Tsja. Ik vrees dat ik eigenlijk ook wel het recht in eigen handen zou nemen. Als ze zoiets bij mijn dochter zouden doen zou ik in ieder geval weinig genade tonen. Dat klootjesvolk wordt toch bang zodra je de grootste uitschakelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef Bastard het volgende:
Zwart, wit, groen of geel.. als het mijn dochter overkomen was had ik daarna naar het park gegaan en er een stel gele sneeuw laten eten!
Kijken wie er dan gaat lachen!
Ik ken dit soort gedrag van heel dichtbij van een jaar of 25 geleden, en dan mocht je hopen dat er wat allochtonen (Molukkers) in de buurt waren om je te helpen. Het is gewoon geen nieuw verschijnsel en het is niet gerelateerd aan allochtonen. Wel aan een onderklasse, en met het binnenslepen van laagopgeleide plattelandsbevolking in steden is die natuurlijk vergroot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Iedereen weet ook gewoon dat het vroeger lang niet zo erg was met de criminaliteit. Voor een gestolen fiets ging je toen nog gewoon aangifte doen bij de veldwachter, en die deed er ook gewoon iets mee.
Maar allochtonenknuffelaars doen het graag voorkomen alsof er vroeger ook al "white trash" of "tokkies" waren die de straten op een vergelijkbare manier onveilig maakten. Want dat zou het geweld door allochtonen in hun ogen minder erg maken.
Onzin. Mensen laten zich makkelijker bang maken en ze zijn er nog trots op ook.quote:De waarheid is natuurlijk dat de criminaliteit nog nooit zo erg geweest is als nu.
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelde, maar er zit wel een waarheid in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef twaalf het volgende:
[..]
Te weinig uitdaging in hun leven, te weinig kansen, slechte omstandigheden waarin ze leven, groepsdruk, slechte opvoeding... zij kunnen er ook niets aan doen dat ze op het slechte pad belanden.
Maar ze gaan ze heus oppakken hoor, echt welquote:Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef Bastard het volgende:
Zwart, wit, groen of geel.. als het mijn dochter overkomen was had ik daarna naar het park gegaan en er een stel gele sneeuw laten eten!
Kijken wie er dan gaat lachen!
[..]
Wat een lachertje, keihard optreden als ze al weten wie het zijn maar nog niet hebben opgepakt.. faal!
Ja, stuur ze terug naar waar ze vandaan komen. Oh wacht, ze zijn hier geboren.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef Nielsch het volgende:
=. direct het land uittyfen, naar die achterlijke berberberg van ze
Die gaan me toch even papierprikken!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze gaan ze heus oppakken hoor, echt wel
Met een tandenborstel, dat zal ze lerenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die gaan me toch even papierprikken!
In hun prachtige roze tutu's.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een tandenborstel, dat zal ze leren
Zijn gewoon jongens EN meisjes die hier wonenen waarschijnlijk geboren zijn met een verrot hyena gedrag. Denk je dat de autochtonen vroeger niet van die groepjes hadden? Etterbakken (ook het meisje wat later gewoon met die gestolen fiets van dat meisje weg liep)quote:Op zondag 6 februari 2011 16:11 schreef Nielsch het volgende:
direct het land uittyfen, naar die achterlijke berberberg van ze
als er al heel lang geleden is gebroken met die familie maakt het denk ik niet uit wat welke fam. lid daar aan die kant nog doetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:33 schreef hexta het volgende:
[..]
TROTS???
Ik word er misselijk van. Ik ken haar ook niet meer.
Ik was vroeger het zwarte schaap in de familie, omdat ik naar metal luisterde.
Ik ga er vanuit dat ik nu niet meer de gene zal zijn waar op gekotst wordt.
Overigens hebben we al heel lang geleden met die kant van de familie gebroken.
Je ontkomt er niet aan Paddy, ze springen er gewoon uit. Zeg je Gouda, zeg je prachtjongeren. Waarom niet benoemen van de feiten dat -zo langzamerhand- een groot gedeelte van deze minderheidsgroep zich niet alleen niet gedraagt, maar zelfs misdraagt , en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Zijn gewoon jongens EN meisjes die hier wonenen waarschijnlijk geboren zijn met een verrot hyena gedrag. Denk je dat de autochtonen vroeger niet van die groepjes hadden? Etterbakken (ook het meisje wat later gewoon met die gestolen fiets van dat meisje weg liep)
Ik zou echt wel eens willen weten of hier nog iets mee is gedaan. Filmpje staat nog op youtube? Vorige keer is een dergelijk filmpje verwijderd wegens portretrecht
Ik ben trouwens enorm tegen dat benoemen van de achtergrond van voorouders . Zorgt juist voor een leger aan hulpverleners zonder straffen uit te delen. Gewoon aanpakken die etterbakjes (innen) ongeacht huidskleur of afkomst.
Hoezo nou weer een 'Nederlands probleem' ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voer een discours graag wetenschappelijk, dus op basis van argumenten en degelijke funderingen. Ik hoor hier maar weinig entiteiten die durven toe te geven dat dit wel degelijk een Nederlands probleem is, op zijn minst. Want leeftijdsgenoten in Marokko zijn veel verstandiger en zijn niet zo baldadig. Ok, hitsig zijn ze wel, maar dat is niet een typisch Marokkaans probleem.
Als een vader een tik geeft aan zijn welse zoon of dochter staat de politie al op de stoep voordat de klap is aangekomen.²
Welnee, maar een keer een draai om de oren uitdelen zou gewoon moeten kunnen zonder dat je voor een rechter hoeft te verschijnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
ze komen weer fijn in het nieuws die inteeltratten. en over de user die zegt dat wij autochtonen vaker moeten opkomen bij dit soort situaties (terwijl we op dat moment gewoon aan het werk zijn) wil heel graag een echte burgeroorlog?
moet je wel met een groepje komen. want 15 jongeren een draai om hun oren geven is lastig. zeker als die pikkies ook vaak een mes hebben. dus dan wordt het automatisch een groep burgers tegen een groep ehmm. burgers.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, maar een keer een draai om de oren uitdelen zou gewoon moeten kunnen zonder dat je voor een rechter hoeft te verschijnen.
Gaat je niet lukken. Ze hebben altijd een overmacht, en zijn gewapend. De overheid heeft er netjes voor gezorgd dat nette burgers weerloos zijn gemaakt, in ruil voor geweldsmonopolie/wapenmonopolie bij de politie en de criminelen waar de burger niets aan heeft.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, maar een keer een draai om de oren uitdelen zou gewoon moeten kunnen zonder dat je voor een rechter hoeft te verschijnen.
Hier geboren maar niet gewenst. Uitgekotst worden ze, door iedereen. Lelijke stukken onkruid.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, stuur ze terug naar waar ze vandaan komen. Oh wacht, ze zijn hier geboren.²
Dat was ik. Moeten we alles dan maar over ons heen laten komen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
ze komen weer fijn in het nieuws die inteeltratten. en over de user die zegt dat wij autochtonen vaker moeten opkomen bij dit soort situaties (terwijl we op dat moment gewoon aan het werk zijn) wil heel graag een echte burgeroorlog?
nee, helemaal niet. maar mogen we dan wel groepen tegen groepen gaan organiseren? beiden gewapend en beiden inteeltagressief.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dat was ik. Moeten we alles dan maar over ons heen laten komen?
wellicht in het kader van 'het onderzoek', waarbij ze de kneusjes hebben geïndentificeerd en wij moeten wachten op de keiharde aanpak...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef AchJa het volgende:
Bericht niet meer te vinden op de Telegraaf... http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
Of omdat het geen nieuwswaarde heeft.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wellicht in het kader van 'het onderzoek', waarbij ze de kneusjes hebben geïndentificeerd en wij moeten wachten op de keiharde aanpak...
Dat wordt een lange zit dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wellicht in het kader van 'het onderzoek', waarbij ze de kneusjes hebben geïndentificeerd en wij moeten wachten op de keiharde aanpak...
omdat het dagelijks gebeurt, is het geen nieuws meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of omdat het geen nieuwswaarde heeft.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het dagelijks gebeurt, is het geen nieuws meer?
quote:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit riekt naar monddood maken en accepteren hoe slecht het nu gaat. daar pas ik voor.
Als zo'n voorval wat jou betreft nieuwswaardig is, al is het alleen maar om te laten zien "hoe slecht het nu gaat" zegt dat wel genoeg. Dit soort items voegen niets toe, ze bevestigen alleen de vooroordelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit riekt naar monddood maken en accepteren hoe slecht het nu gaat. daar pas ik voor.
Ja, het is slikken of stikken blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
En dat is verkeerd omdat?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als zo'n voorval wat jou betreft nieuwswaardig is, al is het alleen maar om te laten zien "hoe slecht het nu gaat" zegt dat wel genoeg. Dit soort items voegen niets toe, ze bevestigen alleen de vooroordelen.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit soort *kuch* incidenten niet normaal zijn. En als je het buiten de media gaat houden geeft het het gevoel dat je dit soort zaken hebt geaccepteert.quote:
Natuurlijk, de dag dat we dit gedrag accepteren is de dag dat het geen nieuwswaarde meer heeft. Dus laat het ajb wel nieuws blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als zo'n voorval wat jou betreft nieuwswaardig is, al is het alleen maar om te laten zien "hoe slecht het nu gaat" zegt dat wel genoeg. Dit soort items voegen niets toe, ze bevestigen alleen de vooroordelen.
Wanneer was de criminaliteit dan hoger dan nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Onzin. Mensen laten zich makkelijker bang maken en ze zijn er nog trots op ook.
We moeten dit soort criminaliteit voorlopig wel accepteren zolang de huidige rechterlijke macht in stand blijft en de politie/criminelen het gewelds- en wapenmonopolie blijven houden. Het Nederlandse volk is over het algemeen te laf om zelf actie te ondernemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk, de dag dat we dit gedrag accepteren is de dag dat het geen nieuwswaarde meer heeft. Dus laat het ajb wel nieuws blijven.
En daar hebben ze voldoende redenen toe, sla maar eens zo'n rotjong en kom er voor uit..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef kontknager het volgende:
[..]
We moeten dit soort criminaliteit voorlopig wel accepteren zolang de huidige rechterlijke macht in stand blijft en de politie/criminelen het gewelds- en wapenmonopolie blijven houden. Het Nederlandse volk is over het algemeen te laf om zelf actie te ondernemen.
Begin jaren 80 meen ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wanneer was de criminaliteit dan hoger dan nu?
Het zijn vooral die Marokkaantjes die de vooroordelen bevestigen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gedragen zich naar de heersende verwachtingen, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het zijn vooral die Marokkaantjes die de vooroordelen bevestigen.
Hoewel daar wel een kern van waarheid in zit komt er natuurlijk meer bij kijken dan alleen lafheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef kontknager het volgende:
Het Nederlandse volk is over het algemeen te laf om zelf actie te ondernemen.
Kip of ei?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gedragen zich naar de heersende verwachtingen, ja.
Deze gasten en hun familie blijken niet in staat om normaal gedrag te ontwikkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gedragen zich naar de heersende verwachtingen, ja.
Dat zal het probleem op lossen inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Deze gasten en hun familie blijken niet in staat om normaal gedrag te ontwikkelen.
Dat moet steeds weer aan de kaak gesteld worden. Ze moeten veel meer geconfronteerd worden met het feit dat de mensen het helemaal zat zijn. En dat ze daardoor een stempel krijgen is het rechtstreeks gevolg van hun eigen handelen.
Ze moeten gewoon veel harder worden aangepakt na schofterig gedrag. En niet alleen de kinderen, maar ook hun ouders. Laat ze de schade vergoeden tot de laatste stuiver en een soort smartegeld betalen.
en wat helpt dan wel, oh wijze.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat zal het probleem op lossen inderdaad
Hardmaken kan ik het niet, maar wat ik wel weet is dan het tuig wel respect heeft voor hun eigen ouders. Pak de uitkering af, en de ouders zijn opeens wel bereid om op hun kroost te letten (tenzij ze geld niet belangrijk vinden)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat zal het probleem op lossen inderdaad
Ik ben niet zo van de hokjesgeest, maar ik kan je nu wel plaatsen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef OrbitalHalcyon het volgende:
Enige positieve hieraan is dat de PVV weer een paar stemmen rijker is.
BansheeBoy, ik wil je dit steeds al vragen, wat betekent: welse zoon of dochter?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een vader een tik geeft aan zijn welse zoon of dochter staat de politie al op de stoep voordat de klap is aangekomen.²
De enige effectieve straf op die leeftijd was toch wel de hoon en maandenlange maatregelen van je ouders.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Boldface het volgende:
Mooi dat de daders bekend zijn en worden aangehouden. Het is alleen verdomde jammer dat we in Nederland zo soft straffen, zodat het allemaal bar weinig effect zal hebben.
De ouders zijn hier deel van het probleem. Slechte opvoeding is er debet aan dat deze jongeren zich zo misdragen. Wat mij betreft worden er ook boetes opgelegd aan ouders (afkomst niet relevant) die hun kinderen niet normaal kunnen opvoeden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef eleusis het volgende:
De enige effectieve straf op die leeftijd was toch wel de hoon en maandenlange maatregelen van je ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |