POIT RIEP TOCH TIET JONGUHquote:
Ik moest echt enorm hard lachen om de tietquote:
Gedraag je is als een billenman, anders snap ik je niet meerquote:
Ohja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gedraag je is als een billenman, anders snap ik je niet meer
Owh hell yeah.. Alles is beter aan billen. Fijner om aan te zitten, mooier om naar te kijken en lekkerder om je piemel tussen te stoppenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef Misan het volgende:
Mannen die billen boven tieten verkiezen
Combi van beidequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef Misan het volgende:
Mannen die billen boven tieten verkiezen
dus als ik mijn reet zou scheren...?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja!
BILLEN!!!
[..]
Owh hell yeah.. Alles is beter aan billen. Fijner om aan te zitten, mooier om naar te kijken en lekkerder om je piemel tussen te stoppen
Fixedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef Misan het volgende:
Mannen die tieten boven billen verkiezen
ga werken danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Misan het volgende:
OH EN IK ZIT OP MIJN WERK GASTEN DUS AL DIE ANUSSEN EN TIETEN IN BEELD ZIJN NIET HEEL RELAXED
Laat de tieten maar komen dus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Misan het volgende:
[..]
zonder de nodige ontspanning tussendoor wordt er minder goed en efficiënt gewerkt
Of de billen natuurlijkquote:
jep zo kwam het bij mij ook overquote:
Kan ik daar meer mee dan als je je borst zou scheren (indien nodig)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef Misan het volgende:
[..]
dus als ik mijn reet zou scheren...?
Zet dit is onder een spoiler, nu zie ik het weer helemaal voor me en dat is heel niet fijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan ik daar meer mee dan als je je borst zou scheren (indien nodig)
Fixedquote:
Have funquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
Van mij zul je dit topic weinig vernemen. Ik ben richting mega veel tieten, billen en bierprettig weekend allemaal.
Thanksquote:
Wat is er mis met Misan z'n billen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zet dit is onder een spoiler, nu zie ik het weer helemaal voor me en dat is heel niet fijn...
Het beeld van jullie 2 naakt en jij met je unit tussen zijn geschoren billen, een beetje teveel zeg maar...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er mis met Misan z'n billen dan?
Als mijn unit tussen de kok's z'n zusje d'r billen zou zitten zou dat een heel wat fijnere droom zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het beeld van jullie 2 naakt en jij met je unit tussen zijn geschoren billen, een beetje teveel zeg maar...
Als het nou met je unit in de koks borstharen was dan was het natuurlijk een typisch geval van a dream come true![]()
Nee ze is de vriendin van de broer van mijn vriendinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef GameBabe het volgende:
Maar Ross, is jouw broer dan de vriend van Anneke? In dat geval heeft jouw pa Tommy wel eens bij mij thuis opgehaald
Heb je hem al binnn gehad?!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
Van mij zul je dit topic weinig vernemen. Ik ben richting mega veel tieten, billen en bierprettig weekend allemaal.
dat weet ik zondag pas. Vandaag en morgen zie ik geen brievenbus, maar wel bier, tieten en billenquote:
gekkiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Als mijn unit tussen de kok's z'n zusje d'r billen zou zitten zou dat een heel wat fijnere droom zijn.![]()
Hmm, de kok's zusje
Als ik hem uit heb, ben halverwege.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Gamer_V het volgende:
Heb je die bijbel ooit nog opgestuurd Ritse?
Had je mijn NSB PM nog gehad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als ik hem uit heb, ben halverwege.
Wel grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
gekkie
Dan was het je schoonpa inderdaad :-) toevallig wel!
Yep, was al opgelost. Iemand had al eerder geklaagd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had je mijn NSB PM nog gehad?
tommy sliep bij mij toen het vorig jaar zo sneeuwde, had een feestje hier. Omdat hij met de trein niet weg kwam en je schoonpa bij een concert in amsterdam was geweest kwam hij tommy hier oppikken geloof ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel grappigNouja mijn vriendin woonde ook in Leiden, dus mijn schoonpa kwam daar wel regelmatig natuurlijk
Tom ken ik alleen niet echt, ik ben ooit eens met hem en Anneke uitgeweest in Breda toen hun halfbroer optrad in een cafe. Maar dat is dan ook alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Morthill het volgende:
Hmm, Chuck is een leuke serie, maar door het kijken krijg ik weer zin om Mass Effect 2 te spelen...
Curse you Yvonne StrahovskiMass Effect 2, heb je al meerdere keren uit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Morthill het volgende:
Hmm, Chuck is een leuke serie, maar door het kijken krijg ik weer zin om Mass Effect 2 te spelen...
Curse you Yvonne Strahovskidus door het zien van een mooie vrouw wil jij weer gamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Kuukske het volgende:
Hoi even een mobiele update voor wie wil. Naar ik ben weer uit het ziekenhuis. Het viel niet mee allemaal, maar ook niet tegen. X kuuk
Jij snapt er duidelijk weer niks vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Misan het volgende:
[..]
dus door het zien van een mooie vrouw wil jij weer gamen?
ik geloof 5x ja (ik ben oprecht de tel kwijt, zou ook 4x kunnen zijn, maar gevoel zegt 5)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mass Effect 2, heb je al meerdere keren uit toch?
Sterkte Kuuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Kuukske het volgende:
Hoi even een mobiele update voor wie wil. Naar ik ben weer uit het ziekenhuis. Het viel niet mee allemaal, maar ook niet tegen. X kuuk
ik moet maandag ook naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sterkte Kuuk!
Ik mag maandag naar het ziekenhuis en 22 feb
oh ze is ook stemacteur? ik zie 'r liever op het witte doek dan dat ik alleen haar stem hoor. Foto is silent movie is wellicht nog beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk weer niks vanga eens op imdb zoeken naar overeenkomsten tussen de twee.
Ik zie haar ook lieverquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Misan het volgende:
[..]
oh ze is ook stemacteur? ik zie 'r liever op het witte doek dan dat ik alleen haar stem hoor. Foto is silent movie is wellicht nog beter
Pics!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Paar uur binnen, eerste afspraakje binnenmet een friese schone:)
Laatste dagen de SC ff niet kunnen volgen om te weten waarom je daar was, maar toch sterkte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Kuukske het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Misan het volgende:
[..]
ik moet maandag ook naar het ziekenhuis
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Paar uur binnen, eerste afspraakje binnenmet een friese schone:)
Gelukkig maar kuukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik betwijfel of het voor hetzelfde isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha! Als je ook voor het zelfde moet, is het wel toevallig
Oei, volgens mij komt vandaag de pc binnen
Komt daar nooit wat of kijk ik gewoon te weinig op Twitter?quote:
Ah het is al afgeleverdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut he.. Laatste keer dat ik iets op het postkantoor laat afleverenIs gvd maar tot 3 uur open
nou succes met software downloadenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah het is al afgeleverd! Mooiiiii
Gelijk een Vapochill erop bouwen, en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah het is al afgeleverd! Mooiiiii
Krijg het niet eens mee bij postkantoor, moet iets uitprinten en daar moet ik tekenen en dat moet ze opsturen en dan krijg ik het mee. Pakjesgemak doe ik dus nooit meerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijg het niet eens mee bij postkantoor, moet iets uitprinten en daar moet ik tekenen en dat moet ze opsturen en dan krijg ik het mee. Pakjesgemak doe ik dus nooit meer
Staat al binnenquote:
Het eerstequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt daar nooit wat of kijk ik gewoon te weinig op Twitter?
Ja echt, het zal je verbazen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Misan het volgende:
[..]
zeker
hebben ze tegenwoordig ook al internet in de bak?
Mjah, ik kan niet alle tweets bijhouden, maar CutScene let ik nog wel eens op. Dus vandaar.quote:
Je krijgt daar alles, voetmassage, internet, plasmatelevisie, strippers, een taart op je verjaardag. Het enige dat ontbreekt is een nagelschaartje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Misan het volgende:
[..]
zeker
hebben ze tegenwoordig ook al internet in de bak?
Ik zorg wel voor je vriendin mocht je iets gebeuren. Is dat ook geregeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil gaan ijshockeyen voor pro.
Iemand tips waar te beginnen? Ik heb al een goede tandarts.
Hey ed heb je alles nu wel goed kunnen oplossen?quote:
Groetjes uit Dunkerque, vanuit het poepige huis van mn moeke!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef Misan het volgende:
ik had daar vipkaarten voor alleen nooit geaccepteerd
Agh, ze zijn vast ingesteld op invaliden en ik ga ook 's avonds. Programma duurt van 18.00 tot 23.00, dus ouders hoeven dan ook geen vrije dag op te nemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat ik niets heb met tennis, ik een vrije dag op zou moeten nemen en ik nog op krukken loop
te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ze zijn vast ingesteld op invaliden en ik ga ook 's avonds. Programma duurt van 18.00 tot 23.00, dus ouders hoeven dan ook geen vrije dag op te nemen.
VIP bij tennistoernooien in NL stelt sowieso niet zoveel voorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Misan het volgende:
[..]
te laatik zou toch in zo'n vip-gedeelte terecht komen voor abn medewerkers en dat noem ik niet echt vip hehehe
als het geen tennis was dan zou het al stukken interessanter zijn iddquote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
VIP bij tennistoernooien in NL stelt sowieso niet zoveel voormaar goed, je spaart toch een paar tientjes uit. Ik zou het ervoor doen.
je had een excuus hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
Sorry Nick voor mijn late reactie maar Tshirt is binnen
De bierweek was weer geniaalEcht genoten
veel punten gescoord
![]()
Ze werden knettergek van mij aan de pokertafel![]()
Voor nu ga ik lekker nagenietenEn mijn kater overleven
Ik heb nu aan en morgen natuurlijk ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je had een excuus he.. bevalt ie
?
LOL! Nja op naar het ziekenhuisquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb nu aan en morgen natuurlijk ookHij bevalt absoluut. Goede maat.
Wel geinig om naast dat pakketje ook dvd van House seizoen 6 te zien
Ik duim voor jequote:Op maandag 7 februari 2011 07:53 schreef Misan het volgende:
Mogge! Ik ben meteen weer weg, hopen dat gips eraf mag
Bah, als je het zo zegt, klinkt het wel heel deprimerend.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Omdat een werkweek 2,5 x zo lang duurt!
Maar ja als je essentie maar snaptquote:
Ruilen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag weer een -veel lullen in niet-boeiende meetings, weinig echt werk verzetten- dag
Of meer. Ik werk meer dan 40 uur per week heurquote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar dat geld natuurlijk alleen als je 40 uur werkt, anders is het nog minder
Ik ook hoor. Maar ik wou nog enigszins positief de week inquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Of meer. Ik werk meer dan 40 uur per week heur
Insta-ruil imo.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik werk nu van 8:00 tot ongeveer 13:00. Daarna word ik om 15:00 weer verwacht en werk ik door tot het af is (+/- 23:00) En dan moet ik nog een half uur rijden voor ik thuis ben
Deal, neem je ook mijn kater nog ff meequote:
quote:
Welkom in de horecaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
36 uur. Ook mijn nieuwe baan. Structureel overwerk zou betekenen dat er iets fundamenteels mis is.
Nee, dat dan weer niet. Donderdag was ik terug van Maleisië, vrijdag eerste sollicitatiegesprek en een uur later aangenomen. Ik wil geen structureel overwerk, dan geef maar een contract met meer uur. En die wil ik nietquote:
Mijn uren worden grotendeels bepaald door mensen die 5 minuten voor dat de keuken dicht gaat nog wat bestellen. En in een tijd dat er meer horeca bedrijven omvallen dan bijkomen kun je geen nee verkopen. Niet dat het eerder wel konquote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Donderdag was ik terug van Maleisië, vrijdag eerste sollicitatiegesprek en een uur later aangenomen. Ik wil geen structureel overwerk, dan geef maar een contract met meer uur. En die wil ik niet![]()
Mijn eerste werkdag dinsdag bij mijn huidige baas gaat zo lachen worden.
Oh joh, nieuwe baan? Tofjes. Congratz.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Donderdag was ik terug van Maleisië, vrijdag eerste sollicitatiegesprek en een uur later aangenomen. Ik wil geen structureel overwerk, dan geef maar een contract met meer uur. En die wil ik niet![]()
Ja, ging wat snel. Erg snel.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh joh, nieuwe baan? Tofjes. Congratz.
Eigen zaak enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Structureel overwerk zou betekenen dat er iets fundamenteels mis is.
Gefeliciteerdquote:
Heeft mn pa ook last van. ZZP-er FTL.quote:
FTL?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heeft mn pa ook last van. ZZP-er FTL.
Waarom klaag je dan zo veel?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FTL?
Eigen baas, geen gezeik, geen bureaucratisch gezever, geen incompetente lui, eigen regels, ik bepaal zelf met wie ik samenwerk.
FTUW imo.
Mooi man dat het zo snel gingquote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast je werk ook administratie bijhouden, belastinggezeik regelen, marketing zelf regelen etc etc. ZZP'en is echt zwaar... Als ik zie hoeveel uren mijn vriendin draait, met daarnaast nog school en stage dan heb ik echt diep respect voor al die shit die ze doet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FTL?
Eigen baas, geen gezeik, geen bureaucratisch gezever, geen incompetente lui, eigen regels, ik bepaal zelf met wie ik samenwerk.
FTUW imo.
ZZP > loonslaafwerk, ANY DAY OF THE WEEKquote:Op maandag 7 februari 2011 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Naast je werk ook administratie bijhouden, belastinggezeik regelen, marketing zelf regelen etc etc. ZZP'en is echt zwaar... Als ik zie hoeveel uren mijn vriendin draait, met daarnaast nog school en stage dan heb ik echt diep respect voor al die shit die ze doet.
Ik werk nog part-time naast mijn eigen bedrijf.quote:
ik leef met je meequote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZZP > loonslaafwerk, ANY DAY OF THE WEEK
[..]
Ik werk nog part-time naast mijn eigen bedrijf.
There's your problem
Nicequote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef Misan het volgende:
YEAH!
Gips is eraf
Deze week weer zo veel mogelijk spieren oprekken en zo goed mogelijk leren lopen en dan volgende week maandag schroef eruit jassen, dan een week echt weer leren lopen en daarna weer aan het werk!
Ik ben voor mijn huidge baan nooit naar het buitenland gegaan. Oh jawel, 2x, 1x naar de klant in Duitsland en 1x uitje met de zaak. Dat was vroegah, toen dat bedrijf nog tof was. Drie fusies later is het kut met perenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi man dat het zo snel gingMoet je weer zo vaak richting het buitenland voor deze baan of ben je wat vaker thuis?
Als je er maar wel wat aan verdiendquote:Op maandag 7 februari 2011 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FTL?
FTUW imo.
Oehw, dat doet me denken aan een golfspelletje dat je vroeger had. Dan kon je je eigen golfpark maken. Het heet vast en zeker Golf Tycoon ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik zoek Everybodys Golf voor de PS3 voor een golf-fanatic, maar ik kan dat kreng nergens vinden. Ja, bij Bol voor 70 euro. Mafkezen daar
Rollercoaster Tycoon heerst over alle tycoon-games. Nou ja, Transport Tycoon Deluxe was ook tof. Maar toch, achterlijke achtbanen bouwen is toffer.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, dat doet me denken aan een golfspelletje dat je vroeger had. Dan kon je je eigen golfpark maken. Het heet vast en zeker Golf Tycoon ofzo.
Misschien een topic maken op Xboxworld.nl ?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik zoek Everybodys Golf voor de PS3 voor een golf-fanatic, maar ik kan dat kreng nergens vinden. Ja, bij Bol voor 70 euro. Mafkezen daar
Het is een ps3-game.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien een topic maken op Xboxworld.nl ?
Als ik een spel zoek of wil verkopen gebruik ik altijd dat forum dat gaat over het algemeen heel snel.
Een topic over een PS3-spel op XBox world? Mag dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien een topic maken op Xboxworld.nl ?
Als ik een spel zoek of wil verkopen gebruik ik altijd dat forum dat gaat over het algemeen heel snel.
Dat kan gewoonquote:
http://www.amazon.co.uk/E(...)ur-PS3/dp/B0013B4ZXIquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
Heidens!quote:
Eigenlijk wel ja!quote:
Geen Spanksquote:Op maandag 7 februari 2011 10:30 schreef Kuukske het volgende:
Tof Spanks. Doe wel rustig aan ééj. Geen sneeuwbalgevechten!
Jullie zijn toch 1?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij heeft wel veel klonen, maar zo veel nou ook weer niet.quote:
Oooja. Dat bedoel ik. Ja jeetje, jullie avatars lijken ook erg op elkaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef Misan het volgende:
[..]
nee
ik ben wel dezelfde als poedersuikerpoeder en errrbek
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Misan het volgende:
ik ga ff in bad zittenDrie toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Was toch bij de console gebleven Nick! Ik heb de pc al jaren afgezworen (voor games dan in elk geval)quote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm en we gaan weer verder met het videokaart probleem
Komt tijd, komt kilo-euros AQquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je er maar wel wat aan verdiend
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Komt tijd, komt kilo-euros AQ
Ik vind het altijd lastig om die derde helemaal onder water te krijgen, dan moet ik minimaal rechtop zitten wil dat lukkenquote:
TMI TMI TMI TMI.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om die derde helemaal onder water te krijgen, dan moet ik minimaal rechtop zitten wil dat lukken
Niet zo zuinig zijn en meer water in het bad laten lopen ipv alleen een bodembedekjequote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om die derde helemaal onder water te krijgen, dan moet ik minimaal rechtop zitten wil dat lukken
Mijn bad is niet zo grootquote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zo zuinig zijn en meer water in het bad laten lopen ipv alleen een bodembedekje
Er staat een leuk loon tegenover. Mijn moeder verdient echt flink meer (en dat merken wij als kinderen ookquote:Op maandag 7 februari 2011 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Naast je werk ook administratie bijhouden, belastinggezeik regelen, marketing zelf regelen etc etc. ZZP'en is echt zwaar... Als ik zie hoeveel uren mijn vriendin draait, met daarnaast nog school en stage dan heb ik echt diep respect voor al die shit die ze doet.
Bier check!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef Fallen het volgende:
Goedemiddag!
Iedereen het weekend een beetje leuk doorstaan?
Naja, mijn moeder heeft 1 dal gehad, maar eigenlijk al jaren non-stop meer werk dan haar lief is. Maar goed, zal misschien liggen aan haar ervaring of sector of zo. Het is ook niet dat mijn ouders ruimer leven van dag tot dag, maar als de zaken echt goed gaan dan kan er makkelijker een verbouwing of nieuwe inrichting af.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Zolang de zaken goed gaan is ZZP beter, maar als het slechter gaat ben je beter af in loondienst. Het heeft allebei zo zijn voor- en nadelen
Mijn vriendin heeft omzet in pieken en dalen. Soms verdient ze ontzettend veel en even later bijna niets meer. Als je zo'n magere periode hebt blijft dat toch wel stressen.
Jij wisselt ook vaak van avatar.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef Fallen het volgende:
Goedemiddag!
Iedereen het weekend een beetje leuk doorstaan?
quote:
Ach so! Nou, als ik je niet herken is het je eigen schuldquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Fallen het volgende:
Ik weet het. Maar is bijna altijd ook muziek gerelateerd. En nu luister ik weer veel Switchblade Symphony.
Goth will never die.
Ik klikte. Wáárom?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gobarbra.com/hit/new-fdd2d03798f57d9dac66b0d909de4442
Ik ben bijzonder nieuwsgierig van aard. Maar maar.. irritant deuntje. Aargh.quote:
Dat klinkt inderdaad als een prima weekend.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bier check!
Tieten check!
Billen check!
Schaaktoernooi check!
Alles wat inderdaad aanwezig voor een goed weekend
ik vind het echt een meesterlijk gezellig deuntjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder nieuwsgierig van aard. Maar maar.. irritant deuntje. Aargh.
Nouja zeg. Ik verwacht toch wel enige oplettendheid.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ach so! Nou, als ik je niet herken is het je eigen schuld.
Hoe bevalt de nieuwe baan?
Doppinda'squote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik verwacht toch wel enige oplettendheid.
Werk bevalt wel. Vooralsnog alleen theorie en dat is wel leuk, maar omdat de rest echt het niveau van een doppinda heeft, gaat het allemaal zo langzaam.
Ik heb het boek al 3x uit en zij net klaar met de eerste twee hoofdstukken.
Maar goed, binnenkort zelf een training geven. Dat is wel leuk.
Jaja, want Duinkerken is wel zoooo ver wegquote:
Miste je me, schat?quote:
Mjah, deze kleine jongen is een beetje erg druk op het moment.quote:
HEAR HEAR!quote:
Da's wel es goed voor jequote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Mjah, deze kleine jongen is een beetje erg druk op het moment.
Mja, goeie friet. Beetje jammer van die zure mayo. Maar verder. Prima hoor.quote:
Alleen. Belgische wegenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, goeie friet. Beetje jammer van die zure mayo. Maar verder. Prima hoor.
Ik krijg altijd zo'n maf gevoel van binnen als we door kleine dorpjes rijden, vervallen huisjes.. mja. Typisch Belgisch weejewel.. Apart.
En Groezrock natuurlijk.
Ik jou ook hoor jongen.quote:
Jaweellllll, maar de laatste maanden is het wel erg drukjens enzo. Maar, 1ste week van maart lekker vrijquote:
Terwijl ze wel het best verlichte wegennetwerk hebben. Van Europa in ieder geval.quote:
Carnavalsvakantie. Ge goat ton'nie carnavalluh hè?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Poit het volgende:
Jaweellllll, maar de laatste maanden is het wel erg drukjens enzo. Maar, 1ste week van maart lekker vrij
Maar nu weer verderwerken. Tot over 3 weken
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:46 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben oude troep aan het opruimen en ik vind hier een kaartje van toen ik stopte bij FOK!games, geadresseerd aan Vladimir. Motherfucking Nebo
Spanky dat is tof!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Tequila, zit weer ff avondje te werken, en wil niet veel zeggen maar de komende PU wordt lachen
Uitgeverijen gaan 's avonds vaak ook door, dus ik zit hier achter de balie een beetje halve telefoonmiep en bewaker te spelen (om 11u sluiten ze wel echt, dus dan sluit ik het gebouw af)quote:Op maandag 7 februari 2011 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky dat is tof!
Wat doe jij daar precies dat is me onduidelijk?
Maar jij werkte op de uni toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uitgeverijen gaan 's avonds vaak ook door, dus ik zit hier achter de balie een beetje halve telefoonmiep en bewaker te spelen (om 11u sluiten ze wel echt, dus dan sluit ik het gebouw af)
Ja, op woensdag als IT'er!quote:
je bedoelt krokusvakantie?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Terwijl ze wel het best verlichte wegennetwerk hebben. Van Europa in ieder geval.
Schijnt.
[..]
Carnavalsvakantie. Ge goat ton'nie carnavalluh hè?
Watte? Dat kennen we hier niet. Meivakantie ken ik wel, dat is in meiquote:
krokusvakantie of voorjaarsvakantie heet dat in Nederlandquote:Op maandag 7 februari 2011 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watte? Dat kennen we hier niet. Meivakantie ken ik wel, dat is in mei.
Nee, Carnavalsvakantie, dat is over een week of 4.
Ja, in Nederland. Maar ik woon in Brabantquote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Misan het volgende:
[..]
krokusvakantie of voorjaarsvakantie heet dat in Nederland
Ooh België?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, in Nederland. Maar ik woon in Brabant.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Kut, nu heb ik zin in bier met nacho's.
Ohja, had ik op mn telefoon gechecked, ik moest nog antwoorden! Doe ik nu ffquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef SuperFruitig het volgende:
voor jullie, dankjewel, alsjeblieft.
Dat beviel super prima toen ik de kwak zat was zaterdagquote:
Het zinnetje wat waarschijnlijk het meest is geschreeuwd op de bierweek in zwolle was nog wel:quote:
Jeweetsquote:Op maandag 7 februari 2011 17:46 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben oude troep aan het opruimen en ik vind hier een kaartje van toen ik stopte bij FOK!games, geadresseerd aan Vladimir. Motherfucking Nebo
Dat was de mijne ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:51 schreef Fallen het volgende:
Mogguh. Ik heb geen zin vandaag. Mijn bedje was nog zo lekker warm.
Koffie>?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:51 schreef Fallen het volgende:
Mogguh. Ik heb geen zin vandaag. Mijn bedje was nog zo lekker warm.
Alleen met een koekje dan...quote:
Ik ga straks eens luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het zinnetje wat waarschijnlijk het meest is geschreeuwd op de bierweek in zwolle was nog wel:
Gaan we nog hakkuh???
De DJ van Donderdag was schijnbaar zo dronken dat hij het bij elke plaat op elk willekeurig moment schreeuwde
En toen ik er was bleef hij dat natuurlijk doen
Ik ben er dan ook wel uit, maar het gaat niet van harte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat was de mijne ookgelukkig kon ik er nog net uit komen. Nu maar eens richting werk.
Ik heb Tastoe's. Van Verkade weejjewel?quote:
Neeweeiknie. Maar bij deze dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb Tastoe's. Van Verkade weejjewel?
Ah "de iedereen is gek behalve ik" redeneringquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:04 schreef Kn0x het volgende:
Gister Tron gezien, wat een aanfluiting. Films voor de massa
Je bent te laatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lost fans, check teefury! Ik ga wederom bestellen
Nog 20 uur!!quote:
Dat bedoelde ik niet Nick, het was geen primeur meerquote:
Neejuh. Iedereen is gek behalve jij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ah "de iedereen is gek behalve ik" redenering
Dat is weer wat andersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neejuh. Iedereen is gek behalve jij.
Ik weet ook niet waar het over ging. Ik zag alleen dat.quote:
stiekem was het wel een hommagequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het over ging. Ik zag alleen dat.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
stiekem was het wel een hommage
zoiets kan ook bij mij elk moment beginnen, alhoewel ik nu spontaan zin in band zonder banaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt trouwens maf hoor, maar téring, wat ik heb veel aan HR-herrie in deze weken.
iPod is weer volgeramd met HR voor het werk eind deze week.
hier ookquote:
Strak planquote:
Black Swan en True Grit, die wil ik zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:04 schreef Kn0x het volgende:
Gister Tron gezien, wat een aanfluiting. Films voor de massa
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Twee duimen omhoog voor ochtendseks!
Dat zou natuurlijk een perfecte combi kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
En voor n spastische vriendin die binnen 3 dagen 4 glazen om stoot!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Twee duimen omhoog voor ochtendseks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |