Jij bent echt zon ongelovelijke grote idiote troll. Ga alsjeblieft ergens anders heen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik vind het wel tegenvallen. Hele dag zingen, dansen en schreeuwen, daar win je geen revolutie mee.
Wat een onzin. Hij heeft gewoon een valide punt. Het komt niet echt verder zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij bent echt zon ongelovelijke grote idiote troll. Ga alsjeblieft ergens anders heen.
Omdat er 4, 5 mensen in een ander topic zitten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Dan wordt het rustig hier vermoed ik.
Je snapt wel wat ik bedoel. De meesten zitten hier omdat ze up-to-date willen blijven en willen praten over wat ze zien. Een klein groepje zit hier omdat ze vechtpartijen en bloed willen zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Met alle respect, maar iedereen die hier zit te posten is in principe een sensatiezoeker
Mubarak en regering denken gewoon nog steeds dat dit vanzelf stopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Flashbox het volgende:
Plein bezet blijven houden is het beste wat ze kunnen blijven doen. En wat de buitenwereld er van denkt zal hun een zorg zijn. Als ze er nu weg zouden gaan, zijn de slachtoffers die de laatste dagen zijn gesneuveld voor niks dood gegaan. Plein bezet houden en ik weet zeker dat er snel wat zal gebeuren, het leger kan dit niet door de vingers blijven zien wat mubarak aan het doen is.
Maar speculeren over die strategie mag dus niet van jou?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef -jos- het volgende:
[..]
ik zeg dat de strategie van het regime sinds gisteren veranderd is. als je dat niet snapt moet je misschien dit topic nog eens door lezen. dan praten we verder.
Ongepast ben ik met je eens, maar daarom moeten we nog niet aan censuur gaan doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
Naja, ik vind zulke opmerkingen indd niet gepast in dit topic, daarvoor hebben we ONZ en KLB
Kan wel. Moet Mubarak gewoon aftreden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft gewoon een valide punt. Het komt niet echt verder zo.
Omdat er geen duidelijke veroordelingen is, gemaakt door westerse landen. Daarnaast heeft dit pas effect als men sancties oplegt die het uitoefenen van internationale handel, waarvan de regering afhankelijk is belemmerd. Ook dient men te stoppen met de jaarlijkse miljarden giften die zijn regering van andere staten krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar lijkt hij anders vrij weinig van aan te trekken.
Hoezo ontopic, er gebeurt al uren niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
En stop eens met over deze bull-shit te praten. Ga eens ontopic!
Waarom gaan jullie steeds op hem in. Gewoon negeren, gaat vanzelf weg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij bent echt zon ongelovelijke grote idiote troll. Ga alsjeblieft ergens anders heen.
Er zitten hier niet alleen maar sensatie zoekers. Ik wil zoals je zegt up-to-date blijven. En praten met anderen die hierover geïnteresseerde zijn in deze ontwikkelingen in Egypte. Ik hoef geen bloed te zien. Ik hoef geen vecht partijen te zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat er 4, 5 mensen in een ander topic zitten?
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. De meesten zitten hier omdat ze up-to-date willen blijven en willen praten over wat ze zien. Een klein groepje zit hier omdat ze vechtpartijen en bloed willen zien.
Ik denk dat iedereen hier tegen Mubarak is. Veel zijn het gewoon niet eens met de werkwijze van deze demonstranten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic begint anders ook sterk op een protest (tegen elkaar) te lijken.
Hangt af hoe lang de demonstranten het volhouden. Ik denk niet dat je een land kunt regeren als er een paar weken lang een blokkade is van een van de belangrijkste pleinen in je hoofdstad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Mubarak en regering denken gewoon nog steeds dat dit vanzelf stopt.
Als het zo blijft kunnen ze tot september op het plein blijven... of nog langer.
Dat paleis is enorm goed bewaakt door loyale soldaten en ligt 10 km verderop..quote:Want als Mubarak nu nog niet opstapt doet hij het de komende week en de komende maanden ook niet. Er moet nog een trigger bij komen om hem te laten opstappen. Ik blijf denken dat dat een mars naar het paleis zou moeten zijn..
Ik denk niet dat Mubarak blijft t/m september, maar als hij weggaat komt dat door internationale druk en helaas niet door de demonstranten. Met alle gevolgen van dien, je kunt dan rekenen op een (soort van) voortzetting van het beleidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Mubarak en regering denken gewoon nog steeds dat dit vanzelf stopt.
Als het zo blijft kunnen ze tot september op het plein blijven... of nog langer.
Want als Mubarak nu nog niet opstapt doet hij het de komende week en de komende maanden ook niet. Er moet nog een trigger bij komen om hem te laten opstappen. Ik blijf denken dat dat een mars naar het paleis zou moeten zijn..
Oké, maar uiteindelijk is het volk de dupe daarvan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O
[..]
Omdat er geen duidelijke veroordelingen zijn, gemaakt door westerse landen, daarnaast heeft dit pas effect met opgelegde sancties die het uitoefenen van internationale handel, waarvan hij afhankelijk is, belemmerd en dient men te stoppen met de jaarlijkse miljarden giften die zijn regering ook krijgt van andere landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |