abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:42:42 #51
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_92356236
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Nobu het volgende:
Fokkers zouden natuurlijk stoppen en zichzelf laten lynchen :')
Nee, fuckertjes zoals jij denken dat zoiets een GTA spelletje is.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:53:01 #52
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_92356671
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, fuckertjes zoals jij denken dat zoiets een GTA spelletje is.
Ik heb inderdaad weinig problemen met mensen die besluiten om het tuig dat ze naar het leven staat te overrijden.
pi_92360170
Het is gewoon een criminele feit wat de politie daar deed.

Je ziet dat het busje vanaf het begin te hard rijdt, wat blijkbaar opzet is. Je zag hoe al de andere auto's net daarvoor heel erg langzaam langs reden, een paar kwam bijna tot stilstand zelfs. En dan plotseling komt het politiebusje uit het niets vandaan en schept alles omver wat op zijn padje komt.

En het mist maar net een andere omstander, die de poging op het nippertje kan ontwijken.

Gewoon met opzet gedaan dus, en criminele feit.

Ik zie nergens hoe de politie bedreigd werd in die scene, door met stok zwaaiende psycho's :{
pi_92360206
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, als die langzamer was gaan rijden was hij zelf de lul, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
:') Hoezo? Een zwaar bepantserde politievoertuig die zelfs de meeste kogels kan weren, moet bang zijn voor een relatief klein (hierbij bedoel ik 50 tot 100 mensen) groepje betogers die geeneens bewapend zijn? En gewoon doorlopen?

En de andere auto's net daarvoor zag je in alle rust doorheen rijden?

Kom toch op hypocriet.
pi_92360219
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

:') :P

Maar de politie is toch al een paar dagen niet meer aanwezig op straat?
dus dit filmpje is al iets ouder lijkt me.. Of rijdt de politie wel nog soms rond in hun busjes?
Ze doen geen patrouilles/grijpen niet in, maar wel logistieke vervoer en operaties. Dus voor zichzelf rijden ze wel rond, met andere woorden.
pi_92360237
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Weet jij veel wat de situatie was, die politie-agenten zijn ook mensen. Wat er gebeurd is niet goed, maar om door een filmpje van 5 seconden (met busje) te zeggen dat de chauffeur totaal bij zinnen was of niet geschrokken is ook onzinnig. Hoe zou jij reageren met duizenden mensen met stokken, wapens en stenen die op je af rennen?

Nee uiteraard, je zou in de dode hoek kijken, de spiegeltjes netjes controleren en economisch verantwoord optrekken.
1000 mensen? :') Hooguit 200.

Op je afrennen? :') Die gasten kregen niet eens de kans het busje zelfs te benaderen. Die kwam zo snel en plots in beeld.

En waar zie je mensen wapens hanteren in dat filmpje? :?

Word minister van propaganda of zo bij de overheid. Past wel bij je misschien.
pi_92360247
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, je zou uit de auto stappen en een bloeddorstige menigte tegenstanders waar je net iemand van hebt aangereden vriendelijk assisteren.
Nee maar hoe komt het dat er drie auto's net daarvoor voorbij waren gereden zonder problemen? En een zwaar uitgeruste politie-auto kan dat niet eens? :{ kom toch op joh
pi_92360258
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, je zou uit de auto stappen en een bloeddorstige menigte tegenstanders waar je net iemand van hebt aangereden vriendelijk assisteren.
Je doet tenminste een poging om versterking in te roepen en ambulances zodat je voldoende middelen hebt om de situatie aan te kunnen. Toch?
pi_92360279
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik praat het ook niet goed, ik zeg enkel dat in bepaalde situaties ik exact op eenzelfde manier gehandeld zou hebben. Wanneer ik met m'n auto/busje in een boze menigte terecht kom en ik moet mezelf zien te redden dan gebruik ik de bumper ook wel waar hij voor ontworpen is.

Kwalijk wellicht, maar we blijven mensen.
Bangerd.
En wat dacht je van dat je misschien lopend in die groep terecht kwam? :')
Zou je je broek gepist hebben? Hartaanval?

Je past wel goed bij het beeld van de Nederlander als laffe slaaf van de overheid. Te dom en bang om ooit zelf aan een volksopstand te doen, ongeacht hoeveel en vaak ze door de overheid worden bedrogen.
pi_92360296
Wat een jammerlijk domme reacties op die eerste pagina. Jullie kunnen blijkbaar situaties alleen erg slecht beoordelen aan de hand van wat je ziet. De politie handelde in zelf-verdediging :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:48:35 #61
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92363145
Dat filmpje met een Amerikaanse ambassade wagen was een tikkeltje schokkender, vol in de menigte. Als iemand die nog kan vinden.
AFC AJAX
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:32:40 #62
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_92364103
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje met een Amerikaanse ambassade wagen was een tikkeltje schokkender, vol in de menigte. Als iemand die nog kan vinden.
zet dan ook even die van die brandweerauto neer die vind ik zelf nog het ergste van alles
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_92364400
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef msnk het volgende:
Je bedoelt die op de vorige pagina? ;)
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:14:28 #64
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_92371373
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 04:02 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee maar hoe komt het dat er drie auto's net daarvoor voorbij waren gereden zonder problemen? En een zwaar uitgeruste politie-auto kan dat niet eens? :{ kom toch op joh
Je zou bijna denken dat het iets te maken heeft met het feit dat dat geen politievoertuigen waren. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')