Weet je ook hoe hoog de CPU-temp was op het laatst??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Minthy mee eens![]()
Zou natuurlijk de CPU ook kunnen zijn.. vrees het moederbord want zelfs bij het eruit halen van de videokaart zijn geen piepjes te horen. Heb al lang het gevoel dat deze dag eraan zat te komen want de pc werd eigenlijk steeds trager en trager.
Nope, geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet je ook hoe hoog de CPU-temp was op het laatst??
Ah, dan zou het idd aan de leeftijd kunnen liggen, is wel vrij oud al. En vaak is het niet veel duurder om een nieuwe pc te kopen dan een nieuw mobo in te zetten. Wel leuk om te prutsen, trouwens!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Voor mijn gevoel was de zooi ook niet te warm
. Met een beetje geluk heb ik hier nog een oude AMD CPU liggen die ook wel past (iets trager 1800 plus t.o.v. 2100). Die zoek ik even op en misschien is dat het wel, maar denk eigenlijk dat het tijd wordt voor een nieuwe bak. Mag ook wel want het meeste spul is wel 7 jaar oud.
+1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan zou het idd aan de leeftijd kunnen liggen, is wel vrij oud al. En vaak is het niet veel duurder om een nieuwe pc te kopen dan een nieuw mobo in te zetten. Wel leuk om te prutsen, trouwens!
En jezus, wat ben ik toch ook een nerd... Gister nagenoeg hetzelfde gesprek gehad met Pino![]()
Ja echt... Ik ga proberen te minderen met nerdy gedragingen! Schoenenquote:
ik vind je toch wel leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja echt... Ik ga proberen te minderen met nerdy gedragingen! SchoenenEn tassen
![]()
Tof!! Dus ik mag gewoon blijven lullen over computers, netwerken en al die zooi??quote:
ik vind het best, zet ik mn koptelefoon wel op en ga ik een film kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Dus ik mag gewoon blijven lullen over computers, netwerken en al die zooi??
Aaaah, wat lief!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het best, zet ik mn koptelefoon wel op en ga ik een film kijken
let's dance 2 Joy Divisonquote:
Dat wist ik al!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef -Hans- het volgende:
@Minthy je bent geweldig. Quoten is wat lastig achter deze P3 600 MHz en Windows Server OS. Wel 1 gig intern
![]()
. Maar snel is anders, damn! Zojuist heb ik een andere CPU geplaatst, maar dat lost het niet op. M.a.w. binnenkort maar even een nieuwe bak kopen. Ik vind zelf in elkaar zetten leuk (altijd gedaan), maar ik voel er nu wel voor om 'gewoon' een kant en klare bak te kopen. Doe er toch niet heel veel mee
.
niet teveel complimentjes geven want anders gaat ze naast haar laarzen lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef -Hans- het volgende:
@Minthy je bent geweldig. Quoten is wat lastig achter deze P3 600 MHz en Windows Server OS. Wel 1 gig intern
![]()
. Maar snel is anders, damn! Zojuist heb ik een andere CPU geplaatst, maar dat lost het niet op. M.a.w. binnenkort maar even een nieuwe bak kopen. Ik vind zelf in elkaar zetten leuk (altijd gedaan), maar ik voel er nu wel voor om 'gewoon' een kant en klare bak te kopen. Doe er toch niet heel veel mee
.
Heb sloffen aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet teveel complimentjes geven want anders gaat ze naast haar laarzen lopen
Raiderquote:
Stendersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Piles het volgende:
Niet zo'n zin in het nummer
Stenders is ook de enige die zoiets in de dagprogramma durft te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |