Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waar zouden wij nu zijn zonder jou?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bank
![]()
oja, en de nieuwste sudoku
jij bent echt zo verschrikkelijk lief hequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bank
![]()
oja, en de nieuwste sudoku
WB LLquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Dan benne we mooi weer op tied thuus
Sterkte snuitje, doe maar rustig aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Maar cd is afgelopen, hopelijk kan ik beneden wat tot rust komen
Heee Sasquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Waaaaaat goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Trouwens, praat je nou Limburgsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Nou dan doe je dat tochquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik sta echt op het punt om in tranen uit te barsten..
Ja zal ik doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sterkte snuitje, doe maar rustig aan
Jupquote:
Ha Peterquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee Sas
Ik heb vandaag een nieuwsberichtje van je gelezen
Ik ben altijd redelijk snel klaar met dat soort dingen .. stadquote:
Eén maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee Sas
Ik heb vandaag een nieuwsberichtje van je gelezen
Maar dat lukt dus niet..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch![]()
Als het een doel dient is het goed
ik kijk zelden naar wie het post, bij deze zag ik het toevalligquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén maar![]()
![]()
Ze heeft er vandaag een beetje boel gepost hoor!
Thuisquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
Waar zouden wij nu zijn zonder jou?
nee joh, gekkie, ik heb gewoon een dekentje en een kussentje en van die dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
jij bent echt zo verschrikkelijk lief he
vast niet voor je rijbewijs?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ha Peter
Nou wat leuk joh![]()
[..]
Ik ben altijd redelijk snel klaar met dat soort dingen .. stad
quote:
quote:[..]
Ik ben altijd redelijk snel klaar met dat soort dingen .. stad
jij denkt dat zaterdag die bril al klaar is ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu zeker tot zaterdag wachten totdat we hem krijgen te zien?
ik geef je nu alvast even een dikke pre zaterdag knufquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thuis
[..]
nee joh, gekkie, ik heb gewoon een dekentje en een kussentje en van die dingen![]()
behalve de nougat, die loog ikmaar dat is zooooooooooooo lekker
![]()
en de sudoku. maar die zou ik desnoods nu nog gaan kopen
Oh nouquote:
Doe ik wel ffquote:
Weet ik veel, ik heb geen brilquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij denkt dat zaterdag die bril al klaar is ?
ah, geslaagd voor een brilquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij denkt dat zaterdag die bril al klaar is ?
oehquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef je nu alvast even een dikke pre zaterdag knuf![]()
Nee west-friesquote:
rijbewijsquote:
nouja geslaagd voor een brilquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En en en en en? Vertel!
[..]!
En ik dacht dat vrouwen....![]()
?
Oké dat loog ik, ik heb wel 2 brillenquote:
ik bedoel maarquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nouDan pak je een biertje. Werkt bij mij altijd wel. Beetje rake muziek op zetten en blèren maar
![]()
Hee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zaterdag eerst terug om te meten
eigenlijk ben jij best wel een lieve gozerquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nouDan pak je een biertje. Werkt bij mij altijd wel. Beetje rake muziek op zetten en blèren maar
![]()
ik moest drie keer terugkomen, en ze waren 3x totaal verschillend, maar er is wel een goede bril uitgeroldquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zaterdag eerst terug om te meten
Op het 'benne' na, is het precies Limburgsquote:
Brilquote:[..]
nouja geslaagd voor een bril
ik haat shoppen(ik kan het stiekem wel, maar alleen als het rustig is en ik veel geld heb)
Ja dat is een ding wat zeker isquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is fijn om te weten dat er mensen voor je klaar staan hier![]()
Niet doen.. dat is nergens voor nodig hoorquote:
jij bent ook een geval apartquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moest drie keer terugkomen, en ze waren 3x totaal verschillend, maar er is wel een goede bril uitgerold
leer quotenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het 'benne' na, is het precies Limburgs!
[..]
Bril![]()
![]()
![]()
Wavoor montuur? En veel verschil in sterkte?
OMG?
ik snap hem niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Fha het volgende:
Boos
Ik slaap vanavond verdomme wel gewoon met deken en laken apart en dan zoekt henry het maandag maar verder uit. Stomme kut kamer die veel te klein is
goei het eruit Fha, want:quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Fha het volgende:
Boos
Ik slaap vanavond verdomme wel gewoon met deken en laken apart en dan zoekt henry het maandag maar verder uit. Stomme kut kamer die veel te klein is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is fijn om te weten dat er mensen voor je klaar staan hier![]()
Niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
ik snap hem niet helemaal geloof ik
Wat heeft GF je misdaan?
En twee weken als je normale glazen hebt en het extreem glad is op de wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een week als je normale glazen hebt
Oh maar dat wist ik al heeeel langquote:
Niet GF. Henry ZS. Das haar verloofde!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap hem niet helemaal geloof ik
Wat heeft GF je misdaan?
daar ben ik ook bang voorquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En twee weken als je normale glazen hebt en het extreem glad is op de weg.
gewoon een ander hotel zoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor
Ik heb een accomodatie probleem en dat is best lastig
ah oke, ja dat is knap lastig danquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Niksmaar mijn Henry is er niet en het bed opmaken in mijn eentje lukt dus niet
ja zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet GF. Henry ZS. Das haar verloofde!
GF is Henry MS.
Nog niet eens getrouwd en NU al ruziequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Fha het volgende:
Boos
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En twee weken als je normale glazen hebt en het extreem glad is op de weg.
Dat zijn dus van die dingen dat ik echt helemaal kan exploderen hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke, ja dat is knap lastig dan![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een ander hotel zoeken
Nee manquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij best wel een lieve gozer
Schat, wij hadden al ruzie voor we überhaupt weer een stel warenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet eens getrouwd en NU al ruzie![]()
Kjoedt
ik kan me er iets bij voorstellen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die dingen dat ik echt helemaal kan exploderen hahaha![]()
Dus ik heb net heeeel boos de deken op het bed gegooid met "nou dan toch niet!!" en nu heb ik thee
Moet ook kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Schat, wij hadden al ruzie voor we überhaupt weer een stel waren![]()
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
ik kan me er iets bij voorstellen..
Sorry mijn grapje over GF was een beetje flauw eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
IK BEN JE SCHAT NIETquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Schat, wij hadden al ruzie voor we überhaupt weer een stel waren![]()
Moet ik even komen helpen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Niksmaar mijn Henry is er niet en het bed opmaken in mijn eentje lukt dus niet
Ohwja sorry, dat was alleen op msn hehquote:
Samen met jou bed op makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik even komen helpen?
Neem ik meteen de tsjokolat-tsjip-koekies mee
Woaah jaaahquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik even komen helpen?
Neem ik meteen de tsjokolat-tsjip-koekies mee
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niet hoorVinnuk heul nie erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Lach er maar mee, mijn bril was in december dus mooi wel een week later dan gepland.quote:
Maken? MAKEN?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah jaaah![]()
OehDie ga ik morgen denk ik ook maar even kopen
Of maken
Ik ook en ik kan het wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan veel vervelendere dingen bedenken
Maar als nog moet de deken wel in de overtrekquote:
Ja als ik een maak-doosje kan vinden in de winkel is dat best een goed idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maken? MAKEN?
Ik kom op bezoek
Ik zie nu pas dat je het tegen mij hadquote:
ja, want ongeduldig, want MAN ze ruiken zooooooo goddelijk lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja als ik een maak-doosje kan vinden in de winkel is dat best een goed idee eigenlijkEn dan eten als ze nog warm zijn en dan stiekem heus wel je tong branden
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mocht helemaal niet zo veel doen(lees: niks)
Graag 2quote:
Is niet ergquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je het tegen mij had![]()
Samen met jou soppen in de badkamer
daarom deed ik was opvouwen netquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag 2
[..]
Is niet erg
Hoe dan ook samen huishouden doen
Die onthou ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
Is niet erg
Hoe dan ook samen huishouden doen
Maar nu moeten we niet Marijke vergeten![]()
![]()
EN anders eet Bolle ze opquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want ongeduldig, want MAN ze ruiken zooooooo goddelijk lekker![]()
![]()
![]()
OMG! Ja. Tsjokolat-tsjip-Bolle kan echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
EN anders eet Bolle ze opDus het moet gewoon wel
Hij heeft nog lasagne van gister op zijn neusquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Ja. Tsjokolat-tsjip-Bolle kan echt niet
tja, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dus samen met ST![]()
En Marijke niet te vergeten![]()
w00tquote:
Meer een gevalletje elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms zit het mee, soms zit het egen
Nouja, de bedoeling was iig goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet het na al die jaren nog steeds niet precies
2-8quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet het na al die jaren nog steeds niet precies
Ja en dan gaan we mijn bed opmaken en koekjes bakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat hoor ik, komen jullie schoonmaken bij me?
Hey Marijkequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat hoor ik, komen jullie schoonmaken bij me?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we mijn bed opmaken en koekjes bakken![]()
Dat vind ik nou ookquote:
En een staarwedstrijd met Bolle doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we mijn bed opmaken en koekjes bakken![]()
Dan weer de badkamer poetsen en bed op maken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben voor
[..]
Dat vind ik nou ook
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weer de badkamer poetsen en bed op maken?![]()
Maar Bolle doet echt heeel schattig de laatste tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En een staarwedstrijd met Bolle doen
Wanneer gaan we dan poetsen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDe badkamer moet nodig weer
![]()
Bollequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar Bolle doet echt heeel schattig de laatste tijd![]()
even foto uploaden..
quote:
PArdon?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je het tegen mij had![]()
Samen met jou soppen in de badkamer
lievvquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij komt dus sinds deze week ineens echt helemaal op ons liggen als we gaan slapenDan liggen we eigenlijk met zijn 2en te kroelen, maar dan komt meneer tussen/op ons beide liggen en dan is het goed
lieeeef
![]()
![]()
maar hij ging wel vet ruig spelen met Henry gisterHij ging helemaal Henry opjagen
vet stoer!
Die fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij komt dus sinds deze week ineens echt helemaal op ons liggen als we gaan slapenDan liggen we eigenlijk met zijn 2en te kroelen, maar dan komt meneer tussen/op ons beide liggen en dan is het goed
lieeeef
![]()
![]()
maar hij ging wel vet ruig spelen met Henry gisterHij ging helemaal Henry opjagen
vet stoer!
Je leest het goedquote:
het is echt net een kindquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lieeeef
![]()
![]()
vet stoer!
Oooooh, neeneeneeee, niet sip kijkenquote:
Uhuquote:
Oh shit, sorryquote:
Bollequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lieeeef
![]()
![]()
vet stoer!
Dit is niet het WIDM topic, dus hier hoeven we niet schijnheilig te doen.quote:
PARDON?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lieeeef
![]()
![]()
vet stoer!
wie heeft die foto gemaakt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lieeeef
![]()
![]()
vet stoer!
Blijf nog maar even liggen want Marijke was er ook bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
PARDON?
* MPG even van stoel af flikkert.
gewoon blijven zitten hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
PARDON?
* MPG even van stoel af flikkert.
Niet, die was toen...andere dingen aan het doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blijf nog maar even liggen want Marijke was er ook bij
Henryquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie heeft die foto gemaakt?
dan is het hem juist nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar D. is de mol, dat is iets te overduidelijk...
PARDON???????quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blijf nog maar even liggen want Marijke was er ook bij
Waaaauw!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
HenryIk sliep al en hij vond het te schattig om geen foto van te maken
Dus heel moeilijk met zijn telefoon en zn arm zo in de lucht zwevend enzo
Die was er even bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet, die was toen...andere dingen aan het doen
Dus nu gaan we het nog even dun over doenquote:
Lekker slapen lief meisje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu gaan we het nog even dun over doenMaar dan zonder Henry vanavond
Slaap lekker allemaal alvast, het was weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dromen snoedelewoepertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei het je tochquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
* MPG weer achterover flikkert...
Trusten Fhaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Stuquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat open eindesquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
Download je een boek, deel 1/12 t/m 12/12, blijkt het na 12/12 nog niet afgelopen te zijn
Dat is wel balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
Download je een boek, deel 1/12 t/m 12/12, blijkt het na 12/12 nog niet afgelopen te zijn
Het was geen einde, dat is het 'm juistquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat open eindes
owww dat is balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
Ja, dat snap ik wel hoor, schatquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het was geen einde, dat is het 'm juist
juist fijn, nog een deelquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel hoor, schat
twijfelde je er aan dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig
*hoofd weer op schouder legt
Mij!quote:
Hmm, vervelend allemaal...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mij!
heb diep emotionele problemen, zit aan de drank en spuit en slik twentieforseffen, ben extreem depressief en suïcidaal, en heb m'n frans huiswerk niet af.
SPOILER: mensen die WIDM nog niet hebben gezien NIET KLIKKEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
zekers, maar het is ook bijna weekend!quote:
What else is newquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mij!
heb diep emotionele problemen, zit aan de drank en spuit en slik twentieforseffen, ben extreem depressief en suïcidaal, en heb m'n frans huiswerk niet af.
Ooooh jij zieligertquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zekers, maar het is ook bijna weekend!
en morgen van het 1e tot het 9e
maar daarna weekend!
Probeer er van te genietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Dan maar even onder de douche gaan staan.
Koewl!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooooh jij zieligert![]()
Ik heb eerste vrijMaandag en vrijdag voortaan in ons nieuwe rooster
Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
doesj zequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
lemmeguess, brongstrow?quote:
doesj jij ze ook!quote:
Geniet van je douchequote:
gewaagt hoor!quote:
quote:
You are sooooooooooooooo doomed!quote:
Ik heb daar mijn pa voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
You are sooooooooooooooo doomed!
Want weet je hoe handig dat is... Iemand met een aanhanger in je kennissenkring. Die wil elk weekend wel komen helpen om zooi naar de stort te brengen, zooi bij de bouwmarkt te gaan halen, zooi naar een ander te brengen, van FOK! V&A gekochte zooi op te halen, etc.....
niemand had dat nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
You are sooooooooooooooo doomed!
Want weet je hoe handig dat is... Iemand met een aanhanger in je kennissenkring. Die wil elk weekend wel komen helpen om zooi naar de stort te brengen, zooi bij de bouwmarkt te gaan halen, zooi naar een ander te brengen, van FOK! V&A gekochte zooi op te halen, etc.....
sorry, ben voorlopig nog even hetro.quote:
Je moet het van de positieve kant bekijken!quote:
nah, zie bovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had de mijne wel mogen lenen
Zeker met extra suikerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe sterk mijn thee is
Hot als in ik weet niet waarom het zo warm isquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, ben voorlopig nog even hetro.
Slap bakkie, typisch Nederlandsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe sterk mijn thee is
Het gaat tot 110quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je moet het van de positieve kant bekijken!
da's verder dan 16
Melk en suiker met en scheutje theequote:
quote:Mensen die vrijdag met de trein willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen. Een storm die komende nacht over het land trekt kan het treinverkeer verstoren, meldden ProRail en NS donderdagavond.
Om de hinder voor het treinverkeer zo veel mogelijk te beperken, splitsen de spoorbedrijven de treindienst in de kop van Noord-Holland vanaf komende nacht af van de rest van Nederland.
Het KNMI voorspelt voor de komende nacht stormachtige zuidwestelijke wind met in het noordwestelijk kustgebied mogelijk zware windstoten tot 85 kilometer per uur.
Hai Whiskquote:
Da's op z'n Engelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Melk en suiker met en scheutje thee![]()
![]()
![]()
verbaast het je nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
kut stink schijt prorail flikkers
[..]
Getverrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, op z'n Engels is heel wat andersquote:
NEEEEEEEE, ik zou morgen bezoek krijgen vanuit de andere kant van het landquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
[..]
Nee, MartRail dan:quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
[..]
Engelse thee is meestal erg sterk. Melk erin is dan juist prettigquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, op z'n Grieks is heel wat andersquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels is heel wat anders
Ow?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels is heel wat anders
Melk in je thee is zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Melk in de theequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Engelse thee is meestal erg sterk. Melk erin is dan juist prettig
Ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, op z'n Grieks is heel wat anders
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Melk in de thee![]()
![]()
Suiker in de thee![]()
Stuifkoe in je thee, DAS pas ranzigquote:
Stuifkoequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Stuifkoe in je thee, DAS pas ranzig.
*ril* theestraf van jj*ril*
1 keer per ongeluk gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Stuifkoe in je thee, DAS pas ranzig.
*ril* theestraf van jj*ril*
nee, maar als jij dat graag wilt...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow?
JE bedoelt, das met een zatte slettebak?
* MPG giet er vast een breezer inquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar als jij dat graag wilt...
Woestijnkoe toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Is het zelfde als de drogekoe
Ja. De stuifkoe.quote:
Da's koffie sowiesoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
1 korreltje suiker in mijn koffie en ik drink het niet meer, dat is zooooo ranzig
Precies.. In koffie ook trouwensquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
1 korreltje suiker in mijn koffie en ik drink het niet meer, dat is zooooo ranzig
ik vrees dat je een paar jaar te laat bent, je zult uit een ander vaatje moeten tappenquote:
quote:
Ja dus? Daar klappert even 228 ton VIRM van uit de ban of wat?quote:
ja, bahquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik een slettebak ben?
Nee hoor, zeer zeker nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vrees dat je een paar jaar te laat bent, je zult uit een ander vaatje moeten tappen
Dammmquote:
Ik heb liever completa dan verse koffieroomquote:
ja joh er zijn al 3 treinen omgevallen tussen Schagen en Alkmaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dus? Daar klappert even 228 ton VIRM van uit de ban of wat?
quote:
Dat dus. Koffie moet zwart en sterk zijn. Thee ook, trouwens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Lust helemaal NIKS in mijn koffie of thee
Thanks trouwens![]()
ik hoop dat ze mij niet aansteekt, zo vlak voor het weekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heerst enorm momenteel
Die koorts schijnt niet lang te duren
quote:
Wie is maxiwok???quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Je bent toch ook niet Brits, gekkie?
Ik drink koffie nog wel eens verschillendquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Thanks trouwens![]()
er is een miniwok, maxiwok en wokkinquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Wie is maxiwok???
Beterschap iig
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mij niet aansteekt, zo vlak voor het weekend![]()
DIT weekend
Als je je niet lekker voelt zaterdag dan mag je tegen mij aan hangen en kroel ik in je nekquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mij niet aansteekt, zo vlak voor het weekend![]()
DIT weekend
Nou dan.quote:
ik voel me niet lekker zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je je niet lekker voelt zaterdag dan mag je tegen mij aan hangen en kroel ik in je nek
Profiteur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink koffie nog wel eens verschillend
Verhelderend, thanks!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is een miniwok, maxiwok en wokkin
Ook een meisjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verhelderend, thanks!!![]()
Maxiwok is dus een meisje. En wat is mini-wok??
ik ook, altijd zwart, behalve op mijn werk daar capu, die zwarte koffie is zoooooo goorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink koffie nog wel eens verschillend
Als ik koffie drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |