Dus met 3 jaar heb je een universitair papiertje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef du_ke het volgende:
Een master duurt meestal een jaar php.
Ja maar wel eentje waar je niet zoveel mee kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus met 3 jaar heb je een universitair papiertje?
Dan zijn naast de economische studies, planologie, ICT, Journalistiek, HBO-Rechten, HBO-Psychologie en de verschillende lerarenopleidingen volgens mij voor de hand liggende keuzes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Profiel economie, maar ik doe nu mavo__! Dus ik kan nog 180 graden draaien als het moet. Maar nee, economie ligt mij wel.
Ja, een BA, LLB of BSc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus met 3 jaar heb je een universitair papiertje?
De ellende begint al eerder, begrijp ik. Voor een deel is het wellicht doemdenkerij, maar als we zo sterk afhankelijk blijven van olie en als de bevolking blijft groeien, dan is het eind van onze beschaving onvermijdelijk.quote:
Waarom zou je ook gaan debatteren over een vlag?quote:
Ja, oke. Wordt wel lastig, vrees ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef eriksd het volgende:
Duh. Ik hoop alleen dat ik er geen last van hebEerlijk hé
Domme bitch inderdaad, maar weinig verrassend. In Gelderland hebben ze ook zo'n hork verkozen tot lijsttrekker.quote:Oh en die PVV lijsttrekker![]()
![]()
En je je er vervolgens ook nog over opwindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waarom zou je ook gaan debatteren over een vlag?
Raar vrouwtje ja, maar die PvdA lijsttrekker is ook niet voor herhaling vatbaar.quote:
Beide zijn gelukkig op te lossen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De ellende begint al eerder, begrijp ik. Voor een deel is het wellicht doemdenkerij, maar als we zo sterk afhankelijk blijven van olie en als de bevolking blijft groeien, dan is het eind van onze beschaving onvermijdelijk.
Genocide?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide zijn gelukkig op te lossen.
Gaan we ons eindelijk echt inzetten om aardolie te besparen? Op weg naar een duurzame toekomst!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide zijn gelukkig op te lossen.
Goed idee, maar waar gaat het over het uitroepen van een Palestijnse staat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Waarom gaat het nu over het uitroepen van een Palestijnse staat?
Ik hou van de kantoormensquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef ethiraseth het volgende:
Net vier uur in een vergadering gezeten. Pleeg maar genocide op mij, want de kantoormens is de meest nutteloze mens.
Ik haat vergaderingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou van de kantoormens
Oh kapitalistisch exces, de genoegens van een teamoverleg!
Ach, ligt eraan van welke kant van de tafelquote:
Nee, we moeten af van de neuk subsidies (kinder bijslag), daarbij hebben vaak allochtonen het hoogste geboortecijfer, wmb gaan we eens denken aan een kinder license.quote:
Duurzaam weet ik niet, maar we zullen op de langere termijn wel een transitie moeten maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaan we ons eindelijk echt inzetten om aardolie te besparen? Op weg naar een duurzame toekomst!!
Neukia e 72quote:
Het boeit me niet of het auto- of allochtonen zijn, feit is dat de laagste klasse het meeste kinderen produceren. Financiële drempel is evolutionair niet gek, ethisch misschien een tikkie dubieus maar wel goed voor onze soort. Niet meer onethisch dan andere "vervuiler betaalt" taxes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, we moeten af van de neuk subsidies (kinder bijslag), daarbij hebben vaak allochtonen het hoogste geboortecijfer, wmb gaan we eens denken aan een kinder license.
Dat hoop je dan maar, dat ze stout zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef mlg het volgende:
Zo, die Leonardo di Caprio heeft het niet verkeerd gedaan met zo'n joods wiefke:
[ afbeelding ]
Echt stout.
Volgens velen hier zijn alle Joden stout. En met dat geschut is ze nog veel stouter dan menig joden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar, dat ze stout zijn
En ze heet Bar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens velen hier zijn alle Joden stout. En met dat geschut is ze nog veel stouter dan menig joden.
Daarom een child-license.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het boeit me niet of het auto- of allochtonen zijn, feit is dat de laagste klasse het meeste kinderen produceren. Financiële drempel is evolutionair niet gek, ethisch misschien een tikkie dubieus maar wel goed voor onze soort. Niet meer onethisch dan andere "vervuiler betaalt" taxes.
Op zijn chinees, zeg maar?quote:
Stop, het is toch niet raar om van mensen te vragen dat kinderen nemen een weloverwogen keuze moet zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zijn chinees, zeg maar?
Maak ze verhandelbaar en het is nog gelijk goed voor de economie ook.
Nee, maak ze juist niet verhandelbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zijn chinees, zeg maar?
Maak ze verhandelbaar en het is nog gelijk goed voor de economie ook.
Oh jij dacht dat ik een grapje maakte?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stop, het is toch niet raar om van mensen te vragen dat kinderen nemen een weloverwogen keuze moet zijn?
Jammer, had graag meer Tijgertjes gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh jij dacht dat ik een grapje maakte?
Ik ben zeer bewust kinderloos. Ik begin er niet aan, klaar, en mijn vrouw en ik zijn daarover volkomen duidelijk tegen iedereen.
Ik hoopte alleen niet dat jij serieus meende dat ik een geboorte-beleid wil voeren gemodelleerd naar dat van China.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh jij dacht dat ik een grapje maakte?
Ik ben zeer bewust kinderloos. Ik begin er niet aan, klaar, en mijn vrouw en ik zijn daarover volkomen duidelijk tegen iedereen.
Eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer, had graag meer Tijgertjes gezien.
Beter dan die, al bij voorbaat kansloze, bijstandsmoeder-kinderen.
Hah, bedankt voor het compliment...denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer, had graag meer Tijgertjes gezien.
Beter dan die, al bij voorbaat kansloze, bijstandsmoeder-kinderen.
Ow...nah ja, da's inderdaad een heel mank systeem ja, dat werkt ook voor geen meter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoopte alleen niet dat jij serieus meende dat ik een geboorte-beleid wil voeren gemodelleerd naar dat van China.
En die ga je uitdelen aan Afrikanen en Aziaten?quote:
Ja hoor. Vrijwel elke Fok!ker hier mag zich reproduceren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, bedankt voor het compliment...denk ik
Nee, als mensen een kind wille, prima. Maar dan is het eigenlijk niet vreemd dat je daarvoor een soort van rijbewijs moet halen. Net zoals bij een auto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die ga je uitdelen aan Afrikanen en Aziaten?
Ik neem 5 kinderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrijwel elke Fok!ker hier mag zich reproduceren.
Sommige het liefst niet te vaak, maar zolang het 't gemiddelde omhoog haalt mag het van mij
Dat werkt hier misschien, maar het probleem bevindt zich niet zozeer in het westen. Met name in de armere delen van de wereld blijft mn fokken als konijnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, als mensen een kind wille, prima. Maar dan is het eigenlijk niet vreemd dat je daarvoor een soort van rijbewijs moet halen. Net zoals bij een auto.
Daarom zei ik ook dat dat probleem veelal bij allochtonen ligt, en niet in de laatste plaats het M-0. Who cares, misschien is er over 40 jaar wel een extra planeet beschikbaar. Ik sluit niets uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat werkt hier misschien, maar het probleem bevindt zich niet zozeer in het westen. Met name in de armere delen van de wereld blijft mn fokken als konijnen.
En dag ziek zijn scheelt wel wat uren overleg vandaag inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef ethiraseth het volgende:
Net vier uur in een vergadering gezeten. Pleeg maar genocide op mij, want de kantoormens is de meest nutteloze mens.
Of vakken bij de plaatselijk AH.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dag ziek zijn scheelt wel wat uren overleg vandaag inderdaad.
Ik koop daar enkel de vakken leeg. Maar vandaag maar even naar de Aldi, kan het niet opbrengen om naar de AH te fietsenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of vakken bij de plaatselijk AH.
Kan je dat betalen?quote:
Komt wel goed. Er leiden meerdere wegen naar Rome.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je dat betalen?
Alleen als je vrouw HBO of hoger doet he?
5 verschillende vrouwenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt wel goed. Er leiden meerdere wegen naar Rome.
jij eet geen vlees?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
Kijk, dit is nou waarom ik zo graag hier in Wales woon, bel ik de pub om te vragen wat de pot schaft vandaag (ze doen maar een gerecht per dag) zegt ze "steak and kidney pie maar ik heb een mooi stuk vis voor jou gehaald dus jij krijgt fish and chips...nou...da's toch ouderwets maar o zo fijn?
Nee slimpie, dat ik er ook wel kom.quote:
Jawel, heel graag zelfs, maarreh...kidney oftewel niertjes? Brrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Zou toch mooi zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee slimpie, dat ik er ook wel kom.
Hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |