Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het dagelijks gebeurt, is het geen nieuws meer?
quote:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit riekt naar monddood maken en accepteren hoe slecht het nu gaat. daar pas ik voor.
Als zo'n voorval wat jou betreft nieuwswaardig is, al is het alleen maar om te laten zien "hoe slecht het nu gaat" zegt dat wel genoeg. Dit soort items voegen niets toe, ze bevestigen alleen de vooroordelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit riekt naar monddood maken en accepteren hoe slecht het nu gaat. daar pas ik voor.
Ja, het is slikken of stikken blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
En dat is verkeerd omdat?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als zo'n voorval wat jou betreft nieuwswaardig is, al is het alleen maar om te laten zien "hoe slecht het nu gaat" zegt dat wel genoeg. Dit soort items voegen niets toe, ze bevestigen alleen de vooroordelen.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit soort *kuch* incidenten niet normaal zijn. En als je het buiten de media gaat houden geeft het het gevoel dat je dit soort zaken hebt geaccepteert.quote:
Natuurlijk, de dag dat we dit gedrag accepteren is de dag dat het geen nieuwswaarde meer heeft. Dus laat het ajb wel nieuws blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als zo'n voorval wat jou betreft nieuwswaardig is, al is het alleen maar om te laten zien "hoe slecht het nu gaat" zegt dat wel genoeg. Dit soort items voegen niets toe, ze bevestigen alleen de vooroordelen.
Wanneer was de criminaliteit dan hoger dan nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Onzin. Mensen laten zich makkelijker bang maken en ze zijn er nog trots op ook.
We moeten dit soort criminaliteit voorlopig wel accepteren zolang de huidige rechterlijke macht in stand blijft en de politie/criminelen het gewelds- en wapenmonopolie blijven houden. Het Nederlandse volk is over het algemeen te laf om zelf actie te ondernemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk, de dag dat we dit gedrag accepteren is de dag dat het geen nieuwswaarde meer heeft. Dus laat het ajb wel nieuws blijven.
En daar hebben ze voldoende redenen toe, sla maar eens zo'n rotjong en kom er voor uit..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef kontknager het volgende:
[..]
We moeten dit soort criminaliteit voorlopig wel accepteren zolang de huidige rechterlijke macht in stand blijft en de politie/criminelen het gewelds- en wapenmonopolie blijven houden. Het Nederlandse volk is over het algemeen te laf om zelf actie te ondernemen.
Begin jaren 80 meen ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wanneer was de criminaliteit dan hoger dan nu?
Het zijn vooral die Marokkaantjes die de vooroordelen bevestigen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gedragen zich naar de heersende verwachtingen, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het zijn vooral die Marokkaantjes die de vooroordelen bevestigen.
Hoewel daar wel een kern van waarheid in zit komt er natuurlijk meer bij kijken dan alleen lafheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef kontknager het volgende:
Het Nederlandse volk is over het algemeen te laf om zelf actie te ondernemen.
Kip of ei?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gedragen zich naar de heersende verwachtingen, ja.
Deze gasten en hun familie blijken niet in staat om normaal gedrag te ontwikkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gedragen zich naar de heersende verwachtingen, ja.
Dat zal het probleem op lossen inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Deze gasten en hun familie blijken niet in staat om normaal gedrag te ontwikkelen.
Dat moet steeds weer aan de kaak gesteld worden. Ze moeten veel meer geconfronteerd worden met het feit dat de mensen het helemaal zat zijn. En dat ze daardoor een stempel krijgen is het rechtstreeks gevolg van hun eigen handelen.
Ze moeten gewoon veel harder worden aangepakt na schofterig gedrag. En niet alleen de kinderen, maar ook hun ouders. Laat ze de schade vergoeden tot de laatste stuiver en een soort smartegeld betalen.
en wat helpt dan wel, oh wijze.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat zal het probleem op lossen inderdaad
Hardmaken kan ik het niet, maar wat ik wel weet is dan het tuig wel respect heeft voor hun eigen ouders. Pak de uitkering af, en de ouders zijn opeens wel bereid om op hun kroost te letten (tenzij ze geld niet belangrijk vinden)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat zal het probleem op lossen inderdaad
Ik ben niet zo van de hokjesgeest, maar ik kan je nu wel plaatsen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef OrbitalHalcyon het volgende:
Enige positieve hieraan is dat de PVV weer een paar stemmen rijker is.
BansheeBoy, ik wil je dit steeds al vragen, wat betekent: welse zoon of dochter?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een vader een tik geeft aan zijn welse zoon of dochter staat de politie al op de stoep voordat de klap is aangekomen.²
De enige effectieve straf op die leeftijd was toch wel de hoon en maandenlange maatregelen van je ouders.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Boldface het volgende:
Mooi dat de daders bekend zijn en worden aangehouden. Het is alleen verdomde jammer dat we in Nederland zo soft straffen, zodat het allemaal bar weinig effect zal hebben.
De ouders zijn hier deel van het probleem. Slechte opvoeding is er debet aan dat deze jongeren zich zo misdragen. Wat mij betreft worden er ook boetes opgelegd aan ouders (afkomst niet relevant) die hun kinderen niet normaal kunnen opvoeden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef eleusis het volgende:
De enige effectieve straf op die leeftijd was toch wel de hoon en maandenlange maatregelen van je ouders.
Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er een paar tegenkom vragen of ze dat voor je willen doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Het valt me nog mee dat ze die arme meisjes niet aangerand/verkracht hebben. Daar zijn dit soort nietsnuttige straatratten toch ook zo goed in?
Ik denk dat je dat zelf ook prima zou kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er een paar tegenkom vragen of ze dat voor je willen doen.
en waar zijn al die nederlandse jongeren gebleven dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik zag tot een paar jaar geleden ook dit soort acties, maar dat waren gewoon Nederlandse jongeren die dit deden. Zoals mensen op straat uitschelden (gewoon random mensen) een paar keer werd ik bedreigd door volslagen randdebielen die ik niet eens kende. En maar lachen en stoer dat ze zichzelf vonden. Dit probleem gaat steeds groter worden, tot dit gedrag op een dag geaccepteerd wordt. Alle jongeren in groepen vertonen wel iets van dit gedrag (pubers) omdat ze dan in groepen zijn, lekker beschermd en dan zijn ze stoer.
Die zie ik nog wel dagelijks op straat, maar mij vallen ze niet meer lastig, doen ze wel bij andere mensen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en waar zijn al die nederlandse jongeren gebleven dan?
ze komen wel weinig in het nieuws. misschien is het dan toch de media die de arme marokkaanse gastjes demoniseert?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel dagelijks op straat, maar mij vallen ze niet meer lastig, doen ze wel bij andere mensen.
Tuurlijk, mensen lastig vallen doet elke groep wel eens, het hele grote verschil alleen is dat het marokkaanse tuig van nu daar echt het liefst zoveel mogelijk leed bij willen veroorzaken bij onschuldige (vaak zwakkere) mensen (bv op iemands hoofd springen als die perwsoon al op de grond ligt, echt typisch marokkanentuig gedrag) dat is het grote verschil met het tuig van voeger.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel dagelijks op straat, maar mij vallen ze niet meer lastig, doen ze wel bij andere mensen.
dat zijn jou woorden, wel zijn zij misschien wat agressiever dan Nederlandse pubertjes. Komt denk ik door de opvoeding.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze komen wel weinig in het nieuws. misschien is het dan toch de media die de arme marokkaanse gastjes demoniseert?
Opvoeding? Welke?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
dat zijn jou woorden, wel zijn zij misschien wat agressiever dan Nederlandse pubertjes. Komt denk ik door de opvoeding.
De opvoeding van heel aggresief je kinderen op straat te gooien om van het probleem af te zijn en de rest het maar uit laat zoeken.quote:
ik vind trouwens dat in een groep iemand lastig vallen, hoe erg dan ook ( van schelden tot schoppen) sowieso niet moet kunnen. Als je perse zo stoer moet zijn doe het dan tegen iemand in je eigen groep.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen lastig vallen doet elke groep wel eens, het hele grote verschil alleen is dat het marokkaanse tuig van nu daar echt het liefst zoveel mogelijk leed bij willen veroorzaken bij onschuldige (vaak zwakkere) mensen (bv op iemands hoofd springen als die perwsoon al op de grond ligt, echt typisch marokkanentuig gedrag) dat is het grote verschil met het tuig van voeger.
Nou gooi ze liever in de cel en daarna in een streng opvoedkamp.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De opvoeding van heel aggresief je kinderen op straat te gooien om van het probleem af te zijn en de rest het maar uit laat zoeken.
Maar een (te) groot deel van Nederland vind die jochies zielig (of vaak financieel afhankelijk van problemen met marokkanen) en geeft Nederland de schuld daarvan en proberen elke actie tegen te houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou gooi ze liever in de cel en daarna in een streng opvoedkamp.
waarom zouden ze zielig zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Maar een (te) groot deel van Nederland vind die jochies zielig en geeft Nederland de schuld daarvan en proberen elke actie tegen te houden.
Dunno, hier ao'n mooi voorbeeld van zo iemand:quote:
Iemand die geen kritiek op de islam accepteerd en alles afdoet als 'moslimpje pesten'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.Of iedereen realiseert zich dat dit niets voorstelt, en gewoon weer een aftrekken-op-zogenaamd-moslimgeweld topic is.
Is het ook totaal niet, turkse moslimjongeren bijvoorbeeld doen dit totaal niet en denken precies hetzelfde over het marokkaanse tuig.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
overigens zie ik de misdragingen van die marokkanen niet als een typisch moslimprobleem.
Ze staan wel te trappelen om juist die incidenten alle aandacht te geven en bij al die incidenten waarbij het autochtonen betreft is dat geen aparte vermelding waard. Hier werkt het precies hetzelfde omdat er hier velen staan te trappelen om iets lelijks over allochtonen te zeggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze komen wel weinig in het nieuws. misschien is het dan toch de media die de arme marokkaanse gastjes demoniseert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |