abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:35:14 #201
66825 Reya
Fier Wallon
pi_92335287
Ik denk nooit over de toekomst; de VVD is duidelijk niet mijn partij.
pi_92335389
Ik vind de PVV een geweldige partij als redder van de verzorgingsstaat. Want bij liberalen is het woord zo ongeveer een vloek geworden.

PVV is anti EU en voor een Joods-Christelijk samenleving. Gewoon Nederland zoals het was :)

Willen we liever Amerikaanse toestanden?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:37:51 #203
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_92335417
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de PVV een geweldige partij als redder van de verzorgingsstaat. Want bij liberalen is het woord zo ongeveer een vloek geworden.

PVV is anti EU en voor een Joods-Christelijk samenleving. Gewoon Nederland zoals het was :)

Yep.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_92335431
quote:

Volgens mij is er geen partij zo'n hartstochtelijk voorstander van Amerikaanse toestanden als de PVV :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92335463
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ook al zijn ze net begonnen, een goed begin is het halve werk. Ze moeten zichzelf nog flink verbeteren willen ze die 4,5 jaar uitzitten.
Ze doen het harstikke goed hoor. En Rutte doet het nog beter. Het is toch gewoon een sterk staaltje als je GL inpalmt voor zo'n missie?
pi_92335483
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef mlg het volgende:

[..]

Yep.
Ik niet. :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:39:16 #207
294269 mlg
pi_92335491
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:33 schreef betyar het volgende:

[..]

De VVD is juist destructief, waarom moet de verzorgingsstaat inkrimpen? Stel jij krijgt kanker dan kunnen je ouders voor de kosten op draaien? Of je raakt werkloos of je kunt geen baan vinden, wat ga je dan doen? Het criminele pad op? De WW inkorten? En dan je eigen huis opvreten omdat je geen werk kan vinden? Mensen die kinderen hebben en een zware financiële tegenslag te verduren krijgen op straat gooien?
Ontslagrecht versoepeling, afschaffen minimum loon? En dan oudere werkloos thuis en de jongeren voor een schijtloon werken?

Mensen zoals jou moeten heel vlug naar het beloofde land Amerika emigreren en flink stemmen op de republikeinen. Maar ga niet hier dit land naar de sodemieter helpen zoals dat volk met zo'n belachelijke gedachtegoed Amerika naar de knoppen hebben geholpen. Of geloof jij nog in "The American Dream", "The selfmade man" ik zal je wakker maken voor 95% die erin geloofde is het een nachtmerrie geworden.
Je bent niet op de hoogte van de realiteit. Verdiep je, dat bevrijdt je.
pi_92335512
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen partij zo'n hartstochtelijk voorstander van Amerikaanse toestanden als de PVV :')
Nee, dat is de VVD. PVV is helemaal geen voorstander van het snijden in de sociale zekerheid.
pi_92335532
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze doen het harstikke goed hoor. En Rutte doet het nog beter. Het is toch gewoon een sterk staaltje als je GL inpalmt voor zo'n missie?
Hij is ingepalmd door GL, hij heeft toegegeven aan al hun eisen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:41:08 #210
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92335576
quote:
Ja.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:41:10 #211
294269 mlg
pi_92335578
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef mlg het volgende:

[..]

Yep.
Nee, ik zal eerlijk bekennen dat ik in realiteit aardig gematigd ben, maar alles met mate. We hebben een verzorgingsstaat die veel te groot is.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:41:56 #212
294269 mlg
pi_92335615
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oja :')
pi_92335650
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:41 schreef mlg het volgende:

[..]

Oja :')
Niet dan?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:43:55 #214
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92335719
Ik kan niet wachten tot mensen als voorschrift of Mlg naar Amerika gaan, hun been breken en uit hun verzekering worden gezet omdat ze vergeten waren te melden dat ze ooit een verstandskies hebben laten trekken en daar een infectie aan overhielden. Oeps, opeens ben je failliet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:44:38 #215
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92335758
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
Ik kan niet wachten tot mensen als voorschrift of Mlg naar Amerika gaan, hun been breken en uit hun verzekering worden gezet omdat ze vergeten waren te melden dat ze ooit een verstandskies hebben laten trekken en daar een infectie aan overhielden. Oeps, opeens ben je failliet.
Of ik breek m'n been niet en lach je uit vanuit m'n Bentley voor de deur met m'n penthouse aan Columbus ave.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:44:40 #216
294269 mlg
pi_92335759
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet dan?
Zo op papier zou ik misschien gelijk hebben, hoewel de achterban van GL tegen de missie was. Maar in werkelijkheid stond het allang vast dat er een missie kwam, en daar heeft GL op de een of andere manier ook profijt van, maar daar komen we waarschijnlijk niet achter.
pi_92335828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, hij heeft de ZEER NAÏEVE Jolanda Sap ingepalmd met een loze belofte over de praktisch aard van de missie (lees in de praktijk wordt het gewoon vechten :') )
pi_92335860
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, dat is de VVD. PVV is helemaal geen voorstander van het snijden in de sociale zekerheid.
Nee; als je gewoon alle moslims eruitgooit, heb je helemaal geen sociale zekerheid meer nodig. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:46:51 #219
294269 mlg
pi_92335868
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
Dat zijn nogal wat vooroordelen, maar slimme mensen zullen over het algemeen altijd wel een spaarrekening hebben, en desnoods valt er nog wel het een en ander te regelen met de banken, maar met links in de aanval zal dat ook niet meer zo makkelijk gaan.

Je hebt btw ook een post van mij gemist. Ben jij voor een verzorgingsstaat?
pi_92335884
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet dan?
Duke, jij bent toch niet zo mega-naïef als Sap mag ik hopen?
pi_92335887
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef mlg het volgende:

[..]

Zo op papier zou ik misschien gelijk hebben, hoewel de achterban van GL tegen de missie was. Maar in werkelijkheid stond het allang vast dat er een missie kwam, en daar heeft GL op de een of andere manier ook profijt van, maar daar komen we waarschijnlijk niet achter.
Het is zo'n beetje de missie geworden die D66 en GL in hun motie gevraagd hadden en in hun verkiezingsprogramma staat. dan nog tegenstemmen zou wel hele opportunistische politiek zijn.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:47:35 #222
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_92335910
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef mlg het volgende:

[..]

Je bent niet op de hoogte van de realiteit. Verdiep je, dat bevrijdt je.
De realiteit is dat men gevoed word door het kapitalisme, hebzucht en jaloezie zijn aan de orde van de dag, mijn buurman een 50inch tv? Dan ik een 52 inch tv, het liefst zetten ze de doos heel de week voor de deur. Dankzij het kapitalisme leven mensen met grote schulden, kopen alles op de pof het kan, mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Bedrijven als kredietje.nl worden mogelijk gemaakt door het kapitalisme, wat nou bevrijding? Dankzij het kapitalisme leven we in een nog strakker regime dan in het extreem communisme, door het kapitalisme zit je gevangen in jezelf.
pi_92335914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, hij heeft de ZEER NAÏEVE Jolanda Sap ingepalmd met een loze belofte over de praktisch aard van de missie (lees in de praktijk wordt het gewoon vechten :') )
We zullen zien :). En op die manier kan je natuurlijk alles wegwuiven :')
pi_92335916
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De PVV is niet minder wereldvreemd en ranzig maakbaarheidlievend dan GroenLinks hoor... _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 4 februari 2011 @ 18:47:41 #225
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92335919
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee; als je gewoon alle moslims eruitgooit, heb je helemaal geen sociale zekerheid meer nodig. _O-
De kans op verwonding in het openbaar vervoer is in ieder geval aardig minder dan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92335930
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

PVV wil geen enkele - normaal gedragende - Moslim het land uitgooien. Hij wil er alleen gene Moslims meer bij.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:48:29 #227
66825 Reya
Fier Wallon
pi_92335968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is zo'n beetje de missie geworden die D66 en GL in hun motie gevraagd hadden en in hun verkiezingsprogramma staat. dan nog tegenstemmen zou wel hele opportunistische politiek zijn.
Achteraf spreken is natuurlijk wat makkelijk, maar zeker GroenLinks zou zich toch moeten afvragen of ze een dergelijke motie wel hadden moeten indienen.
pi_92335971
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Duke, jij bent toch niet zo mega-naïef als Sap mag ik hopen?
Ik heb het puur over deze missie. Als die zo uitgevoerd wordt als nu afgesproken is dat precies waar GL en D66 mee de verkiezingen in gingen en aanzienlijk minder vergaand dan wat VVD en CDA wouden.
pi_92336039
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Reya het volgende:

[..]

Achteraf spreken is natuurlijk wat makkelijk, maar zeker GroenLinks zou zich toch moeten afvragen of ze een dergelijke motie wel hadden moeten indienen.
Dat is waar al zal dat afkomstig zijn van een streven naar internationale solidariteit wat er toch wel in zit bij hen.
pi_92336046
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

We zullen zien :). En op die manier kan je natuurlijk alles wegwuiven :')
En zo kan je als GL je hoofd lekker in het zand steken. Straks kunnen ze zeggen "wir haben es nicht gewußt" als het helemaal uit de hand is gelopen :')
pi_92336064
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef betyar het volgende:

[..]

De realiteit is dat men gevoed word door het kapitalisme, hebzucht en jaloezie zijn aan de orde van de dag, mijn buurman een 50inch tv ik dan een 52 inch tv, het liefst zetten ze de doos heel de week voor de deur. Dankzij het kapitalisme leven mensen met grote schulden, kopen alles op de pof het kan, mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Bedrijven als kredietje.nl worden mogelijk gemaakt door het kapitalisme, wat nou bevrijding? Dankzij het kapitalisme leven we in een nog strakker regime dan in het extreem communisme, door het kapitalisme zit je gevangen in jezelf.
Helemaal fout.

Kapitalisme biedt over het grote algemeen groei, vooruitgang, welvaart en vrijheid van keuze.
Die keuze houdt dus ook in hoe en waaraan je je geld uitgeeft.

Je wordt als mens op je verantwoordelijkheden aangesproken en dat is alltijd beter dan het enige economische alternatief dat werd geboden; het kinderlijke, oneerlijke, geniepige communisme. :Y

vrijdag 4 februari 2011 @ 18:50:11 #232
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92336076
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat zijn nogal wat vooroordelen, maar slimme mensen zullen over het algemeen altijd wel een spaarrekening hebben, en desnoods valt er nog wel het een en ander te regelen met de banken, maar met links in de aanval zal dat ook niet meer zo makkelijk gaan.

Je hebt btw ook een post van mij gemist. Ben jij voor een verzorgingsstaat?
Ja. En nee, die van Nederland is echt niet te groot. Dat is een rechtse leugen om nog meer af te breken, tot er niks over is.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:50:52 #233
294269 mlg
pi_92336121
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef betyar het volgende:

[..]

De realiteit is dat men gevoed word door het kapitalisme, hebzucht en jaloezie zijn aan de orde van de dag, mijn buurman een 50inch tv ik dan een 52 inch tv, het liefst zetten ze de doos heel de week voor de deur. Dankzij het kapitalisme leven mensen met grote schulden, kopen alles op de pof het kan, mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Bedrijven als kredietje.nl worden mogelijk gemaakt door het kapitalisme, wat nou bevrijding? Dankzij het kapitalisme leven we in een nog strakker regime dan in het extreem communisme, door het kapitalisme zit je gevangen in jezelf.
Het kapitalisme vergt wat verantwoordelijk. Althans, dat probeer je mij duidelijk te maken. Het kapitalisme biedt kansen, en waar je kansen aangrijpt, neem je ook risico's. Het is iets anders dan een staat waar de overheid je broek ophoudt, waar minstens zoveel over te zeggen valt.
pi_92336123
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

PVV wil geen enkele - normaal gedragende - Moslim het land uitgooien. Hij wil er alleen gene Moslims meer bij.
Jij vindt selecteren op religie dus wel een goed plan? :r

Wacht maar, jij bent de volgende.

Religie moet je lekker voor jezelf houden, dus dat moet de overheid ook.

pi_92336129
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En zo kan je als GL je hoofd lekker in het zand steken. Straks kunnen ze zeggen "wir haben es nicht gewußt" als het helemaal uit de hand is gelopen :')
Ik neem aan dat ze heb kabinet zeer intensief op de vingers zullen kijken bij de uitvoering van deze missie. Interview met Sap gelezen in de Volkskrant vandaag?
pi_92336161
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef mlg het volgende:

[..]

Het kapitalisme vergt wat verantwoordelijk. Althans, dat probeer je mij duidelijk te maken. Het kapitalisme biedt kansen, en waar je kansen aangrijpt, neem je ook risico's. Het is iets anders dan een staat waar de overheid je broek ophoudt, waar minstens zoveel over te zeggen valt.
Bingo. ^O^

pi_92336182
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb het puur over deze missie. Als die zo uitgevoerd wordt als nu afgesproken is dat precies waar GL en D66 mee de verkiezingen in gingen en aanzienlijk minder vergaand dan wat VVD en CDA wouden.
Allemaal theorie, duke. Dit gaat over mensenlevens. Mensen die hier ook familie hebben.

Er zijn soldaten te weinig daar. De opgeleide politiemensen worden straks gewoon als soldaat ingezet. Dat kan zelfs GL op 3 vingers natellen.
pi_92336194
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij vindt selecteren op religie dus wel een goed plan? :r

Wacht maar, jij bent de volgende.

Religie moet je lekker voor jezelf houden, dus dat moet de overheid ook.
Inderdaad. Discrimineren op religie is gewoon achterlijk.
Overigens mogen alle voordelen voor gelovigen ook zo snel mogelijk opgeheven worden van mij.
pi_92336235
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Allemaal theorie, duke. Dit gaat over mensenlevens. Mensen die hier ook familie hebben.

Er zijn soldaten te weinig daar. De opgeleide politiemensen worden straks gewoon als soldaat ingezet. Dat kan zelfs GL op 3 vingers natellen.
Je post nu wel erg simplistisch.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:53:05 #240
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92336251
Heh:

quote:
Personal bankruptcies are typically filed under Chapter 7 or Chapter 13. Personal Chapter 11 bankruptcies are relatively rare. The American Journal of Medicine says over 3 out of 5 personal bankruptcies are due to medical debt.[47]
Het Amerikaanse zorgsysteem is echt geweldig, dat moeten we hier ook gaan invoeren ja.
pi_92336257
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze heb kabinet zeer intensief op de vingers zullen kijken bij de uitvoering van deze missie. Interview met Sap gelezen in de Volkskrant vandaag?
Nee, nog niet.

Stuurt GL waarnemers daarheen dan?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:53:18 #242
294269 mlg
pi_92336264
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb een aardig idee hoe het gaat. Er zijn nu wat compromissen gesloten, maar in werkelijkheid weten beide partijen waar ze aan toe zijn, en dat is niet wat jij in de media hoort. Zometeen draait het op een hele andere missie uit, en dat weet GL dondersgoed, maar hebben ongetwijfeld afgesproken dat zij niet de verantwoordelijkheid dragen. Je hebt daarom wel een punt, maar neemt niet weg dat hun achterban verschrikkelijk voor de gek gehouden wordt.
pi_92336294
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, nog niet.

Stuurt GL waarnemers daarheen dan?
Ze hebben daar natuurlijk al aardig wat contacten zitten.
pi_92336297
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je post nu wel erg simplistisch.
Wat is simplistisch aan deze veronderstelling? Ik ben niet naïef hoor. :)
pi_92336313
wtf! Iemand heeft al mijn was op het rek verhangen en een stel onderbroeken gejat.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:54:30 #246
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92336330
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef ethiraseth het volgende:
Heh:

[..]

Het Amerikaanse zorgsysteem is echt geweldig, dat moeten we hier ook gaan invoeren ja.
Dus jij ziet in Amerika alleen maar een zorgsysteem, hoe kortzichtig zeg.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92336339
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben daar natuurlijk al aardig wat contacten zitten.
En als het vechten wordt, wat gaat Sap dan doen? Rutte vragen of hij de troepen terug zal trekken?
Haha.
pi_92336346
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik heb een aardig idee hoe het gaat. Er zijn nu wat compromissen gesloten, maar in werkelijkheid weten beide partijen waar ze aan toe zijn, en dat is niet wat jij in de media hoort. Zometeen draait het op een hele andere missie uit, en dat weet GL dondersgoed, maar hebben ongetwijfeld afgesproken dat zij niet de verantwoordelijkheid dragen. Je hebt daarom wel een punt, maar neemt niet weg dat hun achterban verschrikkelijk voor de gek gehouden wordt.
Hun achterban wist dat dit in het verkiezingsprogramma stond. Hoezo zijn ze dan voor de gek gehouden?
Zouden ze niet meer voor de gek zijn gehouden wanneer GL de weg van de minste weerstand had gekozen en tegen deze missie had gestemd?
pi_92336383
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Inderdaad. Discrimineren op religie is gewoon achterlijk.
Overigens mogen alle voordelen voor gelovigen ook zo snel mogelijk opgeheven worden van mij.
Een van de weinige punten waarop progressief links en progressief rechts elkaar vinden.

Jullie gaan echter economisch uit van socialisme, wij van kapitalisme.

pi_92336403
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En als het vechten wordt, wat gaat Sap dan doen? Rutte vragen of hij de troepen terug zal trekken?
Haha.
Ja dat zal inderdaad gebeuren. En wanneer de steun van GL, CU en D66 wegvalt zal het zeer lastig worden de missie door te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')