Nou nee, het gaat er mij om dat het nieuws straks niet alleen maar over het MO gaat....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet-westerse mensen die belangrijk zijn?! Oh nee mijn wereldbeeld!
Alsof er verder wat belangrijks aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee, het gaat er mij om dat het nieuws straks niet alleen maar over het MO gaat....
Als eerste sinds Paars-1? Geloof er niets van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onthou mij maar. Dit kabinet zit de rit uit![]()
Tja jij bent PVV-liefhebber dus dan snap ik dat welquote:En ik hoop het maar ergens, want 1000 x liever dit kabinet dan een gedrocht met GL of D66
Er is nog maar weinig noemenswaardig fout gegaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als eerste sinds Paars-1? Geloof er niets van.
Daarvoor gaat er in de eerste maanden al teveel fout.
Ik heb niks met liberalisme.quote:Tja jij bent PVV-liefhebber dus dan snap ik dat wel.
Mijn LaLa-Land, wat doe je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien valt het kabinet. Dat is interessant en nog leuk ook
Liberalisme is het beste wat ons is overkomen man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is nog maar weinig noemenswaardig fout gegaan.
[..]
Ik heb niks met liberalisme.
Ze hebben nog niks gedaan en er was toch al veel gedoe. Leers heeft het zwaar want hij kan het zowel in de ogen van Wilders als die van de oppositie nooit goed doen. Rosenthal blijkt te licht voor zijn functie. Rutte leverde bij het eerste lastige dossier alles uit aan de oppositie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is nog maar weinig noemenswaardig fout gegaan.
[..]
Dat weet ik.quote:Ik heb niks met liberalisme.
Eindelijk je PVV-periode achter je gelaten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Liberalisme is het beste wat ons is overkomen man.
Nee hoor, alhoewel ik wel op de VVD ga stemmen. De PVV is mij te pro verzorgingsstaat, die moet juist inkrimpen. Daarbij lijkt de PVV onderhand wel een 50 plus partij, niets constructiefs dus voor een 18 jarige jongeman.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eindelijk je PVV-periode achter je gelaten?
Wat is liefdevoller dan dat. Gelukkig dat je het iets doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik was vandaag met zo'n jongen in discussie vandaag, wij hadden het geloof en wat daar mee samenhangt, uiteindelijk kwam het zover tot ie mij vroeg als ik bekeerd wilde worden
Al heeft mij dat wel van m'n apropo gebracht omdat hij het echt meende
Laat ik het zo zeggen: Het zet je wel aan het denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is liefdevoller dan dat. Gelukkig dat je het iets doet.
Ze zijn nog maar net begonnen, dus wat verwacht je? En natuurlijk hebben sommigen het even lastig bij het vinden van evenwicht. Leers gaat het gewoon redden. Rosenthal lijkt mij inderdaad te licht, maar de man is wel eerlijk en zelfkritisch. Hij leert en komt er wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks gedaan en er was toch al veel gedoe. Leers heeft het zwaar want hij kan het zowel in de ogen van Wilders als die van de oppositie nooit goed doen. Rosenthal blijkt te licht voor zijn functie. Rutte leverde bij het eerste lastige dossier alles uit aan de oppositie.
[..]
Ik vind het maar onzinnig om te gaan geloven in hetgeen wat de eerste beste relikneus je aansmeert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is liefdevoller dan dat. Gelukkig dat je het iets doet.
En mens wordt nooit dommer van nadenkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Het zet je wel aan het denken
Ach als het aankomt op de babyboombelangen zit je bij de VVD net zo goed als bij de PVV hoor. Zijn toch beide echte 50+ clubs (net als PvdA en CDA overigens)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, alhoewel ik wel op de VVD ga stemmen. De PVV is mij te pro verzorgingsstaat, die moet juist inkrimpen. Daarbij lijkt de PVV onderhand wel een 50 plus partij, niets constructiefs dus voor een 18 jarige jongeman.
Dat hoeft ook niet bij de eerste de beste hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzinnig om te gaan geloven in hetgeen wat de eerste beste relikneus je aansmeert.
Ook al zijn ze net begonnen, een goed begin is het halve werk. Ze moeten zichzelf nog flink verbeteren willen ze die 4,5 jaar uitzitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar net begonnen, dus wat verwacht je? En natuurlijk hebben sommigen het even lastig bij het vinden van evenwicht. Leers gaat het gewoon redden. Rosenthal lijkt mij inderdaad te licht, maar de man is wel eerlijk en zelfkritisch. Hij leert en komt er wel.
Misschien dat je gelijkt hebt, alleen is de VVD wel het meest vooruitstrevende op rechts. Daarbij is denkt de VVD wel degelijk na over de toekomst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach als het aankomt op de babyboombelangen zit je bij de VVD net zo goed als bij de PVV hoor. Zijn toch beide echte 50+ clubs (net als PvdA en CDA overigens)
Die jongen bedoelde het oprecht goed, alleen is hij zo gelovig dat ie zelfs homoseksualiteit vreemd vindt. Of het fenomeen van niet naar de kerk gaan. Ik mag die jongen best hoor maar het zijn absoluut niet mijn opvattingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzinnig om te gaan geloven in hetgeen wat de eerste beste relikneus je aansmeert.
Ja hoe die toekomst financieel zo veilig mogelijk is voor 50+'ers met een eigen huis en hun VUT-regeling in het vizier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Daarbij is denkt de VVD wel degelijk na over de toekomst.
De VVD is juist destructief, waarom moet de verzorgingsstaat inkrimpen? Stel jij krijgt kanker dan kunnen je ouders voor de kosten op draaien? Of je raakt werkloos of je kunt geen baan vinden, wat ga je dan doen? Het criminele pad op? De WW inkorten? En dan je eigen huis opvreten omdat je geen werk kan vinden? Mensen die kinderen hebben en een zware financiële tegenslag te verduren krijgen op straat gooien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, alhoewel ik wel op de VVD ga stemmen. De PVV is mij te pro verzorgingsstaat, die moet juist inkrimpen. Daarbij lijkt de PVV onderhand wel een 50 plus partij, niets constructiefs dus voor een 18 jarige jongeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |