Hah, bedankt voor het compliment...denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer, had graag meer Tijgertjes gezien.
Beter dan die, al bij voorbaat kansloze, bijstandsmoeder-kinderen.
Ow...nah ja, da's inderdaad een heel mank systeem ja, dat werkt ook voor geen meter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoopte alleen niet dat jij serieus meende dat ik een geboorte-beleid wil voeren gemodelleerd naar dat van China.
En die ga je uitdelen aan Afrikanen en Aziaten?quote:
Ja hoor. Vrijwel elke Fok!ker hier mag zich reproduceren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, bedankt voor het compliment...denk ik
Nee, als mensen een kind wille, prima. Maar dan is het eigenlijk niet vreemd dat je daarvoor een soort van rijbewijs moet halen. Net zoals bij een auto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die ga je uitdelen aan Afrikanen en Aziaten?
Ik neem 5 kinderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrijwel elke Fok!ker hier mag zich reproduceren.
Sommige het liefst niet te vaak, maar zolang het 't gemiddelde omhoog haalt mag het van mij
Dat werkt hier misschien, maar het probleem bevindt zich niet zozeer in het westen. Met name in de armere delen van de wereld blijft mn fokken als konijnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, als mensen een kind wille, prima. Maar dan is het eigenlijk niet vreemd dat je daarvoor een soort van rijbewijs moet halen. Net zoals bij een auto.
Daarom zei ik ook dat dat probleem veelal bij allochtonen ligt, en niet in de laatste plaats het M-0. Who cares, misschien is er over 40 jaar wel een extra planeet beschikbaar. Ik sluit niets uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat werkt hier misschien, maar het probleem bevindt zich niet zozeer in het westen. Met name in de armere delen van de wereld blijft mn fokken als konijnen.
En dag ziek zijn scheelt wel wat uren overleg vandaag inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef ethiraseth het volgende:
Net vier uur in een vergadering gezeten. Pleeg maar genocide op mij, want de kantoormens is de meest nutteloze mens.
Of vakken bij de plaatselijk AH.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dag ziek zijn scheelt wel wat uren overleg vandaag inderdaad.
Ik koop daar enkel de vakken leeg. Maar vandaag maar even naar de Aldi, kan het niet opbrengen om naar de AH te fietsenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of vakken bij de plaatselijk AH.
Kan je dat betalen?quote:
Komt wel goed. Er leiden meerdere wegen naar Rome.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je dat betalen?
Alleen als je vrouw HBO of hoger doet he?
5 verschillende vrouwenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt wel goed. Er leiden meerdere wegen naar Rome.
jij eet geen vlees?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
Kijk, dit is nou waarom ik zo graag hier in Wales woon, bel ik de pub om te vragen wat de pot schaft vandaag (ze doen maar een gerecht per dag) zegt ze "steak and kidney pie maar ik heb een mooi stuk vis voor jou gehaald dus jij krijgt fish and chips...nou...da's toch ouderwets maar o zo fijn?
Nee slimpie, dat ik er ook wel kom.quote:
Jawel, heel graag zelfs, maarreh...kidney oftewel niertjes? Brrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Zou toch mooi zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee slimpie, dat ik er ook wel kom.
Hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |