abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 22:09:55 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_92434386
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:

Als een vader een tik geeft aan zijn welse zoon of dochter staat de politie al op de stoep voordat de klap is aangekomen. :{

:{²
BansheeBoy, ik wil je dit steeds al vragen, wat betekent: welse zoon of dochter?
  zondag 6 februari 2011 @ 22:10:12 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92434404
quote:
15s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Boldface het volgende:
Mooi dat de daders bekend zijn en worden aangehouden. Het is alleen verdomde jammer dat we in Nederland zo soft straffen, zodat het allemaal bar weinig effect zal hebben.
De enige effectieve straf op die leeftijd was toch wel de hoon en maandenlange maatregelen van je ouders.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_92434677
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef eleusis het volgende:
De enige effectieve straf op die leeftijd was toch wel de hoon en maandenlange maatregelen van je ouders.
De ouders zijn hier deel van het probleem. Slechte opvoeding is er debet aan dat deze jongeren zich zo misdragen. Wat mij betreft worden er ook boetes opgelegd aan ouders (afkomst niet relevant) die hun kinderen niet normaal kunnen opvoeden.

Verder moet het tuig gewoon naar een opvoedingsgesticht. Weg uit de eigen buurt, weg van de straat, achter gesloten deuren leren wat discipline en normaal gedrag is.
pi_92435085
Triest zeg en nog trots zijn ook.
pi_92435370
Het valt me nog mee dat ze die arme meisjes niet aangerand/verkracht hebben. Daar zijn dit soort nietsnuttige straatratten toch ook zo goed in?
pi_92437420
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Het valt me nog mee dat ze die arme meisjes niet aangerand/verkracht hebben. Daar zijn dit soort nietsnuttige straatratten toch ook zo goed in?
Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er een paar tegenkom vragen of ze dat voor je willen doen.
pi_92437684
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er een paar tegenkom vragen of ze dat voor je willen doen.
Ik denk dat je dat zelf ook prima zou kunnen.
pi_92450177
Ik zag tot een paar jaar geleden ook dit soort acties, maar dat waren gewoon Nederlandse jongeren die dit deden. Zoals mensen op straat uitschelden (gewoon random mensen) een paar keer werd ik bedreigd door volslagen randdebielen die ik niet eens kende. En maar lachen en stoer dat ze zichzelf vonden. Dit probleem gaat steeds groter worden, tot dit gedrag op een dag geaccepteerd wordt. Alle jongeren in groepen vertonen wel iets van dit gedrag (pubers) omdat ze dan in groepen zijn, lekker beschermd en dan zijn ze stoer.
Twiddel
  maandag 7 februari 2011 @ 10:49:32 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92450835
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik zag tot een paar jaar geleden ook dit soort acties, maar dat waren gewoon Nederlandse jongeren die dit deden. Zoals mensen op straat uitschelden (gewoon random mensen) een paar keer werd ik bedreigd door volslagen randdebielen die ik niet eens kende. En maar lachen en stoer dat ze zichzelf vonden. Dit probleem gaat steeds groter worden, tot dit gedrag op een dag geaccepteerd wordt. Alle jongeren in groepen vertonen wel iets van dit gedrag (pubers) omdat ze dan in groepen zijn, lekker beschermd en dan zijn ze stoer.
en waar zijn al die nederlandse jongeren gebleven dan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 7 februari 2011 @ 11:01:41 #185
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92451225
Hier kan ik zo verschrikkelijk boos om worden... hou je in...

Kansloos volk. Slecht opgevoed en de ouders nemen die "mensen" wss ook nog in bescherming! Als mijn kind zoiets ooit doet dan zou ik haar of hem zeker niet beschermen, eerder ergens in een opvoedkamp plaatsen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_92451518
quote:
Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en waar zijn al die nederlandse jongeren gebleven dan?
Die zie ik nog wel dagelijks op straat, maar mij vallen ze niet meer lastig, doen ze wel bij andere mensen.
Twiddel
  maandag 7 februari 2011 @ 11:12:36 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92451570
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Die zie ik nog wel dagelijks op straat, maar mij vallen ze niet meer lastig, doen ze wel bij andere mensen.
ze komen wel weinig in het nieuws. misschien is het dan toch de media die de arme marokkaanse gastjes demoniseert?
pi_92451607
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Tuurlijk, mensen lastig vallen doet elke groep wel eens, het hele grote verschil alleen is dat het marokkaanse tuig van nu daar echt het liefst zoveel mogelijk leed bij willen veroorzaken bij onschuldige (vaak zwakkere) mensen (bv op iemands hoofd springen als die perwsoon al op de grond ligt, echt typisch marokkanentuig gedrag) dat is het grote verschil met het tuig van voeger.
pi_92451641
quote:
Op maandag 7 februari 2011 11:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze komen wel weinig in het nieuws. misschien is het dan toch de media die de arme marokkaanse gastjes demoniseert?
dat zijn jou woorden, wel zijn zij misschien wat agressiever dan Nederlandse pubertjes. Komt denk ik door de opvoeding.
Twiddel
  maandag 7 februari 2011 @ 11:15:26 #190
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92451655
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:

[..]

dat zijn jou woorden, wel zijn zij misschien wat agressiever dan Nederlandse pubertjes. Komt denk ik door de opvoeding.
Opvoeding? Welke?
pi_92451683
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Opvoeding? Welke?
De opvoeding van heel aggresief je kinderen op straat te gooien om van het probleem af te zijn en de rest het maar uit laat zoeken.
pi_92451776
quote:
Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Tuurlijk, mensen lastig vallen doet elke groep wel eens, het hele grote verschil alleen is dat het marokkaanse tuig van nu daar echt het liefst zoveel mogelijk leed bij willen veroorzaken bij onschuldige (vaak zwakkere) mensen (bv op iemands hoofd springen als die perwsoon al op de grond ligt, echt typisch marokkanentuig gedrag) dat is het grote verschil met het tuig van voeger.
ik vind trouwens dat in een groep iemand lastig vallen, hoe erg dan ook ( van schelden tot schoppen) sowieso niet moet kunnen. Als je perse zo stoer moet zijn doe het dan tegen iemand in je eigen groep.
Twiddel
  maandag 7 februari 2011 @ 11:19:32 #193
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92451795
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De opvoeding van heel aggresief je kinderen op straat te gooien om van het probleem af te zijn en de rest het maar uit laat zoeken.
Nou gooi ze liever in de cel en daarna in een streng opvoedkamp.
pi_92451964
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nou gooi ze liever in de cel en daarna in een streng opvoedkamp.
Maar een (te) groot deel van Nederland vind die jochies zielig (of vaak financieel afhankelijk van problemen met marokkanen) en geeft Nederland de schuld daarvan en proberen elke actie tegen te houden.
pi_92452025
quote:
Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Maar een (te) groot deel van Nederland vind die jochies zielig en geeft Nederland de schuld daarvan en proberen elke actie tegen te houden.
waarom zouden ze zielig zijn?
Twiddel
pi_92452212
Topic met hoog inteelt gehalte. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92452406
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]

waarom zouden ze zielig zijn?
Dunno, hier ao'n mooi voorbeeld van zo iemand:

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. :') Of iedereen realiseert zich dat dit niets voorstelt, en gewoon weer een aftrekken-op-zogenaamd-moslimgeweld topic is.
Iemand die geen kritiek op de islam accepteerd en alles afdoet als 'moslimpje pesten'.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:50:23 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92452928
overigens zie ik de misdragingen van die marokkanen niet als een typisch moslimprobleem.
pi_92453087
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
overigens zie ik de misdragingen van die marokkanen niet als een typisch moslimprobleem.
Is het ook totaal niet, turkse moslimjongeren bijvoorbeeld doen dit totaal niet en denken precies hetzelfde over het marokkaanse tuig.
pi_92453603
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ze staan wel te trappelen om juist die incidenten alle aandacht te geven en bij al die incidenten waarbij het autochtonen betreft is dat geen aparte vermelding waard. Hier werkt het precies hetzelfde omdat er hier velen staan te trappelen om iets lelijks over allochtonen te zeggen.

Dit is wel een vervelend incident, maar het is niet heel ernstig. Een topic over een 6 tal autochtonen dat een willekeurige voorbijganger het licht uit de ogen schopt, wat veel ernstiger is, haalt hier op Fok doorgaans de 20 posts niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')