quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ze lekker? Dan beantwoord ik de vraag met een "ja, dat klopt!"
Gaat echt vet episch worden inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
owja, de quiz straks! dat moet episch worden!
die blonde dame is margje teeuwen. die wordt door stenders geneukt
Ik moet een nieuwe kast hebben voor de kleren.. Heb zo veel kleren dat het er niet meer inpast. Treurig gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef alors het volgende:
Ohja ik zou mijn kleren gaan opruimen en uitzoeken
ik heb echt zoveel![]()
Echo echo ! Wel even handenwassen, enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Qunix het volgende:
Hallo Nederland!!!!
Live vanuit de de WC.
je kunt ook kleren wegdoen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe kast hebben voor de kleren.. Heb zo veel kleren dat het er niet meer inpast. Treurig gewoon
Nee joh, zonde! Laatst al het e.e.a. gedeletequote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
hij kwam zelfs voor de herhalingen zijn bed uit
quote:
Ben trots op je kerel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Qunix het volgende:
LOL
Ik ben terug!
Zonder sporen en netjes met zeep mijn handjes gewassen.
yup, margje teeuwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch de vriendin /vrouw van Stenders?>
ik niet, Stenders is koning.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Stenders na elke plaat weer een kwartier meent te moeten lullen.
De ex-hockey chick!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
yup, margje teeuwen
ik niet, Stenders is koning.
ze heeft nog een maand boven mijn bed gehangen...op een stenders-kalender was ze afgebeeld als de voorkant van Together Alone van Anouk.quote:
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ie begonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Mando Diao - Gloria (Edit) gemist. Jammer! Die plaat is![]()
oe, ik zie romantiek.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ie begon
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, margje teeuwen
[..]
ik niet, Stenders is koning.
Oeh, gaaf ! Ik vind het ook wel een mooie/leuke dame om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft nog een maand boven mijn bed gehangen...op een stenders-kalender was ze afgebeeld als de voorkant van Together Alone van Anouk.
Wat lief!! Normaliter is dat ook wel een plaat waar ik even bij moet juichen. Geweldige track. Ze mogen wel eens met wat nieuw werk komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ie begon
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Elbow had Megahit moeten worden. Mee eens.
klopt, maar toch mis ik minimaal 20& hilariteit...quote:
mijn geheugen is min of meer correct....http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarah_Geelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar toch mis ik minimaal 20& hilariteit...
en ik meen dat Eric Corton hier achter zat....
Met moeite. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel. Overleef je Xfactor een beetje?!
dat is de vriendin van Robquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Wie heeft het lelijike zusje van Do uitgenodigd?
foei! laat het ome Rob maar niet lezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Woeps. Nou ja, Rob is nou ook geen natte droom van een spiegel hequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Ze mocht er best wezen toen ze nog hockeyinternational wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
de heren fappen op de stem van Sarah van "ik laat me gaan"quote:
Jij niet dan??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de heren fappen op de stem van Sarah van "ik laat me gaan"
de tijd w as er niet rijp voor. die clip werd echt stukgedraaid en de hitkrant stond er vol mee, maar verkopen deed het niet......mooie meid was het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef Qunix het volgende:
Nederlandse dance... Meeste dance is instrumentaal...
ik zou niet durven!quote:
2000quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Kende het hele nummer niet, welk jaar is dit?
ah, vandaar..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2000
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarah_Geels
nou ja, het album uit 2000, singles wellicht uit 1999
nja, ik vermoed dat ik ten tijde van de clip wel eens de roede ter hand genomen heb, maar deze keer niet...quote:
tmiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vermoed dat ik ten tijde van de clip wel eens de roede ter hand genomen heb, maar deze keer niet...
Toch jammer...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vermoed dat ik ten tijde van de clip wel eens de roede ter hand genomen heb, maar deze keer niet...
Ja cute is dat! Dat ze eerst nog wat knikkebollenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef alors het volgende:
whihih ik zag mijn kat in slaap vallen, zo heel langzaam viel haar kopje naar beneden![]()
wie zegt dat ik de waarheid spreekquote:
ja preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja cute is dat! Dat ze eerst nog wat knikkebollen
niet van mij, ik koos voor Plugin Baby!quote:
Die wint duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet van mij, ik koos voor Plugin Baby!
Weer eens eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef -Hans- het volgende:
En 'gewoon' door het eind lullen. Zo jammer
Wat een mofo mobo dan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Ah. Mobo hoofd pc is zojuist toch echt overleden. Dan maar even computeren vanaf de server. 't is neit anders.
ik hou van dat nummer.....met die prachtige scheurende gitarenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Piles het volgende:
Genee, wat een held![]()
[..]
Die wint duidelijk
Weet je ook hoe hoog de CPU-temp was op het laatst??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Minthy mee eens![]()
Zou natuurlijk de CPU ook kunnen zijn.. vrees het moederbord want zelfs bij het eruit halen van de videokaart zijn geen piepjes te horen. Heb al lang het gevoel dat deze dag eraan zat te komen want de pc werd eigenlijk steeds trager en trager.
Nope, geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet je ook hoe hoog de CPU-temp was op het laatst??
Ah, dan zou het idd aan de leeftijd kunnen liggen, is wel vrij oud al. En vaak is het niet veel duurder om een nieuwe pc te kopen dan een nieuw mobo in te zetten. Wel leuk om te prutsen, trouwens!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Voor mijn gevoel was de zooi ook niet te warm
. Met een beetje geluk heb ik hier nog een oude AMD CPU liggen die ook wel past (iets trager 1800 plus t.o.v. 2100). Die zoek ik even op en misschien is dat het wel, maar denk eigenlijk dat het tijd wordt voor een nieuwe bak. Mag ook wel want het meeste spul is wel 7 jaar oud.
+1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan zou het idd aan de leeftijd kunnen liggen, is wel vrij oud al. En vaak is het niet veel duurder om een nieuwe pc te kopen dan een nieuw mobo in te zetten. Wel leuk om te prutsen, trouwens!
En jezus, wat ben ik toch ook een nerd... Gister nagenoeg hetzelfde gesprek gehad met Pino![]()
Ja echt... Ik ga proberen te minderen met nerdy gedragingen! Schoenenquote:
ik vind je toch wel leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja echt... Ik ga proberen te minderen met nerdy gedragingen! SchoenenEn tassen
![]()
Tof!! Dus ik mag gewoon blijven lullen over computers, netwerken en al die zooi??quote:
ik vind het best, zet ik mn koptelefoon wel op en ga ik een film kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Dus ik mag gewoon blijven lullen over computers, netwerken en al die zooi??
Aaaah, wat lief!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het best, zet ik mn koptelefoon wel op en ga ik een film kijken
let's dance 2 Joy Divisonquote:
Dat wist ik al!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef -Hans- het volgende:
@Minthy je bent geweldig. Quoten is wat lastig achter deze P3 600 MHz en Windows Server OS. Wel 1 gig intern
![]()
. Maar snel is anders, damn! Zojuist heb ik een andere CPU geplaatst, maar dat lost het niet op. M.a.w. binnenkort maar even een nieuwe bak kopen. Ik vind zelf in elkaar zetten leuk (altijd gedaan), maar ik voel er nu wel voor om 'gewoon' een kant en klare bak te kopen. Doe er toch niet heel veel mee
.
niet teveel complimentjes geven want anders gaat ze naast haar laarzen lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef -Hans- het volgende:
@Minthy je bent geweldig. Quoten is wat lastig achter deze P3 600 MHz en Windows Server OS. Wel 1 gig intern
![]()
. Maar snel is anders, damn! Zojuist heb ik een andere CPU geplaatst, maar dat lost het niet op. M.a.w. binnenkort maar even een nieuwe bak kopen. Ik vind zelf in elkaar zetten leuk (altijd gedaan), maar ik voel er nu wel voor om 'gewoon' een kant en klare bak te kopen. Doe er toch niet heel veel mee
.
Heb sloffen aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet teveel complimentjes geven want anders gaat ze naast haar laarzen lopen
Raiderquote:
Stendersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Piles het volgende:
Niet zo'n zin in het nummer
Stenders is ook de enige die zoiets in de dagprogramma durft te zeggen
Zijn echt veel covers gemaakt van die plaat, maar die van Rod springt er voor mij wel uit hoorquote:
prima hoor. lekker Stenders kijken en me verheugen op straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn echt veel covers gemaakt van die plaat, maar die van Rod springt er voor mij wel uit hoor.
Rock alles goed ?!
Goed om te horenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima hoor. lekker Stenders kijken en me verheugen op straks
MAMA DIKEB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige trackquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
Boten Anna, zooo fout, maar soms nog best lekker
wat er straks is zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wat is er straks dan?
.
Damn, hoop dat het dak een beetje stevig. De windstoten zijn atm erg heftig.
Hier ook, ik hoor net van alles door de achtertuin waaienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, hoop dat het dak een beetje stevig. De windstoten zijn atm erg heftig.
Geweldigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef alors het volgende:
Die geconcentreerde blik van Mama Dikeb ook
Partypooperquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat er straks is zeg ik lekker niet
wehehehehequote:
Damn, dat zal dan wat worden morgenvroegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, ik hoor net van alles door de achtertuin waaien
iig niets gevaarlijks.....tenzij......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat zal dan wat worden morgenvroeg. Hoor hier af en toe wel een harde dreun. Geen idee waar dat nou weer vandaan komt.
Rock, dat is wel vaag kerel. Je gaat toch geen gekke dingen doen?!
ik met dat laatste wel, van touching yooooooouuhooouuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
THE DARKNESS! dat haalde ik er niet uit....![]()
Goed hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef alors het volgende:
[..]
ik met dat laatste wel, van touching yooooooouuhooouuuuuuuuuuuu
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Qunix het volgende:
Tof dit!
Dit moet iedere avond terug komen
Liefst op tv.
dat kun je beter tegen degene zeggne met wie ik afgesproken heb!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte Rock
Tot straks mensen. Wil absoluut NIET de lapo hebben. Drama deze pc. Traaaaaaag. Dus tot straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |