quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:12 schreef De_Rikster het volgende:
Sorry, was me er niet van bewust dat ik de lapo maakte..
die rooie balken en smilie met slotje waren niet duidelijk genoeg?quote:Opmaak = duidelijkheid
Nope, niet gezien. Gaat dat automatisch hier ofzo? wat is de reden dat topics hier automatisch dichtgaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
die rooie balken en smilie met slotje waren niet duidelijk genoeg?
Ja, na 300 posts gaat een topic dicht. Dat is zo ingesteld, of dat nou met de software van het forum te maken heeft of een stukje historie wat intact is gelaten weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef De_Rikster het volgende:
Nope, niet gezien. Gaat dat automatisch hier ofzo? wat is de reden dat topics hier automatisch dichtgaan?
Klopt, ik refereerde aan Lynyrd Skynyrd waar een paar Van Zant's rondhingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Townes van Zandt is het iig, Geen idee wat je met je hint bedoelt.
In Back to the Futurequote:
quote:
quote:
ranja + 1quote:
ook canadees, net als loverboy.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Glass Tiger zo te zien aan de zanger
Vertel..quote:
Bien sûrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef brabo74 het volgende:
is het heel misschien Tragically Hip (ook Canadees)
Was een beetje een gok, maar dacht dat er iem. met baard in zat. Ken ook eigenlijk alleen nautical disaster echt van ze....Vind ik wel een erg gaaf nummer!quote:
quote:The Tragically Hip is een Canadese rockband uit Kingston, Ontario. De band bestaat uit Gordon Downie (leadzanger en gitaar), Paul Langlois (gitaar), Rob Baker (gitaar), Gord Sinclair (bas) en Johnny Fay (drums). De band begon als coverband, had oorspronkelijk een saxofonist in de gelederen en coverde vooral nummers van deen
. De band is erg populair en invloedrijk in Canada. In 2005 werd The Tragically Hip opgenomen in de Canadian Music Hall of Fame. Zanger Gordon Downie heeft inmiddels ook een aantal solo-albums op zijn naam staan.
De band werd opgericht in 1983. Vaak wordt de band kortweg aangeduid als The Hip. De naam komt uit een film (Elephant Parts) van Michael Nesmith van.
wie zijn,
en
?
zoals een dikke meneer al eens ooit zei: 2 out of 3 ain't bad.........quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef ranja het volgende:
Ik dacht eerst REM maar als ze in 83 zijn opgericht is dat wat lastig
Dan toch maar gewoon een gok op Beatles, Stones en Monkees.
herhaling:2 out of 3 ain't bad.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef ranja het volgende:
wiens huis?
Beatles, Golden Earring en Monkees?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Beatles, Neil Young en Monkees?
Hij is toch wel het eerste waar ik aan denk bij Canada...
doe maar 'ons' huisjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh, ik dacht: dichter bij hun huis.
norrage +1 waarbij ik dan maar niet moeilijk doe over de volgordequote:
quote:Wat was het eerste nummer dat studio brussel draaide toen ze de ether in gingen in 1983?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef Blogman het volgende:
Raymond van 't Groenewoud - Je Veux l'Amour ?
Als je dan ook nog de bandnaam kan noemen.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:58 schreef Mark het volgende:
Naast Sandra Kim is alleen Rendez Vous me bijgebleven
Tja....hmmmm....hoe lul nik me hier nu weer uit.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Mark het volgende:
Sec gezien heb je alleen om een nummer gevraagd
Klinkt nog best aardigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:18 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Tja....hmmmm....hoe lul nik me hier nu weer uit.......
Mark +1
Kan niet anders dan je gelijk geven...... Band was Pas-de-deux....
Hier ook de fantastische danspasjes die erbij horen!
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje een vervolg op Telex, een paar jaar eerder. Maar dan met minder tekst.
Weet je ook een achternaam?quote:
quote:K3 heeft 7 top 10 hits gehad in de Nederlandse Top 40. De eerste die mij 5 van die hits in 1 post kan noemen krijgt het punt... (hoop dat er zo geen misverstanden zijn.....)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:24 schreef belsen het volgende:
[*]Blub, ik ben een vis
[*]Alle kleuren
• Mama sé
[*]Heya mama
[*]TeleRomeo
Kusjesdagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef Mark het volgende:
Ik denk:
Mama Se
Oma's aan de top
Kuma He
Mama Se
Blub ik ben een vis
En voor de zekerheid voegen we daar aan toe:
Teleromeo
Handjes draaien
Oya lele
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Mark het volgende:
Pffft, ik vond dat belsen en ik al verdacht veel nummers wisten....
Nog meer gokken dan maar:
Lollipopland
Bij de politie
De 3 biggetjes
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef Elmo76 het volgende:
Mama se
Kuma he
Oya lele
Kusjesdag
Hocus pocus (iedereen kan toveren) ?? weet niet of het zo heet?!
@Belsen, alle 5 in 1 post.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef Blogman het volgende:
Mama Se
Kuma He
Oya lele
Kusjesdag
Toverfee
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef belsen het volgende:
Mama se
Kuma he
Oya lele
Kusjesdag
Feest
Toveren
Dan...
Zoek het in onverwachte hoek.quote:
pfoe, dat betekent dat ik uit een stuk of 100 zangers lukraak moet gaan gokken......Maar ik begin eens onverwachts bij Piet Veermanquote:
Die heeft ook nummers geschreven, maar ik zoek iemand anders. Hij speelde in de serie overigens de buurman, die de voordeur bel kwam repareren en tot op de dag van vandaag verantwoordelijk is voor het: sorry, ik moest kloppen, want de bel doet het niet.quote:
Stef Bos inderdaad.quote:
Felagund +1quote:
Dat is er één, als je tot twee andere komt ben ik al tevreden.quote:
Volgens mij is er gewoon niemand, want zo moeilijk is die vraag nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Felagund het volgende:
Toch te moeilijk, dan maar een andere vraag:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Nou goed dan,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Norrage het volgende:
Mag ik ook de vorige vraag proberen te beantwoorden? Beach House en....die andere twijfel ik wel beetje...John Grant?
bukgeit +1quote:
Uit mijn hoofd, maar wel uit eigen collectie, en af en toe even naar de platenkast lopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Norrage het volgende:
Weten jullie nou serieus die platen uit je hoofd?? Of is dit een door je eigen platenkast heen geblader?
8 van de 10 wel, die van Olivia en Kim zag ik de afbeelding voor me. Naja en ik wist ook wel dat 't compilaties waren, dus eigenlijk wist ik die ook wel uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Norrage het volgende:
Weten jullie nou serieus die platen uit je hoofd?? Of is dit een door je eigen platenkast heen geblader?
quote:I'll sing myself to sleep
A song from the darkest hour
Secrets I can't keep
Inside of the day
Swing from high to deep
Extremes of sweet and sour
Hope that God exists
I hope I pray
Ik ook, en daarna die van Arab Strap. Ziet er zo lekker knus uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef bukgeit het volgende:
Die van Terry Callier vind ik de allermooiste
Nog even te vroeg om plat te gaanquote:
op het album in mijn crek is hij niet blauw hoor, ik vond alleen geen mooi prentje, helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef bukgeit het volgende:
Beregd, nog 1! Ik zie een blauwe jurk!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
op het album in mijn crek is hij niet blauw hoor, ik vond alleen geen mooi prentje, helaas
Ja, ik twijfel nu zelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is wel wat blauwig vergeleken met het de trui van het mannetje, maar beregd heeft terecht t punt.
quote:PJ Harvey studeerde acht jaar lang. In haar eerste bands (Bologna, the Polekats, the Stoned Weaklings and Automatic Dlamini) bespeelde ze
nog vaak
Over welk instrument hebben ze het hier?
ook al niet.... klinkt niet alsof jullie dit weten...quote:
quote:
mwoah ja en nee dat is meer wat ze zelf zeggen, en ik denk dat ze vooral doelen op het feit dat het wat meer power heeft dan de meeste folkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik vind dat bukgeit de punt hoort te krijgen, hij kwam met het laatste antwoord.
Overigens hoor ik de Kings of Leon niet echt in Mumford & Sons terug...
wat, van wie?quote:She asked me: do you like jazz? and I said no
No jazz, big band or dixieland, can beat the king of rock ‘n’ roll
Had je geen vraag kunnen doen die ik had kunnen weten?quote:
Deze had je toch kunnen weten?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Norrage het volgende:
Had je geen vraag kunnen doen die ik had kunnen weten?
No!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, is dat niet van Jersey? Jack Jersey?
Ik ben niet zo goed in songteksten herkennen in het algemeenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze had je toch kunnen weten?
Beetje vaderlandse muziekgeschiedenis...
quote:Final eternity arouses reactions
Freeing excellence affects reality
Fallen empires are ruling
Find earth and reef
Fantastic expectations
Amazing revelations
Final execution and resurrection
Free expression as revolution
Finding everything and realizing
F.E.A.R. van die zanger van de Stone Roses.....maar hoe heet ie ook al weer Ian nogwat......quote:
quote:en welke Britpoppers zijn dit?
Voor 1000 neem ik "Bands waar nog geen vraag over gesteld is"quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]![]()
Waar is dit een reactie op?
Dat moet wel Genitorturers oid zijnquote:
Nee, niet Fergie cs...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef Mark het volgende:
Ik weet alleen dat halverwege de Black Eyed Peas op zullen treden
En ze schijnt er dus echte een Spanked versie van te hebben gemaakt, door de verkeerde tekst te zingen...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:17 schreef Mark het volgende:
He, stond hij nog open? Ik heb inmiddels vernomen dat het Christina Aguilera was
Toch net iets beter antwoord (niet vreemd trouwensquote:
Sorry.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Beregd het volgende:
Ik ken wel de naam van jullie volkslied, anders.
Wat, van wie?quote:Waar er mossel met friet is
Waar een kip aan het spit is
Waar de kerk in het midden staat
Waar de purperen hei bloeit
En het geld in het zwart vloeit
Waar men nauwelijks Nederlands praat
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ze schijnt er dus echte een Spanked versie van te hebben gemaakt, door de verkeerde tekst te zingen...
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:36 schreef belsen het volgende:
Vlaanderen boven van Raymond van het Groenewoud.
Waarvoor is dit dan het onofficiële volkslied en wie schreef het?quote:Waar eenieder onbewust
In het Duits wordt aangesproken
Waar de ketting is gebroken
En alle schepen zijn verbrand
quote:Down the street you can hear her scream you're a disgrace
As she slams the door in his drunken face
And now he stands outside
And all the neighbors start to gossip and drool
He cries oh, girl you must be mad,
What happened to the sweet love you and me had?
Against the door he leans and starts a scene,
And his tears fall and burn the garden green
daar zit ook geen zee of strand inquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog de Surfers met Windsurfin'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |