Nee. Drie.quote:
Geheel niet waar, in de Telegraaf was er een hondje die een tumor bij een oude man had ontdekt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Och ja, er is alleen maar nieuws uit Egypte
Secretaresses van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
Operatie een week uitgesteld, ze hadden de verkeerde week gepland, de week dat de arts geen operaties uitvoert, maar consults![]()
![]()
Klote.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
Operatie een week uitgesteld, ze hadden de verkeerde week gepland, de week dat de arts geen operaties uitvoert, maar consults![]()
![]()
Ja mooi is dat. Ik hou van hondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geheel niet waar, in de Telegraaf was er een hondje die een tumor bij een oude man had ontdekt!
Waar moet hij klaarheid over geven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat Duke even klaarheid geeft
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar moet hij klaarheid over geven?
Klaarheid?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat Duke even klaarheid geeft
Over het aantal notes wat jij hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar moet hij klaarheid over geven?
Laten we het hopen, want dan gebeurt er de rest van het jaar geen overdreven heftige shitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga dadelijk lekker naar het nieuw kijken. Alleen over Egypte.
En na Egypte krijgen we Marokko en Algerije.
Het jaarnieuws wordt waarschijnlijk de volksopstanden in het MO.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want dan gebeurt er de rest van het jaar geen overdreven heftige shit
Misschien valt het kabinet. Dat is interessant en nog leuk ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Saaaaaaiiiiiii
Gaat echt niet gebeuren. Dit kabinet zit 4.5 jaar gewoon de rit uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien valt het kabinet. Dat is interessant en nog leuk ook
Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Dit kabinet zit 4.5 jaar gewoon de rit uit.
Niet-westerse mensen die belangrijk zijn?! Oh nee mijn wereldbeeld!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga dadelijk lekker naar het nieuw kijken. Alleen over Egypte.
En na Egypte krijgen we Marokko en Algerije.
Het jaarnieuws wordt waarschijnlijk de volksopstanden in het MO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |