Vertel..quote:
Bien sûrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef brabo74 het volgende:
is het heel misschien Tragically Hip (ook Canadees)
Was een beetje een gok, maar dacht dat er iem. met baard in zat. Ken ook eigenlijk alleen nautical disaster echt van ze....Vind ik wel een erg gaaf nummer!quote:
quote:The Tragically Hip is een Canadese rockband uit Kingston, Ontario. De band bestaat uit Gordon Downie (leadzanger en gitaar), Paul Langlois (gitaar), Rob Baker (gitaar), Gord Sinclair (bas) en Johnny Fay (drums). De band begon als coverband, had oorspronkelijk een saxofonist in de gelederen en coverde vooral nummers van deen
. De band is erg populair en invloedrijk in Canada. In 2005 werd The Tragically Hip opgenomen in de Canadian Music Hall of Fame. Zanger Gordon Downie heeft inmiddels ook een aantal solo-albums op zijn naam staan.
De band werd opgericht in 1983. Vaak wordt de band kortweg aangeduid als The Hip. De naam komt uit een film (Elephant Parts) van Michael Nesmith van.
wie zijn,
en
?
zoals een dikke meneer al eens ooit zei: 2 out of 3 ain't bad.........quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef ranja het volgende:
Ik dacht eerst REM maar als ze in 83 zijn opgericht is dat wat lastig
Dan toch maar gewoon een gok op Beatles, Stones en Monkees.
herhaling:2 out of 3 ain't bad.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef ranja het volgende:
wiens huis?
Beatles, Golden Earring en Monkees?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Beatles, Neil Young en Monkees?
Hij is toch wel het eerste waar ik aan denk bij Canada...
doe maar 'ons' huisjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh, ik dacht: dichter bij hun huis.
norrage +1 waarbij ik dan maar niet moeilijk doe over de volgordequote:
quote:Wat was het eerste nummer dat studio brussel draaide toen ze de ether in gingen in 1983?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef Blogman het volgende:
Raymond van 't Groenewoud - Je Veux l'Amour ?
Als je dan ook nog de bandnaam kan noemen.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:58 schreef Mark het volgende:
Naast Sandra Kim is alleen Rendez Vous me bijgebleven
Tja....hmmmm....hoe lul nik me hier nu weer uit.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Mark het volgende:
Sec gezien heb je alleen om een nummer gevraagd
Klinkt nog best aardigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:18 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Tja....hmmmm....hoe lul nik me hier nu weer uit.......
Mark +1
Kan niet anders dan je gelijk geven...... Band was Pas-de-deux....
Hier ook de fantastische danspasjes die erbij horen!
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje een vervolg op Telex, een paar jaar eerder. Maar dan met minder tekst.
Weet je ook een achternaam?quote:
quote:K3 heeft 7 top 10 hits gehad in de Nederlandse Top 40. De eerste die mij 5 van die hits in 1 post kan noemen krijgt het punt... (hoop dat er zo geen misverstanden zijn.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |