Ik weet wat je bedoelt, kan alleen even niet op de naam komen. Maar heb je dan niet het probleem dat het te gevaarlijk is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
En op beide punten scoort een kerncentrale gewoon matig. Daarnaast als je het al wilt doen kan je beter wachten tot de vierde generatie kant en klaar op de markt is. Nu is het martelen met techniek uit de jaren 80..
Nee door de werkende beter te belonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Door ze te belonen zonder te werken bedoel je?
En dat doe je niet door belastingen te verhogen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee door de werkende beter te belonen.
Ik gok op het stuk van 10 januari: "Kernenergie is goed voor Nederlandse economie".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha ja dat is lastig nazoeken. Maar ik neem het met een korreltje zout. Kerncentrales zijn zo'n gigantische investering dat overheden wel garant moeten staan anders leent de markt het geld er gewoon niet voor uit.
Nee het is theoretisch juist minder gevaarlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, kan alleen even niet op de naam komen. Maar heb je dan niet het probleem dat het te gevaarlijk is?
Hadden we het nou over werkenden of niet-werkenden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee door de werkende beter te belonen.
Weekendplus abonnement hier dus die heb ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gok op het stuk van 10 januari: "Kernenergie is goed voor Nederlandse economie".
Hmm. Ik ga de preventieve castratie van alle manvolk maar weer eens afstoffen. Lang leve de wereldvrede!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben nog steeds voor mijn plan om heel veel Chinezen in een vallei te prakken en hard aan te stampen. Overbevolking en energieprobleem in 1x opgelost.
Dat is eigenlijk een nog een beter plan. Alles opmaken, party hard.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga de preventieve castratie van alle manvolk maar weer eens afstoffen. Lang leve de wereldvrede!
Ik geef toch de voorkeur aan regulier toiletpapier.quote:
Och, het is eens iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga de preventieve castratie van alle manvolk maar weer eens afstoffen. Lang leve de wereldvrede!
Nou, ... je reet afvegen met Eerdmans.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan regulier toiletpapier.
quote:
Och, anders dan wat?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er geen leed als er niemand is om te lijden?
Overigens blijf ik pleiten voor preventieve castratie van alle manvolk als dichtst mogelijke benadering van algehele wereldvrede.
Die moet ik binnenkort weer eens aanschaffen, ik wil graag mijn horizon verbreden, en daar is volk en vaderland de elsevier bij uitstek geschikt voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef ethiraseth het volgende:
Er bestaan mensen die een abonnement op de Elsevier hebben.
Toen ik ooit eens een manager had, benadrukte het betreurenswaardige sujet wekelijks minder na te denken over werkzaamheden, en meer uit te voeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |