat ik je wat zegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
En dan ook nog stiekem naar me gluren terwijl ik nietsvermoedend zat te lezen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik riep je al 2x, maar wel t gesnurk van Babs horen en niet dat ik je wat zeg
Lekker slapen dan jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bah, nu heb ik zin om mn piemel tussen de billetjes van een schone dame te duwen en dan lepeltje lepeltje in slaap te vallen..
Zo maar eens tukken en dan dromen daarover
+1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bah, nu heb ik zin om mn piemel tussen de billetjes van een schone dame te duwen en dan lepeltje lepeltje in slaap te vallen..
quote:
ik las rukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mee eens.quote:
Grumpy!quote:
alleen van zwolle naar arnhem, dan geh ich nach den heimatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar blijft Socios? die kan je zo alle tijden vertellen
Have fun kleine man.
Veel plezier man, hoe lang blijf je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen van zwolle naar arnhem, dan geh ich nach den heimat
Grotere wasmand kopen, dan valt het niet zo opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Je weet dat je teveel was hebt, als je wasmand nog steeds uitpuilt nadat je de machine overvol gepropt hebt
Mn wasmand past nu precies achter een deurtje van mn dressoirquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grotere wasmand kopen, dan valt het niet zo op
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuzequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn wasmand past nu precies achter een deurtje van mn dressoir
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuze
Ach, ik ga toch wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuze
Ga om 10:00 hier weg met de trein, en volgende week zaterdag de trein van 12:00 terug. 9,5 uur reizen ongeveer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier man, hoe lang blijf je?
Ga je ook nog een beetje skiën/boarden?
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, totaal geen oefening met snowboarden, maar verwacht niet heel veel moeilijkheden. Als je met blote voeten op een snel bewegend en nat skimboard kunt springen zonder op je bek te tiefen, moet snowboard te doen zijn
Neem een bataleon. Gewoon lekker plat staan, ideaal voor padenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook..
Een week gedaan, na een week kon ik de basis wel. 1 dag ultiem ploeteren om uberhaupt het idee te snappen dat je met 2 voeten vastzit aan een plank en dat opstaan anders gaat dan je denkt. Daarna 3 dagen spierpijn omdat je 3 miljard keer ging zitten/vallen/opstaan.
Maar het is wel tof als je het onder de knie hebt. Enige waar je echt aan moet denken is hakken/tenen. Je staat nooit gewoon op je voeten.
Godt! Hoe bevalt het reizen tot zover?quote:
Ik heb het op een supersnel bord geleerd, waar ze ook de wk mee doen. Dit bord kwam van de wereldkampioen zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neem een bataleon. Gewoon lekker plat staan, ideaal voor paden
Ik hou t wel bij skiënquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Snowboarden, dat moet ik ook nog eens leren... Een keer geruild met iemand, damn wat had ik een blauwe kont..
ik vind t wel ook leuker, want je bent wendbaarder en kan veel makkelijker je snelheid aanpassen aan de anderen. Lomp recht naar beneden kan op ski's ook wel. Ooh en met springen (alleen héle kleine heuveltjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat was toen ook mijn gedachte
Wie is dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik ga zo de nieuwe Dwayne Johnson kijken. Wat een held.
quote:
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwayne_Johnson
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.
Groetjes,
Krea.
Ik vind er geen zak aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is echt een eindbaas. Een koning.
Is gewoon parate kennis hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.
Groetjes,
Krea.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we voor elkaar gemaakt zijn..
En het stormt hier.
Gohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was niet de kern van mijn post, newbie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Groetjes,
Krea.
Ja, het is het begin van het eindequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk dan slechts het topje van de pé-nis.
Helaas. Wat zonde voor je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is het begin van het einde
Wéér een droom kapot.quote:
Ik wil je wel een plaatje van mijn pé-nis sturen op msn, maar ik heb je msn niet. Ter compensatie zeg maar.quote:
Nee, dat maakt het natuurlijk alleen maar erger!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je wel een plaatje van mijn pé-nis sturen op msn, maar ik heb je msn niet. Ter compensatie zeg maar..
Het lijkt me ook echt gaaf hoor, maar het viel me die ene keer zo tegen,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil svnowboarden juist leren voor het geval ik het wel leuk vind, zodat ik kan springen enzo
waarom heb ik in eens het idee dat jij wel vaker bont en blauw wordt als je iets nieuws probeert?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt gaaf hoor, maar het viel me die ene keer zo tegen,Ik was zo bont en blauw.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom heb ik in eens het idee dat jij wel vaker bont en blauw wordt als je iets nieuws probeert?
Zie, ik had wel gelijkquote:
Ik zie er natuurlijk gewoon zo broos uitquote:
Mja, maar daar sta je los op. Een snowboard zit je aan vast. Dat is wel een aanmerkelijk verschil in beleving.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
@missb vallen en opstaan hoort erbij. Met het fietsen en skimboarden heb ik al geleerd hoe te vallen zonder er me er iets van aan te trekken (ergo: dom door doen)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
@missb vallen en opstaan hoort erbij. Met het fietsen en skimboarden heb ik al geleerd hoe te vallen zonder er me er iets van aan te trekken (ergo: dom door doen)
Oh, dus je kunt niet eens lekker met je smijten. Laat maar dan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie er natuurlijk gewoon zo broos uit
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus je kunt niet eens lekker met je smijten. Laat maar dan...
Oh dat is wel erg mooi ja... Maar ik zou ook geen risico nemen en het eerst goed uit laten zoeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
...ik haat verantwoordelijkheidsgevoel. Ik wil een mooi aquarium maar mijn vloer kan het niet aan volgens de bouwtekening. Wel volgens alle 'kenners', maar daar vertrouw ik niet op.
Daar baal ik van.. Nu moet ik eerst een constructeur laten komen en ik zou niet weten wie, en of het helpt.
Wat ik had toch zo'n mooie gezien...
ja ok, ik ga me ook daar eerst op concentreren. Maar ik wilde alleen maar zeggen dat op mijn bek tiefen mij niet tegen houdt om het tig keer opnieuw te proberenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar daar sta je los op. Een snowboard zit je aan vast. Dat is wel een aanmerkelijk verschil in beleving.
wat weegt dat ding en op wat voor vloer moet deze komen te staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
...ik haat verantwoordelijkheidsgevoel. Ik wil een mooi aquarium maar mijn vloer kan het niet aan volgens de bouwtekening. Wel volgens alle 'kenners', maar daar vertrouw ik niet op.
Daar baal ik van.. Nu moet ik eerst een constructeur laten komen en ik zou niet weten wie, en of het helpt.
Wat ik had toch zo'n mooie gezien...
325 liter + 75kg glas + 50kg zand + 50kg rommel + 92KG Krea.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
wat weegt dat ding en op wat voor vloer moet deze komen te staan?
Voorzichtige kussie kroel seks ben ik niet zo van, dus tsja, tenzij je het niet erg vind... zie ik er geen toekomst in.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voorzichtige kussie kroel seks ben ik niet zo van, dus tsja, tenzij je het niet erg vind... zie ik er geen toekomst in.
Thanks dude.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:. Nu ja, dan maar mijn held bekijken.
Adios en prettige vakantie SB.
Saved by the border!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe blond denk je dat ik ben schat, dat ik hier in trap?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Saved by the border!
Ben in Duitsland. Tot snel
175 kg/m2 (norm) met 30% veiligheid = 227,5 kgquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
325 liter + 75kg glas + 50kg zand + 50kg rommel + 92KG Krea.
Betonnen vloer wel, maar die heeft een draagkracht van 200kg m2
Slimme joejoe!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
175 kg/m2 (norm) met 30% veiligheid = 227,5 kg
een woning vloer moet tenminste 175 x 1,3 kg/m2 over de gehele overspanning kunnen dragen. Dus ook in het midden van de vloer. Dat aquarium zet je wss tegen de muur, dus aan de rand van de overspanning. In feite zet je dus de belasting van in dit geval een meter of 2 op de halve meter naast de oplegging. Dit is gunstiger voor de doorbuiging en de verticale belasting blijft hetzelfde.
Als er in de directe omgeving van het aquarium geen zware kasten staan kan ik me niet voorstellen dat dat problemen op gaat leveren.
het is m'n vakquote:
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik ben liever niet de uitzondering op de regel. En ik woon dus op de 1e verdieping, boven een makelaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:58 schreef JoeBravo het volgende:
verdiepingsvloeren zijn in het algemeen ook niet berekend op het plaatsen van een waterbed, maar hoeveel mensen controleren dat en hoe vaak gaat dat verkeerd?
Mijn huis is 60 of 70 jaar oud hè. Op de bouwtekening staat 200 kg m/2.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
175 kg/m2 (norm) met 30% veiligheid = 227,5 kg
een woning vloer moet tenminste 175 x 1,3 kg/m2 over de gehele overspanning kunnen dragen. Dus ook in het midden van de vloer. Dat aquarium zet je wss tegen de muur, dus aan de rand van de overspanning. In feite zet je dus de belasting van in dit geval een meter of 2 op de halve meter naast de oplegging. Dit is gunstiger voor de doorbuiging en de verticale belasting blijft hetzelfde.
Als er in de directe omgeving van het aquarium geen zware kasten staan kan ik me niet voorstellen dat dat problemen op gaat leveren.
I know, maar daarom is het niet minder leuk om te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is m'n vak![]()
maar vraag me niet om er de verantwoordelijkheid voor te dragen, daar krijg ik het benauwd van
Goed! Elke dag is uniek en da is vrij tof en vermoeiend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt! Hoe bevalt het reizen tot zover?
Oooh, 1,4 miljoen. Dat heb ik wel op mn spaarrekening staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
Droom huisjehttp://www.funda.nl/koop/(...)raat-aan-de-werf-11/
Sparen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, 1,4 miljoen. Dat heb ik wel op mn spaarrekening staan.
snap ik, komt ook mijn probleem met de verantwoordelijkheid vandaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik ben liever niet de uitzondering op de regel. En ik woon dus op de 1e verdieping, boven een makelaar.
midden van de vloer zal eerder een probleem zijn.quote:[..]
Mijn huis is 60 of 70 jaar oud hè. Op de bouwtekening staat 200 kg m/2.
En eigenlijk wilde ik em 'midden op de vloer' zetten. DWZ een nietdragende muur vd woonkamer. Maar als het niet anders kan zet ik hem tegen de buitenmuur en daar loop ik natuurlijk inderdaad wel minder risico.
In de woonkamer staat verder niets echt zwaars. De afmeting van het ding is trouwens 120x48x65. Ik weet niet of dat nog iets doet voor de draagkracht.
jij moet er voor sparen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, 1,4 miljoen. Dat heb ik wel op mn spaarrekening staan.
Ik betaal gewoon contant in 1 eucocentmuntjesquote:
Dat was idd mijn volgende stap. Maar ik kan geen fatsoenlijk bedrijf vinden in de regio.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef JoeBravo het volgende:
midden van de vloer zal eerder een probleem zijn.
Maar je kunt eens proberen een constructiebureau uit de buurt te bellen en informeren wat ze voor je kunnen doen. Met een beetje mazzel kan hij je meteen geruststellen (of het afraden). En als je het zwart op wit wilt hebben kan het je niet meer dan een uurtje van zijn werk kosten.
Void en Ordos snijden hout.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Kreator het volgende:
@JB Draagkracht vloer versterken ivm zware last.
ik zal eens kijken of ik "bekende" namen zie in jou regio.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was idd mijn volgende stap. Maar ik kan geen fatsoenlijk bedrijf vinden in de regio..
saunaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
Wie is 'ze' en waarom zouden 'ze' geen antwoord willen geven? En ja, het is wel mijn probleem als 'die' 'erdoorheen' zakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze geen antwoord willen geven zou ik dat ding gewoon neertiefen, toch niet jou probleem als die erdoorheen zakt
Middag trouwens![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
over 3 weken heb ik er weer eenquote:
Ja dat dusquote:
jouw ouders hebben n sauna?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over 3 weken heb ik er weer een(tijdelijk
)
Hmm, eigenlijk wel tof om t feestje bij mn ouders te houden en net als in Finland er en sauna party van te maken. Alleen dan krijg je weer van die zeikerds die niet komen omdat ze uit de kleren moeten
[..]
Ja dat dus
Als de verhuurder geen zin heeft het op te zoekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en waarom zouden 'ze' geen antwoord willen geven? En ja, het is wel mijn probleem als 'die' 'erdoorheen' zakt.
quote:
relaxedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn schuld trouwensomdat ik zo vaak in Finland in de sauna zat, werden mn ouders jaloers en hebben ze verbouw en er ook een laten plaatsen
Ja, heel erg. Gewoon lekker om na een lange zware dag ff te ontspannenquote:
done. Nu auto kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik "bekende" namen zie in jou regio.
ik kom niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
)
Hmm, eigenlijk wel tof om t feestje bij mn ouders te houden en net als in Finland er en sauna party van te maken. Alleen dan krijg je weer van die zeikerds die niet komen omdat ze uit de kleren moeten
[..]
Ja dat dus
* zeikerd meldtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
)
[..]
Ja dat dus
Daar heb ik de bouwtekeningen van hè.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
Als de verhuurder geen zin heeft het op te zoeken
quote:
quote:
ow, mezelf lekker maken met iets wat ik uiteindelijk toch niet ga kopen wss, maar toch: ff kijkenquote:
Oeh, wat heb je op het oog dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow, mezelf lekker maken met iets wat ik uiteindelijk toch niet ga kopen wss, maar toch: ff kijken
Ik deed t wekelijks met mn klasgenoten/vrienden, maar sommigen hielden hun bikini bijv aan, of liepen continu met een handdoek om.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Naakt in een openbare sauna, geen probleem, maar allemaal mensen die je dan bijv. via fok kent dat hoeft van mij ook niet nee
Ik ga douchen en FOK! afsluiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |