jouw ouders hebben n sauna?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over 3 weken heb ik er weer een(tijdelijk
)
Hmm, eigenlijk wel tof om t feestje bij mn ouders te houden en net als in Finland er en sauna party van te maken. Alleen dan krijg je weer van die zeikerds die niet komen omdat ze uit de kleren moeten
[..]
Ja dat dus
Als de verhuurder geen zin heeft het op te zoekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en waarom zouden 'ze' geen antwoord willen geven? En ja, het is wel mijn probleem als 'die' 'erdoorheen' zakt.
quote:
relaxedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn schuld trouwensomdat ik zo vaak in Finland in de sauna zat, werden mn ouders jaloers en hebben ze verbouw en er ook een laten plaatsen
Ja, heel erg. Gewoon lekker om na een lange zware dag ff te ontspannenquote:
done. Nu auto kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik "bekende" namen zie in jou regio.
ik kom niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
)
Hmm, eigenlijk wel tof om t feestje bij mn ouders te houden en net als in Finland er en sauna party van te maken. Alleen dan krijg je weer van die zeikerds die niet komen omdat ze uit de kleren moeten
[..]
Ja dat dus
* zeikerd meldtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
)
[..]
Ja dat dus
Daar heb ik de bouwtekeningen van hè.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
Als de verhuurder geen zin heeft het op te zoeken
quote:
quote:
ow, mezelf lekker maken met iets wat ik uiteindelijk toch niet ga kopen wss, maar toch: ff kijkenquote:
Oeh, wat heb je op het oog dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow, mezelf lekker maken met iets wat ik uiteindelijk toch niet ga kopen wss, maar toch: ff kijken
Ik deed t wekelijks met mn klasgenoten/vrienden, maar sommigen hielden hun bikini bijv aan, of liepen continu met een handdoek om.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Naakt in een openbare sauna, geen probleem, maar allemaal mensen die je dan bijv. via fok kent dat hoeft van mij ook niet nee
Ik ga douchen en FOK! afsluiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |