Yep.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de PVV een geweldige partij als redder van de verzorgingsstaat. Want bij liberalen is het woord zo ongeveer een vloek geworden.
PVV is anti EU en voor een Joods-Christelijk samenleving. Gewoon Nederland zoals het was![]()
Willen we liever Amerikaanse toestanden?
Volgens mij is er geen partij zo'n hartstochtelijk voorstander van Amerikaanse toestanden als de PVVquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de PVV een geweldige partij als redder van de verzorgingsstaat. Want bij liberalen is het woord zo ongeveer een vloek geworden.
PVV is anti EU en voor een Joods-Christelijk samenleving. Gewoon Nederland zoals het was![]()
Ze doen het harstikke goed hoor. En Rutte doet het nog beter. Het is toch gewoon een sterk staaltje als je GL inpalmt voor zo'n missie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook al zijn ze net begonnen, een goed begin is het halve werk. Ze moeten zichzelf nog flink verbeteren willen ze die 4,5 jaar uitzitten.
Je bent niet op de hoogte van de realiteit. Verdiep je, dat bevrijdt je.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD is juist destructief, waarom moet de verzorgingsstaat inkrimpen? Stel jij krijgt kanker dan kunnen je ouders voor de kosten op draaien? Of je raakt werkloos of je kunt geen baan vinden, wat ga je dan doen? Het criminele pad op? De WW inkorten? En dan je eigen huis opvreten omdat je geen werk kan vinden? Mensen die kinderen hebben en een zware financiële tegenslag te verduren krijgen op straat gooien?
Ontslagrecht versoepeling, afschaffen minimum loon? En dan oudere werkloos thuis en de jongeren voor een schijtloon werken?
Mensen zoals jou moeten heel vlug naar het beloofde land Amerika emigreren en flink stemmen op de republikeinen. Maar ga niet hier dit land naar de sodemieter helpen zoals dat volk met zo'n belachelijke gedachtegoed Amerika naar de knoppen hebben geholpen. Of geloof jij nog in "The American Dream", "The selfmade man" ik zal je wakker maken voor 95% die erin geloofde is het een nachtmerrie geworden.
Nee, dat is de VVD. PVV is helemaal geen voorstander van het snijden in de sociale zekerheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen partij zo'n hartstochtelijk voorstander van Amerikaanse toestanden als de PVV
Hij is ingepalmd door GL, hij heeft toegegeven aan al hun eisen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze doen het harstikke goed hoor. En Rutte doet het nog beter. Het is toch gewoon een sterk staaltje als je GL inpalmt voor zo'n missie?
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, ik zal eerlijk bekennen dat ik in realiteit aardig gematigd ben, maar alles met mate. We hebben een verzorgingsstaat die veel te groot is.quote:
Ojaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is ingepalmd door GL, hij heeft toegegeven aan al hun eisen.
Of ik breek m'n been niet en lach je uit vanuit m'n Bentley voor de deur met m'n penthouse aan Columbus ave.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
Ik kan niet wachten tot mensen als voorschrift of Mlg naar Amerika gaan, hun been breken en uit hun verzekering worden gezet omdat ze vergeten waren te melden dat ze ooit een verstandskies hebben laten trekken en daar een infectie aan overhielden. Oeps, opeens ben je failliet.
Zo op papier zou ik misschien gelijk hebben, hoewel de achterban van GL tegen de missie was. Maar in werkelijkheid stond het allang vast dat er een missie kwam, en daar heeft GL op de een of andere manier ook profijt van, maar daar komen we waarschijnlijk niet achter.quote:
Nee, hij heeft de ZEER NAÏEVE Jolanda Sap ingepalmd met een loze belofte over de praktisch aard van de missie (lees in de praktijk wordt het gewoon vechtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is ingepalmd door GL, hij heeft toegegeven aan al hun eisen.
Nee; als je gewoon alle moslims eruitgooit, heb je helemaal geen sociale zekerheid meer nodig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dat is de VVD. PVV is helemaal geen voorstander van het snijden in de sociale zekerheid.
Dat zijn nogal wat vooroordelen, maar slimme mensen zullen over het algemeen altijd wel een spaarrekening hebben, en desnoods valt er nog wel het een en ander te regelen met de banken, maar met links in de aanval zal dat ook niet meer zo makkelijk gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
Ik kan niet wachten tot mensen als voorschrift of Mlg naar Amerika gaan, hun been breken en uit hun verzekering worden gezet omdat ze vergeten waren te melden dat ze ooit een verstandskies hebben laten trekken en daar een infectie aan overhielden. Oeps, opeens ben je failliet.
Het is zo'n beetje de missie geworden die D66 en GL in hun motie gevraagd hadden en in hun verkiezingsprogramma staat. dan nog tegenstemmen zou wel hele opportunistische politiek zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo op papier zou ik misschien gelijk hebben, hoewel de achterban van GL tegen de missie was. Maar in werkelijkheid stond het allang vast dat er een missie kwam, en daar heeft GL op de een of andere manier ook profijt van, maar daar komen we waarschijnlijk niet achter.
De realiteit is dat men gevoed word door het kapitalisme, hebzucht en jaloezie zijn aan de orde van de dag, mijn buurman een 50inch tv? Dan ik een 52 inch tv, het liefst zetten ze de doos heel de week voor de deur. Dankzij het kapitalisme leven mensen met grote schulden, kopen alles op de pof het kan, mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Bedrijven als kredietje.nl worden mogelijk gemaakt door het kapitalisme, wat nou bevrijding? Dankzij het kapitalisme leven we in een nog strakker regime dan in het extreem communisme, door het kapitalisme zit je gevangen in jezelf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van de realiteit. Verdiep je, dat bevrijdt je.
We zullen zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de ZEER NAÏEVE Jolanda Sap ingepalmd met een loze belofte over de praktisch aard van de missie (lees in de praktijk wordt het gewoon vechten)
De PVV is niet minder wereldvreemd en ranzig maakbaarheidlievend dan GroenLinks hoor...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de ZEER NAÏEVE Jolanda Sap ingepalmd met een loze belofte over de praktisch aard van de missie (lees in de praktijk wordt het gewoon vechten)
De kans op verwonding in het openbaar vervoer is in ieder geval aardig minder dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; als je gewoon alle moslims eruitgooit, heb je helemaal geen sociale zekerheid meer nodig.
PVV wil geen enkele - normaal gedragende - Moslim het land uitgooien. Hij wil er alleen gene Moslims meer bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; als je gewoon alle moslims eruitgooit, heb je helemaal geen sociale zekerheid meer nodig.
Achteraf spreken is natuurlijk wat makkelijk, maar zeker GroenLinks zou zich toch moeten afvragen of ze een dergelijke motie wel hadden moeten indienen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje de missie geworden die D66 en GL in hun motie gevraagd hadden en in hun verkiezingsprogramma staat. dan nog tegenstemmen zou wel hele opportunistische politiek zijn.
Ik heb het puur over deze missie. Als die zo uitgevoerd wordt als nu afgesproken is dat precies waar GL en D66 mee de verkiezingen in gingen en aanzienlijk minder vergaand dan wat VVD en CDA wouden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duke, jij bent toch niet zo mega-naïef als Sap mag ik hopen?
Dat is waar al zal dat afkomstig zijn van een streven naar internationale solidariteit wat er toch wel in zit bij hen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Achteraf spreken is natuurlijk wat makkelijk, maar zeker GroenLinks zou zich toch moeten afvragen of ze een dergelijke motie wel hadden moeten indienen.
En zo kan je als GL je hoofd lekker in het zand steken. Straks kunnen ze zeggen "wir haben es nicht gewußt" als het helemaal uit de hand is gelopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
We zullen zien. En op die manier kan je natuurlijk alles wegwuiven
Helemaal fout.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
De realiteit is dat men gevoed word door het kapitalisme, hebzucht en jaloezie zijn aan de orde van de dag, mijn buurman een 50inch tv ik dan een 52 inch tv, het liefst zetten ze de doos heel de week voor de deur. Dankzij het kapitalisme leven mensen met grote schulden, kopen alles op de pof het kan, mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Bedrijven als kredietje.nl worden mogelijk gemaakt door het kapitalisme, wat nou bevrijding? Dankzij het kapitalisme leven we in een nog strakker regime dan in het extreem communisme, door het kapitalisme zit je gevangen in jezelf.
Ja. En nee, die van Nederland is echt niet te groot. Dat is een rechtse leugen om nog meer af te breken, tot er niks over is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat vooroordelen, maar slimme mensen zullen over het algemeen altijd wel een spaarrekening hebben, en desnoods valt er nog wel het een en ander te regelen met de banken, maar met links in de aanval zal dat ook niet meer zo makkelijk gaan.
Je hebt btw ook een post van mij gemist. Ben jij voor een verzorgingsstaat?
Het kapitalisme vergt wat verantwoordelijk. Althans, dat probeer je mij duidelijk te maken. Het kapitalisme biedt kansen, en waar je kansen aangrijpt, neem je ook risico's. Het is iets anders dan een staat waar de overheid je broek ophoudt, waar minstens zoveel over te zeggen valt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
De realiteit is dat men gevoed word door het kapitalisme, hebzucht en jaloezie zijn aan de orde van de dag, mijn buurman een 50inch tv ik dan een 52 inch tv, het liefst zetten ze de doos heel de week voor de deur. Dankzij het kapitalisme leven mensen met grote schulden, kopen alles op de pof het kan, mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Bedrijven als kredietje.nl worden mogelijk gemaakt door het kapitalisme, wat nou bevrijding? Dankzij het kapitalisme leven we in een nog strakker regime dan in het extreem communisme, door het kapitalisme zit je gevangen in jezelf.
Jij vindt selecteren op religie dus wel een goed plan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV wil geen enkele - normaal gedragende - Moslim het land uitgooien. Hij wil er alleen gene Moslims meer bij.
Ik neem aan dat ze heb kabinet zeer intensief op de vingers zullen kijken bij de uitvoering van deze missie. Interview met Sap gelezen in de Volkskrant vandaag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En zo kan je als GL je hoofd lekker in het zand steken. Straks kunnen ze zeggen "wir haben es nicht gewußt" als het helemaal uit de hand is gelopen
Bingo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Het kapitalisme vergt wat verantwoordelijk. Althans, dat probeer je mij duidelijk te maken. Het kapitalisme biedt kansen, en waar je kansen aangrijpt, neem je ook risico's. Het is iets anders dan een staat waar de overheid je broek ophoudt, waar minstens zoveel over te zeggen valt.
Allemaal theorie, duke. Dit gaat over mensenlevens. Mensen die hier ook familie hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het puur over deze missie. Als die zo uitgevoerd wordt als nu afgesproken is dat precies waar GL en D66 mee de verkiezingen in gingen en aanzienlijk minder vergaand dan wat VVD en CDA wouden.
Inderdaad. Discrimineren op religie is gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt selecteren op religie dus wel een goed plan?
Wacht maar, jij bent de volgende.
Religie moet je lekker voor jezelf houden, dus dat moet de overheid ook.
Je post nu wel erg simplistisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allemaal theorie, duke. Dit gaat over mensenlevens. Mensen die hier ook familie hebben.
Er zijn soldaten te weinig daar. De opgeleide politiemensen worden straks gewoon als soldaat ingezet. Dat kan zelfs GL op 3 vingers natellen.
Het Amerikaanse zorgsysteem is echt geweldig, dat moeten we hier ook gaan invoeren ja.quote:Personal bankruptcies are typically filed under Chapter 7 or Chapter 13. Personal Chapter 11 bankruptcies are relatively rare. The American Journal of Medicine says over 3 out of 5 personal bankruptcies are due to medical debt.[47]
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze heb kabinet zeer intensief op de vingers zullen kijken bij de uitvoering van deze missie. Interview met Sap gelezen in de Volkskrant vandaag?
Ik heb een aardig idee hoe het gaat. Er zijn nu wat compromissen gesloten, maar in werkelijkheid weten beide partijen waar ze aan toe zijn, en dat is niet wat jij in de media hoort. Zometeen draait het op een hele andere missie uit, en dat weet GL dondersgoed, maar hebben ongetwijfeld afgesproken dat zij niet de verantwoordelijkheid dragen. Je hebt daarom wel een punt, maar neemt niet weg dat hun achterban verschrikkelijk voor de gek gehouden wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het puur over deze missie. Als die zo uitgevoerd wordt als nu afgesproken is dat precies waar GL en D66 mee de verkiezingen in gingen en aanzienlijk minder vergaand dan wat VVD en CDA wouden.
Ze hebben daar natuurlijk al aardig wat contacten zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Stuurt GL waarnemers daarheen dan?
Dus jij ziet in Amerika alleen maar een zorgsysteem, hoe kortzichtig zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef ethiraseth het volgende:
Heh:
[..]
Het Amerikaanse zorgsysteem is echt geweldig, dat moeten we hier ook gaan invoeren ja.
En als het vechten wordt, wat gaat Sap dan doen? Rutte vragen of hij de troepen terug zal trekken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben daar natuurlijk al aardig wat contacten zitten.
Hun achterban wist dat dit in het verkiezingsprogramma stond. Hoezo zijn ze dan voor de gek gehouden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb een aardig idee hoe het gaat. Er zijn nu wat compromissen gesloten, maar in werkelijkheid weten beide partijen waar ze aan toe zijn, en dat is niet wat jij in de media hoort. Zometeen draait het op een hele andere missie uit, en dat weet GL dondersgoed, maar hebben ongetwijfeld afgesproken dat zij niet de verantwoordelijkheid dragen. Je hebt daarom wel een punt, maar neemt niet weg dat hun achterban verschrikkelijk voor de gek gehouden wordt.
Een van de weinige punten waarop progressief links en progressief rechts elkaar vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad. Discrimineren op religie is gewoon achterlijk.
Overigens mogen alle voordelen voor gelovigen ook zo snel mogelijk opgeheven worden van mij.
Ja dat zal inderdaad gebeuren. En wanneer de steun van GL, CU en D66 wegvalt zal het zeer lastig worden de missie door te zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En als het vechten wordt, wat gaat Sap dan doen? Rutte vragen of hij de troepen terug zal trekken?
Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |