quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ze lekker? Dan beantwoord ik de vraag met een "ja, dat klopt!"
Gaat echt vet episch worden inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
owja, de quiz straks! dat moet episch worden!
die blonde dame is margje teeuwen. die wordt door stenders geneukt
Ik moet een nieuwe kast hebben voor de kleren.. Heb zo veel kleren dat het er niet meer inpast. Treurig gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef alors het volgende:
Ohja ik zou mijn kleren gaan opruimen en uitzoeken
ik heb echt zoveel![]()
Echo echo ! Wel even handenwassen, enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Qunix het volgende:
Hallo Nederland!!!!
Live vanuit de de WC.
je kunt ook kleren wegdoen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe kast hebben voor de kleren.. Heb zo veel kleren dat het er niet meer inpast. Treurig gewoon
Nee joh, zonde! Laatst al het e.e.a. gedeletequote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
hij kwam zelfs voor de herhalingen zijn bed uit
quote:
Ben trots op je kerel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Qunix het volgende:
LOL
Ik ben terug!
Zonder sporen en netjes met zeep mijn handjes gewassen.
yup, margje teeuwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch de vriendin /vrouw van Stenders?>
ik niet, Stenders is koning.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Stenders na elke plaat weer een kwartier meent te moeten lullen.
De ex-hockey chick!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
yup, margje teeuwen
ik niet, Stenders is koning.
ze heeft nog een maand boven mijn bed gehangen...op een stenders-kalender was ze afgebeeld als de voorkant van Together Alone van Anouk.quote:
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ie begonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Mando Diao - Gloria (Edit) gemist. Jammer! Die plaat is![]()
oe, ik zie romantiek.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ie begon
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, margje teeuwen
[..]
ik niet, Stenders is koning.
Oeh, gaaf ! Ik vind het ook wel een mooie/leuke dame om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft nog een maand boven mijn bed gehangen...op een stenders-kalender was ze afgebeeld als de voorkant van Together Alone van Anouk.
Wat lief!! Normaliter is dat ook wel een plaat waar ik even bij moet juichen. Geweldige track. Ze mogen wel eens met wat nieuw werk komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ie begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |