Nee, fuckertjes zoals jij denken dat zoiets een GTA spelletje is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Nobu het volgende:
Fokkers zouden natuurlijk stoppen en zichzelf laten lynchen
Ik heb inderdaad weinig problemen met mensen die besluiten om het tuig dat ze naar het leven staat te overrijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, fuckertjes zoals jij denken dat zoiets een GTA spelletje is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, als die langzamer was gaan rijden was hij zelf de lul, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Ze doen geen patrouilles/grijpen niet in, maar wel logistieke vervoer en operaties. Dus voor zichzelf rijden ze wel rond, met andere woorden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]![]()
Maar de politie is toch al een paar dagen niet meer aanwezig op straat?
dus dit filmpje is al iets ouder lijkt me.. Of rijdt de politie wel nog soms rond in hun busjes?
1000 mensen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de situatie was, die politie-agenten zijn ook mensen. Wat er gebeurd is niet goed, maar om door een filmpje van 5 seconden (met busje) te zeggen dat de chauffeur totaal bij zinnen was of niet geschrokken is ook onzinnig. Hoe zou jij reageren met duizenden mensen met stokken, wapens en stenen die op je af rennen?
Nee uiteraard, je zou in de dode hoek kijken, de spiegeltjes netjes controleren en economisch verantwoord optrekken.
Nee maar hoe komt het dat er drie auto's net daarvoor voorbij waren gereden zonder problemen? En een zwaar uitgeruste politie-auto kan dat niet eens?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, je zou uit de auto stappen en een bloeddorstige menigte tegenstanders waar je net iemand van hebt aangereden vriendelijk assisteren.
Je doet tenminste een poging om versterking in te roepen en ambulances zodat je voldoende middelen hebt om de situatie aan te kunnen. Toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, je zou uit de auto stappen en een bloeddorstige menigte tegenstanders waar je net iemand van hebt aangereden vriendelijk assisteren.
Bangerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed, ik zeg enkel dat in bepaalde situaties ik exact op eenzelfde manier gehandeld zou hebben. Wanneer ik met m'n auto/busje in een boze menigte terecht kom en ik moet mezelf zien te redden dan gebruik ik de bumper ook wel waar hij voor ontworpen is.
Kwalijk wellicht, maar we blijven mensen.
zet dan ook even die van die brandweerauto neer die vind ik zelf nog het ergste van allesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje met een Amerikaanse ambassade wagen was een tikkeltje schokkender, vol in de menigte. Als iemand die nog kan vinden.
Je bedoelt die op de vorige pagina?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje met een Amerikaanse ambassade wagen was een tikkeltje schokkender, vol in de menigte. Als iemand die nog kan vinden.
Je zou bijna denken dat het iets te maken heeft met het feit dat dat geen politievoertuigen waren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee maar hoe komt het dat er drie auto's net daarvoor voorbij waren gereden zonder problemen? En een zwaar uitgeruste politie-auto kan dat niet eens?kom toch op joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |