quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Elbow had Megahit moeten worden. Mee eens.
klopt, maar toch mis ik minimaal 20& hilariteit...quote:
mijn geheugen is min of meer correct....http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarah_Geelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar toch mis ik minimaal 20& hilariteit...
en ik meen dat Eric Corton hier achter zat....
Met moeite. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel. Overleef je Xfactor een beetje?!
dat is de vriendin van Robquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Wie heeft het lelijike zusje van Do uitgenodigd?
foei! laat het ome Rob maar niet lezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Woeps. Nou ja, Rob is nou ook geen natte droom van een spiegel hequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Ze mocht er best wezen toen ze nog hockeyinternational wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
de heren fappen op de stem van Sarah van "ik laat me gaan"quote:
Jij niet dan??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de heren fappen op de stem van Sarah van "ik laat me gaan"
de tijd w as er niet rijp voor. die clip werd echt stukgedraaid en de hitkrant stond er vol mee, maar verkopen deed het niet......mooie meid was het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef Qunix het volgende:
Nederlandse dance... Meeste dance is instrumentaal...
ik zou niet durven!quote:
2000quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Kende het hele nummer niet, welk jaar is dit?
ah, vandaar..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2000
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarah_Geels
nou ja, het album uit 2000, singles wellicht uit 1999
nja, ik vermoed dat ik ten tijde van de clip wel eens de roede ter hand genomen heb, maar deze keer niet...quote:
tmiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vermoed dat ik ten tijde van de clip wel eens de roede ter hand genomen heb, maar deze keer niet...
Toch jammer...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vermoed dat ik ten tijde van de clip wel eens de roede ter hand genomen heb, maar deze keer niet...
Ja cute is dat! Dat ze eerst nog wat knikkebollenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef alors het volgende:
whihih ik zag mijn kat in slaap vallen, zo heel langzaam viel haar kopje naar beneden![]()
wie zegt dat ik de waarheid spreekquote:
ja preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja cute is dat! Dat ze eerst nog wat knikkebollen
niet van mij, ik koos voor Plugin Baby!quote:
Die wint duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet van mij, ik koos voor Plugin Baby!
Weer eens eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef -Hans- het volgende:
En 'gewoon' door het eind lullen. Zo jammer
Wat een mofo mobo dan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Ah. Mobo hoofd pc is zojuist toch echt overleden. Dan maar even computeren vanaf de server. 't is neit anders.
ik hou van dat nummer.....met die prachtige scheurende gitarenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Piles het volgende:
Genee, wat een held![]()
[..]
Die wint duidelijk
Weet je ook hoe hoog de CPU-temp was op het laatst??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Minthy mee eens![]()
Zou natuurlijk de CPU ook kunnen zijn.. vrees het moederbord want zelfs bij het eruit halen van de videokaart zijn geen piepjes te horen. Heb al lang het gevoel dat deze dag eraan zat te komen want de pc werd eigenlijk steeds trager en trager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |