abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:16:03 #1
331914 padvinder4
hallo ik ben nieuw
pi_92287542

» Discuss.
quote:
Journalisten wordt het werken onmogelijk gemaakt door de autoriteiten, maar de Egyptenaren zelf kunnen nog wel naar buiten om de wereld te laten zien wat er gebeurt in de straten van Caïro.

Sociale media

Op Twitter doen niet-journalisten uitgebreid verslag van de gebeurtenissen, op YouTube zijn veel filmpjes te vinden. Er staan veel compilatiefilmpjes van verschillende nieuwsuitzendingen, maar hoe meer (buitenlandse) journalisten de straat niet meer op kunnen, hoe meer we voor nieuws afhankelijk zullen zijn van amateurbeelden.
Christenen en moslims

Nevine Zaki geeft een verslag van de gebeurtenissen via Twitter. Zij plaatste ook de foto van het menselijke schild op het Tahrirplein. Een aantal christenen beschermt moslims tijdens het gebed.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)revolutie_egypte.xml

[ Bericht 25% gewijzigd door paddy op 04-02-2011 18:17:41 (nieuwsbericht aan toegevoegd) ]
ik doe aangifte bij de politie als je een troll bent!!! opgepast!!!!
pi_92287670
Sjezus -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_92287716
Het is niet netjes maar hij toeterde wel,
pi_92287719
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Sjezus -O-
Dat zei ik nou ook al toen ik het zag.
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:22:21 #5
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92287857
Hebben die mensen totaal geen moreel besef meer?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92287877
quote:
15s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Inderdaad. Beetje zomaar over de weg lopen waar ook auto's rijden :{
pi_92287924
quote:
15s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ze zijn gefrustreerd, geïrriteerd en ze worden met de dag kwader.
Dan krijg je er een die dit soort acties uit gaat halen
Twiddel
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:25:13 #8
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_92287974
What the fack :o :@

Sjeezus... :{
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_92288117
Ik dacht dat die politiebus over die groep heen ging maar uiteindelijk wordt er maar één iemand geschampt ja. Zeker weten een ' :{ '-actie maar nou ook weer niet zó shocking als in de titel staat.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:34:40 #10
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_92288407
Het is inderdaad maar één iemand, maar die bus had net zo goed een halve meter naar rechts kunnen draaien en er was niets gebeurd, en het was ook overduidelijk zijn gedachte dat het niet uit maakte hoeveel doden/slachtoffers er vielen...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_92290457
Het lintje komt daar steeds dichter bij het kruitvat
Juin uit Eigen Tuin!
pi_92292418
wtf?
Sisco Certified
pi_92292558
Tja, als die langzamer was gaan rijden was hij zelf de lul, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92292861
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is niet netjes maar hij toeterde wel,
:') :P

Maar de politie is toch al een paar dagen niet meer aanwezig op straat?
dus dit filmpje is al iets ouder lijkt me.. Of rijdt de politie wel nog soms rond in hun busjes?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_92293069
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, als die langzamer was gaan rijden was hij zelf de lul, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Inderdaad en wie weet wat er was gebeurd als hij ook maar een metertje verder erlangs reed, levensgevaarlijk. Nee dit is dan inderdaad een veel beter oplossing, wel dom dat ze niet eerst even een boelbar bevestigd hebben aan de bus om de risico's nog kleiner te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door HyperViper op 03-02-2011 21:05:07 ]
pi_92293655
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Inderdaad en wie weet wat er was gebeurd als hij ook maar een metertje verder erlangs reed, levensgevaarlijk. Nee dit is dan inderdaad een veel beter oplossing, wel dom dat ze niet eerst even een boelbar bevestigd hebben aan de bus om de risico's nog kleiner te maken.
Weet jij veel wat de situatie was, die politie-agenten zijn ook mensen. Wat er gebeurd is niet goed, maar om door een filmpje van 5 seconden (met busje) te zeggen dat de chauffeur totaal bij zinnen was of niet geschrokken is ook onzinnig. Hoe zou jij reageren met duizenden mensen met stokken, wapens en stenen die op je af rennen?

Nee uiteraard, je zou in de dode hoek kijken, de spiegeltjes netjes controleren en economisch verantwoord optrekken.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92293825
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Weet jij veel wat de situatie was, die politie-agenten zijn ook mensen. Wat er gebeurd is niet goed, maar om door een filmpje van 5 seconden (met busje) te zeggen dat de chauffeur totaal bij zinnen was of niet geschrokken is ook onzinnig. Hoe zou jij reageren met duizenden mensen met stokken, wapens en stenen die op je af rennen?

Nee uiteraard, je zou in de dode hoek kijken, de spiegeltjes netjes controleren en economisch verantwoord optrekken.
als je iemand voor zijn flikker rijdt, tij je niet met dezelfde bloedgang door
Juin uit Eigen Tuin!
pi_92293969
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:

[..]

als je iemand voor zijn flikker rijdt, tij je niet met dezelfde bloedgang door
Precies, je zou uit de auto stappen en een bloeddorstige menigte tegenstanders waar je net iemand van hebt aangereden vriendelijk assisteren.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92305929
quote:

[..]

:D! Goed punt, ik weet natuurlijk ook niet hoe ik zou reageren in zo'n situatie maar als ik kijk naar het gedrag van de agenten de afgelopen dagen kan ik mij nauwelijks voorstellen dat angst het motief was voor dit incident.
pi_92306098
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:D! Goed punt, ik weet natuurlijk ook niet hoe ik zou reageren in zo'n situatie maar als ik kijk naar het gedrag van de agenten de afgelopen dagen kan ik mij nauwelijks voorstellen dat angst het motief was voor dit incident.
Angst, woede, wraak, haat, wie weet. Je kan ook niet vergeten dat hun ook continu stenen op de kop krijgen, terecht of niet. Ik denk ook niet dat veel demonstranten een probleem zouden hebben een busje in te rijden op de politie eerlijk gezegd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92306535
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Angst, woede, wraak, haat, wie weet. Je kan ook niet vergeten dat hun ook continu stenen op de kop krijgen, terecht of niet. Ik denk ook niet dat veel demonstranten een probleem zouden hebben een busje in te rijden op de politie eerlijk gezegd.
Dat denk ik ook niet, maar die offensieve houding ontstond pas na het excessieve geweld afkomstig van de politie en hun vriendelijke vrienden, en zelfs toen waren de demonstranten nog vrij mild wat betreft het gebruik van geweld. De politie is hiervoor getraind en ik denk dat geen een van hun emoties dit incident goedpraat.
pi_92306585
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:58 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, maar die offensieve houding ontstond pas na het excessieve geweld afkomstig van de politie en hun vriendelijke vrienden, en zelfs toen waren de demonstranten nog vrij mild wat betreft het gebruik van geweld. De politie is hiervoor getraind en ik denk dat geen een van hun emoties dit incident goedpraat.
Ik praat het ook niet goed, ik zeg enkel dat in bepaalde situaties ik exact op eenzelfde manier gehandeld zou hebben. Wanneer ik met m'n auto/busje in een boze menigte terecht kom en ik moet mezelf zien te redden dan gebruik ik de bumper ook wel waar hij voor ontworpen is.

Kwalijk wellicht, maar we blijven mensen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92306637
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik praat het ook niet goed, ik zeg enkel dat in bepaalde situaties ik exact op eenzelfde manier gehandeld zou hebben. Wanneer ik met m'n auto/busje in een boze menigte terecht kom en ik moet mezelf zien te redden dan gebruik ik de bumper ook wel waar hij voor ontworpen is.

Eens.
pi_92306648
quote:
Tja, als hij niet was gaan rijden was niemand de lul. Dus je kan het hem wel kwalijk nemen.
quote:

[..]

Dat zeker. Dat is voor de bestuurder in dit filmpje echter niet het geval.
Conscience do cost.
pi_92306791
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Tja, als hij niet was gaan rijden was niemand de lul. Dus je kan het hem wel kwalijk nemen.

[..]

Dat zeker. Dat is voor de bestuurder in dit filmpje echter niet het geval.
Hij kwam uit de richting van dat plein daarachter met nog veel meer demonstranten, geen idee welke situatie hij uit kwam. Dit filmpje bied geen uitsluitsel, en bovendien moest hij wel uitrijden want hij werkt nog altijd voor de regering, corrupt en dictatoriaal als die is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92306976
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hij kwam uit de richting van dat plein daarachter met nog veel meer demonstranten, geen idee welke situatie hij uit kwam. Dit filmpje bied geen uitsluitsel, en bovendien moest hij wel uitrijden want hij werkt nog altijd voor de regering, corrupt en dictatoriaal als die is.
Dit filmpje biedt genoeg uitsluitsel want de man was in die situatie niet in direct gevaar. De betogers op wie hij in reed hadden nog geeneens door wat er aan de hand was.

Naast het feit dat hij ze gewoon makkelijk kon ontwijken.
Conscience do cost.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 01:33:35 #27
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_92307514
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_92307593
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:33 schreef Staal het volgende:

Wel een waarschuwing, zeer schokkend.
Net GTA maar dan echt :{
pi_92307638
Ongeciviliseerd zooitje daar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92307678
quote:

Barbaars, echt walgelijk.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 01:43:20 #31
42366 Staal
pi_92307744
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:40 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Barbaars, echt walgelijk.
Vrees dat er nog wel meer van dit soort beelden gepost zullen worden nu internet daar weer draait.
Het is goed dat ze het laten zien maar ik kan er erg slecht tegen.
Un certain jeune homme
pi_92307925
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef Staal het volgende:

[..]

Vrees dat er nog wel meer van dit soort beelden gepost zullen worden nu internet daar weer draait.
Het is goed dat ze het laten zien maar ik kan er erg slecht tegen.
Laten we het hopen, de waarheid mag gezien worden. Ik denk dat geen een gewoon mens hier echt goed tegen kan, het bloed spuit je gewoon bijna onder de nagels vandaan als je zoiets ziet.
pi_92307970
Ach ik heb 3 dagen geleden nog lichaamsdelen moeten ontwijken met de auto, geloof me, je went er aan dat soort onzin. Het is natuurlijk nooit fijn om te zien, maar na een tijd weet je hoe GTA Real Life er uit ziet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92308081
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ik heb 3 dagen geleden nog lichaamsdelen moeten ontwijken met de auto, geloof me, je went er aan dat soort onzin. Het is natuurlijk nooit fijn om te zien, maar na een tijd weet je hoe GTA Real Life er uit ziet.
Het is ook niet de gore waar het mij om gaat, meer de walgelijkheid van de daad zelf. Ik trek bijvoorbeeld een filmpje waarin een dwaas zijn schedel splijt door een domme actie van hemzelf een stuk beter dan dit. Je maakt mij trouwens wel erg nieuwschierig naar de reden dat je lichaamsdelen moest ontwijken, ben je een oorlogsjournalist of zo? :o
pi_92308151
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:58 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het is ook niet de gore waar het mij om gaat, meer de walgelijkheid van de daad zelf. Ik trek bijvoorbeeld een filmpje waarin een dwaas zijn schedel splijt door een domme actie van hemzelf een stuk beter dan dit. Je maakt mij trouwens wel erg nieuwschierig naar de reden dat je lichaamsdelen moest ontwijken, ben je een oorlogsjournalist of zo? :o
Dat dan weer wel, maar beiden zijn niet prettig, voor mij maakt 't vrij weinig uit hoe mensen om het leven zijn gekomen, het is allemaal even onprettig, tenzij het 'terecht' is geweest. En nee geen oorlogsjournalist, het is gewoon Afrika's dagelijks leven. Dit was m'n 2e lijk in evenveel weken.

Ben overigens zakenman, heb verder niks met pathologie of criminologie te maken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92308213
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat dan weer wel, maar beiden zijn niet prettig, voor mij maakt 't vrij weinig uit hoe mensen om het leven zijn gekomen, het is allemaal even onprettig, tenzij het 'terecht' is geweest.
True.

quote:
En nee geen oorlogsjournalist, het is gewoon Afrika's dagelijks leven. Dit was m'n 2e lijk in evenveel weken.

Ben overigens zakenman, heb verder niks met pathologie of criminologie te maken.
Ah je woont in Afrika, dat had ik nog niet door. Duidelijk.
pi_92308222
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef HyperViper het volgende:

[..]

True.

[..]

Ah je woont in Afrika, dat had ik nog niet door. Duidelijk.
Woonde inderdaad, gister weer geland in den ouden Nederlandschen samenleving (goddank).
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92308280
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Woonde inderdaad, gister weer geland in den ouden Nederlandschen samenleving (goddank).
Welkom terug ;) eindelijk weer aan de boerenkool.
pi_92308325
Inderdaad, merci! ;)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92309178
Geen 'militair' geweld, dan maar dit.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92311253
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht dat die politiebus over die groep heen ging maar uiteindelijk wordt er maar één iemand geschampt ja. Zeker weten een ' :{ '-actie maar nou ook weer niet zó shocking als in de titel staat.
Euh, als je goed kijkt zie je dat op het moment dat ie die mensen raakt, er eentje inderdaad lichtelijk geschampt lijkt, maar ik mis nog 1 a 2 mensen, die met het busje worden meegesleurd tot aan het einde van het filmpje :{ Die zitten dus nog klem onder/voor het busje :r
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_92311362
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Inderdaad, een bullbar is wel een vereiste dat weten ze zelfs in Iran.

http://www.dumpert.nl/med(...)rotesters_omver.html
pi_92312203
quote:
17s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is inderdaad maar één iemand, maar die bus had net zo goed een halve meter naar rechts kunnen draaien en er was niets gebeurd, en het was ook overduidelijk zijn gedachte dat het niet uit maakte hoeveel doden/slachtoffers er vielen...
daar reed een auto dus dat kon niet
pi_92334600
Een nieuwsbericht aan toegevoegd. Normaal gesproken is NWS niet happig op alleen een filmpje

Blijkbaar kunnen de journalisten niet veel ondernemen daar op dit moment en zijn we juist afhankelijk van de mensen zelf qua beeldmateriaal en nieuws.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_92337112
quote:

Als ik die lui te pakken had kunnen krijgen..... oehhhh

[ Bericht 0% gewijzigd door Mercer op 04-02-2011 19:13:19 ]
pi_92337328
Hm... lullig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:13:21 #47
42366 Staal
pi_92337360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef paddy het volgende:
Een nieuwsbericht aan toegevoegd. Normaal gesproken is NWS niet happig op alleen een filmpje

Blijkbaar kunnen de journalisten niet veel ondernemen daar op dit moment en zijn we juist afhankelijk van de mensen zelf qua beeldmateriaal en nieuws.
Misschien kun je zelfs beter de TT veranderen en naar MO doen.
Amateurbeelden o.i.d. Er zal vast nog wel genoeg op internet gezet worden de komende dagen.

Overigens heeft AlJazeera vandaag een paar keer het diplomatenfilmpje afgedraaid om te laten zien.
Un certain jeune homme
pi_92344267
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Misschien kun je zelfs beter de TT veranderen en naar MO doen.
Amateurbeelden o.i.d. Er zal vast nog wel genoeg op internet gezet worden de komende dagen.

Overigens heeft AlJazeera vandaag een paar keer het diplomatenfilmpje afgedraaid om te laten zien.
Ik ben het met Frutsel eens, dus haal even zijn quote aan :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Frutsel het volgende:
Neuh laat maar ff staan. Dat forum loopt lekker, kent inmiddels ook zijn eigen supportersschare en in NWS zul je ook wel egypte ontwikkelingen houden, daar is het inmiddels ook nieuws voor. Maar het staat je uiteraard vrij daar in MO ook een topic over te openen :)
;)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:37:53 #49
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_92353001
Fokkers zouden natuurlijk stoppen en zichzelf laten lynchen :')
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 00:09:10 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_92354673
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Nobu het volgende:
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:42:42 #51
42366 Staal
pi_92356236
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Nobu het volgende:
Nee, fuckertjes zoals jij denken dat zoiets een GTA spelletje is.
Un certain jeune homme
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:53:01 #52
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_92356671
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, fuckertjes zoals jij denken dat zoiets een GTA spelletje is.
Ik heb inderdaad weinig problemen met mensen die besluiten om het tuig dat ze naar het leven staat te overrijden.
pi_92360170
Het is gewoon een criminele feit wat de politie daar deed.

Je ziet dat het busje vanaf het begin te hard rijdt, wat blijkbaar opzet is. Je zag hoe al de andere auto's net daarvoor heel erg langzaam langs reden, een paar kwam bijna tot stilstand zelfs. En dan plotseling komt het politiebusje uit het niets vandaan en schept alles omver wat op zijn padje komt.

En het mist maar net een andere omstander, die de poging op het nippertje kan ontwijken.

Gewoon met opzet gedaan dus, en criminele feit.

Ik zie nergens hoe de politie bedreigd werd in die scene, door met stok zwaaiende psycho's :{
pi_92360206
quote:
:') Hoezo? Een zwaar bepantserde politievoertuig die zelfs de meeste kogels kan weren, moet bang zijn voor een relatief klein (hierbij bedoel ik 50 tot 100 mensen) groepje betogers die geeneens bewapend zijn? En gewoon doorlopen?

En de andere auto's net daarvoor zag je in alle rust doorheen rijden?

Kom toch op hypocriet.
pi_92360219
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

:') :P

Maar de politie is toch al een paar dagen niet meer aanwezig op straat?
dus dit filmpje is al iets ouder lijkt me.. Of rijdt de politie wel nog soms rond in hun busjes?
Ze doen geen patrouilles/grijpen niet in, maar wel logistieke vervoer en operaties. Dus voor zichzelf rijden ze wel rond, met andere woorden.
pi_92360237
quote:

[..]

1000 mensen? :') Hooguit 200.

Op je afrennen? :') Die gasten kregen niet eens de kans het busje zelfs te benaderen. Die kwam zo snel en plots in beeld.

En waar zie je mensen wapens hanteren in dat filmpje? :?

Word minister van propaganda of zo bij de overheid. Past wel bij je misschien.
pi_92360247
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, je zou uit de auto stappen en een bloeddorstige menigte tegenstanders waar je net iemand van hebt aangereden vriendelijk assisteren.
Nee maar hoe komt het dat er drie auto's net daarvoor voorbij waren gereden zonder problemen? En een zwaar uitgeruste politie-auto kan dat niet eens? :{ kom toch op joh
pi_92360258
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je doet tenminste een poging om versterking in te roepen en ambulances zodat je voldoende middelen hebt om de situatie aan te kunnen. Toch?
pi_92360279
quote:

[..]

Bangerd.
En wat dacht je van dat je misschien lopend in die groep terecht kwam? :')
Zou je je broek gepist hebben? Hartaanval?

Je past wel goed bij het beeld van de Nederlander als laffe slaaf van de overheid. Te dom en bang om ooit zelf aan een volksopstand te doen, ongeacht hoeveel en vaak ze door de overheid worden bedrogen.
pi_92360296
Wat een jammerlijk domme reacties op die eerste pagina. Jullie kunnen blijkbaar situaties alleen erg slecht beoordelen aan de hand van wat je ziet. De politie handelde in zelf-verdediging :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:48:35 #61
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92363145
Dat filmpje met een Amerikaanse ambassade wagen was een tikkeltje schokkender, vol in de menigte. Als iemand die nog kan vinden.
AFC AJAX
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:32:40 #62
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_92364103
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje met een Amerikaanse ambassade wagen was een tikkeltje schokkender, vol in de menigte. Als iemand die nog kan vinden.
zet dan ook even die van die brandweerauto neer die vind ik zelf nog het ergste van alles
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_92364400
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef msnk het volgende:
Je bedoelt die op de vorige pagina? ;)
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:14:28 #64
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_92371373
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 04:02 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee maar hoe komt het dat er drie auto's net daarvoor voorbij waren gereden zonder problemen? En een zwaar uitgeruste politie-auto kan dat niet eens? :{ kom toch op joh
Je zou bijna denken dat het iets te maken heeft met het feit dat dat geen politievoertuigen waren. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')