laysaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
Dus trutjeskleding...en nu heb ik dat ook
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
Dus trutjeskleding...en nu heb ik dat ook
Benny CV is leuk, we gaan nu chineesquote:
Ik heb dat ene huis niet, dus daar kan ik niet bedelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny CV is leuk, we gaan nu chinees
Nou okequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Laysa het volgende:
Heren, dames![]()
Nah ik heb kekke blousjes gekocht en 2 vestjes....werd wel eens tijd voor wat nieuws
Dan bouw je het, 800 coins 2 x energyquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat ene huis niet, dus daar kan ik niet bedelen
die moet ik ook nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:48 schreef Kally het volgende:
Ik vind de nieuwe goals echt leuk, buiten het feit dat je 2 nieuwe buren moet vragen op een moment
Gelukkig spelen er nog meer CV
Heb je het alweer gepost? dan geef ik je er 5quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die moet ik ook nog
en nog 5 bijlen
haha thanksquote:
haha okquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
Crees wacht ff kap ik er 5
Hoi Symphie
Hoiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was jullie kwijt
Ik klim even uit bad
goed gedaan man, ziet er top uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!![]()
Symphinicaaaaaaaaaaaaaaa El Fokooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed gedaan man, ziet er top uit
Leuk maar ik doe niet meequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
wat leuk, beetje jammer dat ik totaal niet kan zingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat leuk, beetje jammer dat ik totaal niet kan zingen
Ik ga zaterdag al voor jullie "kraaien" dat is genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
Kan jou het schelen of je kunt zingen of niet
..het is 'blind'
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag al voor jullie "kraaien" dat is genoeg
Maar ook jij judasquote:
ben je al aan het oefenen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag al voor jullie "kraaien" dat is genoeg
Nee haha, nah ik zing sowieso veel ook al klinkt het nietquote:
quote:
ik ken hem ook wel redelijk uit mijn hoofdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
het ergste is dat ik het nummer helemaal ken, mijn buurmeisje vroeger die was 2 en was dol op dat nummer dus ik ging altijd dansen toen met haar
Doe mij is bijlen gevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Uit bad
Met een kop thee nieuws kijken en daarna GTST en mijn kind is te dik
Hoewel??? Komt er nog een leuke film vanavond?
nu het nog kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Straks lekker spaghetti essen, JaHWOL!
eventjes klikken bij mijn profiel op giftquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil wel.... maar ik kan het nietIk kan geen bijlengigifts versturen
Ik vraag net heb je ze nu, ik heb er 5 gegevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eventjes klikken bij mijn profiel op gift
Dan krijg je er zelf gelijk 1 terug
moet er nog 1quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag net heb je ze nu, ik heb er 5 gegeven
heb zequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag net heb je ze nu, ik heb er 5 gegeven
Ik snap er geen bal vanquote:
Luttequote:
Via de Wall Miran, jij plaatst nu ook een oproep net als met die wanten en truien enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van
Ik kan geen bijlen versturen, hoe de fuck doen jullie dat?
[..]
Lutte
Je doet Ask friends.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van
Ik kan geen bijlen versturen, hoe de fuck doen jullie dat?
[..]
Lutte
ik heb er weer 2 openstaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Via de Wall Miran, jij plaatst nu ook een oproep net als met die wanten en truien enzo
Luttemetoeter !!!!!quote:
ooooooooooooooooowquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Via de Wall Miran, jij plaatst nu ook een oproep net als met die wanten en truien enzo
willen jullie nog leden overhouden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
Kan jou het schelen of je kunt zingen of niet
..het is 'blind'
maar ik zie je nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je doet Ask friends.
Dan komt het op je profiel te staan, daar klikt iemand dan op Give axs
Dan krijg je er vervolgens weer 1 als beloning terug
bij vrienden ook niet ?quote:
Dat lukt wel hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
willen jullie nog leden overhouden?
Je startpagina ook niet ?quote:
Tik bij search zijn naam in, dan op wall of info klikken dan zie je alles wat hij postquote:
whehehe, het laatste dat fok nodig heeft is een zangfilmpje van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
JWZ
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
succes,quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks mijn stad verbouwen
Van jou verwachten we een symphonicaquote:
En hoe moeten we weten dat jij het bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, het laatste dat fok nodig heeft is een zangfilmpje van mij
omdat je vervolgens huilend op de grond ligtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hoe moeten we weten dat jij het bent
Dankjewel nog
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je vervolgens huilend op de grond ligt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat zing je dan? My ears keep bleeding, keep keep bleeding
Knuffel voor Bos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Het was net te veel vandaag. Hoewel ik het misschien wat overdrijf, maar toch..
wat vervelendquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Het was net te veel vandaag. Hoewel ik het misschien wat overdrijf, maar toch..
Heb ik niks van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
als je rustig wilt worden, dan moet je Sigur Ros luisteren
De Plus-reclamequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig heb ik geen idee waar het over gaat
ligt er aan welke lippen koorts hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een koortslip is kut, ik heb er gelukkig nooit last meer van
het is echt een hele tijd geleden dat ik het heb gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een koortslip is kut, ik heb er gelukkig nooit last meer van
maakt niet uit, het is beiden kutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt er aan welke lippen koorts hebben
Oke manquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even wat lezen, hopelijk vrolijkt me dat wat op
doe je goed, veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga in bed een filmpje kijken
dat is die ene die dat beestje afpaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is die blonde die op de grond ligt?
Joah.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat sowieso
..speel jij ook mee in die reclame?
Jooooooaaaaah!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Ik ben een Troetel, like duh. Wil je nu ook met mij spelen?
Heb je ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
hmm krijg net mail
Wist niet dat ik ook ergens een badoo account had
dat doe je goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Kally, ik wil best die troetels voor je sparen, maar de Lutte krijg je niet. Die hou ik gewoon zelf
mwa, 3 mensen willen met je chattenquote:
Eindig ik dan ook in een verzamelboek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Kally, ik wil best die troetels voor je sparen, maar de Lutte krijg je niet. Die hou ik gewoon zelf
Troetels kun je toch niet in een verzamelboek doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eindig ik dan ook in een verzamelboek?
Trusten Crees!!
Er was iets over een verzamelboek op tv, maar nu je het zegt... Dat wordt wel lastig ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Troetels kun je toch niet in een verzamelboek doen?
Ohw...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er was iets over een verzamelboek op tv, maar nu je het zegt... Dat wordt wel lastig ja.
Luttequote:Ze kunnen overigens wel in je bed.
Ga knikkeren ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Dan maar in een kluisje
[..]
Lutte![]()
Je moeder leest mee
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga knikkeren ofzo.
En ik heb zelf ook knuffels in bed dus mams snapt dat wel.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga knikkeren ofzo.
En ik heb zelf ook knuffels in bed dus mams snapt dat wel.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je zorgtoeslag van vorig jaar alsnog aanvragen?
Knap meisjequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is die ene die dat beestje afpakt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAA HEB IK GEDAAAN![]()
![]()
.. KACHING 735 euro ofzo!!
Netjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAA HEB IK GEDAAAN![]()
![]()
.. KACHING 735 euro ofzo!!
Ga met vervroegd pensioenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik pluk overal mn geld vandaan, waar ik het ook maar vandaan kan halen.. maak alle overheidsinstanties kapot
Voor het gemeentehuis op je accordeon spelen. Zijn vast wel ambtenaren die je wat gevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, dan bouw ik nu ook ophahaha...
Waar kan ik nog meer geld wegplukken?? Iemand idee?
2009 kan nog wel hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, dan bouw ik nu ook ophahaha...
Waar kan ik nog meer geld wegplukken?? Iemand idee?
Stewiequote:
Kitty zaterdag gaan we kroelenquote:
Dat je 2009 nog kan aanvragen als je uitstel had.. anders niet... t lukt mij iig niet..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Siep
Ik ben een Britse film aan het kijken
Ik kijk maar weer eens Whoopi als nonquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Siep
Ik ben een Britse film aan het kijken
Zou eens bellen met de belasting je mag 5 jaar terugvragenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat je 2009 nog kan aanvragen als je uitstel had.. anders niet... t lukt mij iig niet..
Heb je wel het formulier van 2009 gedownload?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat je 2009 nog kan aanvragen als je uitstel had.. anders niet... t lukt mij iig niet..
zorgtoeslag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou eens bellen met de belasting je mag 5 jaar terugvragen
Volgens mij wel als je er recht op hadquote:
Hmm, poging 3 dan even doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij wel als je er recht op had
Ja dat wel... Maar heb hem heeeel vaaaak gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk maar weer eens Whoopi als non
Hij blijft leuk
Volgende week komt er 1 die ik niet ken, dus dan ga ik echt ervoor zitten, weet alleen niet hoe die heetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel... Maar heb hem heeeel vaaaak gezien.
Ben tormented aan het kijken
Kally is rijk met een grachtenpandquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
Niet dat ik dat kan, ik zit in een koophuis dus moet sowieso ieder jaar aangifte doen
Ja ik ook, ik ga er volgende week vrijdag eens voor zittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
Niet dat ik dat kan, ik zit in een koophuis dus moet sowieso ieder jaar aangifte doen
Whehehehe nee hoor woon in een flat of appartement, niks bijzonders, kost ook niks maar het is van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kally is rijk met een grachtenpand![]()
Ik ook, dan heb ik alles binnen en kan ik aan de slagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ga er volgende week vrijdag eens voor zitten
Make it happenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week komt er 1 die ik niet ken, dus dan ga ik echt ervoor zitten, weet alleen niet hoe die heet
Maar wel goed dansen wat ik zag
Kost nietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe nee hoor woon in een flat of appartement, niks bijzonders, kost ook niks maar het is van mij
Op 6 hoog in een 12 hoog flat en nee ze kwamen uit de huur dus mijn hypotheek is een schijntjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kost niets
Een penthouse kost niets
Doe je goed hoor, dat je een koopwoning hebt![]()
Dat doe ik wel, we hebben alleen de hyp opgehoogd en dat gedeelte vraag ik niet per maand terug, dus ik denk dat ik rond de 900 terug krijg dit jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Krijg altijd wel lekker wat terug, omdat ik niet per maand vang voor mijn huis
Ik vind dat je het dan goed hebt gedaan hoor, serieus. Beter een koophuis dan de hypotheek van een ander aflossenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Op 6 hoog in een 12 hoog flat en nee ze kwamen uit de huur dus mijn hypotheek is een schijntje
Maar boeit me niks
Die motherfuckers hebben altijd wel een smoes. Die zijn creatiever dan wie ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
Aangepaste dienstregeling van de NS, vanwege................... wind
Bijzondere uitgaven wel maar alleen met chronische ziektesquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, we hebben alleen de hyp opgehoogd en dat gedeelte vraag ik niet per maand terug, dus ik denk dat ik rond de 900 terug krijg dit jaar
Wat gelijk naar de spaarrekening moet voor het bed dat we willen hebben
Oe en ga veel ziekte kosten terugvragen, rob heeft behoorlijk veel zelf moeten betalen en geef mijn. Tandartsrekening ook op, hoorde dat dat kon?
Nou ja ik woonde hier met mijn ex-man, hij is eruit gegaan ivm de kinderen omdat het al zo'n verandering was, en toen heb ik de hypotheek op mijn naam laten zettenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat je het dan goed hebt gedaan hoor, serieus. Beter een koophuis dan de hypotheek van een ander aflossen
Ow Queenquote:
Mooi dat je in staat was en bent om dat te blijven betalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik woonde hier met mijn ex-man, hij is eruit gegaan ivm de kinderen omdat het al zo'n verandering was, en toen heb ik de hypotheek op mijn naam laten zetten
Is sarcoidose bijzonder genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Bijzondere uitgaven wel maar alleen met chronische ziektes
Ja ik werk dan ook full timequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi dat je in staat was en bent om dat te blijven betalen![]()
Truste lieverdquote:
Dat wist ik nietquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, volgens mij heb ik 2009 ook aangevraagd, en dat zou ook nog een 692 euro zijn
Ja dat van Rob sowieso, ik doelde op je tandartsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is sarcoidose bijzonder genoeg
Het is blijvendhij komt er nooit mee vanaf
Ik vraag het nog voor de zekerheid aan de belastingadviseur van me pa. Maar die heeft vorig jaar ook gewoon de tandarts rekening opgegeven
Ik werk bij Connexxion, afdeling taxi, ik doe administratie de financiële, eigenlijk doe ik bijna alle administratie van onze vestigingen, en dat zijn er 4quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Wat doe je als ik zo brutaal mag zijn![]()
quote:
Ja... Of er iets is veranderd maar vorig jaar lukte het welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat van Rob sowieso, ik doelde op je tandarts
Goed bezig Kallyquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk bij Connexxion, afdeling taxi, ik doe administratie de financiële, eigenlijk doe ik bijna alle administratie van onze vestigingen, en dat zijn er 4
Er is geen downloadprogramma!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk welals je er recht op had??
En een formulier? Papier dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er is geen downloadprogramma!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
Of wacht, ik heb nog een collega die doet ook wat administratiefs, maar ik faktureer naar de opdrachtgevers, ik doe klachtenafhandeling, kijk de vraag en levering sheets na en vul ik in, alle vragen van onderaannemers en opdrachtgevers komen bij mij, ik rapporteer aan opdrachtgevers en zorg dat alle onderaannemers hun geld krijgen. Dan doe ik de urenregistratie van ons en ik geloof dat ik teveel doe
Vandaar dat je elke dag zo druk benquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
Of wacht, ik heb nog een collega die doet ook wat administratiefs, maar ik faktureer naar de opdrachtgevers, ik doe klachtenafhandeling, kijk de vraag en levering sheets na en vul ik in, alle vragen van onderaannemers en opdrachtgevers komen bij mij, ik rapporteer aan opdrachtgevers en zorg dat alle onderaannemers hun geld krijgen. Dan doe ik de urenregistratie van ons en ik geloof dat ik teveel doe
Ja best wel, zeker gezien die rapportages naar de opdrachtgevers, dat zijn gemeenten dus zeer grote exel bestanden en daar moet je nog van alles mee doenquote:
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat je elke dag zo druk ben
Ben ik blij dat ik a vrijwillger ben en b de afdeling wat groter is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
Ja die ken ik nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar siep die filmheet de film make it happen
GRRRquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
En vooral niemand mogen aannemen van de hele grote baas
Ik heb het niet eens in de gaten als ik werk, het gaat vanzelf, heb ook nog de neiging alles naar me toe te trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik a vrijwillger ben en b de afdeling wat groter is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRRR
Wij hebben binnenkort een stagiair... echt like OH MAI KOTTTT BUT UGLY... echt zo'n meisje/vrouw*weet niet hoe oud ze is* met stekeltjeshaar, een bril, lelijk gebit, en pukkels..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRRR
Wij hebben binnenkort een stagiair... echt like OH MAI KOTTTT BUT UGLY... echt zo'n meisje/vrouw*weet niet hoe oud ze is* met stekeltjeshaar, een bril, lelijk gebit, en pukkels..
Ik zit liever niet aan dr.. en ze is dik.. ik denk niet eens dat ze onze werkkleding aan kan.. en die kan ik zelfs aan..quote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zit liever niet aan dr.. en ze is dik.. ik denk niet eens dat ze onze werkkleding aan kan.. en die kan ik zelfs aan..
Ik half 1, maar ik begin half 7quote:
Doei moppiequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Effe filmpie kijken
Deze is wel leuk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en ik heb maar een xl.. dat is de grootste maat
I knowquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, dan zit ik ook al in de trein
Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Effe filmpie kijken
Deze is wel leuk
Uitslaperquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohnee, half 7 rol ik mn bed uit.. kwart voor 7 in de trein!
Eh. Wel oké, denk ikquote:
Wut wut, het is 4 uur reizen toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
En zaterdag lekker om 7 uur in de trein, want dan moet ik zuigen en soppen bij Siep
Dus eigenlijk niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Wel oké, denk ik. Als ik niet te lang nadenk
.
Ik bedoel meer, als ik lang ga nadenken vind ik altijd wel iets wat me dwars zit. Maar goed, ik ben vooral in afwachting van mijn eerste column als vaste columnistquote:
Spannendquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, als ik lang ga nadenken vind ik altijd wel iets wat me dwars zit. Maar goed, ik ben vooral in afwachting van mijn eerste column als vaste columnist, maar die laat nog 24 uur en 10 minuten op zich wachten.
Jaa.. ohja.. dan moet ik al om 6 uur met de treinquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wut wut, het is 4 uur reizen toch?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.. ohja.. dan moet ik al om 6 uur met de trein
Het FOK!idols bericht staat nu als sitenieuws op de FP, en die wordt verschrikkelijk slecht gelezen. Je kunt beter een normaal bericht laten plaatsen en die om de twee weken omhoog laten kicken. Ik ben vorig jaar ook begonnen met een sitenieuws, maar heb uiteindelijk toch ook een normaal bericht geplaatst.quote:
Okequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het FOK!idols bericht staat nu als sitenieuws op de FP, en die wordt verschrikkelijk slecht gelezen. Je kunt beter een normaal bericht laten plaatsen en die om de twee weken omhoog laten kicken. Ik ben vorig jaar ook begonnen met een sitenieuws, maar heb uiteindelijk toch ook een normaal bericht geplaatst.
Sorry, nu dus pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat duurde lang
...ik dacht dat je die allang had man
Nou het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe helemaal niks. Snap nauwelijks iets van de FP
.
Als je een dergelijk bericht wil kicken, moet je de trackerdatum aanpassen naar vandaag en de publicatiedatum laten staan op de oude datum.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe helemaal niks. Snap nauwelijks iets van de FP
.
Hij moet eerst gepost worden, dus doe jij dat eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je een dergelijk bericht wil kicken, moet je de trackerdatum aanpassen naar vandaag en de publicatiedatum laten staan op de oude datum.
Ik overleg wel even met Marc, uno momentos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij moet eerst gepost worden, dus doe jij dat eens!
Vrijdag 23.00 komt er eentje.quote:
Yayquote:
Twee albums van Adele.quote:
Als een jeequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Het stormt hier als een jee, en Fles gelooft me niet
Jammer voor je.quote:
trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verhuis naar bed. En misschien wel naar dromenland, maar dat weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |