abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:55:37 #226
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94524305
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Pun intended? ;)
Dagt ut wel, he? ;)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_94527056
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef evelien89 het volgende:
Weten jullie toevallig hoe het zit met staatsaansprakelijkheid als een militie (met personen die de nationaliteit van die staat hebben) volkerenmoord pleegt? Wanneer zou de staat wel aansprakelijk zijn? En waaaaar is dat toch te vinden?
Ik kom er niet uit met de ILC-artikelen, een schopje in de goede richting zou heel fijn zijn!

gr
Geloof dat er ook nog iets als het "effectieve controle" criterium bestaat. Dit staat in de genocide-zaak. Weet overigens niet zeker of dit correct is, maar meen me zoiets te herinneren.
pi_94533374
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef dreamzk het volgende:
Europese rechtsgeschiedenis was niet echt een toppertje vandaag, veel moeilijker dan verwacht. Volgens mij hadden meer studenten daar last van, want na het tentamen hoorde ik niemand zeggen dat het goed ging :P
Haha, Amsterdam? Hoorde van een vriendin van me die daar ook zit
dat vooral het tweede deel vreselijk was, een of ander essay schrijven,
pfff... moet er niet aan denken! Ik hoop dat je het toch goed hebt gemaakt!
pi_94534074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef avaz het volgende:

[..]

Geloof dat er ook nog iets als het "effectieve controle" criterium bestaat. Dit staat in de genocide-zaak. Weet overigens niet zeker of dit correct is, maar meen me zoiets te herinneren.
Je bedoelt met de door de VS getrainde en bewapende Somaliers?

De Taliban/Osama Bin Laden/Al qaeda is ook een leuke.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_94535263
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Haha, Amsterdam? Hoorde van een vriendin van me die daar ook zit
dat vooral het tweede deel vreselijk was, een of ander essay schrijven,
pfff... moet er niet aan denken! Ik hoop dat je het toch goed hebt gemaakt!
Yep, het opstel was zeker geen topper, onderwerp was erg moeilijk dus heb er maar het beste van gemaakt. Multiple choice toch beter gemaakt dan verwacht, 3/5 voor gekregen. Nu maar hopen dat mn opstel ook een 3/5 is en dan ben ik van rechtsgeschiedenis af :D
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:28:15 #231
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_94536157
Gisteren had ik mijn toets Inleiding Internationaal & Europees Recht. Ik moet toegeven dat ik mij had vergist in het internationale deel van dit vak, toch had ik volgens mij meer dan 10 van de 15 meerkeuzevragen goed voor dit onderdeel. Ik dacht dat het internationale deel makkelijker zou zijn dan het Europese deel. De meerkeuzevragen van Europees Recht waren al helemaal makkelijk op te zoeken, alleen was ik ongeduldig om die vragen snel te beantwoorden. Ik zag de open vragen en vijf van de zes vragen heb ik goed kunnen invullen. Ik had nog zelfs tijd om te flirten tijdens de toets, alleen moet ik dat de volgende keer niet doen aangezien mensen druk bezig zijn met hun toets. _O-

Mijn prognose is dat ik dit vak gehaald heb. Als ik mijn cijfer zou moeten inschatten, dan schat ik dat het cijfer voor dit vak tussen de 5,5 en 7,5 in. Ik moet trouwens nog het eindresultaat terugkrijgen van de groepsopdracht van het Europese deel van het vak. Voor het internationale & het Europese deel konden wij 15 punten halen. Mijn groep had 11 van de 15 punten voor de eindopdracht van het Internationale deel van het vak.
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:29:06 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94538944
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gisteren had ik mijn toets Inleiding Internationaal & Europees Recht. (...) Ik had nog zelfs tijd om te flirten tijdens de toets, alleen moet ik dat de volgende keer niet doen aangezien mensen druk bezig zijn met hun toets. _O-
Wilde ze niet gewoon alleen maar dat jij haar een antwoord voorzei? ;)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:37:15 #233
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_94539238
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wilde ze niet gewoon alleen maar dat jij haar een antwoord voorzei? ;)
Dat zou wel erg opvallen, aangezien zij in een blok schuin tegenover mij zat. Er was wel sprake van contact, maar ik ging maar snel verder met mijn toets ;) .
pi_94558394
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Yep, het opstel was zeker geen topper, onderwerp was erg moeilijk dus heb er maar het beste van gemaakt. Multiple choice toch beter gemaakt dan verwacht, 3/5 voor gekregen. Nu maar hopen dat mn opstel ook een 3/5 is en dan ben ik van rechtsgeschiedenis af :D
Nou ik hoop het maar voor je, want wat ik van haar heb gehoord was het niet het meest
geweldige vak... :P
pi_94559093
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gisteren had ik mijn toets Inleiding Internationaal & Europees Recht. Ik moet toegeven dat ik mij had vergist in het internationale deel van dit vak, toch had ik volgens mij meer dan 10 van de 15 meerkeuzevragen goed voor dit onderdeel. Ik dacht dat het internationale deel makkelijker zou zijn dan het Europese deel. De meerkeuzevragen van Europees Recht waren al helemaal makkelijk op te zoeken, alleen was ik ongeduldig om die vragen snel te beantwoorden. Ik zag de open vragen en vijf van de zes vragen heb ik goed kunnen invullen. Ik had nog zelfs tijd om te flirten tijdens de toets, alleen moet ik dat de volgende keer niet doen aangezien mensen druk bezig zijn met hun toets. _O-

Mijn prognose is dat ik dit vak gehaald heb. Als ik mijn cijfer zou moeten inschatten, dan schat ik dat het cijfer voor dit vak tussen de 5,5 en 7,5 in. Ik moet trouwens nog het eindresultaat terugkrijgen van de groepsopdracht van het Europese deel van het vak. Voor het internationale & het Europese deel konden wij 15 punten halen. Mijn groep had 11 van de 15 punten voor de eindopdracht van het Internationale deel van het vak.
Ik heb me ook vergist in het internationale deel. Vond dit zowel bij de MC als de casusvragen een stuk lastiger dan het Europese deel. Heb het net een beetje nagekeken en ik hoop dat ik net aan een 6je ga komen ;( En dat terwijl ik het vak juist zo interessant vond.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:27:21 #236
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_94559367
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Ik heb me ook vergist in het internationale deel. Vond dit zowel bij de MC als de casusvragen een stuk lastiger dan het Europese deel. Heb het net een beetje nagekeken en ik hoop dat ik net aan een 6je ga komen ;( En dat terwijl ik het vak juist zo interessant vond.
De casusvragen van het internationale gedeelte vielen mij mee. Alleen de derde vraag was een vage vraag waar ik tot mijn grote verbazing toch een aantal dingen juist had opgeschreven, maar ik verwacht niet de volle vijf punten. Het Europese deel was al helemaal makkelijk, alleen ben ik bij vraag 1 een artikel vergeten op te schrijven. Dat is gelukkig niet erg, want ik had de resterende artikelen opgeschreven.
pi_94562924
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Nou ik hoop het maar voor je, want wat ik van haar heb gehoord was het niet het meest
geweldige vak... :P
Zeker niet, ken ook niemand die het een leuk vak vind :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_94563663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zeker niet, ken ook niemand die het een leuk vak vind :P
Gelukkig hebben wij het op de UU niet, tenminste, voor zover ik weet :P
pi_94567533
Ondernemingsrecht ging vandaag goed voor mijn gevoel :) Had 'm moeilijker verwacht.
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:50:24 #240
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94567593
Alleen die vertegenwoordiging bij vereniging was een beetje lullig. Net als het ontslag van commisarissen :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_94567729
Vertegenwoordiging was mogelijk....toch? :') Commissarissen vond ik wel 'n kutvraag :@
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:54:46 #242
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94567816
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef avaz het volgende:
Vertegenwoordiging was mogelijk....toch? :') Commissarissen vond ik wel 'n kutvraag :@
Ja, vertegenwoordiging kon gewoon. Dat gebeuren met die raad van toezicht was niet een uit de wet vloeiende beperking d8 ik, dus ze hadden pech.

Ik had een heel verhaal bij die commisarissen, toen zag ik 2:161a enzo; ze moesten naar de ondernemingskamer :')
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_94567939
Ja dat had ik ook bij de vereniging.

Voor direct ontslag inderdaad naar de OK, ze konden bij vergadering slechts het vertrouwen opzeggen, wat tot ontslag zou leiden, maar dat was dan voor de hele RvC, en niet slechts voor de 2 commissarissen die zij wilden ontslaan. Zo had ik 't tenminste :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:58:17 #244
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94568006
Same here. Voor de rest was het vrij simpel vond ik :P 2 vragen die letterlijk overeenkwamen met arresten enzo.

Morgen burgerlijk proces, joepie :')
Bis bis bis
pi_94568055
Om 0900 hoorde ik :') Ik morgen Algemene rechtsleer....geloof om 5 of 6 uur! :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:01:45 #246
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94568202
Ow god, dat kutvak :') Sterkte, ken een aantal mensen die het dit jaar maar weer eens proberen.
Bis bis bis
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:13:09 #247
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_94576640
Kan iemand mij misschien vertellen of uitschrijven voor een tentamen verdere gevolgen voor me heeft dan dat ik het tentamen in de herkansing moet maken? Ik zie namelijk een tentamen van volgende week echt niet zitten en ik geloof dat ik me tot vandaag nog uit kan schrijven.. Heb nog niets aan het vak gedaan en de kans dat ik het haal zie ik nogal miniem in aangezien er ook maar 2 dagen zitten tussen het betreffende tentamen en een eerder tentamen (waar ik nu nog hard voor aan het leren ben)

edit: Betreft de RUG specifiek natuurlijk
pi_94584122
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij het op de UU niet, tenminste, voor zover ik weet :P
Zit bij grondslagen, laatste tentamen van dat vak, rechtsgeschiedenis. Vorig jaar nog een 7.5 voor gehaald, maar niet genoeg om het vak te halen :'(
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_94600438
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:48 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zit bij grondslagen, laatste tentamen van dat vak, rechtsgeschiedenis. Vorig jaar nog een 7.5 voor gehaald, maar niet genoeg om het vak te halen :'(
Ohhh yesss, daar heb ik een vrijstelling voor, thank god!!! Haha!
pi_94605943
Zo Strafrecht ging me heel erg goed af. Goed gevoel over deze tentamen periode :D
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')