Twee constateringen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een spelletje is voor jouw vermaak?
Ik denk en vind dat het saai is, stel dat er wat meer zou gebeuren, wat dan denk jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef NoizEkick het volgende:
Ik vind het maar saai. Wat denken jullie?
ik zeg dat de strategie van het regime sinds gisteren veranderd is. als je dat niet snapt moet je misschien dit topic nog eens door lezen. dan praten we verder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef Thomas B. het volgende:
En jos, je kunt het wel onzin noemen maar je argument snijft geen hout. Of heb je heel veel vertrouwen in de officiele regeringsstatements? Ga eens een geschiedenisboek lezen ofzo.
huilie, juichen dat er mensen komen om te vechten heeft niets met een mening te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Waarom iemand bannen om zijn mening? Beetje kortzichtig.
Geen idee waar je reactie op slaat, maar lees het bericht dat je quote nog eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja want Iran is democratisch en vrij
Ik denk het niet. Er staat voor morgen iig. (nog) niet gepland.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens wiki hebben ze in Egypte een vrijdag-zaterdag weekend, dan zou het dus morgen net zo druk kunnen worden?
ahh you beat me to itquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Geen idee waar je reactie op slaat, maar lees het bericht dat je quote nog eens.
Klopt, avondklok werkte niet. Dus hadden ze voor vandaag maar een algeheel uitgaansverbod afgekondigdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef Toad het volgende:
NRC heeft het ook over een avondklok, maar die was er toch vandaag niet? Er was toch heel de dag een straatverbod?
Als jij niet ziet dat juist de mensen op het plein 'pit' hebben, dan mis je toch wel iets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Twee constateringen..
Maar oke, de smiley was misschien een beetje te veel.
Heeft best goed gewerkt: alleen op het plein zijn nu mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, avondklok werkte niet. Dus hadden ze voor vandaag maar een algeheel uitgaansverbod afgekondigd
Echt? Hoe naïef.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, avondklok werkte niet. Dus hadden ze voor vandaag maar een algeheel uitgaansverbod afgekondigd
En daarom moet iemand maar meteen een ban krijgen. Wie is hier nu de huiliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef t-8one het volgende:
[..]
huilie, juichen dat er mensen komen om te vechten heeft niets met een mening te maken.
Ik vind het wel tegenvallen. Hele dag zingen, dansen en schreeuwen, daar win je geen revolutie mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat juist de mensen op het plein 'pit' hebben, dan mis je toch wel iets.
Jou simplistisch, stupide denkvermogen is toch behoorlijk schrijnend om te zien, twee totaal verschillende politieke situaties met elkaar vergelijken terwijl dit om totaal andere gronden gaat en een andere bevolking. Daarnaast heeft Zimbabwe in tegenstelling tot Egypte weinig tot geen wetten of rechten en zijn er ook geen verdragen ondertekend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja, Mugabe is al weg.
Dan wordt het rustig hier vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moeten we even een speciaal topic voor de sensatiezoekers openen?
Of ze een link voor een Dawn of the Dead stream geven.
Met alle respect, maar iedereen die hier zit te posten is in principe een sensatiezoekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moeten we even een speciaal topic voor de sensatiezoekers openen?
Of ze een link voor een Dawn of the Dead stream geven.
Doe het ze even voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik vind het wel tegenvallen. Hele dag zingen, dansen en schreeuwen, daar win je geen revolutie mee.
Van ongegeneerd hakken naar tijd rekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef -jos- het volgende:
[..]
ik zeg dat de strategie van het regime sinds gisteren veranderd is.
Naja, ik vind zulke opmerkingen indd niet gepast in dit topic, daarvoor hebben we ONZ en KLBquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef Devz het volgende:
[..]
En daarom moet iemand maar meteen een ban krijgen. Wie is hier nu de huilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |