abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:34:17 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92370120
Ik voer een discours graag wetenschappelijk, dus op basis van argumenten en degelijke funderingen. Ik hoor hier maar weinig entiteiten die durven toe te geven dat dit wel degelijk een Nederlands probleem is, op zijn minst. Want leeftijdsgenoten in Marokko zijn veel verstandiger en zijn niet zo baldadig. Ok, hitsig zijn ze wel, maar dat is niet een typisch Marokkaans probleem. :{

Als een vader een tik geeft aan zijn welse zoon of dochter staat de politie al op de stoep voordat de klap is aangekomen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:34:35 #102
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_92370128
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Oh. Wat stel jij dan voor? Een vrijstaande villa?
Dan moet je kamper zijn! :Y ;)
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_92370191
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dan moet je kamper zijn! :Y ;)
Ook van dat fijne volk. Ik moet eerlijk zeggen, ik merk in de praktijk weinig verschil tussen "kampers" en Marokkanen. Ik vind eigenlijk dat ze voor dezelfde "regelingen" in aanmerking zouden moeten komen. =edit= Compleet nutteloos

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 05-02-2011 18:13:06 ]
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2011 @ 14:39:58 #104
137949 Disana
pi_92370312
=edit= Is al weg

[ Bericht 32% gewijzigd door paddy op 05-02-2011 18:13:25 ]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:38:59 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92372034
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voer een discours graag wetenschappelijk, dus op basis van argumenten en degelijke funderingen. Ik hoor hier maar weinig entiteiten die durven toe te geven dat dit wel degelijk een Nederlands probleem is, op zijn minst. Want leeftijdsgenoten in Marokko zijn veel verstandiger en zijn niet zo baldadig. Ok, hitsig zijn ze wel, maar dat is niet een typisch Marokkaans probleem. :{

Als een vader een tik geeft aan zijn welse zoon of dochter staat de politie al op de stoep voordat de klap is aangekomen. :{

Waarom zou iemand dat willen beweren?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:42:08 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92372117
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef Evienne het volgende:

[..]

Stante pede. Als je graag met je vocabulaire te koop loopt, doe het dan goed. Of ben je niet van hier? ;)

[..]

Dat zou je ook kunnen zien als een kans, mits alle partijen het ermee eens zijn. Toen mijn buren nieuwe, Afrikaanse, buren kregen aan de andere zijde, hebben zij zich met liefde en plezier ingezet om deze mensen zich welkom te laten voelen, de taal en gebruiken alhier bijgebracht, samen eten, surrogaat-opa en -oma zijn voor de getraumatiseerde kinderen, hulp met werk zoeken en wegwijs maken tussen alle instanties. Deze lieve mensen waren in no-time geïntegreerd en komen nu nog elke oer-Hollandse verjaardag en Sinterklaasviering over de vloer.

Verschil zal zitten in het feit dat ik in een dorp woon waar zo weinig asielzoekers zijn dat ze zich haast niet van autochtone Nederlanders kunnen afzonderen en alleen met 'de hunnen' om blijven gaan. Daarnaast doen we hier nog wel eens iets onbaatzuchtigs voor mensen zonder gelijk met vingertjes te wijzen naar iedereen behalve jezelf. Wat mij betreft worden immigranten dus beter verspreid over het land, tonen Nederlanders zich weer eens goede buren en komen er hier zeker geen ghetto's bij.
Alleen het huidige idee, dat je die neiuwe nederlanders om en om in een fatsoenlijke wijk gaat stoppen is ronduit idioot, complete wijken help je hiermee naar de ondergang, omdat er iemand de hoop had dat de nieuwe nederlanders liever zich aan gaan passen dan aan kluitjesvorming doen.. :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:53:00 #107
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_92372452
Is het tuig overigens al aangepakt, bewijs genoeg lijkt me. Zal wel niet he.
pi_92372720
Ach hier in Overvecht zit het ook vol met dat soort tuig, en nee, 30 jaar geleden gebeurde deze dingen niet hier. Overvecht is de afgelopen 20 jaar echt in sneltreinvaart verloedert.
pi_92373862
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef ReplaR het volgende:
Ach hier in Overvecht zit het ook vol met dat soort tuig, en nee, 30 jaar geleden gebeurde deze dingen niet hier. Overvecht is de afgelopen 20 jaar echt in sneltreinvaart verloedert.
Iedereen weet ook gewoon dat het vroeger lang niet zo erg was met de criminaliteit. Voor een gestolen fiets ging je toen nog gewoon aangifte doen bij de veldwachter, en die deed er ook gewoon iets mee.

Maar allochtonenknuffelaars doen het graag voorkomen alsof er vroeger ook al "white trash" of "tokkies" waren die de straten op een vergelijkbare manier onveilig maakten. Want dat zou het geweld door allochtonen in hun ogen minder erg maken.

De waarheid is natuurlijk dat de criminaliteit nog nooit zo erg geweest is als nu.
pi_92373934
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je bent er blijkbaar nog trots op ook. Schandalig. :N

TROTS???
Ik word er misselijk van. Ik ken haar ook niet meer.
Ik was vroeger het zwarte schaap in de familie, omdat ik naar metal luisterde.
Ik ga er vanuit dat ik nu niet meer de gene zal zijn waar op gekotst wordt.

Overigens hebben we al heel lang geleden met die kant van de familie gebroken.
Descending into the abyss.
pi_92374068
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef hexta het volgende:
Een week geleden kwam ik erachter dat mijn nichtje ook een allochtoon is geworden, ze spreekt nu nederlands met marrokaanse tongval, en laat zich uitwonen door een "mocro" gang.
Domme domme meisjes. En je doet er niks tegen, want dat werkt alleen maar averechts. Ze moeten eerst compleet zijn mishandeld en vernedert, voordat ze tot inzicht komen, maar dan is het al te laat. Dan zijn de kindjes er en kom je nooit meer los van die 'verrijkingen' van de maatschappij.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:17:50 #112
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_92375677
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Domme domme meisjes. En je doet er niks tegen, want dat werkt alleen maar averechts. Ze moeten eerst compleet zijn mishandeld en vernedert, voordat ze tot inzicht komen, maar dan is het al te laat. Dan zijn de kindjes er en kom je nooit meer los van die 'verrijkingen' van de maatschappij.
Er is echt wel wat tegen te doen, alleen moet je daar al heel jong mee beginnen, nu ben je idd. te laat! ;)
pi_92375805
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Iedereen weet ook gewoon dat het vroeger lang niet zo erg was met de criminaliteit. Voor een gestolen fiets ging je toen nog gewoon aangifte doen bij de veldwachter, en die deed er ook gewoon iets mee.

Maar allochtonenknuffelaars doen het graag voorkomen alsof er vroeger ook al "white trash" of "tokkies" waren die de straten op een vergelijkbare manier onveilig maakten. Want dat zou het geweld door allochtonen in hun ogen minder erg maken.

De waarheid is natuurlijk dat de criminaliteit nog nooit zo erg geweest is als nu.
Een soort van wegstrepen tegen elkaar.

En idd, de criminaliteit is nog nooit zo erg geweest als nu.
Het blijft bij benoemen, gestraft wordt er niet .
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:40:28 #114
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_92376405
quote:

[..]

Ik ben het er mee eens dat we geen enkel extra gezeik van mensen van buiten Ned. nodig hebben, toch wil ik er op wijzen dat het begrip Tokkie door autochtone Nederlanders is gevestigd!

Verder hebben we vooral rond Limburg, Brabant en Utrecht hele buiten wijken met autochtone Tokkie families, waar komen die dan in ene zo uit het niets vandaan?

Ik meen me ook te herinneren dat na de 2de wereld oorlog op en rond Scheveningen een soort van verplichte heropvoedings wijken voor autochtone Nederlanders zijn geweest.

Volgensmij kunnen we er dus zelf ook wel wat van en juist daarom hebben we niet nog meer onruststokers nodig van buiten Nederland (ook niet uit het oostblok).
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:51:23 #115
3542 Gia
User under construction
pi_92376790
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zielig voor dat meisje man. Wat bezielt die boys? :?

Precies wat ik dacht.
Komen vast een paar hersencellen tekort.

En dat heeft niet per se met de afkomst te maken.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:06:05 #116
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_92377353
Hier heb ik het:

Woonschool,

Een woonschool is in Nederland een geplande woonbuurt waar probleemgezinnen onder toezicht werden gehuisvest en heropgevoed tot modelburgers - althans, dat was de bedoeling. Nadat in 1902 de Woningwet van kracht werd, kregen woningbouwverenigingen subsidies van het rijk om woningwetwoningen voor arbeiders te realiseren. Ook gaf de Woningwet gemeentebesturen de bevoegdheid om krotten onbewoonbaar te verklaren en te ontruimen. Hierdoor kwamen veel krotbewoners op straat te staan. Deze bewoners vonden niet makkelijk nieuw onderdak, veel van hen vertoonden gedrag dat als ontoelaatbaar, onmaatschappelijk of asociaal bestempeld werd. Gedrag dat in de woningen van de woningbouwverenigingen niet meer werd getolereerd. Voor deze onmaatschappelijken - waaronder ook mensen met grote huurachterstanden - werden zowel in de jaren '20 van de 20e eeuw, als na de Tweede Wereldoorlog woonscholen opgericht. Woonscholen waren wijken, veelal gebouwd aan de randen van de grote steden. Dat was anders dan in de 19e eeuw, toen werden onmaatschappelijken juist ver buiten de steden opgevangen, voornamelijk in de koloniën van de Maatschappij van Weldadigheid.

Naoorlogse ontwikkeling,

Naoorlogse ontwikkelingNa de Tweede Wereldoorlog kregen ook de voormalige rijksevacuatiekampen voor oorlogsslachtoffers een nieuwe bestemming. Deze kampen werden Gezinsoorden voor Moeilijk Opvoedbare Gezinnen genoemd. In totaal waren er negen gezinsoorden, veelal geïsoleerd gelegen in bossen en landelijke gebieden van Drenthe en Overijssel: Ruinen, Linde, Ter Arlo, Echten, Schaershoek, Boomhof, Molengoot, Drakenburg en het Ronde Huis. Ook in deze gezinsoorden stond heropvoeding centraal. De meeste bewoners woonden er niet vrijwillig, het waren bewoners die door de gemeente als asociaal waren aangemerkt en tegen hun zin 'gedeporteerd' werden naar de gezinsoorden. Een aantal door de bombardementen dakloos geworden Rotterdammers kon na de oorlog nergens meer terecht en woonden ook in de gezinsoorden. Zo was Kamp Molengoot in Hardenberg eerst een onderkomen voor arbeiders, die in het kader van de zogenaamde werkverschaffing ontginningswerkzaamheden uitvoerden voor de Heidemaatschappij. Vanaf 1942 werden er joden gehuisvest, daarna Rotterdamse evacués en na de oorlog eerst NSBers en later door het Ministerie van Maatschappelijk Werk geplaatste maatschappelijk onaangepaste gezinnen. Tussen 1961 en 1970 was het kamp, onder de naam Gezinsoord Overijssel, een woonschool voor asocialen uit de hele provincie.

In veel gemeenten was het in de jaren '50 en '60 van de vorige eeuw ook gebruikelijk probleemgezinnen bij elkaar in een bepaalde wijk te huisvesten waardoor toezicht op de gezinnen gemakkelijker was, maar er toch een zekere menging met de overige bevolking plaatvond. De bewoners kregen een huurbijdrage of toeslag en maatschappelijke begeleiding. In Amsterdam werd onder andere de toeslagwijk Het Molenkwartier in het stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer gebouwd. In totaal werden er ongeveer 200 woningen gebouwd, onder andere in de Cornelis Outshoornstraat en de Burgemeester van Leeuwenlaan. In deze laatste straat woonden de Tokkies toen deze familie in 2002 landelijke bekendheid kreeg. Ambtelijk worden deze buurten in Amsterdam ook wel als A-wijken aangeduid.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Woonschool
pi_92377923
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat we geen enkel extra gezeik van mensen van buiten Ned. nodig hebben, toch wil ik er op wijzen dat het begrip Tokkie door autochtone Nederlanders is gevestigd!

Verder hebben we vooral rond Limburg, Brabant en Utrecht hele buiten wijken met autochtone Tokkie families, waar komen die dan in ene zo uit het niets vandaan?

Ik meen me ook te herinneren dat na de 2de wereld oorlog op en rond Scheveningen een soort van verplichte heropvoedings wijken voor autochtone Nederlanders zijn geweest.

Volgensmij kunnen we er dus zelf ook wel wat van en juist daarom hebben we niet nog meer onruststokers nodig van buiten Nederland (ook niet uit het oostblok).
QFT!
Descending into the abyss.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:51:28 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92404050
Zwart, wit, groen of geel.. als het mijn dochter overkomen was had ik daarna naar het park gegaan en er een stel gele sneeuw laten eten!
Kijken wie er dan gaat lachen! :)

quote:
De beelden zijn sinds deze week bij de recherche bekend en de ongeveer 15 daders zijn geïdentificeerd. In overleg met het Openbaar Ministerie worden de daders binnen zeer korte tijd aangehouden. Districtschef Paul van Musscher: Misselijkmakend deze beelden, ik beloof u dat we deze daders gaan aanhouden. Het moet duidelijk zijn dat we dit gedrag niet accepteren, hier treden we keihard tegen op.
Wat een lachertje, keihard optreden als ze al weten wie het zijn maar nog niet hebben opgepakt.. faal! :D

[ Bericht 57% gewijzigd door Bastard op 06-02-2011 11:57:11 ]
The truth was in here.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:57:25 #119
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92404232
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef Bastard het volgende:
Zwart, wit, groen of geel.. als het mijn dochter overkomen was had ik daarna naar het park gegaan en er een stel gele sneeuw laten eten!
Doe maar tof, maar dit ga je nooit winnen. Zij zijn altijd gekker en hebben een langere adem. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 6 februari 2011 @ 12:00:34 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92404347
quote:
15s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doe maar tof, maar dit ga je nooit winnen. Zij zijn altijd gekker en hebben een langere adem. :{

Dat gaan we dan meemaken :)
The truth was in here.
pi_92404985
Wat een kanker hyena's zijn dat zeg :')

Gewoon samen met hun vaders of moeders een half jaartje in de bak gooien. Die zullen daarna hun falende opvoeding hopelijk herzien.
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef Bastard het volgende:
Tsja. Ik vrees dat ik eigenlijk ook wel het recht in eigen handen zou nemen. Als ze zoiets bij mijn dochter zouden doen zou ik in ieder geval weinig genade tonen. Dat klootjesvolk wordt toch bang zodra je de grootste uitschakelt.
Conscience do cost.
pi_92413089
quote:

[..]

Ik ken dit soort gedrag van heel dichtbij van een jaar of 25 geleden, en dan mocht je hopen dat er wat allochtonen (Molukkers) in de buurt waren om je te helpen. Het is gewoon geen nieuw verschijnsel en het is niet gerelateerd aan allochtonen. Wel aan een onderklasse, en met het binnenslepen van laagopgeleide plattelandsbevolking in steden is die natuurlijk vergroot.

quote:
Onzin. Mensen laten zich makkelijker bang maken en ze zijn er nog trots op ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_92413168
Mijn bloed kookt bij het zien van dit filmpje. :(
pi_92414097
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef twaalf het volgende:

[..]

Te weinig uitdaging in hun leven, te weinig kansen, slechte omstandigheden waarin ze leven, groepsdruk, slechte opvoeding... zij kunnen er ook niets aan doen dat ze op het slechte pad belanden.
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelde, maar er zit wel een waarheid in.
pi_92414189
Geenstijl weer hoor. :') Wat een kwaliteit toch weer. en die reacties ook :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')