Er is van alles mis met FOK. Verder zegt het natuurlijk niets dat islamitische groeperingen zich achter de anti-Mubarak demonstranten scharen. Dat betekent niet dat de extremisten ook massaal worden omarmd door de prosteerders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Niets mis met Fox, in het artikel worden ook duidelijke bronnen gemeld
Ehh, vanalles mis met Fok?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is van alles mis met FOK. ....
FOK ?? je bedoel FOXquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is van alles mis met FOK. Verder zegt het natuurlijk niets dat islamitische groeperingen zich achter de anti-Mubarak demonstranten scharen. Dat betekent niet dat de extremisten ook massaal worden omarmd door de prosteerders.
Verder is het natuurlijk niet meer dan logisch dan bijvoorbeeld een Moslim Broederschap zich tegen Mubarak keert en haar steun uitspreekt voor de demonstranten. Zij werd immers verboden door de president. Maar nogmaals, deze uitlatingen betekenen natuurlijk niet dat het volk hen massaal steunt. Het zijn gewoon opportunisten.
linkje? AJE is hier erg slecht qua resolutiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Die stream uit Iran heeft inderdaad goed beeld zeg...
Daar zijn verschillende verhalen over in omloop natuurlijk, maar of hij nu wel of niet door de 6 april movement naar voor is geschoven, ik vind het weinig recht doen aan de demonstranten. El Baradei is 1 keer geweest en dat was geen onverdeeld succes zeg maar. Neemt niet weg dat hij acceptabeler lijkt te zijn dan Suleiman als transitie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ergerlijk idd. El-Baradei heeft zichzelf met behulp van de westerse pers benoemd tot "oppositie leider". De Egyptenaren moeten weinig van hem hebben (en terecht).
quote:7.41am:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)parture-live#block-2 The Guardian's Harriet Sherwood reports:
Harriet Sherwood.
The demonstration in Alexandria, Egypt's second city, is expected to be very big today, surpassing the 100,000-plus who came out on to the streets on Tuesday.
There have been signs that the Muslim Brotherhood, which has a strong presence in the city, has been organising for today's protest. A vehicle with speakers has been exhorting people to make a stand, and anti-regime activists have been visiting the mosques calling on people to join the protest.
"Tomorrow will be big," said Ahmed Mohammed, 27, a government employee who was protesting yesterday. "We have demands. They are old demands, but nobody listened until now."
The demonstration is expected to begin after Friday prayers and converge, to begin with, on Alexandria's seafront.
The mood, which was buoyant on Tuesday, has steadily turned more aggressive and edgy as pro- and anti-regime protesters have staged furious verbal confrontations and western journalists have been accused of being Israeli spies.
But, although Alexandria was the scene of bloodshed and violent clashes last Friday, it has not since seen street battles like those in and around Tahrir Square in Cairo.
There is still a strong army presence guarding key buildings in Alexandria, and tanks could be heard moving through the streets in the early hours of this morning. Police made a reappearance yesterday, but restricted their role to directing traffic.
Ebtisam Muhammed, a 22-year-old anthropology graduate, feared that the protests were now being manipulated by "dark forces". "They're doing this to bring the temple down," she said.
ik ook geen superbeeld hoor zelfs AJA slecht beeld , terwijl die hier al die dagen superhelder is geweest ,maar goed , zijn veel camera's in beslaggenomen, wie weet waar ze het nu mee moeten filmen ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
linkje? AJE is hier erg slecht qua resolutie
probleem wat ik heb ligt wss @ saxion netwerk, niet aan AJE. Die was tot nu toe (thuis) altijd perfect.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ook geen superbeeld hoor zelfs AJA slecht beeld , terwijl die hier al die dagen superhelder is geweest ,maar goed , zijn veel camera's in beslaggenomen, wie weet waar ze het nu mee moeten filmen ...
aha.. snel naar huis danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
probleem wat ik heb ligt wss @ saxion netwerk, niet aan AJE. Die was tot nu toe (thuis) altijd perfect.
Nationalisme is niet iets om trots op te zijn. Een land is niet beter simpelweg omdat je erin geboren bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Vind dit zo mooi he, gewoon dagenlang worden ze uitelkaar getrokken, vertrapt, vermoord, maar ze blijven gewoon standhouden. Wat een mentaliteit, wat een passie, wat een kracht. Ik ben jaloers op hun nationalisme, hun passie voor vrijheid. Ik wou dat ik dat had, of de redenen om het te hebben!
Juist wel. Trots op je land. NIks mis mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nationalisme is niet iets om trots op te zijn.
Denk niet dat de professor dat erg leuk vindtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
aha.. snel naar huis dan
Je kunt wel trots op je land zijn, maar nationalisme is trots op je land zijn vanwege het feit dat je daar geboren bent. En dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef Scrummie het volgende:
Juist wel. Trots op je land. NIks mis mee.
Jawel. Maar dat is een andere discussiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist wel. Trots op je land. NIks mis mee.
is idd (imo) gelijk aan trots zijn op het feit dat je een man/vrouw bent, of blank/zwart, etc. Zaken waar je niets aan kan doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je kunt wel trots op je land zijn, maar nationalisme is trots op je land zijn vanwege het feit dat je daar geboren bent. En dat slaat natuurlijk nergens op.
ja zo als ik altijd zeg: a house is not a homequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je kunt wel trots op je land zijn, maar nationalisme is trots op je land zijn vanwege het feit dat je daar geboren bent. En dat slaat natuurlijk nergens op.
Dit iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Doe ff mijn boodschappen meenemen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ga ik snel ff naar de winkel rennen , totsjow!
In jou ogen. In de mijne niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je had net zo goed in een ander land geboren kunnen worden. Pure kans en inderdaad iets waar je niks aan kunt doen. Waarom zou je daar trots op zijn?quote:
Omdat als je in een land geboren word, je in je leven binding krijgt met de cultuur en het land zelf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je had net zo goed in een ander land geboren kunnen worden. Pure kans en inderdaad iets waar je niks aan kunt doen. Waarom zou je daar trots op zijn?
maakt land a niet beter dan land b. Enkel anders. Of vindt jij mannen ook beter dan vrouwen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als je in een land geboren word, je in je leven binding krijgt met de cultuur en het land zelf.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Perox het volgende:
CNN nog niet live
Alja kan ik om een of andere debiele reden niet streamen op het werk hiero.
RT is een crap beeld. - link in de OP klopt ook niet meer -
Iemand nog een alternatief?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef iBenny het volgende:
Mubarak lijkt trouwens op een oempaloempa
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef iBenny het volgende:
Mubarak lijkt trouwens op een oempaloempa
Ja, dat klopt. Maar dat is een logisch gevolg van het feit dat je daar geboren bent. Ik zie nog steeds niet in waarom je trots zou moeten zijn op je land om alleen die reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als je in een land geboren word, je in je leven binding krijgt met de cultuur en het land zelf.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maakt land a niet beter dan land b. Enkel anders. Of vindt jij mannen ook beter dan vrouwen?
En ik haat Nederland, de mensen, de cultuur. Ik wou dat ik in een ander land geboren was. Oke?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat is een logisch gevolg van het feit dat je daar geboren bent. Ik zie nog steeds niet in waarom je trots zou moeten zijn op je land om alleen die reden.
Kijk je kunt op een intellectueel vlak wel trots zijn op je land natuurlijk. Zo ben ik bijvoorbeeld heel blij met hoe wij hier met homo-rechten omgaan. Maar ik ben niet trots op Nederland simpelweg omdat ik een Nederlander ben.
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik haat Nederland, de mensen, de cultuur. Ik wou dat ik in een ander land geboren was. Oke?
Niet waar. Het zal wel aan mijn intelligentie liggen dat ik mijn punt blijkbaar niet over kan brengen op jou. Einde verhaal, nu over naar de orde van de dag, en dat is Egypte en zijn mensen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel. Trots zijn op een land, enkel omdat je er geboren bent, komt op hetzelfde neer.
nee hoor, heeft niets met intelligentie te maken, gewoon verschil van meningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet waar. Het zal wel aan mijn intelligentie liggen dat ik mijn punt blijkbaar niet over kan brengen op jou. Einde verhaal, nu over naar de orde van de dag, en dat is Egypte en zijn mensen.
Prachtig zelfs, de hele essentie van de Egyptenaren die jij hier even blootlegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee hoor, heeft niets met intelligentie te maken, gewoon verschil van mening
Mooi toch dat dat kan?
ach joh, een paar maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef gehotseflotst het volgende:
... KIJK! Er staan mensen op een plein in Egypte!
Da's best dapper van hem, hij lijkt me niet zo geliefdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:32 schreef yavanna het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Egyptian defense minister, Tantawy, is in #Tahrir square right now #Egypt #Cairo #Jan25
Volgens mij zijn de modjes niet zo heel blij met dit zijspoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:34 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee, maar ik had jou al gequote en het is nog zo vroeg
Ljubljana jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:34 schreef gehotseflotst het volgende:
Die man op AJE uit Ljubljana(of hoe je dat ook schrijft)
Mooi ideaal toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
MB leader: We are not after power nor do we have an agenda we simply call for reform
We stoppen gewoon in elke offtopic opmerking wat on topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de modjes niet zo heel blij met dit zijspoor
Ja, nou het zal wel aan mij liggen maar dat hoort toch ook wel een beetje bij het vak dat hij gekozen heeft? Ik had het wonderlijker gevonden als hij nu niet meer heen had gedurfd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef IHVK het volgende:
GDPCaïro: Ambassade smeekt ons weg te blijven van problemen. Tsja. Toch maar weer naar Tahrir plein. Zolang je maar tussen anti Mubarak mensen bent
En toch gaan !
De pest is, dat ze ook kunnen editten... Maar we kunnen het proberen. Misschien valt het niet opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
We stoppen gewoon in elke offtopic opmerking wat on topic![]()
Nog steeds geruchten over dat het leger een kant heeft gekozen?quote:Gelukkig is het vanavond zonder al teveel problemen verlopen... toch geen leger die het plein schoongeveegd heeft, zoals WEER op Twitter rondging
Hij leek heel bang eergisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, nou het zal wel aan mij liggen maar dat hoort toch ook wel een beetje bij het vak dat hij gekozen heeft? Ik had het wonderlijker gevonden als hij nu niet
meer heen had gedurfd.
Misschien was de cappuccino op bij de ambassade.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef IHVK het volgende:
GDPCaïro: Ambassade smeekt ons weg te blijven van problemen. Tsja. Toch maar weer naar Tahrir plein. Zolang je maar tussen anti Mubarak mensen bent
En toch gaan !
Staat een tweet over ergens in dit topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef senesta het volgende:
Ik las vanmorgen ergens dat de Moslim partij had aangegeven ook geen interesse te hebben in een post revolutie positie in de regering maar ik kan het niet terug vinden.
Jawel hoor. Het leger staat al heel lang in hoog aanzien bij het Egyptische volk.quote:Op vrijdag 4 febru
ari 2011 09:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's best dapper van hem, hij lijkt me niet zo geliefd
damnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef yavanna het volgende:
CliffCunnington Cliff Cunnington
#Jan25 #tahrir @AJELive EU countries useless diplomatically - Brussels meeting tdy to prepare #Egypt statement.
Onder het mom van, beter laat dan nooit....
Staat gewoon op de officiële website van de Moslim Broederschap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef senesta het volgende:
Ik las vanmorgen ergens dat de Moslim partij had aangegeven ook geen interesse te hebben in een post revolutie positie in de regering maar ik kan het niet terug vinden.
hetzelfde , het was geen waardeoordeelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, hoe zou jij je voelen als de 1 of andere mongool een machette op je nek zet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |